NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف فى نكتة قديمة بتقول انى اوحش حاجة انى منطقة الالعاب جنب منطقة المجارى هههههههههه الجنس الشرجى قرف وتعب وشزوز مش هقول حرام
لا من حرام فا مش حرام
انما دى وجهه نظرك انت هو شذوذ فعلا مع الولاد او غيرو لكن انا بتكلم عن البنت فقط
ومش مجارى لازم نضافه ولو مجارى يبق المهب كلو ددمم وقرف وعمرو هينضف ولا ايه
 
  • عجبني
التفاعلات: دكر اسمر مكرر
لا من حرام فا مش حرام
انما دى وجهه نظرك انت هو شذوذ فعلا مع الولاد او غيرو لكن انا بتكلم عن البنت فقط
ومش مجارى لازم نضافه ولو مجارى يبق المهب كلو ددمم وقرف وعمرو هينضف ولا ايه
وحياتك شزوز وقرف يعنى بدل ما تديها لبن تديك خراء كله قرف ولو فى اسهال يبقى فله هههههههههههههههه
 
وحياتك شزوز وقرف يعنى بدل ما تديها لبن تديك خراء كله قرف ولو فى اسهال يبقى فله هههههههههههههههه
لو عندها اسها حتى هتسهل عليك حتى لو بتمارس مهبلى لان هيا بتدفع فالوقت دا ياعم الذكى ورا وقدام ولو قرف يبق المهبل هيبق قرف لان انت كان فامكان دا ددمم وقرف ونضف صح يبق الشرج نضف برضو ولا لسه مش فاهم قصدى وهى مش شذوذ لان الشذوذ الجنسى معناه اتنين من نفس الجنس ذكر وذكر او انثى وانثى
 
انا عايزك تفيدني بردو
 
بصو انا هتكلم عن الموضوع دا لانو مهم وعليه معضله حرفيا ولا اجدعا عركه ("الجنس الشرجى بشكل عام للمتجوزين وغير المتجوزين") لكن مش للشواذ ولا اى ميول تانيه بين راجل ومره فقط الموضوع دا مدايق ناس كتير وتناس تحبو وناس لا وناس جربتو مع ناس خبره عشان الكلام انا قريت مواضيع كتير هنا فالمنتدى وستات كتير قالت رايها بس فى ناس فعلا لما جربت حبتو وناس كرهتو النوع دا من الجنس للتغير وطبيعى جدا نفسك تفكر تغير مش كل مره مهبل مهبل مهبل انا من النوع الى بحب اى حاجه فيها تغير اى تغير فاى حاجه فحياتى بحبها متغيره مش بمشى على نمط او اسلوب حياه معين فا الى اقصدو ان مش اى وحده جربتو مع واحد تقول خبره ولا اى حد يسمى نفسه خبره ولا اى واحده هتوافق عليه الا لو بتحبك ومستعده تسعدك
انما لو على موضوع النضافه فا دا المنطقه الى من تحت اصلا لازم تبق نضيفه فكل وقت اصل مش شرط لما يبق فيه جنس مهبلى او شرجى
والى هيقلى قرف طيب انا معاك المهبل كان مكانو ددمم حيض؟؟!! ونضف واطهر
وورا كان قذر برضو واتطهر ولا الى بقعد بعفنو دا حاله لوحدو الفكره فان العضوين ليهم اوقات معينه للاستخدام وكل الكلام الى اتقال هبد فهبد انا ساعدت ناس هنا مصرين وخليجين تفتح مراتهم من وره بدون الم وفعلا قالى فالبدايه كان الم شهوه فقط مش وجع قطع فى الاعصاب واتمتع اى حد بيغلط بيبق من عندو الغلط انا لو ينفع اخلى الناس دى تتكلم وتقول الى عملتو بس مينفعش عشان احترم خصوصيتهم بس فا العيب من الهبد ولا بالساعات ولا حتى بالخبره لازم دماغ شغاله بيفهم مش بياكل تبن وعلف
معاك بس فيه ناس الي مانعها الدين
وفي الي عادي اشطا
وفيه الي رافض لمبدأ هو حاطه لنغسه
 
