NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا تعبت جدا جدا بجد وللاسف زهقت الوقتي انا طول زبري ١٣ سم ف كل ما وحده ف للمنتدى تشوفه تقولي صغير وعايزه الكبير مع اني ليا علاقات مع نسوان وقالو تمام بس الوقتي انا معتش عارف هل انا كده زبري صغير ولا اعمل ايه أدوني رايكم

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: الزبير الأول و ayaa5
اولا هو الطول الطبيعي من 13لي 17سم
وفي حريم كدا وحريم كدا والمتعه عمرها مكانت بي الحجم او الطول المعته بي الراجل نفسو

• عجبني
التفاعلات: نورالشام, ayaa5, madmar000 و شخص آخر
اولا هو الطول الطبيعي من 13لي 17سم
وفي حريم كدا وحريم كدا والمتعه عمرها مكانت بي الحجم او الطول المعته بي الراجل نفسو
اهم حاجة القدرة والوقت ومين ينزل الاول والاحساس

• حبيته
التفاعلات: $$$ الحكيم
فالعادة بتجنب المواديع دي
لكن بما انك حكيم ياخويا
و انت تصورو ليه؟ و تبعت صورتو لواحدة ليه اساسا؟ ايه ده؟
ما تتجوز ولا تتعرف على ناس محترمة

• عجبني
التفاعلات: مرحب, ayaa5, doctor_massage و شخص آخر
انا تعبت جدا جدا بجد وللاسف زهقت الوقتي انا طول زبري ١٣ سم ف كل ما وحده ف للمنتدى تشوفه تقولي صغير وعايزه الكبير مع اني ليا علاقات مع نسوان وقالو تمام بس الوقتي انا معتش عارف هل انا كده زبري صغير ولا اعمل ايه أدوني رايكم
انا حابب اساعدك فعايزك توخذ كلامي كأخ صغير بس عنده خبرة
مبدئيا انت بتتعرف على بنات من المنتدى ليش ؟ عشان سكس فون او سكس شات عالاغلب يعني عمرك ما رح تقابلهم عالواقع ، ف بلاش تصارحهم بكل تفاصيل حياتك عشان خصوصيتك مهمة صدقني

ثانيا هو انت بتبعث صورة المحروس لأي حدا ؟! ، يعني هو انت لقيته بالشارع ولا كيف ؟!
بلاش يا سيدي تبعث صورته عشان بس تتجوز مرتك الها عليك حق انه محدش شافه غيرها زي ما انت بدك انه تكون فابريكا ومحدش شاف تبعها غيرك

ثالثا 13سم ممتاز جدا لأي علاقة ، بتقدر تزيده من ٣ الى ٤ سم من خلال تخفيف الكرش لو انت عندك سمنة او دهون بمنطقة العانة ف امورك تمام وخلي عندك ثقة بنفسك

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage و $$$ الحكيم
فالعادة بتجنب المواديع دي
لكن بما انك حكيم ياخويا
و انت تصورو ليه؟ و تبعت صورتو لواحدة ليه اساسا؟ ايه ده؟
ما تتجوز ولا تتعرف على ناس محترمة
كان خطأ مني للاسف ولكل حصان كبوة

انا حابب اساعدك فعايزك توخذ كلامي كأخ صغير بس عنده خبرة
مبدئيا انت بتتعرف على بنات من المنتدى ليش ؟ عشان سكس فون او سكس شات عالاغلب يعني عمرك ما رح تقابلهم عالواقع ، ف بلاش تصارحهم بكل تفاصيل حياتك عشان خصوصيتك مهمة صدقني

ثانيا هو انت بتبعث صورة المحروس لأي حدا ؟! ، يعني هو انت لقيته بالشارع ولا كيف ؟!
بلاش يا سيدي تبعث صورته عشان بس تتجوز مرتك الها عليك حق انه محدش شافه غيرها زي ما انت بدك انه تكون فابريكا ومحدش شاف تبعها غيرك

ثالثا 13سم ممتاز جدا لأي علاقة ، بتقدر تزيده من ٣ الى ٤ سم من خلال تخفيف الكرش لو انت عندك سمنة او دهون بمنطقة العانة ف امورك تمام وخلي عندك ثقة بنفسك
شكرا لك على النصيحه

• حبيته
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
فية عملية خفيفة دعامة لتكبير القضيب

كان خطأ مني للاسف ولكل حصان كبوة
ايوا كده اتعدل بلا كبوة بلا كباية ياخويا
هو انت حتعمل زي العيال و بعدين تقول احيه؟ انشف كده و خلي محترم

المنطقة العربية الطول من 7ل 11 سم ، وشمال أفريقيا من 9ل 14 سم
المعدل كويس جدا ، واحتا بيفرق معانا المداعبه والمشاعر وحاجات كتيره وبعدين عرضه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مثير زوجتي، Offa7 و 3ntttel
طبيعي و متخليش شغل افلام البورنة الي ف دماغهم يأثر فيك

سيبك منهم ١٣سم ممتاز وخلي عندك ثقة في نفسك واهم حاجة المفعول تعرف تكيف وتطول في العلاقة وتكيفها كل دا شغل افلام وحتي الافلام بيجيبوهم برضو وبيقطعوا المشاهد بدليل أنة في آخر الجنس وينزل لبنة عليها بيبقي شوية صغيرين ويكاد ميكنش فية
واعمل تمارين تقوية عضلة القضيب وأهلية انشف وتطول في العلاقة هتلاقيها علي الجوجل

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
يا عم انبسط انت سليم و عشره عشره، في دراسه قرايتها ان طول العضو فوق ٨ سم هتعرف تبسط لي ست. فارفع رأسك يا اخي انت دكر 😂 و don't small us تاني مره 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو فيه نسوان في المنتدى

طيب هما فين البنات الي عايزين الكبير دول ابعتهملي 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%