NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سالب بيتناك

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
بصو بقي انا واحد عنده ١٧ سنه بحب اصور طيزي اكلم علي برنامج شواذ واحب احلق شعر طيزي وفي نفس الوقت بضرب عشره عادي علي فديو سكس عادي ولد وبنت وقبل كده دخلت خياره في طيزي سعات بقي عاوز اتناك وفي نفس الوقت بحب سكس الواد مع بنت
هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص, غريب عن العالم, Messiw و 5 آخرين
بصو بقي انا واحد عنده ١٧ سنه بحب اصور طيزي اكلم علي برنامج شواذ واحب احلق شعر طيزي وفي نفس الوقت بضرب عشره عادي علي فديو سكس عادي ولد وبنت وقبل كده دخلت خياره في طيزي سعات بقي عاوز اتناك وفي نفس الوقت بحب سكس الواد مع بنت
هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم
عندك ميول تكون سالب ، و القرار لسه فى ايدك ياتكمل الطريق يا ترجع طبيعى و تنسى السالب

هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم
ان عندك ميول ميول سالبة فده هو الغالب عليك بدليل ادخال الخيارة في خرم طيزك عشان تبرد الحيحان/ بس انك ترغب في الاناث فده عاد جدا وحلو وممتاز / لما تبقى توفق بين الاثنين = كمال المتعة/اكيد انته مهتم بنظافة طيزك بدليل انك بتحلقها /يلزمك اللي يفهمك ويعرف ازّاي يتعامل حلو مع طيزك ويكون متفهم مع ميولك

هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم
انت سالب و ديوث خوول

اول الطريق ممكن ترجع

انت على اول الطريق وانت اختار يا تكمل وتبقى سالب ودى مفيش فيها يا رجعة يا تبعد وتعيش عادى وطبيعى

هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم
انا كده ودا عادي انت بس بتحب تتخيل نفسك مكان البنت

• عجبني
التفاعلات: ملبن
ابعد عن الميول دي وابعد فكرك عنها
خدها قاعدة طبية بنقولها ديما طريق الادمان والشواذ هو حاجه واحده فضول التجربة

• عجبني
التفاعلات: الوحشي m و مازن عبد الرحمن
هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم
كلمني خاص يا خول

هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم
كلمني خاص ضروري

هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم
نعم .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل انا كده سالب ؟
يا ريت اليرد يكون فاهم
لا يوجد مسميات السالب والموجب الموضوع بختصار انك وجدت اثاره ف نهايات العصبيه ف الشرج والمتعه فيها اكثر غير ان الجنس الشرجي يدلك البروستاتا ويداعبها ويوصلك لذروه الجنس مثل جي سبوت للست
الموضوع كله تخيلات ورغبات مش اكتر خلقت لنا مسميات مثل سالب وموجب

ابعد عن الميول دي وابعد فكرك عنها
خدها قاعدة طبية بنقولها ديما طريق الادمان والشواذ هو حاجه واحده فضول التجربة
هذا الكلام الصح تسلم تسلم تسلم على هادي النصيحه القيمه

لا يوجد مسميات السالب والموجب الموضوع بختصار انك وجدت اثاره ف نهايات العصبيه ف الشرج والمتعه فيها اكثر غير ان الجنس الشرجي يدلك البروستاتا ويداعبها ويوصلك لذروه الجنس مثل جي سبوت للست
الموضوع كله تخيلات ورغبات مش اكتر خلقت لنا مسميات مثل سالب وموجب
سؤال هل هذا طبيعي او غير طبيعي لما اي انسان بيقوم بتجربه

