NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kookoo

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بعد اذنكم..انا بنوتى سالب وعندى معاد مع صديقى وحبيبي❤ و هنمارس sex مع بعض وانا اول مرة .... انا عاملت ليزر لكل جسمى من اسبوع واشتريت جل durex كان عندى كتم سوال؟
1-البس لبس معين ؟؟
2-فى ناس بتقول لازم أصوم عن الأكل قبل المقابلة بيوم واشرب عصير فقط؟
3-فى حاجة ممنوع اعملها او هو يعملها وانا المفروض اعمل اى؟
شارع لكم🙏❤

• عجبني
التفاعلات: البرطوشي
😂😂😂😂
تخيل انك معقد اكتر من بنت دخلتها قريبة فكر تاني اكيد الموضوع مش بالصعوبة دي منغير سبب فكر تاني

اللبس الي انت تحبه
فكرة الصوم عشان النظافة بس لازم بكل حال تكون تعرف تنظف معدتك عشان ما يطلع شيء اثناء الجنس بس كيف الطريقة ما بعرف
استخدموا واقي عشانك وعشانه

😂😂😂😂
تخيل انك معقد اكتر من بنت دخلتها قريبة فكر تاني اكيد الموضوع مش بالصعوبة دي منغير سبب فكر تاني
فعلا انا عامل ادور و اشوف واظبط عشان خايف اليوم يفشل

اللبس الي انت تحبه
فكرة الصوم عشان النظافة بس لازم بكل حال تكون تعرف تنظف معدتك عشان ما يطلع شيء اثناء الجنس بس كيف الطريقة ما بعرف
استخدموا واقي عشانك وعشانه
١🙏🙏

ألبس احلى حاجة بتحبها و اهم حاجة تكون نضيف جدااا و جسمك تكون ريحته حلوة ، مارس و استمتع بكل حاجة و الافضل طبعا الممارسة ب واقى عشان الامان فى اول مرة خصوصا ، اااااااااستمتع و ماتكسفش من اى حاجة و خليك زى الملبن تحت الموجب بتاعك و هو اكيد حيعرف يمتعك

ألبس احلى حاجة بتحبها و اهم حاجة تكون نضيف جدااا و جسمك تكون ريحته حلوة ، مارس و استمتع بكل حاجة و الافضل طبعا الممارسة ب واقى عشان الامان فى اول مرة خصوصا ، اااااااااستمتع و ماتكسفش من اى حاجة و خليك زى الملبن تحت الموجب بتاعك و هو اكيد حيعرف يمتعك
❤🙏

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد اذنكم..انا بنوتى سالب وعندى معاد مع صديقى وحبيبي❤ و هنمارس sex مع بعض وانا اول مرة .... انا عاملت ليزر لكل جسمى من اسبوع واشتريت جل durex كان عندى كتم سوال؟
1-البس لبس معين ؟؟
2-فى ناس بتقول لازم أصوم عن الأكل قبل المقابلة بيوم واشرب عصير فقط؟
3-فى حاجة ممنوع اعملها او هو يعملها وانا المفروض اعمل اى؟
شارع لكم🙏❤
اولا لو لبستلوا قميص نوم حلو كدة حيخلية متقبلك اكتر حيمزجك لا مؤاخذة يعني وفكرة الصوم ممكن بس برضو حط الخرطوم ونصف نفسك من تحت عشان ميقرفش منك كام مرة اهم حاجة انك تبقي مرة معاة عالسرير يعني استسلام تام منك

• عجبني
التفاعلات: DvgeAsd
أنا لما اتنكت من صاحبي كنا احنا الاتنين عريانين ملط وكنا مبسوطين قوي. ده بالنسبة للبس
أنا مش بحب ألبس حريمي لان جسمي رجالي فالمنظر لبس حريمي على جسم رجالي حاسس انه ممكن يقفله مني
المهم الدلع والخضوع له
حسسه برجولته وحسسه بأنوثتك

• عجبني
التفاعلات: Gmin
اتصور و نزلنا الصور

احكليلنا اللي حصل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%