NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعتذر منك.. بس أتمنى تكمل قرائتها.. العبرة في الخواتيم...وسترضيك النهاية..
سأحاول لكن بشكل عام أتجنب القصص والأفلام والمسلسلات المؤلمة. الإنسان يريد أن يفرج عن نفسه لا يزيد آلامه.

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: hasanabd
انت الباحث عن التشويق
الباحث عن الاثارة
الباحث عن متعة القراء
الباحث عن الافكار الجديدة
الباحث عن القصة مكتملة الاركان
الباحث عن القمة
الباحث عن اسعادنا جميعا بكتاباتك

تسلم ايدك و افكارك و اسلوبك
دمت عملاقا

• حبيته
ختام اكثر من رائع ياعراب
الثاني عشر بطريقتك الغير متوقعة وفي نفس الوقت سلسة سلاسة انساب الماء في الغدير
مقدمة الجزء مفزعة بالنسبة لنا
اتمني انها تكون استراحة محارب ونلقاك قريبا♥️🌹

• حبيته
انت الباحث عن التشويق
الباحث عن الاثارة
الباحث عن متعة القراء
الباحث عن الافكار الجديدة
الباحث عن القصة مكتملة الاركان
الباحث عن القمة
الباحث عن اسعادنا جميعا بكتاباتك

تسلم ايدك و افكارك و اسلوبك
دمت عملاقا
بالراحة عليا شويا يا فنان من كلامك الحلو جدا ده..😅
انا اقف احتراما لك.. ولكلامك الجميل بحقي.. وسعيد جدا.. جدا.. انني احظى بدعم أناس ذواقين و راقين مثل حضرتك..
انا أشكرك من كل قلبي 🌹

• عجبني
التفاعلات: sekoseko87
ختام اكثر من رائع ياعراب
الثاني عشر بطريقتك الغير متوقعة وفي نفس الوقت سلسة سلاسة انساب الماء في الغدير
مقدمة الجزء مفزعة بالنسبة لنا
اتمني انها تكون استراحة محارب ونلقاك قريبا♥️🌹
الف الف شكر يا صديقي المميز.. انا سعيد جدا اني حظيت بمتابعين ذواقين مثلم..
سعيد ان النهاية اعجبتك..
وانا حتما.. سأعود.. في الوقت المناسب
🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: E. Ashoo
بجد انا مش لاقى كليمات اعبر بيها عن اعجابى با اسلوبك وروعه كتاباتك وسرد الاحداث بس بجد هفتقد قصصك

• حبيته
بجد انا مش لاقى كليمات اعبر بيها عن اعجابى با اسلوبك وروعه كتاباتك وسرد الاحداث بس بجد هفتقد قصصك
وانا جدا سعيد بكلامك وباعجابك.. و اتشرف دايما بوجود و حضورك.. 🌹

• عجبني
التفاعلات: الساحر الرمنسى
  • عجبني
انا مش بحب اكتب تعليق لحد بس انت اجبرتنى رغم انى قرأت قصتين بس ليك بس الاتنين احسن من بعض الاحداث وترتيبها قليلين الى بيكتبو قصه تكون مقنعه والاهم التزامك بمواعيد لتنزيل الأجزاء ودا اهم بالنسبالى لان التاخير بيقفلنا من القصه كلها وبالتوفيق ليك وفى قصصك المستقبليه.

• عجبني
انا مش بحب اكتب تعليق لحد بس انت اجبرتنى رغم انى قرأت قصتين بس ليك بس الاتنين احسن من بعض الاحداث وترتيبها قليلين الى بيكتبو قصه تكون مقنعه والاهم التزامك بمواعيد لتنزيل الأجزاء ودا اهم بالنسبالى لان التاخير بيقفلنا من القصه كلها وبالتوفيق ليك وفى قصصك المستقبليه.
شرفني مرورك الكريم .. شكرا لاعجابك بالقصة.. يسعدني كثيرا..🌹

الاول بس انا اسف اني تأخرت فالقراية لأني مفتحتش امبارح 😅
نيجي بقى للمهم... تراني لحظة وابكي 🥹🥹ودا ريأكشني حاليا 🥹بجد هي دي النهايه اللي كنت بتمناها بجد... اي الحلاوة دي و اي الجمال دا ... انا الصراحه مش عارف اقول اي و انا طول الجزء حاسس اني عايش مكان مصعب او معاه بجد لحد اخر الجزء والخبر الجميل.. بجد يسطا انا بقدر ما انا فرحان دلوقتي والفرحة مش سيعاني و وشي شكله يضحك من الابتسامة اللي عليه.. الا انني زعلان جدا انك هتغيب عن الكتابة لمدة حتى لو كانت فترة وجيزة.. الا انك كل جزء بتعرف تعمله احسن من اللي قبله بل ان كل قصة بتبقى احسن من اللي قبلها وبتخليني اعيش مع القصة وابطالها لحد اخر ثانية واخر كلمة فيها بإحساسك و ابداعك فالقصة..... بجد يسطا لو لقيت اقل وقت انك تكتب قصة جديدة ارجوك متبخلش عليا وعلى الناس هنا بيها 🥹🥹🥹لإن المنتدى مبقاش فيه حاجه بتتقري خلاص وكله بقى هجص وهلس وقرف 🥹🥹🥹وبالتوفيق يسطا فاللي جاي فحياتك إن شاء ****... و زي ما قولتلك متبخلش عليا يسطا بأي وقت تلقاه فاضي... و شكرا 🌹ليك بجد على كل اللي قدمتهولنا واللي هتقدمهلنا إن شاء **** ♥

