NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الملكة الذهبية

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
15 مارس 2022
المشاركات
4
مستوى التفاعل
2
الإقامة
المنصورة
نقاط
1
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
القصه انهرضا بطلتها بنت من المصنع اللي انا شغال في واسمها نوال
..........................
احب اعرفكم بنفسي انا اسمي محمود 23 سنه من طنطا عايش مع اهلي المكونين من والدي ووالدتي و اختي الصغيره والدي الحاج محمد مقاول 47 سنه ووالدتى مديحه 40 سنه اختي مريم 14 سنه دول اهلي ومش لهم دور فيه القصه ف مش هقول عنهم تفصيل وصفي انا ابيض طويل 184س جسمي معضل شعري قصير بس ناعم زبري 28س تخين بعروق
نبدا قصتنا
........
.................
..........
انا شغال في مصنع مشرف في شغلي اغلبيتو نسوان وشغال ف كنت ليا علقات بكتير منهم اليوم ده كنت قاعد براقب آلشغل ودخلت وحده جايه تجرب الشغل عشان تشتغل وكان اسمها نوال وصف نوال 30 سنه مطلقه طويله مش اوي 165س عودها كيرفي بزها قد الانناس ومرفوع لفوق وطيزها كبيره ووسطها رفيع خالص ولبسه عبايه ماسكه اوي عليها اول مدخلت لفتت نظري جدا وخصوصا اني بعشق العود ده وصوتها كان ناعم اوي ودار الحوار
.....
نوال‌. بعد ازنك بدور علا المشرف الي فصاله
انا. انا الموشرف اامري عوزه اي
نوال. انا جايه اجرب الشغل ولي بعتني صاحب الشغل تحت وقالي اطلع ادور علا المشرف اسمو محمود باين
انا. اومري انا محمود المشرف طب بتشتغلي علا مكنة اي
نوال. انا صنيعية مكنة اوفر وبعد علا الاورليه كمان
انا. طب اعدي علا الاوفر الفاضيه الي هناك دي جربي ولو احتجتي اي حاجه نديلي
مشت من قدامي ونا بقاوم مبصش علا طيزها وهيا وهيا مشيه خدت بالها بصتلي وبتسمت عرفت انها هتيجي سكه كنت شغال وعيني عليها وهيا كل شويه تبص عليه وتبتسم المكنه كانت معزباهه ومقلتش حاجه روحت اشوفها مالها
انا. المكنه تما۾ ولا فيها حاجه معزباكي
نوال. قعده تقطع ومش بتشتغل
انا. طب متقولي عشان اشوفهالك ومتعطليش
نوال. محبتش اتعبك معايا قلت احاول معاها
انا. تعبك راحه يا
نوال. اسمي نوال ونتا محمود صح
آنا. ايوا محمود انتي نوال كدا منغير ام فلان
نوال. اصلي مطلقه ومخلفتش
انا. مين الغبي الي طلقك ده وفرط فلقمر
نوال. زي مقلت غبي وكنت مستحملاه بس يلا راح لحاله المهم مين هيصلح المكنه
انا. قومي هصلحالك بس قومي
نوال. طب يلا
وقفت جنبي ونا قعدت علا الدكه الي كانت قعده عليها وهيا كانت وقفه جنبي لازقه فيا قعدﭢ وبصلح فلمكنه وحاسس بحرارة جسمها اوي نزلت بوشها نحيتي بتشوفني انا بعمل اي
لاحظت انها بتقرب ببزازها عليه وكل شويه تخبطهم في كتفي
نوال. هونتا متجوز يمحمود
انا. لا مش مرطبت خالص
نوال. ولا حته خاطب لي عندك عقده مصنف ولا اي
انا. مش عقده بس انا مزاجي مش بيجيلئ للبنات خالص
نوال. امال لمين للرجاله
انا. لا مليش الا ف النسوان وبزات لو كانت بطل كدا وعودها ملفوف
نوال. شكلك مش سهل ونيتك مش سالكه فكلامك خالص
انا. طب اعدي اشتغلي يسالكه وسيبك من الكلام الي ميآكلش عيش ده
جت تعد مستنتنيش اقوم ونص فخدها كان علا حجري طبعا انا قمت بسرعا عشان مفيش حد ياخد باله وببصلها ولا كانها عملت حاجه خالص كملت اليوم فشغل وكل شويه اجهز ليها شغل هديت حيلها خالص ونسوان التانيه كانو وخدين بالهم اني بحط عندها اكتر شغل وعدي اليوم وروحت دخلت الببت سلمت علا ابويا وامي كانو قعدين قدام التلفزيون ودخلت اوضتي قلعت وخدت دش وكلت ورايح انام لقيت رسايل من رقم غريب علا الوتس دخلت اشوف مين
......
