NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا عادي مفيش مشكله
شكرا عملتلك متابعه...بس مفيش طريقه اكلمك فيها...عاوز أسألك علي شويه حاجات بما انك متجوزه ..اهو استفيد من الخبرات

• بيضحكني
التفاعلات: ♆☾サイレントキラー☽♆
شكرا عملتلك متابعه...بس مفيش طريقه اكلمك فيها...عاوز أسألك علي شويه حاجات بما انك متجوزه ..اهو استفيد من الخبرات
حضرتك تقصد الخاص صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش شرط بما انك قافله الخاص..اقصد وسيله للتواصل لو ينفع ..بعد موافقتك طبعا
الحقيقه احنا كأصحاب بنتكلم علي العام

شكرا للتوضيح 😁
معني اسمي :
بما اني ناس كتير عايزه تعرف سبب الاسم الانا حاطاه او ناس فاهماه غلط او ناس فاكرها نقطه ضعف ليا 😂 انا اخيرا قررت اترجملك الاسم واقولك معناه ،،
The Pussy Queen يعني ( الفرج الملكي او فرج الملكه ) ،
- لأ انتي كدابه انا ترجمتها علي جوجل والاسم طلع ......... ،
يا فندم اللغه الانجليزيه للأسف ناس كتير فاكره انها اما امريكي او بريطاني فقط ، ولكن اللغه الانجليزيه الامريكيه لوحديها ليها اكتر من 200 طريقه سواء كلام او معاني والبريطانيه مش متذكره كام الصراحه الموضوع عامل زي كلمة ( هموتك ) في محافظات في مصر معناها هضربك ومحافظات تانيه معناها هقتلك ودي ترجمه الاسم ،،
اما بقي قصدي منه :
الحاجه الملكيه او الليها علاقه بالملكه صحب الوصول ليها بل احيانا تكون مستحيله ،
والاسم كان الغرض منه ان الناس تفهم ان صعب حد يوصلي ولكن للأسف الناس افتكرته العكس اني سهلة الوصول ..
ده معني اسمي والغرض منه ،،
احب بقا اعرف معني اسماءكم والغرض منها ..
شكرا للتوضيح و الشرح.. لاني فعلا كنت فاهم الاسم بشكل مختلف خالص مش انك سهله او كدا لا خالص.. انا كنت فاهم ان عجبك بتاعك جدا او عندك كس جميل جدا فبتقولي انه بتاع مالكات كنوع من الفخامه والإعجاب.
معلش بقا اصل الواحد هنا في المنتدى تقريبا بيكون في نص عقله 😁😂

شكرا للتوضيح 😁

شكرا للتوضيح و الشرح.. لاني فعلا كنت فاهم الاسم بشكل مختلف خالص مش انك سهله او كدا لا خالص.. انا كنت فاهم ان عجبك بتاعك جدا او عندك كس جميل جدا فبتقولي انه بتاع مالكات كنوع من الفخامه والإعجاب.
معلش بقا اصل الواحد هنا في المنتدى تقريبا بيكون في نص عقله 😁😂
لو يمحت الالفاظ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%