• حبيته
الاول بس انا اسف اني تأخرت فالقراية لأني مفتحتش امبارح 😅
نيجي بقى للمهم... تراني لحظة وابكي 🥹🥹ودا ريأكشني حاليا 🥹بجد هي دي النهايه اللي كنت بتمناها بجد... اي الحلاوة دي و اي الجمال دا ... انا الصراحه مش عارف اقول اي و انا طول الجزء حاسس اني عايش مكان مصعب او معاه بجد لحد اخر الجزء والخبر الجميل.. بجد يسطا انا بقدر ما انا فرحان دلوقتي والفرحة مش سيعاني و وشي شكله يضحك من الابتسامة اللي عليه.. الا انني زعلان جدا انك هتغيب عن الكتابة لمدة حتى لو كانت فترة وجيزة.. الا انك كل جزء بتعرف تعمله احسن من اللي قبله بل ان كل قصة بتبقى احسن من اللي قبلها وبتخليني اعيش مع القصة وابطالها لحد اخر ثانية واخر كلمة فيها بإحساسك و ابداعك فالقصة..... بجد يسطا لو لقيت اقل وقت انك تكتب قصة جديدة ارجوك متبخلش عليا وعلى الناس هنا بيها 🥹🥹🥹لإن المنتدى مبقاش فيه حاجه بتتقري خلاص وكله بقى هجص وهلس وقرف 🥹🥹🥹وبالتوفيق يسطا فاللي جاي فحياتك إن شاء *... و زي ما قولتلك متبخلش عليا يسطا بأي وقت تلقاه فاضي... و شكرا 🌹ليك بجد على كل اللي قدمتهولنا واللي هتقدمهلنا إن شاء *
حبيبي و اخويا الغالي يا قيصر...
انا متأثر من قلبي لتأثرك.. عشان انت تشبهني.. انت تعيش القصةبأحساسك لما تقرأها.. و أنا بعيشها كمان بأحساسي وأنا بكتبها..
انا بجد سعيد اني اكتسبت ناس ذواقين ومميزين مثلك.. ده كان أكبر أنجاز لي ؤاكبر جائزة اكتسبتها من المنتدى..
وصدقني.. انا لو لا الظروف.. كنت افضل اكتب ع طول..
أنت تعرف ان الكتابة ألتزام.. وتفاعل مع القراء.. عشان كده صعب أني اكتب.. جزء و اسيب الثاني للظروف.. صعب .. حتى القصة تتنسي من القراء..
بس.. أنا أرجع و أقول.. الف شكر ليك و لاحساسك العالي و الغالي يا طيب..
ووعد مني.. اول ما تتحسن الظروف.. انا هرجع .. عشانك وعشان الناس المميزين زيك..
تحية من القلب يا قيصر 🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر
قصة جميلة ونهاية أجمل

• عجبني
حبيبي و اخويا الغالي يا قيصر...
انا متأثر من قلبي لتأثرك.. عشان انت تشبهني.. انت تعيش القصةبأحساسك لما تقرأها.. و أنا بعيشها كمان بأحساسي وأنا بكتبها..
انا بجد سعيد اني اكتسبت ناس ذواقين ومميزين مثلك.. ده كان أكبر أنجاز لي ؤاكبر جائزة اكتسبتها من المنتدى..
وصدقني.. انا لو لا الظروف.. كنت افضل اكتب ع طول..
أنت تعرف ان الكتابة ألتزام.. وتفاعل مع القراء.. عشان كده صعب أني اكتب.. جزء و اسيب الثاني للظروف.. صعب .. حتى القصة تتنسي من القراء..
بس.. أنا أرجع و أقول.. الف شكر ليك و لاحساسك العالي و الغالي يا طيب..
ووعد مني.. اول ما تتحسن الظروف.. انا هرجع .. عشانك وعشان الناس المميزين زيك..
تحية من القلب يا قيصر 🌹🌹🌹
حبيبي يسطا بجد وربنا... و اعرف انى هكون فإنتظارك اول اما ترجع وبالتوفيق يحبيبي فحياتك يارب 🙏🏻🤍🖤

• حبيته
تسلم يا نجم قصة روعة

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%