الغريب. هاي
انا. مين
الغريب. ممكن نتعرف
انا. مش بتعرف بحد انا مين
الغريب. طب انتا مرطبت
انا. هتخلص تقولي مين ولا ارزعك بلوك
الغريب. وهون عليك
انا. بلوك
رزعتها البلوك ولسا هنام لقيت التلفون ببرن طلع مفس الرقم فتحت اشوف مين بنت الوسخه دي
انا. مين
الغرييب. اول مره اشوف راجل وحده تكلمو وه‍وا الي يصدها
انا. انا كدا اخلصي مين بطلي رغي
الغريب. انا الي موتها فشغل انهرضا وهديت حيلها بس معلش كلو شغل
انا. نوال عامله ايه لو ولله دنا كنت بشوف ايدك فشغل بس عشان اول يوم ليكي بس
نوال. طيب تاني مره متعدش تركز معايا بعينك كدا بتوتر
انا. انأ ركزت انا بشوفك لو عوزه حاجه
نوال. مش بقولك مش سالك علعموم بكرا كلو يبان
انا. طب قليلي بقي جبتي رقمي منين وعوزه اي
نوال. اتصرفت وجبتو وهكون عوزه اي اهو قلت اكسب فيك سواب وكلمك بدام مش خاطب كدا وعايش وحيد لتتعب ولا حاجه
انا. لا متقلقيش عليه خير ربنآ كتير ومفيش اكتر من النسوان عندي بس انا الي مليش نفس
نوال. انا مفيش زي يمحمود وظنك شفت نوال عامله ازاي
انا عندك حق صروخ ارض جو كيرفي علا ابوه يمنفسي اعرف مين المغفل الي طلقك ده لونا منزلش من البيت
نوال. ههههههههه ومتنزلش لي هتقدر علا قعدت البيت معايا ولا هتهنج زي المرحوم قعد اسبوع شهࢪ العسل وقطع مايه ونور خالص بقينا انا وهوا اخوات في الرضاعه ههههه
انا. لا مش كل الڕجاله بتهنج دنا اخاف عليكي انتي لعدادك معايا يهنج من الي اعملو فيه وحاسك مش تعرفي تسدي اصلا
نوال. هههههههه شكلك مجرب وواثق من نفسك بس ميمكن بتجملك عشان متكسفكش
انا. انهي وحده كلهم هيجملو طب عندك ام عاطف وام حسن وآلبت نهي وهيدي وعزه الي معانه اما تخدي عليهم هيحكو ليكي لو وثقو فيكي محمود فسرير عامل ازاي
نوال. يعني مش هتيجي قدام الاسد وتنخ زي الجمل
انا. دنا هركبلك الاسد ده وخليه يفشخ مني
نوال اما نشوف الايام جايه وبكرا نشوف
انا. هتشوفي المهم هقفل انا عشان هنام وبكرا نكلم
تصبحي علا خير
نوال. طيب ونتا من اهلو
قفلت معااها وعارف انها نيكه جديده سبتها لظروفها وكدا كدا فيه غيرها كتير مش مستنيها هيا

خلص الجزء الاول والقصه طويله وحقيقيه بس هكمل اما اشوف الدعم منكو
 
  • عجبني
التفاعلات: محمود2
القصه انهرضا بطلتها بنت من المصنع اللي انا شغال في واسمها نوال
..........................
