NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية مصالحه امي الحزينة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 19/11/2023

حلوة جدا استمر وكمل الباقي يا برنس
 
  • حبيته
التفاعلات: Bmohamed
نبدء القصه بالشخصيات
اولا انا اسمي احمد 20سنه جسمي متناسق مش رياضي بس متناسق وكويس يعني زبي 19سنتي
ثانيا امي دلال وبدلعها اقولها دودو 49 سنة جسمها زي امهااات كتير مننا طياز كبيرة وبزاز كبيرة شوية ومدلدله
ثالثا اختي سحر27 عود فرنساوي علي ابوه حاجه كده الوسط الرفيع والطيز المرفوعه والبزاز حجمها متوسط ومدلدله لتحت
باقي الشخصيات هنعرفها مع الاجزاء

الجزء الاول
بداية القصة ونا ١٦ سنه انا كنت زيي زي اي شاب في سني بحب السكس بس عمر مجه في دماغي فكرة اني ابص لمحارمي بصه وحشه او اني افكر ان امي او اختي ممكن يكونو معايا علي سرير واحد وبنيكهم لحد في يوم كنت نايم بليل وسمعت
امي:يا محمد براحه علي كسي اه اه احححح انت مالك فيك ايه النهاردة
ابويا: يبت وطي صوتك العيال نايمن احسن حد منهم يصحي
امي:مش مهم اللي يصحي يصحي عايزاهم يعرفو ان ابوهم جامد وممتع امهم اههه احح مش قادرة نيكني اجمد يدكري
كل ده ونا قاعد مصدوم ازاي امي المحترمه ازاي كده في السرير ومن غير ما احس بنفسي زوبري وقف وبقي زي السيخ الحديد علي امي قومت عشان ادخل الحمام وابعد شوية عن الاصوات عشان اهدي ولسه بقوم من علي السرير سمعت
امي: يارتني مهيجتك كده انت لحقت جيبتهم وسع وسع بلا خيبه وقامت امي
بصراحه فضولي خلاني كنت هموت واشوفها فقومت عملت نفسي هخش الحمام يمكن اقابلها واشوفها وهي طالعه من الاوضه وفعلا قومت وفتحت باب الاوضه ولسه طالع لاقيت امي فتحت باب اوضتها وطالعه منها استنيتها هي تطلع الاول وتدخل الحمام عشان اشوف شكل طيزها وهي بتترج واشوفها هتكون عامله ازاي بعد النيكه دي اول مشوفتها كانت لابسه قميص نوم وردي شفاف مبين كل جسمها وطيزها الكبيرة بتترج وهي ماشيه ودخلت الحمام وقفلت الباب وراها وفتحت الماية اخرت دش ونا كل ده هايج وخلاص مش قادر امسك نفسي وزبي واقف علي اخره علي منظر امي وع اللي سمعته منها وهي بتتناك وفي نفس الوقت زعلان انها زعلانه ان ابويا معرفش يمتعها
واول مسمعت صوت الماية فصل عرفت انها هتخرج من الحمام روحت قايم ورايح ناحية الطرقه اللي فيها الحمام وفضلت واقف لحد مسمعت صوت باب الحمام بيتفتح ورحت عاكل نفسي ماشي ورايح الحمام وكاني كنت نايم امي اتخضت لما شافتني وقالت
امي: هيييي بسم **** الرحمن الرحيم انت صاحي من امتي يا احمد وبتبص لزبي وهو واقف
انا:بدعك في عيني اي يدودو انا لسه صاحي وعايز ادخل الحمام مش قادر
امي سرحانه في زبي اللي واقف قصادها
انا:يا دودو يدودو يماما انتي روحتي فين
امي:ايه لا نا مش سرحانه انا عايزة انام بس يلا خش الحمام خش
انا بابتسامه:طب وسعي كده يست انتي عشان المسانه هتنفجر خلاص
ومشبت امي وهي سرحانه وبتفكر في شكل زبي وهو واقف وانا دخلت الحمام واتاخرت حبه حوالي ١٠ دقايق كده ولا حاجه خرجت لاقيت امي مغيرة قميص النوم اللي كانت لابساه ولابسه قميص نوم تاني اللي هو قطن وطويل ده بس مش لابسه تحتيه براه بصيتلها وقولتلها انا: اي اللي مصحيكي يدودو يعسل الوقت لسه متاخر اوي
امي زعلانه: لا يقلبي مفيش مش جايلي نوم
انا: يولية اي اللي مسهرك جايلك عريس ولا اي😂
امي:اه وقولتلو تعاله قابل ابني يلا خش اتخمد يبن الهبله😅
انا: خلاص يستي متزوقيش كده بردو قاعد ع قلبك ومش داخل انام غير لما تقوليلي مالك واي اللي مسهرك كده
امي: يحبيبي مفيش و**** شوية مشاكل بس مع ابوك من عارف بقي ابوك كبر ومبقاش يستحمل كلمه من حد وبيجي يطلع همه عليا
انا: لا بقولك دحنا نطلقك منه ونا اكتب عليكي وقتي ونا هلاقي زيك فين فس حلاوتك ولا في حنيتك يا احلي دودو في الدنيا
ابويا خرج من الاوضه: عايزني اطلق امك وتتجوزها انت يبن الكلب😂
انا: اهو البعبع صحي اهو لسه كنت بشكر فيك يحجوج و**** مالك مزعل دودو ليه
ابويا: مزعلتهاش يخويا بس هي اللي مفكراني لسه شاب في العشرينات وهقدر استحملها
انا: طب منت لسه في العشرينات فعلا يحج بس تستحملها ازاي يعني مش فاهم
امي بتلم الموقف: كل ده يبني عشان بقوله عايزة ازور خالتك في البلد عشان تعبانه ليه وليه اقوله اني هقعد معاها يومين
انا بخبث: اممم طب ما عنده حق يزعل يدودو دنتي البيت من غيرك يقرف ولا يبقي ليه اي لازمه نقعد ازاي احنا في البيت وانتي مش موجودة
ابويا بعد ما الروح ردت فيه: قولها يبني مفكراني بحبسها
امي: خلاص يمحمد طب نا هاخد احمد واروح