انا دكتور وهكلمك بطريقه علميه انت لا سالب ولا شاذ ولا اي حاجه
انت طبيعي جدا
رقم واحد مش معني انك بعبصت نفسك او دخلت خياره او او كدا انك شاذ وعايز علاقه مع ذكر
كل الفكرة انك مش لاقي واحده تنام معاها وسنك لسه صغير وزي ما انت قولت ميولك هي ستات وانجذابك ليهم
ف بتعمل اي عشان مش عارف تعمل علاقه مع واحده بتضرب عشرة طب عشان تضرب عشره كويس لازم تثير نفسك طب هتثير نفسك ازاي
عن طريق فيديوهات واوقات بتقرا كلام ناس شواذ هنا بيقولو كذا وكذا وكذا ف بتقول ما اجرب بدافع فضول يمكن اتمتع
وطبعا لانك بتثير بروستاتا عن طريق متابعه ف بتشك انك شاذ
غير ان اي شخص عايش في مصر سواء ذكر او انثي شايف ان سهل يمارس جنس مع نفس نوعه علي عكس جنس طبيعي ال لازم زواج
ف دا بيثيرك
كل العندك لغبطه في ميول
لكن انت طبيعي جدا
الا لو مشيت في سكه اتعرفت علي شاب ومارس معاك ساعتها هتمشي في سكه تانيه وانت اصلا مش شاذ ولا ميولك كدا
واغلب ناس فاكرين انهم اتولدوا ميولهم شاذه لكن دا غلط تماما
كل مطلوب حاليا منك تبطل تدخل حاجات في نفسك تبعد عن اي حاجه فيها شذوذ فيدويوهات قصص افلام صور
وتفضل تتفرج علي طبيعي فقط وهتبقي كويس متقلقش

سؤال هل هذا طبيعي او غير طبيعي لما اي انسان بيقوم بتجربه
طبيعي بسبب فضول والفراغ وبسبب عدم وجود انثي يمارس معاها
ف بيلجا ل شذوذ وبيكمل في سكه وهو اصلا لا شاذ ولا حاجه ولا بينجذب ل رجاله لكن لانه تعود علي نوع اثاره معينه ف ادمنه

انا دكتور وهكلمك بطريقه علميه انت لا سالب ولا شاذ ولا اي حاجه
انت طبيعي جدا
رقم واحد مش معني انك بعبصت نفسك او دخلت خياره او او كدا انك شاذ وعايز علاقه مع ذكر
كل الفكرة انك مش لاقي واحده تنام معاها وسنك لسه صغير وزي ما انت قولت ميولك هي ستات وانجذابك ليهم
ف بتعمل اي عشان مش عارف تعمل علاقه مع واحده بتضرب عشرة طب عشان تضرب عشره كويس لازم تثير نفسك طب هتثير نفسك ازاي
عن طريق فيديوهات واوقات بتقرا كلام ناس شواذ هنا بيقولو كذا وكذا وكذا ف بتقول ما اجرب بدافع فضول يمكن اتمتع
وطبعا لانك بتثير بروستاتا عن طريق متابعه ف بتشك انك شاذ
غير ان اي شخص عايش في مصر سواء ذكر او انثي شايف ان سهل يمارس جنس مع نفس نوعه علي عكس جنس طبيعي ال لازم زواج
ف دا بيثيرك
كل العندك لغبطه في ميول
لكن انت طبيعي جدا
الا لو مشيت في سكه اتعرفت علي شاب ومارس معاك ساعتها هتمشي في سكه تانيه وانت اصلا مش شاذ ولا ميولك كدا
واغلب ناس فاكرين انهم اتولدوا ميولهم شاذه لكن دا غلط تماما
كل مطلوب حاليا منك تبطل تدخل حاجات في نفسك تبعد عن اي حاجه فيها شذوذ فيدويوهات قصص افلام صور
وتفضل تتفرج علي طبيعي فقط وهتبقي كويس متقلقش
اشكرك يا دكتور للنصائح هذه القيمه الف شكر وكثر **** من امثالك شكرا جزيلا

طبيعي بسبب فضول والفراغ وبسبب عدم وجود انثي يمارس معاها
ف بيلجا ل شذوذ وبيكمل في سكه وهو اصلا لا شاذ ولا حاجه ولا بينجذب ل رجاله لكن لانه تعود علي نوع اثاره معينه ف ادمنه
شكرا لك على نصائحك القيمه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%