احب اعرفكم بنفسي انا اسمي محمود 23 سنه من طنطا عايش مع اهلي المكونين من والدي ووالدتي و اختي الصغيره والدي الحاج محمد مقاول 47 سنه ووالدتى مديحه 40 سنه اختي مريم 14 سنه دول اهلي ومش لهم دور فيه القصه ف مش هقول عنهم تفصيل وصفي انا ابيض طويل 184س جسمي معضل شعري قصير بس ناعم زبري 28س تخين بعروق
نبدا قصتنا
........
.................
..........
انا شغال في مصنع مشرف في شغلي اغلبيتو نسوان وشغال ف كنت ليا علقات بكتير منهم اليوم ده كنت قاعد براقب آلشغل ودخلت وحده جايه تجرب الشغل عشان تشتغل وكان اسمها نوال وصف نوال 30 سنه مطلقه طويله مش اوي 165س عودها كيرفي بزها قد الانناس ومرفوع لفوق وطيزها كبيره ووسطها رفيع خالص ولبسه عبايه ماسكه اوي عليها اول مدخلت لفتت نظري جدا وخصوصا اني بعشق العود ده وصوتها كان ناعم اوي ودار الحوار
.....
نوال‌. بعد ازنك بدور علا المشرف الي فصاله
انا. انا الموشرف اامري عوزه اي
نوال. انا جايه اجرب الشغل ولي بعتني صاحب الشغل تحت وقالي اطلع ادور علا المشرف اسمو محمود باين
انا. اومري انا محمود المشرف طب بتشتغلي علا مكنة اي
نوال. انا صنيعية مكنة اوفر وبعد علا الاورليه كمان
انا. طب اعدي علا الاوفر الفاضيه الي هناك دي جربي ولو احتجتي اي حاجه نديلي
مشت من قدامي ونا بقاوم مبصش علا طيزها وهيا وهيا مشيه خدت بالها بصتلي وبتسمت عرفت انها هتيجي سكه كنت شغال وعيني عليها وهيا كل شويه تبص عليه وتبتسم المكنه كانت معزباهه ومقلتش حاجه روحت اشوفها مالها
انا. المكنه تما۾ ولا فيها حاجه معزباكي
نوال. قعده تقطع ومش بتشتغل
انا. طب متقولي عشان اشوفهالك ومتعطليش
نوال. محبتش اتعبك معايا قلت احاول معاها
انا. تعبك راحه يا
نوال. اسمي نوال ونتا محمود صح
آنا. ايوا محمود انتي نوال كدا منغير ام فلان
نوال. اصلي مطلقه ومخلفتش
انا. مين الغبي الي طلقك ده وفرط فلقمر
نوال. زي مقلت غبي وكنت مستحملاه بس يلا راح لحاله المهم مين هيصلح المكنه
انا. قومي هصلحالك بس قومي
نوال. طب يلا
وقفت جنبي ونا قعدت علا الدكه الي كانت قعده عليها وهيا كانت وقفه جنبي لازقه فيا قعدﭢ وبصلح فلمكنه وحاسس بحرارة جسمها اوي نزلت بوشها نحيتي بتشوفني انا بعمل اي
لاحظت انها بتقرب ببزازها عليه وكل شويه تخبطهم في كتفي
نوال. هونتا متجوز يمحمود
انا. لا مش مرطبت خالص
نوال. ولا حته خاطب لي عندك عقده مصنف ولا اي
انا. مش عقده بس انا مزاجي مش بيجيلئ للبنات خالص
نوال. امال لمين للرجاله
انا. لا مليش الا ف النسوان وبزات لو كانت بطل كدا وعودها ملفوف
نوال. شكلك مش سهل ونيتك مش سالكه فكلامك خالص
انا. طب اعدي اشتغلي يسالكه وسيبك من الكلام الي ميآكلش عيش ده
جت تعد مستنتنيش اقوم ونص فخدها كان علا حجري طبعا انا قمت بسرعا عشان مفيش حد ياخد باله وببصلها ولا كانها عملت حاجه خالص كملت اليوم فشغل وكل شويه اجهز ليها شغل هديت حيلها خالص ونسوان التانيه كانو وخدين بالهم اني بحط عندها اكتر شغل وعدي اليوم وروحت دخلت الببت سلمت علا ابويا وامي كانو قعدين قدام التلفزيون ودخلت اوضتي قلعت وخدت دش وكلت ورايح انام لقيت رسايل من رقم غريب علا الوتس دخلت اشوف مين
......
