NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل اى واحده مطلقه كتير اكتر من 3 مرات يبقى وراها حاحجه ولا ممكن تكون مظلومه
ده سؤال مهم ومحتاج اجابته
من رأيي تحكي قصتك بصراحة

يبقى احنا متفقين جدا ان الوضوع محتمل كده وكده
والاحتمال الأقرب ان فى حاجه غلط فى الموضوع وخاصه لو كان التلت طلقات فى وقت قصير وطبعا من رجاله مختلفه

وان الطبيعى الشخص ده يقلق
من حقك تقلق بس مش من حقك تصنفها انها معيوبه او اقل من غيرها

من حقك تقلق بس مش من حقك تصنفها انها معيوبه او اقل من غيرها
بالظبط ومتفق على كده محدش من حقه يقول كلمه عنها حتى والا محدش عارف القدر مخبيله ايه وممكن يكون فى نفس حالتها فى يوم

بالظبط ومتفق على كده محدش من حقه يقول كلمه عنها حتى والا محدش عارف القدر مخبيله ايه وممكن يكون فى نفس حالتها فى يوم
اهي كلمه نفس حالتها دي في حد ذاتها تصنيف عنصري ..مالها حالتها زيها زي اي انسانه من حقها تعيش

• عجبني
التفاعلات: as@as
مش لازم كل مطلقه تكون وحشه او العيب فيها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقى احنا متفقين جدا ان الوضوع محتمل كده وكده
والاحتمال الأقرب ان فى حاجه غلط فى الموضوع وخاصه لو كان التلت طلقات فى وقت قصير وطبعا من رجاله مختلفه

وان الطبيعى الشخص ده يقلق
وليه متفكرش أنها ست مش حابة تستمر فى علاقة وحشة ومخافتش من كلام الناس وأنهت العلاقة لأنها بتدور على حد يناسب شخصيتها مثلا

اهي كلمه نفس حالتها دي في حد ذاتها تصنيف عنصري ..مالها حالتها زيها زي اي انسانه من حقها تعيش
لا حالتها انها فى ابتلاء زيها زى المريض بداء اكيد دى حاله وابتلاء واكيد الطبيعى محدش يسخر من مبتلى بمرض علشان **** ميبتليهوش برده بنفس المرض

محدش هيتخيل اننا بنتكلم على داء بعنصريه !

وليه متفكرش أنها ست مش حابة تستمر فى علاقة وحشة ومخافتش من كلام الناس وأنهت العلاقة لأنها بتدور على حد يناسب شخصيتها مثلا
ياعم بطل مثاليه بقى . علشان انا متفهم ان اى ست تدافع جدا لكن الراجل اللى بيدافع ده لو حد عرض عليه واحد مطلقه بس مرتين هيقول لا من غير ميفكر

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt و as@as
بصي من وجهه نظري اتطلقتي مره اتنين عشره ده امر يخصك لوحدك طلاقك لا لي نفع ولا ضرر لحد عشان كده ده امرك محدش لي الحق يتكلم فيه غيرك ام عن هل بيبقا وراها حاجه اكيد مش لازم حضرتك الشخص فينا بيبقا مكتوبله شخص واحد مناسبه ف وسط ٨ مليار ف اكيد مش هيجي من اول اختيار

لا حالتها انها فى ابتلاء زيها زى المريض بداء اكيد دى حاله وابتلاء واكيد الطبيعى محدش يسخر من مبتلى بمرض علشان **** ميبتليهوش برده بنفس المرض

محدش هيتخيل اننا بنتكلم على داء بعنصريه !
كمان داء وابتلاء .. يعني المطلق مبتلي؟! .. ولا المطلقه بس هي اللى معيوبه وجربانه .. بص انا قولت اللى عندي ومش هقول حاجه اكتر من اللى قولتها ..

و
بعدين لو كده طيب هى اختارت تانى غلط ليه . طيب هنقول اتسرعت برده . اختارت تالت غلط ليه بقى ؟؟؟؟

كمان داء وابتلاء .. يعني المطلق مبتلي؟! .. ولا المطلقه بس هي اللى معيوبه وجربانه .. بص انا قولت اللى عندي ومش هقول حاجه اكتر من اللى قولتها ..
الابتلاء ده مش حاجه وحشه . **** بيرفع بيه قدر الانسان
بمعنى ان اللى موبايله اتكسر بيزعل وممكن يتضايق وبعض الناس بتكتئب وده اسمه ابتلاء وحزن

واكيد المطلقه مش فرحانه اكيد بتعيش فى حزن زيها زى المطلق لانه حدث متعب نفسيا

يبقى المطلق مبتلى . والمريض مبتلى . وهكذا

• لا تعليق
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات
مين جاب سيره مطلق ومطلقه ؟ انا بتكلم ان الطلاق هو اللى ابتلاء . حد جاب سيره مطلق خالص

انا متفق على كده
بس الغير طبيعى الواحد بيقلق منه
تلت رجاله فى وقت قصير تقلق
اعمل اللي يريحك ادام انت مرتاح نفسيا وحابب اللي بتعمله نفذ مش مرتاح ومقلق ولو نسبه بسيطه ابعد على طول

ياعم بطل مثاليه بقى . علشان انا متفهم ان اى ست تدافع جدا لكن الراجل اللى بيدافع ده لو حد عرض عليه واحد مطلقه بس مرتين هيقول لا من غير ميفكر
مش مثالية صدقنى
لكن أنا أكبر منكم بكتير وعرفت ستات كتير من حالات أجتماعية مختلفة فيه منهم صحيح الوحش لكن فيه منهم اتظلموا فى جوازات وطلاقات مكنش ليهم ذنب فيها أو فضلوا ينهوا علاقاتهم بأزواجهم لما مقدمات التجربة وضحت لهم إن نهايتها الفشل

مين جاب سيره مطلق ومطلقه ؟ انا بتكلم ان الطلاق هو اللى ابتلاء . حد جاب سيره مطلق خالص
محدش جاب سيره مطلق .. بس جبت سيره مطلقه وزي ميكون الطلاق ده وسمه عار على جبين الانثي ونصدر ساعتها فكره انتي خلاص مطلقه يعني معيوبه يعني ترضي باي حاجه والسلام .. يعني لازم تتنازلي . يعني لازم تسكتي عن حقك .. يعني تتخلي عن ابسط حقوقك وانك تعيشي زيك زي غيرك كانسانه وتستحملي منتي خلاص مطلقه بقي ..

بصي من وجهه نظري اتطلقتي مره اتنين عشره ده امر يخصك لوحدك طلاقك لا لي نفع ولا ضرر لحد عشان كده ده امرك محدش لي الحق يتكلم فيه غيرك ام عن هل بيبقا وراها حاجه اكيد مش لازم حضرتك الشخص فينا بيبقا مكتوبله شخص واحد مناسبه ف وسط ٨ مليار ف اكيد مش هيجي من اول اختيار
ردك واعى جدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%