NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hello helaliy

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو لما حد عزيز عليك اووي وبتحبه وكنت بتعبره من أقرب الناس ليك تحس إنه مش مهتم بيعامل غيرك أحسن مع أنا بعامله أحسن معاملة وأحسن من اللي بيحبهم حاسس إني اتفرمت لاني أديت 100٪ من كل حاجة حاسس إني قليل لانه داس عليا وفي نفس الوقت زعلان عليه انا عارف إن كلامي ملخبط بس دا شبه اللي جوايا وفوق اللخبطة دي حاسس إني قلبي واجعني أنا عاوز دا أعمل ايه وأسف إني طولت عليكم

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑، sexypump و غريب عن العالم
هو لما حد عزيز عليك اووي وبتحبه وكنت بتعبره من أقرب الناس ليك تحس إنه مش مهتم بيعامل غيرك أحسن مع أنا بعامله أحسن معاملة وأحسن من اللي بيحبهم حاسس إني اتفرمت لاني أديت 100٪ من كل حاجة حاسس إني قليل لانه داس عليا وفي نفس الوقت زعلان عليه انا عارف إن كلامي ملخبط بس دا شبه اللي جوايا وفوق اللخبطة دي حاسس إني قلبي واجعني أنا عاوز دا أعمل ايه وأسف إني طولت عليكم
يا صحبى ادى الى قدامك على قد ما بيديك
يعنى الى يحبك قيراط حبه قيراط والى ينفضلك نفضله متتعبش نفسك عشان وتضايق عشان حد ميستاهلش تقديرك وحبك واهتمامك بيه

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: الباحـــث و Hello helaliy
يا صحبى ادى الى قدامك على قد ما بيديك
يعنى الى يحبك قيراط حبه قيراط والى ينفضلك نفضله متتعبش نفسك عشان وتضايق عشان حد ميستاهلش تقديرك وحبك واهتمامك بيه
انت صح في كلمة بس أعمل ايه طيب انا واحد معرفتي بالبشر محدودة ولما بعرف حد بحاول أكون كويس أووي معاه على ما أقدر بحاول ما ازعلش حد بس انا المرة دي حاسس إني كنت تقيل على قلب الشخص تقيل بشكل وحش اووي انا استحقرت نفسي اني محستش اني كنت كدا يارتني ما كنت قربت بس انا اللي استاهل

• محزن
التفاعلات: الباحـــث
مترديش لحد كل مشاعرك سيب حته عشان لو قل معاك

• حبيته
التفاعلات: Hello helaliy
مترديش لحد كل مشاعرك سيب حته عشان لو قل معاك
عندك حق المشكلة إني كل مرة ببقى مغفل مش عارف ليه شكلي. مستحلي الحوار جامد إني اخد على عيني مع إني مبأذيش حد

• بيضحكني
التفاعلات: غريب عن العالم
عندك حق المشكلة إني كل مرة ببقى مغفل مش عارف ليه شكلي. مستحلي الحوار جامد إني اخد على عيني مع إني مبأذيش حد
حاول تظبت الي جاي من حياتك

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
انسحب من حياته لان ده سببه انه لقي بديل

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
حاول تفهم الغلط فين

• عجبني
التفاعلات: Hello helaliy و غريب عن العالم
اكثر شئ مؤلم في الوجود هو فراق من تحب وانا حاسس بالمك

بس يا عزيزى في بعض الاحيان يضطر الانسان لضرب قلبه بالصرمه القديمه

علشان لما تبص في المرايه تحترم البنى ادم اللى واقف قدامك ده

و تاكد يا عزيزى بما ان الحب عرف لقلبك طريقا (رغم انه مع الشخص الغلط)

فتاكد عزيزى ان الحب سيجد طريقه الى قلبك مرة اخرى مع الشخص الذى يستحق حبك

تحياتى،،،،

• عجبني
  • حبيته
احكيلك حدوته صغيره وانت تفهم منها
كان في اتنين جيران واحد عنده واي فاي ف بيته والتاني لا ف الجار اللي معندهوش واي فاي راح لصاحبنا قاله ما تديني الباسورد بتاعك وقد كان واستمر الوضع ده سنين وف مره صاحبنا قابل الجار على السلم ف قعدوا يدردشوا مع بعض ف وهما بيتكلموا الجار قال لصاحبنا أنه النتفليكس ده متعه ف صاحبنا بهزار قاله ما تديني الباسورد ياعم زي ما انا مديك باسورد الواي فاي بقالي سنين وبيضحك ف جاله صوت مرات الجار وهي بتقول انا بدفع اشتراك النتفليكس مش عشان اشاركه معاك صاحبنا اتكسف والجار اعتذر منه و قعدوا يدردشوا مع بعض شويه و صاحبنا دخل شقته و بعد شويه غير باسورد الواي فاي بتاعه بعد حوالي نص ساعه كان الجار و مراته قدام باب شقه صاحبنا بيسالوه عن سبب أن الباسورد اللي معاهم مش بيدخل على النت ف الراجل بكل هدوء قالهم انا غيرت باسورد الواي فاي اللي انا بدفع تمنه وانتم عندكم اشتراك النتفليكس اللي بتتدفعوا تمنه ومن ساعتها الجار و زوجته عمرهم ما كلموا صاحبنا بالعكس خدوا منه موقف ومطلعينه غلطان .. الخلاصه والشاهد من القصه
أنه مفيش حاجه واحده على وجه الارض بدون مقابل المشاعر والأحاسيس والحب حتى عبادته بمقابل كل حاجه في الدنيا دي خد و هات تعبده تدخل الجنه تعصاه تدخل النار ف الحالتين مقابل .. بس أن انت عودت غيرك أنه ياخد و متسالهوش مقابل اللي قدمته هتتفاجئ قد ايه الناس بجحه وعينيها واسعه وتاكل الحرام قبل الحلال و تظلم وتشتكي .. ( حافظ على نفسك ) كل شيء له مقابل مفيش حاجه ببلاش