الغريب. هاي
انا. مين
الغريب. ممكن نتعرف
انا. مش بتعرف بحد انا مين
الغريب. طب انتا مرطبت
انا. هتخلص تقولي مين ولا ارزعك بلوك
الغريب. وهون عليك
انا. بلوك
رزعتها البلوك ولسا هنام لقيت التلفون ببرن طلع مفس الرقم فتحت اشوف مين بنت الوسخه دي
انا. مين
الغرييب. اول مره اشوف راجل وحده تكلمو وه‍وا الي يصدها
انا. انا كدا اخلصي مين بطلي رغي
الغريب. انا الي موتها فشغل انهرضا وهديت حيلها بس معلش كلو شغل
انا. نوال عامله ايه لو ولله دنا كنت بشوف ايدك فشغل بس عشان اول يوم ليكي بس
نوال. طيب تاني مره متعدش تركز معايا بعينك كدا بتوتر
انا. انأ ركزت انا بشوفك لو عوزه حاجه
نوال. مش بقولك مش سالك علعموم بكرا كلو يبان
انا. طب قليلي بقي جبتي رقمي منين وعوزه اي
نوال. اتصرفت وجبتو وهكون عوزه اي اهو قلت اكسب فيك سواب وكلمك بدام مش خاطب كدا وعايش وحيد لتتعب ولا حاجه
انا. لا متقلقيش عليه خير ربنآ كتير ومفيش اكتر من النسوان عندي بس انا الي مليش نفس
نوال. انا مفيش زي يمحمود وظنك شفت نوال عامله ازاي
انا عندك حق صروخ ارض جو كيرفي علا ابوه يمنفسي اعرف مين المغفل الي طلقك ده لونا منزلش من البيت
نوال. ههههههههه ومتنزلش لي هتقدر علا قعدت البيت معايا ولا هتهنج زي المرحوم قعد اسبوع شهࢪ العسل وقطع مايه ونور خالص بقينا انا وهوا اخوات في الرضاعه ههههه
انا. لا مش كل الڕجاله بتهنج دنا اخاف عليكي انتي لعدادك معايا يهنج من الي اعملو فيه وحاسك مش تعرفي تسدي اصلا
نوال. هههههههه شكلك مجرب وواثق من نفسك بس ميمكن بتجملك عشان متكسفكش
انا. انهي وحده كلهم هيجملو طب عندك ام عاطف وام حسن وآلبت نهي وهيدي وعزه الي معانه اما تخدي عليهم هيحكو ليكي لو وثقو فيكي محمود فسرير عامل ازاي
نوال. يعني مش هتيجي قدام الاسد وتنخ زي الجمل
انا. دنا هركبلك الاسد ده وخليه يفشخ مني
نوال اما نشوف الايام جايه وبكرا نشوف
انا. هتشوفي المهم هقفل انا عشان هنام وبكرا نكلم
تصبحي علا خير
نوال. طيب ونتا من اهلو
قفلت معااها وعارف انها نيكه جديده سبتها لظروفها وكدا كدا فيه غيرها كتير مش مستنيها هيا

خلص الجزء الاول والقصه طويله وحقيقيه بس هكمل اما اشوف الدعم منكو
حلوه
 
استمررر
 
القصه انهرضا بطلتها بنت من المصنع اللي انا شغال في واسمها نوال
..........................