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja
بصو انا هتكلم عن الموضوع دا لانو مهم وعليه معضله حرفيا ولا اجدعا عركه ("الجنس الشرجى بشكل عام للمتجوزين وغير المتجوزين") لكن مش للشواذ ولا اى ميول تانيه بين راجل ومره فقط الموضوع دا مدايق ناس كتير وتناس تحبو وناس لا وناس جربتو مع ناس خبره عشان الكلام انا قريت مواضيع كتير هنا فالمنتدى وستات كتير قالت رايها بس فى ناس فعلا لما جربت حبتو وناس كرهتو النوع دا من الجنس للتغير وطبيعى جدا نفسك تفكر تغير مش كل مره مهبل مهبل مهبل انا من النوع الى بحب اى حاجه فيها تغير اى تغير فاى حاجه فحياتى بحبها متغيره مش بمشى على نمط او اسلوب حياه معين فا الى اقصدو ان مش اى وحده جربتو مع واحد تقول خبره ولا اى حد يسمى نفسه خبره ولا اى واحده هتوافق عليه الا لو بتحبك ومستعده تسعدك
انما لو على موضوع النضافه فا دا المنطقه الى من تحت اصلا لازم تبق نضيفه فكل وقت اصل مش شرط لما يبق فيه جنس مهبلى او شرجى
والى هيقلى قرف طيب انا معاك المهبل كان مكانو ددمم حيض؟؟!! ونضف واطهر
وورا كان قذر برضو واتطهر ولا الى بقعد بعفنو دا حاله لوحدو الفكره فان العضوين ليهم اوقات معينه للاستخدام وكل الكلام الى اتقال هبد فهبد انا ساعدت ناس هنا مصرين وخليجين تفتح مراتهم من وره بدون الم وفعلا قالى فالبدايه كان الم شهوه فقط مش وجع قطع فى الاعصاب واتمتع اى حد بيغلط بيبق من عندو الغلط انا لو ينفع اخلى الناس دى تتكلم وتقول الى عملتو بس مينفعش عشان احترم خصوصيتهم بس فا العيب من الهبد ولا بالساعات ولا حتى بالخبره لازم دماغ شغاله بيفهم مش بياكل تبن وعلف
يافنان
 
معاك الدين اكرم س فيه ناس الي مانعها الدين
وفي الي عادي اشطا
وفيه الي رافض لمبدأ هو حاطه لنغسه
اولا فالدين عليه خلاف ولكن الاغلب حرم فا الى ماشى براى الاغلبيه دا حاجه والى قرء الخلاف وفهم ايه الدنيا دى حاجه الى قراتو فبعض الخلافات فالدين (ان الجنس الشرجى كان موجود ما قبل الاسلام وبيتعمل غصب عن المرآه فا دا ظلم فا لما نزل الاسلام والقر.آن اكرم واعز المرآه بمعنى انو مينفعش تعمل اى حاجه بدون رضاها يعنى لو هى موافقه واتحملت عشانك يبق عادى ما ظلمتش نفسها لكن بالاجبار حرام عشان دا ظلم للمرآه وانت عارف بقى عذاب الظالم والابتعاد عن هذا الغعل اعز واكرم ومش الخلفى بس اى حاجه فالعلاقه لازم تكون برضا الطرفين وفى حاله رضاها وكدا هيبق الحكم مكروه كراهه شديده وليس يصل للتحريم) انا قرات دا لاحد تفسير المجموعه الى قالت غير حرام دا مش كلامى انا مش هبيد والكلام دا مش هتلاقيه بسهوله لانو تبع النسبه القليله الى قالت غير كدا بالمناسبه هو جايب منهجو من مذهبين مذهب الامام الشافعى ومذهب الامام مالك من اصل اربع مذاهب مذهب الامام ابو حنيفه ومذهب الامام ابن حنبل فا جايب كلامو من كتب الائمه دول) دى خلاف الدين وانا بسراحه عشان ما اكدبش عليكك فى بعض الناس الى فسرت بالتحريم وقالت ان اذى كان فتره الحيض اذى ما بالك بالدبر الى اشد اذى فا اكيد حرام والعلماء اختلفو لان لا الدبر بينضف ولو مش بينضف يبق صلا.تنا باطله عشان نجس فا المسئله خلاف فقهى فقط والموضوع ملهوش نهايه بجد لو قعدت تبحث وتقرا مش هتوصل لحاجه تريحك
اسف عالاطاله
والى ىافض عشان المبدا وعشان نفسو يبق دى حريه شخصيه وممكن يقتنع عادى حسب دماغك لو نضيفه وخبره هيقتنعو بسرعه حسب دماغك
 