• حبيته
حاول تفهم الغلط فين
الغلط فيا أنا
انا أساس الغلط ومش عارف اتحكم بمشاعري دايما ماشي ادلدق أي مشاعر لاي حد ناقه حاجة اللي ناقصة حنية حب أيا كان وبدي ١٠٠٪ مبعملش حساب نفسي حبيت كل الناس ونسيت احب نفسي دا الغلط

احكيلك حدوته صغيره وانت تفهم منها
كان في اتنين جيران واحد عنده واي فاي ف بيته والتاني لا ف الجار اللي معندهوش واي فاي راح لصاحبنا قاله ما تديني الباسورد بتاعك وقد كان واستمر الوضع ده سنين وف مره صاحبنا قابل الجار على السلم ف قعدوا يدردشوا مع بعض ف وهما بيتكلموا الجار قال لصاحبنا أنه النتفليكس ده متعه ف صاحبنا بهزار قاله ما تديني الباسورد ياعم زي ما انا مديك باسورد الواي فاي بقالي سنين وبيضحك ف جاله صوت مرات الجار وهي بتقول انا بدفع اشتراك النتفليكس مش عشان اشاركه معاك صاحبنا اتكسف والجار اعتذر منه و قعدوا يدردشوا مع بعض شويه و صاحبنا دخل شقته و بعد شويه غير باسورد الواي فاي بتاعه بعد حوالي نص ساعه كان الجار و مراته قدام باب شقه صاحبنا بيسالوه عن سبب أن الباسورد اللي معاهم مش بيدخل على النت ف الراجل بكل هدوء قالهم انا غيرت باسورد الواي فاي اللي انا بدفع تمنه وانتم عندكم اشتراك النتفليكس اللي بتتدفعوا تمنه ومن ساعتها الجار و زوجته عمرهم ما كلموا صاحبنا بالعكس خدوا منه موقف ومطلعينه غلطان .. الخلاصه والشاهد من القصه
أنه مفيش حاجه واحده على وجه الارض بدون مقابل المشاعر والأحاسيس والحب حتى عبادته بمقابل كل حاجه في الدنيا دي خد و هات تعبده تدخل الجنه تعصاه تدخل النار ف الحالتين مقابل .. بس أن انت عودت غيرك أنه ياخد و متسالهوش مقابل اللي قدمته هتتفاجئ قد ايه الناس بجحه وعينيها واسعه وتاكل الحرام قبل الحلال و تظلم وتشتكي .. ( حافظ على نفسك ) كل شيء له مقابل مفيش حاجه ببلاش
عندك حق لازم اتعلم اطلب المقابل مفيش حد أحسن مني ولا انا أحسن من حد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الغلط فيا أنا
انا أساس الغلط ومش عارف اتحكم بمشاعري دايما ماشي ادلدق أي مشاعر لاي حد ناقه حاجة اللي ناقصة حنية حب أيا كان وبدي ١٠٠٪ مبعملش حساب نفسي حبيت كل الناس ونسيت احب نفسي دا الغلط
اتحكم ف مشاعرك والي تحس انه ممكن ياذيها ابعد عنه عامل الناس بافعالهم

• عجبني
اكثر شئ مؤلم في الوجود هو فراق من تحب وانا حاسس بالمك

بس يا عزيزى في بعض الاحيان يضطر الانسان لضرب قلبه بالصرمه القديمه

علشان لما تبص في المرايه تحترم البنى ادم اللى واقف قدامك ده

و تاكد يا عزيزى بما ان الحب عرف لقلبك طريقا (رغم انه مع الشخص الغلط)

فتاكد عزيزى ان الحب سيجد طريقه الى قلبك مرة اخرى مع الشخص الذى يستحق حبك

تحياتى،،،،
هو مش حب بمعنى حب هو حد بعتبره اكتر من اخويا تقدر تقول اللي طلعت بيه من الدنيا مكنتش بستنى منه المقابل دايما كنا بنتسابق لحد ما هو وقف عند نقطة معينة بس انا شطحت بعشمي ودا اللي غرقني

اتحكم ف مشاعرك والي تحس انه ممكن ياذيها ابعد عنه عامل الناس بافعالهم
صعب بس هحاول صعب عليا علشان انا معرفتي بالناس محدود انا مش بطلب من حد يحبني يش الشخص دا كان شايفني مساوي ليه فاهم كان شايفني اخوه علشان كدا اتعشمت

صعب بس هحاول صعب عليا علشان انا معرفتي بالناس محدود انا مش بطلب من حد يحبني يش الشخص دا كان شايفني مساوي ليه فاهم كان شايفني اخوه علشان كدا اتعشمت
مش اصعب من كسره القلب
اتمنالك التوفيق

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: J U B A
بص يا صاحبي انا هقولك خلاص تجربة للأشخاص اللي زي دي
اللي تعاملة كويس وبتحبة وبتموت فية سواء بنت او صاحبك وبيعاملك بأقل من معاملتك لية وبيهين كرامتك هين دين أمة واللي جابت أمة وعرفة مقامة وتبقي المعاملة بالمثل خليك زي المراية اللي يعاملك حلو عاملة بالمثل والعكس اللي يعاملك وحش خليك الوحش منة

• أتفق
اذا كنت معطاء بغزاره يعني انت في اعلى مستويات العطاء وهذا المستوى لايستطيع اي شخص الوصول اليه
لذلك انت صح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%