احب اعرفكم بنفسي انا اسمي محمود 23 سنه من طنطا عايش مع اهلي المكونين من والدي ووالدتي و اختي الصغيره والدي الحاج محمد مقاول 47 سنه ووالدتى مديحه 40 سنه اختي مريم 14 سنه دول اهلي ومش لهم دور فيه القصه ف مش هقول عنهم تفصيل وصفي انا ابيض طويل 184س جسمي معضل شعري قصير بس ناعم زبري 28س تخين بعروق
نبدا قصتنا
........
.................
..........
انا شغال في مصنع مشرف في شغلي اغلبيتو نسوان وشغال ف كنت ليا علقات بكتير منهم اليوم ده كنت قاعد براقب آلشغل ودخلت وحده جايه تجرب الشغل عشان تشتغل وكان اسمها نوال وصف نوال 30 سنه مطلقه طويله مش اوي 165س عودها كيرفي بزها قد الانناس ومرفوع لفوق وطيزها كبيره ووسطها رفيع خالص ولبسه عبايه ماسكه اوي عليها اول مدخلت لفتت نظري جدا وخصوصا اني بعشق العود ده وصوتها كان ناعم اوي ودار الحوار
.....
نوال‌. بعد ازنك بدور علا المشرف الي فصاله
انا. انا الموشرف اامري عوزه اي
نوال. انا جايه اجرب الشغل ولي بعتني صاحب الشغل تحت وقالي اطلع ادور علا المشرف اسمو محمود باين
انا. اومري انا محمود المشرف طب بتشتغلي علا مكنة اي
نوال. انا صنيعية مكنة اوفر وبعد علا الاورليه كمان
انا. طب اعدي علا الاوفر الفاضيه الي هناك دي جربي ولو احتجتي اي حاجه نديلي
مشت من قدامي ونا بقاوم مبصش علا طيزها وهيا وهيا مشيه خدت بالها بصتلي وبتسمت عرفت انها هتيجي سكه كنت شغال وعيني عليها وهيا كل شويه تبص عليه وتبتسم المكنه كانت معزباهه ومقلتش حاجه روحت اشوفها مالها
انا. المكنه تما۾ ولا فيها حاجه معزباكي
نوال. قعده تقطع ومش بتشتغل
انا. طب متقولي عشان اشوفهالك ومتعطليش
نوال. محبتش اتعبك معايا قلت احاول معاها
انا. تعبك راحه يا
نوال. اسمي نوال ونتا محمود صح
آنا. ايوا محمود انتي نوال كدا منغير ام فلان
نوال. اصلي مطلقه ومخلفتش
انا. مين الغبي الي طلقك ده وفرط فلقمر
نوال. زي مقلت غبي وكنت مستحملاه بس يلا راح لحاله المهم مين هيصلح المكنه
انا. قومي هصلحالك بس قومي
نوال. طب يلا
وقفت جنبي ونا قعدت علا الدكه الي كانت قعده عليها وهيا كانت وقفه جنبي لازقه فيا قعدﭢ وبصلح فلمكنه وحاسس بحرارة جسمها اوي نزلت بوشها نحيتي بتشوفني انا بعمل اي
لاحظت انها بتقرب ببزازها عليه وكل شويه تخبطهم في كتفي
نوال. هونتا متجوز يمحمود
انا. لا مش مرطبت خالص
نوال. ولا حته خاطب لي عندك عقده مصنف ولا اي
انا. مش عقده بس انا مزاجي مش بيجيلئ للبنات خالص
نوال. امال لمين للرجاله
انا. لا مليش الا ف النسوان وبزات لو كانت بطل كدا وعودها ملفوف
نوال. شكلك مش سهل ونيتك مش سالكه فكلامك خالص
انا. طب اعدي اشتغلي يسالكه وسيبك من الكلام الي ميآكلش عيش ده
جت تعد مستنتنيش اقوم ونص فخدها كان علا حجري طبعا انا قمت بسرعا عشان مفيش حد ياخد باله وببصلها ولا كانها عملت حاجه خالص كملت اليوم فشغل وكل شويه اجهز ليها شغل هديت حيلها خالص ونسوان التانيه كانو وخدين بالهم اني بحط عندها اكتر شغل وعدي اليوم وروحت دخلت الببت سلمت علا ابويا وامي كانو قعدين قدام التلفزيون ودخلت اوضتي قلعت وخدت دش وكلت ورايح انام لقيت رسايل من رقم غريب علا الوتس دخلت اشوف مين
......