اولا فالدين عليه خلاف ولكن الاغلب حرم فا الى ماشى براى الاغلبيه دا حاجه والى قرء الخلاف وفهم ايه الدنيا دى حاجه الى قراتو فبعض الخلافات فالدين (ان الجنس الشرجى كان موجود ما قبل الاسلام وبيتعمل غصب عن المرآه فا دا ظلم فا لما نزل الاسلام والقر.آن اكرم واعز المرآه بمعنى انو مينفعش تعمل اى حاجه بدون رضاها يعنى لو هى موافقه واتحملت عشانك يبق عادى ما ظلمتش نفسها لكن بالاجبار حرام عشان دا ظلم للمرآه وانت عارف بقى عذاب الظالم والابتعاد عن هذا الغعل اعز واكرم ومش الخلفى بس اى حاجه فالعلاقه لازم تكون برضا الطرفين وفى حاله رضاها وكدا هيبق الحكم مكروه كراهه شديده وليس يصل للتحريم) انا قرات دا لاحد تفسير المجموعه الى قالت غير حرام دا مش كلامى انا مش هبيد والكلام دا مش هتلاقيه بسهوله لانو تبع النسبه القليله الى قالت غير كدا بالمناسبه هو جايب منهجو من مذهبين مذهب الامام الشافعى ومذهب الامام مالك من اصل اربع مذاهب مذهب الامام ابو حنيفه ومذهب الامام ابن حنبل فا جايب كلامو من كتب الائمه دول) دى خلاف الدين وانا بسراحه عشان ما اكدبش عليكك فى بعض الناس الى فسرت بالتحريم وقالت ان اذى كان فتره الحيض اذى ما بالك بالدبر الى اشد اذى فا اكيد حرام والعلماء اختلفو لان لا الدبر بينضف ولو مش بينضف يبق صلا.تنا باطله عشان نجس فا المسئله خلاف فقهى فقط والموضوع ملهوش نهايه بجد لو قعدت تبحث وتقرا مش هتوصل لحاجه تريحك
اسف عالاطاله
والى ىافض عشان المبدا وعشان نفسو يبق دى حريه شخصيه وممكن يقتنع عادى حسب دماغك لو نضيفه وخبره هيقتنعو بسرعه حسب دماغك
انصح حضرتك تقرأ تاني
هو محرم
بس لا ده وقت ولا مكان افراد تفصيل تحريمه
تحياتي
 
  • حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
انصح حضرتك تقرأ تاني
هو محرم
بس لا ده وقت ولا مكان افراد تفصيل تحريمه
تحياتي
انا قرات وبقلك ان الاغلبيه حرموه ولكن جزء محرموهوش وكتبت تفسير جزء بسيط من الى قالو مش حرام مع ذكر مصادر المعلومات
 
انصح حضرتك تقرأ تاني
هو محرم
بس لا ده وقت ولا مكان افراد تفصيل تحريمه
تحياتي
انت قرات كلامى كوس انل كاتب الاغلبيه قالو حرام ولكن جزء مقلش كدا وقال زى منا كاتب باختصار شديد لازم رضا الزوجه وفالحاله دى هيبق مكروه كراهه شديده دا مش كلامى انا بقرا وبتعلم وبستفيد اى معلومه وان كان عليا انا مقتنع بايه انا مقتع اصلا ان لازم اى حاجه فاعلاقه الزوجيه لازم تبق برضا الطرفين
 
اولا فالدين عليه خلاف ولكن الاغلب حرم فا الى ماشى براى الاغلبيه دا حاجه والى قرء الخلاف وفهم ايه الدنيا دى حاجه الى قراتو فبعض الخلافات فالدين (ان الجنس الشرجى كان موجود ما قبل الاسلام وبيتعمل غصب عن المرآه فا دا ظلم فا لما نزل الاسلام والقر.آن اكرم واعز المرآه بمعنى انو مينفعش تعمل اى حاجه بدون رضاها يعنى لو هى موافقه واتحملت عشانك يبق عادى ما ظلمتش نفسها لكن بالاجبار حرام عشان دا ظلم للمرآه وانت عارف بقى عذاب الظالم والابتعاد عن هذا الغعل اعز واكرم ومش الخلفى بس اى حاجه فالعلاقه لازم تكون برضا الطرفين وفى حاله رضاها وكدا هيبق الحكم مكروه كراهه شديده وليس يصل للتحريم) انا قرات دا لاحد تفسير المجموعه الى قالت غير حرام دا مش كلامى انا مش هبيد والكلام دا مش هتلاقيه بسهوله لانو تبع النسبه القليله الى قالت غير كدا بالمناسبه هو جايب منهجو من مذهبين مذهب الامام الشافعى ومذهب الامام مالك من اصل اربع مذاهب مذهب الامام ابو حنيفه ومذهب الامام ابن حنبل فا جايب كلامو من كتب الائمه دول) دى خلاف الدين وانا بسراحه عشان ما اكدبش عليكك فى بعض الناس الى فسرت بالتحريم وقالت ان اذى كان فتره الحيض اذى ما بالك بالدبر الى اشد اذى فا اكيد حرام والعلماء اختلفو لان لا الدبر بينضف ولو مش بينضف يبق صلا.تنا باطله عشان نجس فا المسئله خلاف فقهى فقط والموضوع ملهوش نهايه بجد لو قعدت تبحث وتقرا مش هتوصل لحاجه تريحك
اسف عالاطاله
والى ىافض عشان المبدا وعشان نفسو يبق دى حريه شخصيه وممكن يقتنع عادى حسب دماغك لو نضيفه وخبره هيقتنعو بسرعه حسب دماغك
عاش بس نصيحه تقدر تمشي بيها او لا
اي حاجه مشكوك في امرها ابتعد عنها
واخيرا عاش بجد انك بتبحث وتدور في امور مهمه زي دي ❤️
 
  • حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%