انا: لا نا مش رايح في حته بصراحه اختك رغايه ونا وداني بتوجعني
امي بتخبطني في صدري خبطه خفيفه: بس يولا متقولش كده علي خالتك دي عسل
انا: وربنا ما في عسل غيرك يدودو خلاص بقي متزعليش من الحج مهو قالك انه مبيحبكيش تبعدي عن البيت
امي: هو نطق بحاجه اصلا
ابويا: شوف الولية بتتلكك ازاي
انا: خلاص بقي يماما خشي نامي يلا عشان انت اكلتو دماغي بقي ونا عندي شغل الصبح
ابويا: اكلنا دماغك بردو ياض يبن الكلب قوم ياض
انا: خلاص قايم بقي وعلفكرة انت بتشتم نفسك يحج وطلعت اجري ع اوضتي
امي وابويا في الصاله
ابويا: فكرتك هتقعي بلسانك وتقولي
امي: اقول اي الخيبه اللي نا فيه اقول لابني ابوك مبقاش فيه صحه يمتع امك لا يخويا متخافش مش هتكلم واعمل حسابك هتنام لوحدك من النهاردة
ابويا: اي ده ونتي هتنامي فين
امي: هنام في اوضه احمد
ابويا: خلاص مش هقولك لا ولما تهدي نبقي نتكلم
امي: **** يسهل
ودخلت امي اوضتي وشغلت النور
انا: في اي يدودو عايزة حاجه
امي: لا وسع كده خدني جنبك عايزة انام
انا: تنامي فين
امي: انام هنا جنبك ولا مش عايزني انام جنبك اطلع اتخمد علي الكنبه
انا: في اي يست انتي بتتلككي ع الكلمه خلاص تعالي بس نا مش مسأول عن نفسي ونا نايم هه
امي بضحكه خبث: طب اتخمد يلا
طفت امي النور جت جنبي انا بطبعي مبنامش غير بالبوكسر وعريان من فوق فبقول لامي
انا: طب بقولك اي عديني كده انا هقوم البس حاجه عليا احسن عندي الحج ابويا صعب موت ولو قام ولقاني معايا واحدة زي القمر كده في سريري ممكن يقتلني
امي: طب و** ضحكتني ونا مليش نفس ** يخليك ليا يبني
انا:ايوة كده يدودو اضحكي و**** ضحكتك الحلوة دي بتنورلي دنيتي كلها انتي اللي زيك يا دودو ملكات جكال ولابسين تاج ومتفخمين
امي: لا وسعت منك دي ملكات جمال اي بس يبني دنا خلاص الشيبه مسكت اول سكتها اهو
انا: شيبة اي بس يدودو ورضا البحراوي اي دنتي والمصحف احلي واحدة في عيني دنا نفسي اللي اتجوزها تكون شبهك في كل حاجه طريقتك وشكلك وكل حاجه
امي بابتسامه: ده انت بتجبر بخاطري عشان انا امك بس
انا: و**** محصل انا بقولك اللي نا شايفه واللي نا حاسس بيه
امي: طب نام بقي كفايا كده عشان شغلك يلا تصبح علي خير
انا: ونتي من اهل الخير يروح قلبي
طبعا انا مخي مش معايا وعمال افكر في امي اللي نظرتي اتغيرت ليها خالص وعايز اعوضها عن كل حاجه وحشه هي حاسه بيها وعمال افتكر منظرها وهي بقميص النوم الشفاف وطيزها باينه قدامي وبتترج كده زبي وقف تاني بس المره دي امي جنبي مش عارف اداري زبي ازاي روحت نايم علي جنبي بحيث ان وشي يبقي للحيطه وامي في ضهري وبعد شويه لاقيت امي نامت عل جنبها وحضنتني من ضهري وبزازها بقت لازقه في ضهريبس الغريب اني حسيت بحلماتها واقفه شبه المسمار ولازق في ضهري فبصراحه قولت اهدل نفسي وانام علي ضهري واللي يحصل يحصل بقي واول ما نمت علي ضهري لاقيتها رافعه فخادها عي رجلي وحسيت بسخونيه جسمها وركبتها بقت فوق زبي وهو واقف وتقريبا هي حست بيه لانها بعدت رجلها ورجعتها تاني فوقيه وبعديها بشويه لاقيتها بتحرك رجلها براحه علي زبي حاسس صوت نفسها بقي عالي
وبعدها بشويه لاقيتها بتقولي احمد انت صاحي وبتقرب مني ونا عملت نفسي نايم وبحاول اتحكم في صوت نفسي وهي قربت اكتر وبتشم جسمي وبتقول اه لو كنت جوزي مكنتش خليتك نمت وبتاعك الكبير واقف كده وكنت هريحك اوي اوي وبتقرب من صدري ونفسها السخن هيجني اوي وخلي زبي واقف اكتر روحت قايم مره واحدة وحاضنها وطابق شفايفي علي شفايفها قبل متنطق باي كلمة في الاول مكانتش متجاوبة معايا خالص بس بس قربت ايدي من طيزها وحطيت ايدي في كسها من ورا اللي كان ماليان افرازات وسخن مولع واول محطيت ايدي ع كسها ساحت خالص وانسجمت معايا في البوسه وبدئت تأن وتغنج ونا بدعك في كسها عشان متفصلش مني روحت سايب شفايفها وقولتلها انا بحبك اوي يا ماما وبحك كل حاجه فيكي جسمك وشكلك وطبعك بحبك كلككل ده وهي مش معايا ونا عمال ابعبص في كسها روحت شايل ايدي من كسها من ورا ورحت عادل نفسي وراكب فوقها ونزلت علي شفايفه ودخلت معاها في بوسه رومانسيه سخنه اوي بس المرة دي اندمجت معايا علي طول وبقت تحسس علي ضهري بايد وبالايض التاني بتحسس علي شعري ونا روحت نازل علي بزازها الكبيرة من فوق القميص وبدعك فيهاروحت منزل حمالات القميص وطلعت بزازها لبره وسيبت شفايفها ونزلت ع بزازها ببوقي وبقيت ببوسها فيها براحه خالص وهي زي متكون بتتكرهب وعماله تأن اممممم اه اممم روحت لحست حلمتها واول ما لمست حلمتها بلساني طلعته وقفت زبي اكتر ما هو واقف اههه الحسهم يحبيبي بس براحه امممم الحس حلمات امك يحبيبي ونا شغال مص ولحس في حلماتها وبعض حلمتها راحت قايلالي اههه كفايا بزازاي وجعتني اوي يبني