الغريب. هاي
انا. مين
الغريب. ممكن نتعرف
انا. مش بتعرف بحد انا مين
الغريب. طب انتا مرطبت
انا. هتخلص تقولي مين ولا ارزعك بلوك
الغريب. وهون عليك
انا. بلوك
رزعتها البلوك ولسا هنام لقيت التلفون ببرن طلع مفس الرقم فتحت اشوف مين بنت الوسخه دي
انا. مين
الغرييب. اول مره اشوف راجل وحده تكلمو وه‍وا الي يصدها
انا. انا كدا اخلصي مين بطلي رغي
الغريب. انا الي موتها فشغل انهرضا وهديت حيلها بس معلش كلو شغل
انا. نوال عامله ايه لو ولله دنا كنت بشوف ايدك فشغل بس عشان اول يوم ليكي بس
نوال. طيب تاني مره متعدش تركز معايا بعينك كدا بتوتر
انا. انأ ركزت انا بشوفك لو عوزه حاجه
نوال. مش بقولك مش سالك علعموم بكرا كلو يبان
انا. طب قليلي بقي جبتي رقمي منين وعوزه اي
نوال. اتصرفت وجبتو وهكون عوزه اي اهو قلت اكسب فيك سواب وكلمك بدام مش خاطب كدا وعايش وحيد لتتعب ولا حاجه
انا. لا متقلقيش عليه خير ربنآ كتير ومفيش اكتر من النسوان عندي بس انا الي مليش نفس
نوال. انا مفيش زي يمحمود وظنك شفت نوال عامله ازاي
انا عندك حق صروخ ارض جو كيرفي علا ابوه يمنفسي اعرف مين المغفل الي طلقك ده لونا منزلش من البيت
نوال. ههههههههه ومتنزلش لي هتقدر علا قعدت البيت معايا ولا هتهنج زي المرحوم قعد اسبوع شهࢪ العسل وقطع مايه ونور خالص بقينا انا وهوا اخوات في الرضاعه ههههه
انا. لا مش كل الڕجاله بتهنج دنا اخاف عليكي انتي لعدادك معايا يهنج من الي اعملو فيه وحاسك مش تعرفي تسدي اصلا
نوال. هههههههه شكلك مجرب وواثق من نفسك بس ميمكن بتجملك عشان متكسفكش
انا. انهي وحده كلهم هيجملو طب عندك ام عاطف وام حسن وآلبت نهي وهيدي وعزه الي معانه اما تخدي عليهم هيحكو ليكي لو وثقو فيكي محمود فسرير عامل ازاي
نوال. يعني مش هتيجي قدام الاسد وتنخ زي الجمل
انا. دنا هركبلك الاسد ده وخليه يفشخ مني
نوال اما نشوف الايام جايه وبكرا نشوف
انا. هتشوفي المهم هقفل انا عشان هنام وبكرا نكلم
تصبحي علا خير
نوال. طيب ونتا من اهلو
قفلت معااها وعارف انها نيكه جديده سبتها لظروفها وكدا كدا فيه غيرها كتير مش مستنيها هيا

خلص الجزء الاول والقصه طويله وحقيقيه بس هكمل اما اشوف الدعم منكو
حلوه الظاهر الطنطاويه كلهم جامدين
انا من طنطا برضه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه انهرضا بطلتها بنت من المصنع اللي انا شغال في واسمها نوال
..........................
