NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يعم بنقول يجرب لحد ماهى تتعود
لا يخليه في الطبيعي و يسمع مني يجرب بس النكهات الطبيعيه و احنا في موسم الفراوله
بتبقي مع الشكولاته حاجه تانيه 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: E M Y
لا يخليه في الطبيعي و يسمع مني يجرب بس النكهات الطبيعيه و احنا في موسم الفراوله
بتبقي مع الشكولاته حاجه تانيه 😂😂😂
يجربها المهم النتيجة

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
  • بيضحكني
  • بيضحكني
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
هي بتيجي بالتدريج و لازم الزوج يلاحظ انها مش عاهره متمرسه و اازم الزوج يهتم بالنظافه الشخصيه
و عن تجربه عملتها مع مراتي في چل بطعم الفواكه مخصوص للعضو الذكري استخدمته في الاول و واحده واحده الخجل حيروح من الزوجه و حتبقا فشر مايا خليفه في المص 😂

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
كلامك صح بس لو الراجل كيوت وتمور ومهتم بنفسو وبزبرو تبقى هي الخسرانه

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍 و E M Y
ع الهادي وبعد كده كله سهل

• أتفق
  • أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتعملى ايه
لا زم مع المص بوس و لحس البضان و لحس خرمةو لازم وما بمصلة ادخل صباعي في خرمة براحة و العب فية دا لازم يا روحي امال انتي بتعملي اية؟

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: unknown 69, Adam Afndena, LEGEND KYSER و شخص آخر
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

هههههههههه ياست الكل كلامك صح ميه في الميه بس المشكله ان في ستات كتير اوي مش عارفه الكلام ده وبالتالي حيتصرفو غلط غير بقى خوفها من جوزها ليفتكر انه ليها سوابق ههههه اذا هيه عملت كده على طول

• بيضحكني
فى ناس متحبوش

• بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%