ونا مش سامعها اصلا انا في عالم تاني في عالم المتعه وغرقان في الشهوة روحت مقلعها القميص خالص ونزلت علي جسمها كله ابوس فيه لحد ما بعدت رجليها عن بعض عشان اشوف اجمل حاجه ممكن اشوفها في حياتي شوفت شفايف كسها ملزقه في بعض من افرازاتها فضلت باصص لكسها شويه كده ومش مصدق ان امي علي سرير وفشخالي رجلها عشان انيكها روحت نازل علي جناب كسها ابوسها وهي بتترعش وبتتنفض كل ما ابوس جنب كسها واول ما لمست كسها بلساني ودوقت عسلها حسيتها اتكهربت وفضلت تترعش حبه ونزل خيط عسل خفيف من كسها مفكرتش ثانيه ونزلت عليه بلسان الحسه واشربه وفعلا كان احلي طعم دوقته في حياتي كلها وفضلت الحس في كسها وهي اه اه اه امممممم احس كس امك يحبيب امك اهه براحه علي كسي امممم مش قادرة انت بتعمل فيا اي ابوك عمره ما لحسلي كسي قبل كده اممممممممم براحه يحبيبي براحة علي امك حبيبتك وبقت تشد شعري وراسي تزنقها في كسها اكتر ونا بعض في زنبورها وبلحسه وعمال اتفنن في لحس كسها ولاقيتها مره واحدة صوتها علي وبتقولي خخخخخخ اههههه بجيب بجيب كسي اههههههعههعهععهههعههههعهعع ومحسيتش غير بنافورة ماية ضربت في وشي ونا مستنيتش وعبيت من عسلها في بوقي وطلعت علي شفايفها اديتها عسلها تدوقه واخدتها في بوسه جامدة اوب وهي مكلبشها علي وسطي برجلي وعلي رقبتي باديها الاتنين ونا زبي من فوق البوكسر بقي علي فتحه كسها وبحركه واحدة واحدة ونا ببوسها وبحرك زبي علي كسها وهي عماله تأن في بوسه طولت بتاع حوالي 5دقايق واحنا مقطعين شفايف بعض وتديني لسانه تلفه فوق لساني وتتخد لساني تمصه وتعض شفايفي لحد مسابتني وقالتلي انا تعبت مش قادرة خلاص عايزة اتناك خلاص
كسي مولع نار راحت قايمة مقلعاني البوكسر وواقت اخدت عسل كسها حطيتها علي زبي قالتلي يلا دخلو مش محتاج يتمص ده واقف زي عمود الخرسانه روحت منيمها علي ضهرها وفاشخ رجلها وبفرش زبي في كسها وعمال افرش في كسها وهي بتوحوح وعماله تقولي انت بتعمل اي ونبي دخلو ونبي خلاص مش قادرة كسي مولع اوي طفيلي ناري بزبك وهنا قررت اريحها من عذابها ورحت مدخل زبي كله مرة واحدة حسيت اني دخلت زبي في فرن من سخونيه كسها
امي:خخخخخ اهههه كسي اتفشخ نصين اهههههه يارتني مقولتلك دخلو اهههههههههه كسي كسي كسي اتفشخ اههه ونا سيبت زبي جواها لحد ما كسها يتعود علي وشويه وقيت بحركه براحه
امي :اههه ايوة براحه عليا براحه عليا براحه علي كس امك امك كسها بياكلها اوي نيكني يلا نيك امك يا احمد نيك امك
بقيت بحرك اسرع وزبي بقي بيدخل وبيطلع اسهل واسرع
انا: مكنتش اعرف انك هايجه كده يدودو وكسك مولع نار
امي: ايوة انا هايجه اوووووي كسييي نيكني اوي نيكني جامد انا لبوة انا شرموطه نيكني انت بتنيكني احسن من ابوك نيكني يا احمد ريح اكس امك
هنا انا سخنت اوي وبقيت بنيك اسرع حست نفسي هجيب روحت مطلع زبي من كسها مره واحدة حسيت روحها بتتسحب منها
امي: هييييييييييييه طلعتو لي طلعتو لي كس لسه مشبعش ونت مجبتش
انا: غيري الوضع يمتناكه
امي: ايواة انا متناكه ولبوة وبتناك من ابني ابو زب كبير اوي اخخحححححح نام علي ضهرك يدكري وارتاح ونا همتعلك زبك زي ما هو ممتعني
ونمت علي ضهري وهي ركبت علي زبي بقت بتتنطط علي زبي ونا روحت رافعه شويه من علي زبي وبقيت انا اللي بنيكها جامد وبتحرك بسرعه
امي:ااههه احححح مش قادرة كمان كمان هجيب هجيب اخخخخخ مش قادرة كسي اتفشخ
وراحت رافعه طيزها من عليا وطلعت زبي من كسها اهعهعهعهعههههههههههه كسييييييييييي
هموت انا خلاص حاسه اني هموت كسييي وراحت نازله بجسمها كله فوقي واترمت عليا وبتقولي في ودني هات بقي انت كمان انا مبقتش قادرة انت بتعمل فيا اي انا اول مرة احس اني بتناك
روحت مدخل زبي تاني في كسها وفضلت انيك وارزع في كسها
انا مش قادر ياماما هجيب خخخخخخ اههه
امي هات علي بزازي يبني هات اههههههه
وطلعت زبي من كسها ونيمتها علي شهرها وركبت فوقها وجبت علي بزازها وراحت اخده زبي في بوقها بتنضفه وتاخد اللبن المتبقي فيه روحت قايم من فوقها واترميت علي ضهر من كتر التعب
امي: انا مش عايزة اتكلم في اللي حصل بس انا حاسه اني طايرة انا اول مرة اجيب بالكمية دي
انا: انا اهم حاجه عندي سعادتك واني اشوفك مبسوطه يروح قلبي
وفاجئة باب الاوضه اتفتح........
يتبع..
ولهنا يكون انتهي الجزء الاول لو عجبتكم القصه قولي رايك ولو لقيت دعم هنزل باقي القصه لسه فيها احداث كتير وشخصيات كتير

