NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة مشكلة ممكن حل لمشكلتي انا سالب وادخل صناعي في خرمي وخرمي وسع اي الحل انو يرجع طبيعي؟ هوه باين انو ملعوب في؟

تمرينات كيجل استخدم تمرينات كيجل مفيدة للعودة إلى الحجم الطبيعى لكل من البنات والستات والذكور السوالب بشرط عدم وجود شرخ فى العضلات القابضه
وصف التمرينات موجود كثير ع الانترنت و فى المواقع الطبية
كان الأفضل لك ممارسة الجنس مع انسان .... حصل خير .... للعلم هناك رجال ونساء كثيرون طبيعيون وفتحتهم أوسع من فتحتك دى .... لم يعد احد الان يهتم بهذا الفحص للجراحات العامة

• عجبني
التفاعلات: jazmine
سيبها خالص ومتلعبش في الهرم تاني ولا حتي بصباعك فتره قليله حيرجع طبيعي جدا

• عجبني
التفاعلات: jazmine
هيعرف اللي فاهم بس غير كده محدش هياخد باله واه ترجع طبيعيه لو بطلت تدخل حاجه فيها لفتره

هو واضح فى الصورة بس انت مقلتش انت مكتفى بالصناعى ونفسك ولا موجب بيمارس معاك لو مع نفسك فحاول تشغل نفسك ومتفكرش ومع الوقت هتضيق لوحدها

هو واضح فى الصورة بس انت مقلتش انت مكتفى بالصناعى ونفسك ولا موجب بيمارس معاك لو مع نفسك فحاول تشغل نفسك ومتفكرش ومع الوقت هتضيق لوحدها
مكتفي بصناعي بس وتركته حالياً

وعاوز ترجعها ضيقة تاني ليه ، دي جميلة جدا كده ، انا مش عاوز انيكها انا عاوز الحسها

متشخش لمدة يومين و كل كاجو كتير

غالبا مش بيرجع لوضعه الطبيعي بنسبه ميه بالميه ولكن يمكن استخدام مواد قابضه ف مياه دافئه لفتره والامتناع عن الممارسه
لانك عرضه للاصابه بسقوط الشرج

غالبا مش بيرجع لوضعه الطبيعي بنسبه ميه بالميه ولكن يمكن استخدام مواد قابضه ف مياه دافئه لفتره والامتناع عن الممارسه
لانك عرضه للاصابه بسقوط الشرج
شنو يعني سقوط الشرج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%