NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكان للخروج والمرح ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
انا بقالي مدة في ضغوطات كتير اوي وقررت اخد يومين لتغير الجو. بس انا عمري مسافرت في الوقت دة من السنة. فعشان كدة قولت اقترح الموضوع عليكم. في حد يعرف مكان داخل مصر مش الخارج. ولو مكان سفاري يبقي افضل بس بشرط يكون مكان مجرب ويتماشي مع ظروف الجو في الأيام دي. ✌️✌️ اة ملحوظة انا هسافر انا وأصدقاء. مش وحدي طبعا 🤟🤟🤟
تعالي في قلبي ...بس ده ممكن تدخليه وحدك فقط ..ممونع اصحاب الاصدقاء

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و جورج السوهاجي
عمر مش عايزة مكان ساحل اوكي مش هصيف انا عايزة اغير جو فهمني
حطه بكدچ كام طب ما انا ممكن اقولك حتت في مصر اليوم ب 20 الف و حتت اليوم ب 500 و هيبقا فلوس كمان

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
حطه بكدچ كام طب ما انا ممكن اقولك حتت في مصر اليوم ب 20 الف و حتت اليوم ب 500 و هيبقا فلوس كمان
مفتوح يا عمر عادي يعني متقلقش المادية موجودة اي رقم عادي يعني المهم المكان الكويس

• عجبني
  • عجبني
مفتوح يا عمر عادي يعني متقلقش المادية موجودة اي رقم عادي يعني المهم المكان الكويس
انتي الي قولتي مش انا
عندك الساحل مارينا 5 و اعملي حسابك علي 10 الالف كل واحد و خده مياه كتير زجاجه المياه هناك ب 50 جنيه و اكل دخول الاجون هناك ب 5 الالف للفرد شامل غداء و فطار عشان احنا في الشتاء و مفيش هناك مايوه بوركيني هيطلعوكي النزول بالبكيني بس و مفاجات تانيه بس هتبسطي و اغلب الي هناك يا اجانب يا رجال اعمال و بالتوفيق 💎🤜

• عجبني
انتي الي قولتي مش انا
عندك الساحل مارينا 5 و اعملي حسابك علي 10 الالف كل واحد و خده مياه كتير زجاجه المياه هناك ب 50 جنيه و اكل دخول الاجون هناك ب 5 الالف للفرد شامل غداء و فطار عشان احنا في الشتاء و مفيش هناك مايوه بوركيني هيطلعوكي النزول بالبكيني بس و مفاجات تانيه بس هتبسطي و اغلب الي هناك يا اجانب يا رجال اعمال و بالتوفيق 💎🤜
هفكر بجد فيهم مع اني ليا غرض في سفاري مرسي عمر ❤️❤️

• حبيته
  • عجبني
انا هقولك على اكتر مكان انا نفسي اروحه سيوه البلد دي عشق يجدعان

• عجبني
مع اني مو من مصر بس من تجربتي اذا كنتي حابة استجمام فقط روحي طابا فندق الموفنبيك او نيلسون
اذا حابة انشطة واسواق روحي شرم وفي فندق هناك اسمه سي ووتر اكوا بارك رائع جدا وفيه العاب مائية رهيبة

• عجبني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%