الجزء الثاني

وفاجئة باب الاوضه اتفتح ولاقينا ابويا قدامنا انا من الصدمة مبقتش عارف اعمل اي انط من الشباك ولا البس هدومي ولا اعمل اي وامي مبقتش عارفه تغطي اي من جسمها العريان
ابويا: ابني نايم مع امه ده انا هقتلكو واشرب من دمكو يا اوساخ
ولسه بيقرب علينا اتكعبل في طرف السجادة ووقع دماغه اتخبطت في طرف السرير
امي راحت مصوته ونا جريت علي ابويا اللي سايح في دمه
وشيلته ووديناه ع المستشفي واتصلنا بأختي جت هي وجوزها ع المستشفي
دخلو بيه علي غرفة العمليات علي طول
وانا وامي عمالين نعيط وامي تطلم علي وشها وتعيط

ابويا مطرح الخبطه جاله ارتجاج في المخ وكسر في الجمجه حاولو يعالجوه علي قد ميقدرو وخرج الدكتور من اوضه العمليات
انا: طمنا يا دكتور والنبي ابويا بقي كويس صح
امي(بقلق):ايوة يدكتور طمنا محمد هيقوم صح
الدكتور: شدو حيلكم يجماعه البقاء لله وحده
امي اغمي عليها ونا وقعت في الارض وبلطم علي وشي وعمال اعيط واصوت بصوت عالي واقول انا السبب انا السبب وجريت اختي علي امي تلحقها وجوزها جه وقفني والدكاتره فوقو امي

خرجت انا وجوز اختي من المستشفي عشان اشوف اوراق الدفن وافتح التربة

وعدت الايام ونا وامي عايشين لوحدنا بس كأن كل واحد عايش في البيت لوحده حتي مبنتجمعش علي الاكل بقيت انا انزل الصبح اروح مدرستي واخلص المدرسه اروح علي الشغل لحد ما خلصت الثانويه وجبت مجموع عالي جدا وكنت من اوائل المحافظة بتاعتنا

روحت البيت واول ما دخلت من باب الشقة دورت علي امي في الصاله عشان افرحها ما احنا مفرحناش بقالنا كتير من ساعه ما ابويا مات بسببنا

انا: ماما انتي فين
مفيش صوت خالص في الشقه لحد ما وصلت لباب اوضة نومها وكان مقفول علي عكس العادة من ساعه موت ابويا وهي مبتقفلش باب الاوضه خالص
فخبطت ع الباب خبطتين
انا: ماما انتي جوة

محدش رد وسكوت تام بردو بصراحه قلقت عليها وفتحت باب الاوضه وشغلت النور
عشان اتفاجئ باللي عيني شافته
امي نايمه عريانه ملط والملاية اللي تحتها غرقانه ماية
اول ما ولعت النور امي قامت مخضوضه وبتبصلي في عيني اوي وبتداري جسمها باديها

روحت معيط وخارج بره الاوضه طبعا هي شافتني بعيط راحت لابسه عبايه بيتي وخارجه ورايا

امي (وهي مكسوفه): بتعيط لي ياحمد مالك يحبيبي
انا (وعيني مليانة دموع):لا يماما مفيش حاجه انا كنت عايز اوريكي الشهادة بس عشان نجحت وطلعت السابع علي المحافظه
امي حضنتني وقالتلي: مبروك يحبيب مبروك يضنايا
لاول مرة من ساعة ما ابويا مات امي تحضني واحسها فرحانه
انا بسبب الموقف ده بقيت بعيط اكتر واحنا حاضنين بعض (حضن ام لابنها خالي من اي مشاعر غير الامومه والحب)
امي خرجت من حضني وبتمسح دموعي من علي وشي باديها وبتقولي
امي: رفعت راسنا ياحمد وفرحت ابوك في تربته
راحت معيطه هي
روحت اخدها في حضني وعياطنا احنا الاتنين زاد اوي وقولتلها
انا: فرحته ازاي بس ونا السبب في موته لو مكنتش عملت كده كان زمانه عايش وسطنا وكان زمانا مبسوطين يماما
امي راحت طالعه من حضني ونشفت دموعها وقالتلي
امي: اخيرا اتكلمت ده انا جوايا كلام كتير عايزة اقوله وعتاب اكتر ليك
انا: احنا هنصفي كل الزعل اللي بينا النهاردة يماما انا من النهاردة مش عايز زعل
امي (بابتسامه خفيفه): ايوة كفايا زعل وبعاد قولي يبني كل اللي جواك قول يحبيبي

انا زي اللي ما صدق لقي فرصه ومسك فيها بايديه وسنانه
انا: بصراحه يماما انا مش ندمان علي اللي حصل بينا زمان انا اتبسطت جدا وحسيت اني ملك الدنيا كلها بس لو كنت اعرف انك هتبعدي عني وتتجنبيني كده بس و**** انا ضعفت مكنتش قادر استحمل مقدرتش استحمل اسمعك ونتي معاه وقد اي كنتي زعلانه انه مش ممتعك وانه مكنش قادر يخليكي مبسوطه
وساعتها قررت اني هبسطك وهغيرلك حياتك
وبدل ما ابسطك واسعدك بقيت انا السبب في تعاستك وزعلك وبقيتي وحيدة بسببي انا بحبك اوي يا ماما ومش بحبك زي ما اي ابن بيحب امه
انا بحبك عشان انتي امي واختي وصاحبتي وكل حياتي ومبحبش اشوفك زعلانه ابدا و****

كل ده وامي بتسمعني وعينيها ملينة دموع محبوسه وراحت مقربه مني واترمت في حضني واتفتحت في العياط
امي: كل ده مكتوم جواك يحبيبي انا مش زعلانه منك يابني خلاص مش زعلانه واسفه اني كنت بتجنبك وببعد عنك بس كان غصب عني و**** غصب عني كنت كل ما ابصلك افتكر اللي حصل بينا وكنت بخاف اضعف تاني
امي راحت بعدت عني زي متكون هي مكانتش حاسه هي بتقول اي ونا روحت باصللها جامد في عنيها وقولتلها
انا: تضعفي تضعفي لي؟ احنا اه اللي حصل بينا كان غلط وابويا مات بسببنا بس انا بحبك ومش عايز من الدنيا غيرك انتي وبس

امي: ملهوش لزوم الكلام ده انا امك المرة اللي فاتت ابوك مات المرة دي **** اعلم اي اللي ممكن يحصل.

انا: مفيش حاجه هتحصل انا نفسس اعيش معاكي حياتي كلها عشان اعوضك عن كل حاجه وحشه انتي شوفتيها
ع العموم ابقي غيري الملايه بتاعه سريرك عشان نفسي انام في حضنك
امي: لي مالها ملاية سريري
انا(بضحك): لا مفيش ونا بصحيكي دلقت عليها ماية
امي(بكسوف): ماية اه طيب ماشي

ودخلت امي اوضتها تروق سريرها وتغير الملاية ونا دخلت بعدها بحوالي ربع ساعه لاقيتها مغيرة الملاية وراشه معطر في الاوضه ونابمه علي السرير ولابسه قميص نوم ضيق اوي ومجسم عليها

انا (بصفير): اي القمر ده يدين امي انا خايف احسد نفسي عليكي يدودو

امي: ياااااه بقالك كتير اوي مقولتليش يا دودو وحشتني من بوقك اوي
وروحت جاري نايم في حضنها وحسيت ان الروح ردت فيا من تاني وزي مكون رجعت للحياة
وبدون اي مقدمات عيني غرقت في النوم علطول في حضنها من غير اي تفكير
صحيت بعد ساعتين كانت الساعه بقت ٨ بليل لاقيت امي نايمه علي ضهرها وفردة بزها طالعه من القميص

