NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خير ي برو
متقلقش واشرب قهوه هتفووق
شاربه قهوه ، انا بسبب التعب متحركتش من الفندق جوزي اخد الاولاد يفسحهم وانا قاعده لوحدي

شاربه قهوه ، انا بسبب التعب متحركتش من الفندق جوزي اخد الاولاد يفسحهم وانا قاعده لوحدي
خير اعملي بس ز مقولتك جربي النوع الجديد بس الجرعه الجايه

انا عملت بوست اسأله تيجي نسأل بعض فيه
منا مش لاقي اسئله لسه وكنت بفكر اقولك ابدأي انتي اساليني لحد م اجيب

منا مش لاقي اسئله لسه وكنت بفكر اقولك ابدأي انتي اساليني لحد م اجيب
طيب سيب كومنت علشان اسألك

The Pussy Queen
ترجمته "ملكة الكس" ومالوش معنى تاني خالص. إذا كان حد فهم حضرتك غير كده يبقى إما بيضحك عليك، أو هو مش فاهم و مابيعرفش انجليزي. أنا عايش في نيويورك عمري كله، وأؤكد لك ان "ملكة الكس" هو المعنى الصحيح والوحيد ل Pussy Queen.
لو ده مكانش قصدك من التسمية، اقترح عليك تغيري الإسم أو تسجلي بإسم تاني.

The Pussy Queen
ترجمته "ملكة الكس" ومالوش معنى تاني خالص. إذا كان حد فهم حضرتك غير كده يبقى إما بيضحك عليك، أو هو مش فاهم و مابيعرفش انجليزي. أنا عايش في نيويورك عمري كله، وأؤكد لك ان "ملكة الكس" هو المعنى الصحيح والوحيد ل Pussy Queen.
أنا عارف ان تغيير الاسم مش متاح زي ما غيرتي الصورة من الفخاد للوجه، وعشان كده اقترحت انك تعيشي التسجيل باسم تاني تتأكدي الأول من معناه

The Pussy Queen
وبما انك عايش في نيويورك انت متعرفش العاميه ولا ايه ولا انت متعرفش اختلاف العمايه من مكان تاني ولا ايه ، انا عيشت كتير في امريكا وعارفه الانا بقوله كويس يا استاذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%