NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مفيش حاجة اسمها موجب

مفيش حاجة اسمها موجب اسمه راجلى ودكرى وفحلى الوحيد اللى مينفعش اشوف نفسى راجل قدامه لانه راجلى وكل حاجه ليا احساسى بالامان معاك ميتوصفش اقول ايه ولا ايه اقول وانا راكبه على زوبرك وبتنطط فوقيه ولا وانا نايمة على بطنى وانت راكبنى زى الخيال ولا وانت واقف زى الاسد وانا لبوة بمصلك وعينى فى عينك احساسى وانا لابسه كلوت الفتلة وعماله اتمايل يمين وشمال زى الشراميط عشان تركبنى كلها حجات متتوصفش لتاج راسى ودكرى وكل ما ليا❤️

• حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر
بص هي الفكرة أن كل الناس اول ما بتجيب بتحس بتنيب الضمير....بس بالنسبة للسالب الموضوع بيكون صادم اكتر لانه بيكون لسه قالع قدام راجل و موريه جسمك من ورا 🤣 ده غير أن أغلب الشات بتكون بتمدح رجولته و قد ايه هو ارجل منك و شايف زوبره و متخيله بيعمل فيك حجات تخليك مراته حرفيا 🤣 و بيضرب عشرة عليك

فاول ما تنزل و تفوق بتبقى عاوز تقفل علطول.....

عاوز اقولك عشان كده حتى لما بتناك في الحقيقة بتعمد منزلش خالص او على الاقل استنى الراجل ينزل الاول
كلامك صح الصح

• عجبني
التفاعلات: سامي سالب
يا حيياتى انت زيي بالظبط ❤️ وكأنك بتقول كل حاجه جوايا

• عجبني
التفاعلات: Tete
بص هي الفكرة أن كل الناس اول ما بتجيب بتحس بتنيب الضمير....بس بالنسبة للسالب الموضوع بيكون صادم اكتر لانه بيكون لسه قالع قدام راجل و موريه جسمك من ورا 🤣 ده غير أن أغلب الشات بتكون بتمدح رجولته و قد ايه هو ارجل منك و شايف زوبره و متخيله بيعمل فيك حجات تخليك مراته حرفيا 🤣 و بيضرب عشرة عليك

فاول ما تنزل و تفوق بتبقى عاوز تقفل علطول.....

عاوز اقولك عشان كده حتى لما بتناك في الحقيقة بتعمد منزلش خالص او على الاقل استنى الراجل ينزل الاول
كيف يمكنك أن تتحكم في نفسك وما تنزل وانت بتكون منثار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كيف يمكنك أن تتحكم في نفسك وما تنزل وانت بتكون منثار
اغلب الوقت مفيش قذف غير لما تلمس بتاعك

عشان كده مبخليهوش يلمس عضوي ولا بلمسه انا غير لما يخلص هو

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
وكيازنا الي عملينها كساس الهم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%