احب اعرفكم بنفسي انا اسمي محمود 23 سنه من طنطا عايش مع اهلي المكونين من والدي ووالدتي و اختي الصغيره والدي الحاج محمد مقاول 47 سنه ووالدتى مديحه 40 سنه اختي مريم 14 سنه دول اهلي ومش لهم دور فيه القصه ف مش هقول عنهم تفصيل وصفي انا ابيض طويل 184س جسمي معضل شعري قصير بس ناعم زبري 28س تخين بعروق
نبدا قصتنا
........
.................
..........
انا شغال في مصنع مشرف في شغلي اغلبيتو نسوان وشغال ف كنت ليا علقات بكتير منهم اليوم ده كنت قاعد براقب آلشغل ودخلت وحده جايه تجرب الشغل عشان تشتغل وكان اسمها نوال وصف نوال 30 سنه مطلقه طويله مش اوي 165س عودها كيرفي بزها قد الانناس ومرفوع لفوق وطيزها كبيره ووسطها رفيع خالص ولبسه عبايه ماسكه اوي عليها اول مدخلت لفتت نظري جدا وخصوصا اني بعشق العود ده وصوتها كان ناعم اوي ودار الحوار
.....
نوال‌. بعد ازنك بدور علا المشرف الي فصاله
انا. انا الموشرف اامري عوزه اي
نوال. انا جايه اجرب الشغل ولي بعتني صاحب الشغل تحت وقالي اطلع ادور علا المشرف اسمو محمود باين
انا. اومري انا محمود المشرف طب بتشتغلي علا مكنة اي
نوال. انا صنيعية مكنة اوفر وبعد علا الاورليه كمان
انا. طب اعدي علا الاوفر الفاضيه الي هناك دي جربي ولو احتجتي اي حاجه نديلي
مشت من قدامي ونا بقاوم مبصش علا طيزها وهيا وهيا مشيه خدت بالها بصتلي وبتسمت عرفت انها هتيجي سكه كنت شغال وعيني عليها وهيا كل شويه تبص عليه وتبتسم المكنه كانت معزباهه ومقلتش حاجه روحت اشوفها مالها
انا. المكنه تما۾ ولا فيها حاجه معزباكي
نوال. قعده تقطع ومش بتشتغل
انا. طب متقولي عشان اشوفهالك ومتعطليش
نوال. محبتش اتعبك معايا قلت احاول معاها
انا. تعبك راحه يا
نوال. اسمي نوال ونتا محمود صح
آنا. ايوا محمود انتي نوال كدا منغير ام فلان
نوال. اصلي مطلقه ومخلفتش
انا. مين الغبي الي طلقك ده وفرط فلقمر
نوال. زي مقلت غبي وكنت مستحملاه بس يلا راح لحاله المهم مين هيصلح المكنه
انا. قومي هصلحالك بس قومي
نوال. طب يلا
وقفت جنبي ونا قعدت علا الدكه الي كانت قعده عليها وهيا كانت وقفه جنبي لازقه فيا قعدﭢ وبصلح فلمكنه وحاسس بحرارة جسمها اوي نزلت بوشها نحيتي بتشوفني انا بعمل اي
لاحظت انها بتقرب ببزازها عليه وكل شويه تخبطهم في كتفي
نوال. هونتا متجوز يمحمود
انا. لا مش مرطبت خالص
نوال. ولا حته خاطب لي عندك عقده مصنف ولا اي
انا. مش عقده بس انا مزاجي مش بيجيلئ للبنات خالص
نوال. امال لمين للرجاله
انا. لا مليش الا ف النسوان وبزات لو كانت بطل كدا وعودها ملفوف
نوال. شكلك مش سهل ونيتك مش سالكه فكلامك خالص
انا. طب اعدي اشتغلي يسالكه وسيبك من الكلام الي ميآكلش عيش ده
جت تعد مستنتنيش اقوم ونص فخدها كان علا حجري طبعا انا قمت بسرعا عشان مفيش حد ياخد باله وببصلها ولا كانها عملت حاجه خالص كملت اليوم فشغل وكل شويه اجهز ليها شغل هديت حيلها خالص ونسوان التانيه كانو وخدين بالهم اني بحط عندها اكتر شغل وعدي اليوم وروحت دخلت الببت سلمت علا ابويا وامي كانو قعدين قدام التلفزيون ودخلت اوضتي قلعت وخدت دش وكلت ورايح انام لقيت رسايل من رقم غريب علا الوتس دخلت اشوف مين
......