JfHrZVR.jpg
ومنظرها وهي نايمة وبزها طاله كده هيجلي زبي اوي روحت مقرب ايدي م بزها واحدة واحدة بس تمالكت اعصابي ودخلتهولها جوا القميص تاني
حسيت زي اللي ميكون انتصرت في حرب
بس في نفس الوقت عايز اضرب نفسي بالجزمه عشان زبي اللي واقف ده
مع التفكير ومش عارف اي عيني راحت في النوم تاني وصحيت كنت جازة اليوم ده مكانش عندي شغل بصيت جنبي ملاقيتش امي فقومت من علي السرير ابص عليها اشوفها فين خرجت لاقيتها واقفه في المطبخ روحت رايحلها وحاضنها من ضهرها وطبعا زبي واقف واترشق مابين فلقة طيزها ولاحظت انها مش لابسه كلوت وراحت شهقة جامد

JfH41Og.md.jpg
امي: هييييي انت صحيت امتي
انا: لسه صاحي ملقتكيش جنبي بتحرميني لي افتح عيني اشوف وشك قدامي
امي: يخويا يعني هتشوف الامله وبعدين بحضر الغدا بقالنا كتير مكلناش مع بعض
انا : ماشي يروح قلبي بس خلصي وتعالي اقعدي معايا بقي
وسبتها ودخلت اخدت دش وروقت نفسي
خرجت قعدت في الصاله واتصلت بسحر اختي اتطمنت عليها ورغينا حبه وقفلت معاها
وخرجت امي من المطبخ وجت قعت جنبي روحت عادل نفسي وبصتلها في وشها وزي مكون سرحت
امي(بابتسامه): مالك يولا بتبصلي كده
انا: مش مصدق اننا رجعنا نتكلم تاني وقربنا تاني يحبيبتي
امي: خلاص بقي حقك عليا متزعلش ميبقاش قلبك اسود كده
انا: طب اي انا موحشتكيش ولا اي
امي (بضحك): بس بقي عيب انا امك

مقرب منها اوي بوستها في خدها وفضلت ابوس فيها لحد ما وصلت لشفايفها واول ما لمست شفايفها حسيتها ساحت مني خالص واخدت نفس عميق

روحت مقومها وقربتها ليا جامد وحضنتها وطبقت شفايفي علي شفايفها وبقيت ابوسها جامد وهي كمان اندمجت معايا وبقت تاخد لساني في بوقها تمصه وتلحس فيه

ونا قيت بفرك بزازها من فوق القميص وبدعك جامد وهي صوتها بدء يعلي ونفسها بقي يعلي اكتر اكتر راحت سايبه شفايفي ومسكت التيشرت بتاعي بتقلعهولي ونا مسكت قميصها قلعتهولها ووقفت بصيت لجسمها اللي زي ما هو بس هي نضيفه جدا في نفسها جسمها مفيهوش ولا شعرايه

ورحت مقرب منها تاني وقعدتها علي الكنبه وقعت جنبها رحت رايح لشفايفها تاني ابوسها وامصمص فيها

وواحدة واحدة نزلت علي رقبتها لحد ماوصلت لبزازها ولاقيت حلمتها بارزة لفوق ولونها بني غامق

روحت مقربها من شفايفي واول ما حطيتها في بوقي اترعشت زي متكون كهربا مسكت فيها وضغطت باديها علي راسي عشان ازود في مص ولحس حلمتها ووهي عماله تأن وتتوجع

روحت نازل بايدي مشيتها علي جسمها لحد ما وصلت لكسها واول ما لمست كسها بايدي لاقيتها جابت عسلها في ايدي

وانا اخدته علي صوابعي وروحت بيه لبوقها واديتها صوابعي تمص فيها وهي شغاله امممممممم جميل اححح مش قادرة انا ولعت اوي بقالي كتي محدش لمسني اممممم اححححححح

قومت من جنبها وقلعت الشورت والبوكسر اللي كنت لابسهم

ووسعت رجليها عن بعض ورفعتها لفوق شوية ونزلت علي كسها بدون اي مقدمات الحسه واكله

JfH6taI.jpg
وهي اممممممم اهه الحس كسي جامد الحس كسي اه مش قادرة الحس كس امك يا احمد ريح امك يا حبيب امك
امك تعبانه اوي يا حبيبي ريحني يابني اه اه اه امممممم
ونا بقيت الحس كسها بشراهة وبقيت اعض زنبورها واكله بسناني حرفيا وهي بتق بتتلوي شبه الحية وبتضغط راسي في كسها جامد لدرجه اني بقيت برفع راسي اخد نفسي وارجع اكمل لحد ما لاقيتها بتصوت جامد وبتجيب عسلها كله في بوقي
اممممممم بجيب يا احمد بجيب اهههه اه اه اه اه اححححححححح هموت نفسي بيروح
روحت قايم وعدلتها في وضع الدوجي وبقيت طيزها وكسها ظاهرين قدامي رحت بالل زبي بماية كسها

ومشي زبي علي خرم طيزها وعلي كسها براحه وهي ولعت خالص ومقتش قادرة روحت مدخل زبي واحدة واحدة في كسها لحد مدخل كله وبقيت بتحرك براحه وهي عماله تصوت
اه اه اه اه اه اه اه مش قادرة طلعو والنبي اه اه اه كمل امممممممم كسييي مش قادرة خلاص طلعو من كسي والنبي ده ناشف اوي وكبير اوي علي كسي اممممممم اه يحبيبي ايوة نيك امك براحه نيك دودو حبيبتك اه يحبيبي امممممم
وفضلت انيك فيها واسرع واحدة واحدة لحد ما وصلت لمرحلة اني بقيت برزع في كسها حرفيا

JfHiIbn.md.jpg
راحت قالتلي انا تعبت من الوضع ده تعاله ع السرير جوه وراحت ساحبه زبي مطلعها من كسها ومشيت قدامي وهي ماسكه زبي في ايديها ودخلنا الاوضه واول ما دخلنا راحت حضناني وزبي بقي محشور في بطنها واحنا ماسكين شفايف بعض مش سايبنها روحت قارصها من حلمة بزها لاقيتها اترعشت وهتقع في الارض رحت ساندها وزاققها علي السرير
وراكب فوقها وونزلت جسمي عليها وقربت من ودنا
انا: عمرك هتزعلي مني تاني
امي: وده وقتو مش هيحصل يحبيبي متخافش بس يلا بقي
انا: يلا اي
امي: دخلو بلاش غلاسه
انا: ادخل اي
امي :يولا دخلو بقي مش قادرة
انا :مش عارف انت بتتكلمي عن اي عايزاني ادخل اي
امي: يرخم انت بتذلني لي دخل زبك في كسي كسي مولع مش قادرة

