NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

البرنس10

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي نقص في التستوستيرون وجربت محفز التستوستيرون لكن النتيجة ضعيف لو أخذ حقنة تستوستيرون كل شهر هل يمكن ان يحصل مشكله

• عجبني
التفاعلات: inconito و Horny Dragon
انا عندي نقص في التستوستيرون وجربت محفز التستوستيرون لكن النتيجة ضعيف لو أخذ حقنة تستوستيرون كل شهر هل يمكن ان يحصل مشكله
اسأل دكتور مختص

هو مفيش حاجة بتتاخد كده بالبركة .. تابع مع دكتور مختص ... لان زيادة التيستوستيرون بتيجي بنتيجة عكسية .. ثانيا نقص الهرمون عندك ده سببه ايه ؟؟

هو مفيش حاجة بتتاخد كده بالبركة .. تابع مع دكتور مختص ... لان زيادة التيستوستيرون بتيجي بنتيجة عكسية .. ثانيا نقص الهرمون عندك ده سببه ايه ؟؟
رحت على دكتور قبل كده وعملت فحوصات وماعنديش ايه مشكله الغده أو عضويه لكن الفرز ضعيف

رحت على دكتور قبل كده وعملت فحوصات وماعنديش ايه مشكله الغده أو عضويه لكن الفرز ضعيف
يبقا في عادة عندك غلط ... فا انصحك بممارس الرياضة خصوصا سكوات والديدليفت مع بعض المشروبات المحفزة للهرمون زي الجنزبيل و بردو الشكولاتة المرة الدارك

شوكلاة دارك محفزة

العب رياضة و اهتم بالاكل الي يزود الهرمون + متاخدش حقنة من دماغك روح للدكتور و هو يحددلك الكمية الي انت محتاجها لانك لو خدت زيادة عن الي محتاجه ممكن يجيلك ضمور في الخصية

متدخلش في شغل الهرمونات بالذات لانه محسوب بالملى الا تحت اشراف دكتور وبعد تحاليل كمان

• عجبني
التفاعلات: Shynice6
اسأل دكتور مختص

تعد تناول حقن التستوستيرون ضروريًا في بعض الحالات حينما تواجه نقصًا في هذا الهرمون وتظهر أعراض مثل نقص الطاقة والإنتاج الجنسي والعضلات والقلق والاكتئاب. إذا كان طبيبك قد وصف حقن التستوستيرون لك، فإنه يجب أن يتابع ويقيم حالتك بانتظام للتأكد من تحقيق النتائج المرغوبة ومعالجة أي مشكلات محتملة.

ومع ذلك، يجب أن تتذكر أن استخدام حقن التستوستيرون يجب أن يتم تحت إشراف طبي مدروس. إذا تم تناول الجرعة بشكل غير مناسب أو بدون متابعة طبية، يمكن أن تحدث مشاكل وأعراض جانبية مثل:

1. زيادة مستويات التستوستيرون بشكل زائد.
2. تغييرات في الضغط الشرياني.
3. تغييرات في مستويات الكوليسترول.
4. تأثير على وظائف الكبد.
5. تغييرات في السلوك والمزاج.
6. تأثير على الانتاج الطبيعي للتستوستيرون في الجسم.

لذا، ينبغي دائمًا الالتزام بتوجيهات الطبيب والتواصل معه بانتظام لمراقبة تأثير العلاج وضبط الجرعة إذا لزم الأمر. يجب أن يتخذ القرار بشأن استخدام حقن التستوستيرون بناءً على تقييم طبي دقيق لحالتك واحتياجاتك الشخصية.

• عجبني
التفاعلات: Shynice6
عرفت منين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%