NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكان للخروج والمرح ✌️✌️

عليكي وعلي شبرا

👍🏻

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
انا بقالي مدة في ضغوطات كتير اوي وقررت اخد يومين لتغير الجو. بس انا عمري مسافرت في الوقت دة من السنة. فعشان كدة قولت اقترح الموضوع عليكم. في حد يعرف مكان داخل مصر مش الخارج. ولو مكان سفاري يبقي افضل بس بشرط يكون مكان مجرب ويتماشي مع ظروف الجو في الأيام دي. ✌️✌️ اة ملحوظة انا هسافر انا وأصدقاء. مش وحدي طبعا 🤟🤟🤟
اه عندي مكان جامد فشخ و في العاب و اكل و قعده في روف كده عشان لزوم الرغي و الاهم من كل ده في سرير
بتكلم علي بيتي😂♥

• بيضحكني
اه عندي مكان جامد فشخ و في العاب و اكل و قعده في روف كده عشان لزوم الرغي و الاهم من كل ده في سرير
بتكلم علي بيتي😂♥
دة مكان الشقلبة حضرتك مش الخروج 😂😂

• أتفق
التفاعلات: بيكهام الاسمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقالي مدة في ضغوطات كتير اوي وقررت اخد يومين لتغير الجو. بس انا عمري مسافرت في الوقت دة من السنة. فعشان كدة قولت اقترح الموضوع عليكم. في حد يعرف مكان داخل مصر مش الخارج. ولو مكان سفاري يبقي افضل بس بشرط يكون مكان مجرب ويتماشي مع ظروف الجو في الأيام دي. ✌️✌️ اة ملحوظة انا هسافر انا وأصدقاء. مش وحدي طبعا 🤟🤟🤟
اسواااان عظمة

• حبيته
مش هتترازي محدش يقدر يرزيكي هناك
هناك عارفه الي هما بتوع بابي و مامي و العيال الطريه دي و عربيات مش هتشوفيها غير هناك و مناظر برضك مش هتشوفيها غير هناك عايزه تخوضي التجربه دوسي
اوعدك هفكر بجد كاختيار 🥰🥰

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Abou nous
  • أتفق
اقنيعهم... دي اخر فرصة .. بعد ٤ سنوات الكأس في ٣ دول بعيدة
وبعدها ٣ دول مختلفة..
حتروحي المكسيك تعملي اي ..
اقنعيهم لسا انتي فيها...
انا المشكلة جنسيتي سوريا ما قدرت احجز بطاقة هيا بسهولة
للاسف في ظروف تنعني بجد وشكرا لاهتمامك 🙏🙏🙏

• عجبني
التفاعلات: roy.kah1986
  • عجبني
  • حبيته
شرم او اسوان والأقصر ورحلة سعيدة حبيبتى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مثير زوجتي و مجنونة مطرقعة 😁😁

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%