ساعتها قررت ارحمها وادخل بس في حاجه
انا: هوريكي انا بحبك قد اي
امي: يلا بقي
روحت زبي علي فتحه كسها ورحت رازعه كله لجوه مرة واحدة امب راحت مصوته جامد وحضنتني من ضهري جامد وخربشتني في ضهري وضوافرها بتسحب في ضهري

JfHiyBf.jpg
روحت مطلعه خالص ورازعه تاني كله
امي: اهههههههه يا كسيييييييي يارتني ما قولتلك دخلو اههههههه يا كسيييي ياني ياما ابني بيفشخلي كسييييي اههه امممممم براحه علي امك يا احمد هخخخخخ
رحت مطلعو كلو ورازعو تالت في كسها ولاقيت دموع بتنزل من عنيها وبتتوجع روحت موطي بجسمي عليها

انا: عرفتي بحبك قد اي يروح قلبي
امي: هو انت كده بتحبني انت بتموتني كفايا كده مش قادرة اتناك تاني

طبعا انا عملت نفسي عم الاطرش ورحت رازع للمرة الرابعه في كسها لاقيت جسمها اتقوص جامد وبتترعش جامد اوي روحت مطلع زبي من كسها لاني حسيتها قفلت علي زبي بكسها للاخر ولاقيت نافورة عسل ضربت من كسها

JfHsGYN.jpg

JfHsMvI.jpg
وهي بتترعش روحت نازل بايدي علي كسها وبقيت بفركلها زنبورها جامد وهي عماله تترعي وتجيب عسلها لحد ما هديت شوية وروحت بايسها من شفيفها وهي مش قادرة تاخد نفسها
وروحت قايلها يلا عشان عايز اجيب راحت هازة دماغه بمعني موافقه
وروحت مدخل زبي في كسهاوبقي يدخل اسهل واسرع وبقيت انيك بسرعه متوسها وهي عماله تصوت وجامد
اه اه اه اه اه اه كسي مش قادرة حرام عليك كفايه اللي نتي بتعملو فيا ده اهه اه اممممم مش قادرة خلاص هات لبنك والنبي كفايا اه اه اه كفايا كده يحبيبي والنبي
كلامها هيجني ولاقيت نفسي هجيب

انا: اممم هجيب يماما خلاص اه اجيب فين اجيب فين
امي: هاتهم في كس اروي عطش كس امك كسمك نفسه يدوق لبنك عشر امك يا احمد عشر امك يا حبيبي

كلامها فور زبي خالص وكبيت لبني كله في كسها واترميت فوقها مش قادر اخد نفسي وهي كمان خلاص صوت نفسها عالي اوي

ومرضيتش اطلع زبي من كسها غير لما ينام لوحده واول ما نام وخرج من كسها اترميت علي السرير علي ونمت علي ضهري وكسها بقي بينقط من لبن زبي وعسلها مخلوطين مع بعض لاقبتها مدت ايديها بناخد اللبن اللي بيخرج من كسها وبتحطه في بوقها وبتمص صباعها
روحت باصصلها وضاحك
انا: بحبك اوي يا دودو مش عايز اي واحدة غيرك تكون نايم جنبي كده
امي: بعني بجد بتحبني للدرجه دي
انا: اي اقوم اثبتلك بطريقتي عشان تصدقي
امي: ايه لا يعم **** الغني خلاص بس اوعدني متبعدش عني ولا تسيبني خالص ونا هعملك كل اللي في نفسك وهعيشك ملك زمانك بس اوعي تبعد عني
انا: و**** مهبعد عنك خالص اوعدك يا روح قلبي انا مليش في الدنيا دي غيرك يحبيبة قلبي

لاقيت امي بردة فعل تلقائي نامت علي جنبها وشدتني نيمتني علي جنبي وبقت تبوس في وشي كله ومع كل بوسه تقولي انت ابني وجوزي وحبيبي ودكري وراجلي وكل حاجه لو سيبتني هقطعلك بتاعك الكبير ده ومدت ايديها مسكت زوبري وضغطت عليه باديها فانا ضحكت من ردة فعلها ومكنتش متوقع انها هتعمل كده

انا: يلا نقوم ناخد دش بقي ولا اي
امي: يلا بينا بس والنبي متعمل حاجه احسن انا حاسه فخادي مخاصمين بعض مش عارفه امشي
روحت باصللها وضاحك وبقولها
انا: لا متخافيش انا محترم اوي تعالي بس ناخد دش
امي: هيي هيي طب يلا يمحترم

وقومنا اخدنا دش سوا وطبعا مخلاش من البوس والتقفيش والبعابيص لطيزها وكسها وخرجنا انا وهي ونا لبست بوكسر وهي لبست روح احمر شفاف ع اللحم وجت مددت جنبي علي السرير

امي: بقولك يا احمد انا في سر انت لازم تعرفه بما انك بقيت جوزي خلاص بس توعدني معدش يعرف

يتبع.....

وبكده يكون الجزء التاني انتي اتمني يعجبكم واتمني ان القصه كلها تعجبكم واي حد عنده نصيحه ليا يقولها وفي كذا حد قالي بلاش تنيك حد غير دلال وكده ولاقيت ان في اجماع علي الموضوع ده فحابب اقولكو سيبو احداث القصه تسرح بخيالكو ووعد مني هتشوفو حاجه محصلتش

الجزء الثالث

امي: بقولك يا احمد انا في سر انت لازم تعرفه بما انك بقيت جوزي خلاص بس توعدني انك مش هتزعل اني خبيت عليك
انا: سر اي اللي نتي مخبياه عليا ده
امي: هقولك من حوالي شهرين ابو منه جارنا خبط عليا ونت في الشغل انا مفتحتلهوش ووقفت كلمته من ورا الباب فهو زعل واستناني تاني يوم وانا رايحه السوق ووقفني في الشارع
فلااااااااش باااااااااك
امي: خير يا ابو منه امبارح خبطت عليا والنهاردة بتوقفني في الشارع هو في اي بالظبط