الغريب. هاي
انا. مين
الغريب. ممكن نتعرف
انا. مش بتعرف بحد انا مين
الغريب. طب انتا مرطبت
انا. هتخلص تقولي مين ولا ارزعك بلوك
الغريب. وهون عليك
انا. بلوك
رزعتها البلوك ولسا هنام لقيت التلفون ببرن طلع مفس الرقم فتحت اشوف مين بنت الوسخه دي
انا. مين
الغرييب. اول مره اشوف راجل وحده تكلمو وه‍وا الي يصدها
انا. انا كدا اخلصي مين بطلي رغي
الغريب. انا الي موتها فشغل انهرضا وهديت حيلها بس معلش كلو شغل
انا. نوال عامله ايه لو ولله دنا كنت بشوف ايدك فشغل بس عشان اول يوم ليكي بس
نوال. طيب تاني مره متعدش تركز معايا بعينك كدا بتوتر
انا. انأ ركزت انا بشوفك لو عوزه حاجه
نوال. مش بقولك مش سالك علعموم بكرا كلو يبان
انا. طب قليلي بقي جبتي رقمي منين وعوزه اي
نوال. اتصرفت وجبتو وهكون عوزه اي اهو قلت اكسب فيك سواب وكلمك بدام مش خاطب كدا وعايش وحيد لتتعب ولا حاجه
انا. لا متقلقيش عليه خير ربنآ كتير ومفيش اكتر من النسوان عندي بس انا الي مليش نفس
نوال. انا مفيش زي يمحمود وظنك شفت نوال عامله ازاي
انا عندك حق صروخ ارض جو كيرفي علا ابوه يمنفسي اعرف مين المغفل الي طلقك ده لونا منزلش من البيت
نوال. ههههههههه ومتنزلش لي هتقدر علا قعدت البيت معايا ولا هتهنج زي المرحوم قعد اسبوع شهࢪ العسل وقطع مايه ونور خالص بقينا انا وهوا اخوات في الرضاعه ههههه
انا. لا مش كل الڕجاله بتهنج دنا اخاف عليكي انتي لعدادك معايا يهنج من الي اعملو فيه وحاسك مش تعرفي تسدي اصلا
نوال. هههههههه شكلك مجرب وواثق من نفسك بس ميمكن بتجملك عشان متكسفكش
انا. انهي وحده كلهم هيجملو طب عندك ام عاطف وام حسن وآلبت نهي وهيدي وعزه الي معانه اما تخدي عليهم هيحكو ليكي لو وثقو فيكي محمود فسرير عامل ازاي
نوال. يعني مش هتيجي قدام الاسد وتنخ زي الجمل
انا. دنا هركبلك الاسد ده وخليه يفشخ مني
نوال اما نشوف الايام جايه وبكرا نشوف
انا. هتشوفي المهم هقفل انا عشان هنام وبكرا نكلم
تصبحي علا خير
نوال. طيب ونتا من اهلو
قفلت معااها وعارف انها نيكه جديده سبتها لظروفها وكدا كدا فيه غيرها كتير مش مستنيها هيا

خلص الجزء الاول والقصه طويله وحقيقيه بس هكمل اما اشوف الدعم منكو
دي قصتي ومنقوله زي مهيا ازاي ده
 
تغلق للتكرار
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%