NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة ممكن استفسار بسيط بس مهم جدا لحياتي

سمسمة الحيحانة

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
اعمل ايه عشان اقدر اعيش حياتي بشكل طبيعي كذكر رغم اني مش بنجذب للاناث كشهوة لان عضوي الذكري صغير و انجذابي بيكون للذكور لان انا احساسي الداخلي اني بنوتة و حتي لو اتجوزت بنت مش عارف هيحصل ايه لاني مش راضي اخد الخطوة و قلقان من ان احساسي الداخلي و كينونتي الداخلية بأني بنوتة تأثر عليا في موضوع الجنس و خصوصا و اني عايز اتجوز و ابقي مراته خصوصا عايز اعمل عملية التحويل الجنسي بس مش معايا الفلوس عشان اعملها 😥😥😥😥

• عجبني
التفاعلات: amer domyat
اعمل ايه عشان اقدر اعيش حياتي بشكل طبيعي كذكر رغم اني مش بنجذب للاناث كشهوة لان عضوي الذكري صغير و انجذابي بيكون للذكور لان انا احساسي الداخلي اني بنوتة و حتي لو اتجوزت بنت مش عارف هيحصل ايه لاني مش راضي اخد الخطوة و قلقان من ان احساسي الداخلي و كينونتي الداخلية بأني بنوتة تأثر عليا في موضوع الجنس و خصوصا و اني عايز اتجوز و ابقي مراته خصوصا عايز اعمل عملية التحويل الجنسي بس مش معايا الفلوس عشان اعملها 😥😥😥😥
⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩ صارح اهلك ممكن يساعدوك

العضو الذكري عندك كام سنتي؟

لازم دعم من عيلتك عشان الموضوع مش سهل و محتاج لفة على دكاترة كتير عشان نعرف سبب الموضوع ده

• أتفق
التفاعلات: بيكهام الاسمر
⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩ صارح اهلك ممكن يساعدوك
مش هيتقبلوا الموضوع ده نهائي و ممكن يتهموني بالجنون 😥😥😥👌

لازم دعم من عيلتك عشان الموضوع مش سهل و محتاج لفة على دكاترة كتير عشان نعرف سبب الموضوع ده
للأسف مش هيدعموني و هيتهموني الجنون اعمل ساعدوني بليز 😥😥😥😥

اولا ليه عاوز تبقى بنت

اولا ليه عاوز تبقى بنت
مش حاسس نفسي ولد و كل لما بشوف فيديوهات بتمني اكون مكان البنت غير كده مش بنجذب للبنات عشان ازيك و كده انا بنجذبلهم عشان ينيكوني و يستعبدوني

بص انا مليش خبرة كبيرة في المواضيع دي بس شوف دكتور ذكورة كويس في حلول كتير لصغر الحجم وممكن تدخل جراحي لو لزم الأمر بس كونك انت عايز تغير ميولك دي نقطة تانية خالص مفيش حد هنا هيستوعبها أو يقدر يفيدك عشان انت اكيد الصورة مش هتتنقل صح عن شعورك وميولك. ولازم تناغم طبي افضل زي مقولت فوق ☝️☝️

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
مش حاسس نفسي ولد و كل لما بشوف فيديوهات بتمني اكون مكان البنت غير كده مش بنجذب للبنات عشان ازيك و كده انا بنجذبلهم عشان ينيكوني و يستعبدوني
بص انا مش متقبل الفكرة او بنصح بيها انا الحاجة الوحيدة ال ممكن اساعدك فيها كيف تبقى راجل

بص انا مش متقبل الفكرة او بنصح بيها انا الحاجة الوحيدة ال ممكن اساعدك فيها كيف تبقى راجل
طيب ساعدني **** يخليك

مش تقلق حل مشكلتك عندي

• حبيته
التفاعلات: سمسمة الحيحانة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب ساعدني **** يخليك
اولا غير اسم العضويه ده

و اى اسم عضويه فى اى موقع بيفكرك انك كده

ثانياً لازم تبعد عن الجنس و الفلام الاباحية

ثالثا لازم تشتغل على نفسك من اكل الى جسمك

الموضوع مش سهل و لا بسيط لكن مش مستحيل محتاج عزيمة

اهم حاجه متفكرش فى الجنس ولا الزواج تماما

• ماااشي
التفاعلات: سمسمة الحيحانة
اولا غير اسم العضويه ده

و اى اسم عضويه فى اى موقع بيفكرك انك كده

ثانياً لازم تبعد عن الجنس و الفلام الاباحية

ثالثا لازم تشتغل على نفسك من اكل الى جسمك

الموضوع مش سهل و لا بسيط لكن مش مستحيل محتاج عزيمة

اهم حاجه متفكرش فى الجنس ولا الزواجتماما😥😥👌👌

• عجبني
التفاعلات: مرحب
مشكلتك مش حلها عملية تحويل لأنها حتى لو افترضنا و عملتها هو مجرد شكل خارجي
ما بتكون امرأة ابدا
علاجك نفسي واكيد علاج عضوي كذلك
وتتقبل نفسك كذكر
اتمنى لك التوفيق

مشكلتك مش حلها عملية تحويل لأنها حتى لو افترضنا و عملتها هو مجرد شكل خارجي
ما بتكون امرأة ابدا
علاجك نفسي واكيد علاج عضوي كذلك
وتتقبل نفسك كذكر
اتمنى لك التوفيق
انا عارف ان كجوهر ان مش هبقي انثي عشان مش هبقي ام يعني مينفعش احمل و أولد و اعيش كل جوانب الانوثة زي الدورة الشهرية و خلافه بس انا يكفيني هذا

• حبيته
التفاعلات: Any name
المشاكل النفسية ليها تأثير كبير على المشاكل العضوية
لازم تشوف دكتور نفسي و هو حيوجهك بس دكتور therapist

المشاكل النفسية ليها تأثير كبير على المشاكل العضوية
لازم تشوف دكتور نفسي و هو حيوجهك بس دكتور therapist
يعني ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%