ابو منه: لي الطريقه دي يا ام احمد هو نا زعلتك في حاجه انا عايزك في كلمتين بس

امي: هو من امتي واحنا في بينا كلام عشان تبقي عايزني في كلمتين لو عايز تقول حاجه كلم احمد ع التليفون او استناه لما يجي من الشغل وقوله اللي عايز تقوله يلا معطلكش
ابو منه: واحدة واحدة بس يا ام احمد انا هقولك اللي جوايا لو عجبك عجبك معجبكيش يبقي انتي حرة بقي

امي: طب قول عشان مينفعش افضل واقفه معاك في الشارع

ابو منه: بصراحه انا من ساعه ما انا وام منه اتطلقنا ونا عايش لوحدي حتي هي رميالي منه واتجوزت ومبتسالش فيها خالص فنا قولت اشوف نفسي انا كمان واتجوز وبصراحه نلاقيتش احسن منك تكون معايا خصوصا انك من بعد وفاه الحج ابو احمد ونتي لوحدك واقسم ب** مش عاوز منك غير انك ترعي ** فيا انا وبنتي وانا هخلي بالي من احمد وهعاملو زي ابني بالظبط

امي: جواز اي وبتاع اي معلش يا ابو منه انا مش هتجوز بعد ابو احمد انا هعيش عشان اربي ابني بس وبعدين ابني كبر وبقي راجل ومش هيقبل ان في راجل غريب يبقي مع امه

ابو منه: بصي يا ام احمد انا مش هعتبر ده ردك الاخير وشوري احمد وشوفي هيقولك اي ولو عايزاني انا اكلمه هكلمه انا شاريكي و**** يا ست الكل


امي: لا لا لا تكلمه اي انا هبقي اكلمه واشوفه هيقولي اي

عودة من الفلاااااااش باااااااك
امي: بس ومشيت وسيبته وهو كل شوية يزن ويقولي كلمتي احمد وكده ونا اطوحه واقوله مفيش فرصه او حاجه

انا: انتي ازاي متقوليليش حاجه زي كده وازاي اصلا هو يخبط ع البيت ونا مش موجود ويوقفك في الشارع كل شوية ده انا هخرب بيت ميتين امه

ولسه بقوم عشان اروحله لاقيت امي بتشدني من ايدي

امي: لا لا لا متندمنيش اني حكيتلك بقي انا كده كده مش موافقه وهو مغلطش هو طلبني في الحلال يعني

انا: طلبك في الحلال اه مش ليكي راجل يجي ويكلمه ولا هو اللي بيطلب حد في الحلال بقي بيكلم الحريم دلوقتي

امي: يعني انت مش حاسبها ان انا ونت واحد وانه كلمني كأنه كلمك

انا: لا متغيريش الموضوع عشان اهدي انا مش ههدي هو لي يوقف في الشارع منتي ليكي راجل يكلمه

امي: يابني مهو انا اللي قولتله ميكلمكش لاني بصراحه كنت بفكر اوافق قبل مترجع لحضني تاني بس بما انك رجعت في حضني وبقيت ابني وجوزي وحبيبي خلاص استحاله اوافق انت مكفيني ومهنيني

انا: يعني لو مكناش قربنا تاني كنت هتتجوزي وتدخلي راجل غريب علي فرشة ابويا؟

امي: اا انا لا طبعا وبعدين خلاص بقي كفايا كلام في الموضوع ده انا لما اشوفه هقوله لا وخلاص

انا: لا انتي ليكي راجل يتكلم انا اللي هروحله
وسيبتها وقومت لبست ونزلت الدور اللي تحتنا خبطت عليه فتحتلي منه بنته (وصف منه: عندها ١٦سنه قصيرة طيزها صغيرة ومرفوعه لفوق وبزازها بحجم البرتقال)

سالتها علي ابوها فين قالتلي انه في المحل تحت

(ابو منه فاتح سوبر ماركت في البيت اللي في وشنا)

سيبتها ونزلت تحت ودخلتله المحل والحوار دار كالاتي

ابو منه: ابو حميد يعسل نورتني يحبيبي استني افتحلك حاجه ساقعه

انا: ولا ساقع ولا سخن يعم انت انا جاي اقولك كلمتين وهمشي علطول

ابو منه: في اي يا احمد قلقتني وبعدين انت بتكلمني كده لي هو انا زعلتك في حاجه

انا: لا انا كده كده محدش يعرف يزعلني بس هما كلمتين مفيش بعدهم ملكش دعوة بامي تاني عشان انا محترم الجيرة والعشرة اللي بينا وانك كنت صاحب ابويا لاكن لو اتكررت انك وقفت امي في شارع ولا خبطت ع باب بيتنا ونا مش موجود صدقني هنسي كل اللي نا لسه قايله دلوقتي العشرة وصحوبيتك لابويا هنسي كل ده وهزعلك علي نفسك
ولسه بلف نفسي عشان امشي
لاقيت ابو منه بيقول

ابو منه: اولا انا مش هرد عليك عشان انا بعتبرك زيك زي منه يعني زي ابني بالظبط ثانيا الست والدتك انا طالبها في الحلال ونا بعترف اني غلطت اني اتكلمت معاها هي ومجتش كلمتك انت ومع ذالك الغلط ملحوق وانت اهو قدامي وهطلبها منك انت تقبل يبني اني اتجوز الست والدتك

انا(ببرود): لو كنت كبرتني من الاول كنت ممكن اوافق بس دلوقتي لا ولتاني مرة هقولهالك ابعد عن امي وملكش دعوة بيها خالص

سيبته ومشيت ونا طالع من المحل لاقيت منه بنته واقفه في البلكونه وبتبص علينا اتاريها كل ده كانت معاه ع التليفون وانها اتصلت بيه تقوله اني خبطت عليهم وسالت عليه بس هو نسي يقفل الخط
ولسه هطلع البيت وقفني صحبي ورغينا شوية وقالي تعاله نقعد ع القهوة فبصراحه انا ما صدقت واخدت بعضي وروحت قعدت معاه حبه واخدت بعضي وروحت اول ما طلعت البيت امي جريت عليا واترمت في حضني

امي: كده تسيبني دماغي عماله تودي وتجيب ومش عارفه انت بتعمل اي ولا اتاخرت كده لي

انا: طيب اكليني طيب ده انا عملت مجهود جامد النهاردة وعلي لحم بطني من الصبح(روحت ضاربها علي طيزها ضربة خفيفه وهي في حضني)

امي(بمحن): اه ايي براحه دنا عنيا ليك غير هدومك لحد ما احضرلك

ودخلت غيرت هدومي كانت امي حطت الاكل ع السفرة وندهتني
خرجتلها بره وقعدت وهي جت قعدت علي رجلي وبقت تاكلني باديها وتتمايص عليا ونا بقيت باكلها بايدي لحد ما خلصنا اكل

