NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ملاحظة ياريت ناخد بالنا منها

Ahmed.09

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ملاحظ ان معظم الموضوعات داخلة في حتت الجنس انهم شايفين ان اي واحدة داخلة هنا مجرد كس عايز يتناك وده غلط طبعا
مش شرط ان كل واحدة هنا داخلة عشان كده اه في منهم هنا ممكن يكون ده غرضها وحتي لو كده المواضيع مش بتيجي قفش كده ونسبة قليلة اوي اللي ممكن تعمل كده
ياريت نبقي اقل حدة ف عناوين المواضيع ونبعد عن النظرة الدونية للبنت اللي داخلة هنا محدش عارف ظروفها
في اكيد ناس داخلة تدور ع مكان تبقي مرتاحة فيه تشبع حاجة نقصاها اذا كان حب جنس اهتمام ياريت نراعي ده وشكرا

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Moheb sex, helal32, زبري في كسكوسك و 2 آخرين
ده عشان معظم الناس بتفكر ب بتاعها مش ب دماغها، عالم مريضه و****

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك و Ahmed.09
  • أتفق
التفاعلات: Ragnar Lothbrokk
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: Ahmed.09
  • حبيته
التفاعلات: Zizirony 90
ملاحظ ان معظم الموضوعات داخلة في حتت الجنس انهم شايفين ان اي واحدة داخلة هنا مجرد كس عايز يتناك وده غلط طبعا
مش شرط ان كل واحدة هنا داخلة عشان كده اه في منهم هنا ممكن يكون ده غرضها وحتي لو كده المواضيع مش بتيجي قفش كده ونسبة قليلة اوي اللي ممكن تعمل كده
ياريت نبقي اقل حدة ف عناوين المواضيع ونبعد عن النظرة الدونية للبنت اللي داخلة هنا محدش عارف ظروفها
في اكيد ناس داخلة تدور ع مكان تبقي مرتاحة فيه تشبع حاجة نقصاها اذا كان حب جنس اهتمام ياريت نراعي ده وشكرا
فعلا

• عجبني
كلام شبه صح 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: siwa و Ahmed.09
  • عجبني
أظن أن أى واحدة داخلة المنتدى ده أكيد كسها واكلها و هايجة و مبلولة ٢٤ ساعة. يعنى هتبقي داخلة تتعلم طشة الملوخية.
ده جروب جنسي في عالم افتراضي علشان تقدر تمارس فيه إللي مش قادر تعمله في الواقع الحقيقي.
وبعدين مفيش نظرة دونية ولا حاجة.
دى غراءز لازم تمارس بالشكل المطلوب أو هيحصل اضطرابات نفسية.
مجرد رأى يقبل النقد و التصحيح

• عجبني
  • عجبني
هقولك انا ان مش كل الولاد برضوا داخله كدا ولا كل البنات فيه داخل قصص وفرجه بس 😂😂
😂😂😂😂قصدك اى بالكلام ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%