انا: بقولك اي انت لابسه جلابيه ليه غيري واستنيني في الاوضه

امي: طب بص انا هاخد دش مطرح الاكل ونت استناني في الاوضه بس استني متدخلش دلوفتي هخش اجيب حاجه من جوة

ودخلت جوة وخرجت عريانه ملط وبتجري عشان مشوفهاش

انا: شوفتك علفكرة😂

امي: يقليل الادب كده بتبص علي ماما وهي عريانه
ودخلت الحمام

ونا دخلت الاوضه قلعت التيشرت وبقيت بالبوكسر بس وفردت جسمي ع السرير واستنيتها
ودخلت علي الاوضه وكانت لابسه قميص نوم ابيض قصير مغطي كسها بالعافيه ونص صدرها طالع بره
انا: لا ده كده كتير عليا بقي انا حاسس اني هيغمي عليا و****

امي: لي بس يحبيبي(وجت قاعدت جنبي )

انا: و**** يدودو انا ما مصدق انك قاعدة جنبي كده واننا علي سرير واحد

امي: انت هتستعبط اومال الواحد اللي احنا عملنا قبل متنزل ده كان اي صحيح تعلالي بقي انت نزلت عملت اي

انا: عملت اي وبتاع اي يدودو وده وقتو

امي: اه وقتو ولو مقولتليش هقوم من جنبك ونام لوحدك بقي

انا: اوبا انتي بتلويلي دراعي يدودو ماشي يستي هقولك
وقعدت حكيتلها اللي حصل (ارجع لفوق ونت تعرف مكسل اكتب تاني😂)
انا: وبس دده يستري روحت قعدت ع القهوة شوية وجيتلك اهو

امي: للدرجه دي بتحبني ومش عايز حد يقربلي

انا: بصي يماما انتي مبقتيش امي بس انتي امي وحبيبتي ومراتي وصحبتي وكل حاجه واول حب عيني شافته وعمري نا هحب حد زيك (وقربت عليها وبوستها من دماغها)

امي: انا اللي بحبك وبموت فيك وعارفه ان هيجي اليوم وهتزهق مني وهتتجوز بس اوعدني انك حتي لو اتجوزت متبعدش عني وتسيبني ع الاقل رجعني امك تاني مش لازم مراتك بس متحرمنيش من حنيتك عليا
انا(حسيت اليوم هيقلب غم وهيتنكد عليا فقولت اخليني جنبها ومنيكهاش عشان متحسش اني عايزها جنبي عشان انيكها وبس لاني فعلا بحبها ومش عايزها تكون جنبي عشان السرير بس انا عايزها جننبي كزوجه من كل حاجه)

روحت ماسك موبايلي ومكلم صاحب الشغل وطلبت منه اجازة اسبوع وقولتله اني تعبان وهو بصراحه من احترامه قالي لا تقوم بالسلامه ومش هيخصم ايام الاجازة مني وقالي وقت متقوم بالسلامه ارجع علطول هتلاقيني مستنيك وشكرته وقفلت معاه

لاقيت امي بتبصلي وفي عنيها لمعه وفرحه غريبة

فبصيتلها وضحكت
انا: مالك مبتسمه اوي كده لي

امي: عشان اول مرة احس ان حد بيعمل حاجه عشاني الاول نزلت هزقت الراجل ودلوقتي اخدت اجازة عشان تكون جنبي انا بحبك اوي يا احمد
ورفعت وشها وباستني في شفايفي بوسه طويله كنت اتمني انها متخلصش ولاقيتها بتفرك رجليها في بعض عرفت انها هايجه وعايزة تتناك فقولت ارخم عليها حبه
انا: اي مش يلا ننام بقي ولا اي؟

امي: نعم يروح امك تنام اي طب نا هعمل نفسي مش عايزة وبتاعك اللي واقف ده اي نظامه
انا: يحبيبتي مش هتقدري

امي: قول بقي انك مبتقدرش تعمل غير واحد بس في اليوم يميلة بختك في جوزك يدلال

بصراحه كلامها عصبني اوي روحت قايم هاجم علي شفايفها زي المسعور وبقيت بقفش في بزازها وبعصرها من فوق القميص وشديت القميص من عند بزازها وقطعتو نصين وهي هاجت اوي من الحركه دي روحت ضاربها بالقلم علي بزازها حسيتها هاجت اوي عرفت انها بتحب العنف ولسه جايه تحضني عشان تبوسني قولتلها ايدك جنبك ومتترفعش من غير اذن وروحت قارصها من حلمة بزها لاقيتها اتوجعت وقالتلي حاضر روحت نازل علي شفايفها واكلتها وكل ما تندمج وتسيح اقوم سايبها كنوع من العقاب وطلعت زوبري وهو واقف قولتلها قومي مصيه لاقيتها اتعدلت ونزلت علي ركبته ف الارض ولسه هتمسكه باديها روحت ضاربها علي بزها بالقلم وقولتلها ايدك متلمسهوش بوقك بس يلا
وراحت نازله عليه بشفايفه وبقت تبوس فيه ونا مسكت دماغها وبقيت بدخله لاخر زورها كنت بحسها بتتخنق بس اول مكنت بطلعو من بقها كنت بلاقيها مبسوطه وبتضحك

JfC8iwN.md.jpg
روحت حاشرو كله في بوقها وبقيت بنيك بوقها حرفيا
انا: واحد بس في اليوم صح يلبوة دنا هفشخ كسمك النهاردة
رفعت راسها وطلعت زبي من بوقها

امي: اممم عشان كده المعامله دي و**** مكنت اقصد يحبيبي حقك عليا

انا: اسفك مش مقبول روحت مدخل زبي كله في بوقها وفضلت انيك فيه لحد ما حسيت اني هجيب روحت مطلعو وهي قامت قاعدت علي رجلي وبقت تبوسني وتبوس كل حته في وشي ونا بقيت بشتت تفكيري عشان مجيبش لبني انا لسه ملمستش كسها اصلا
وطقت في دماغي اني انيكها في طيزها ك عقاب ليها بس قولت لا خلي طيزها دي لما نبقي رايقين في يوم تاني
انا: عايز انيكك خلاص زبي ولع يلبوه
امي: طب مش هتلحسلي كسي
انا: مش وقتو( حسيتها زعلت شوية)
رحت حاطط ايدي علي كسها وهي قاعدة علي رجلي وبببعبصها في كسها وهي نسيت زعلها وبقت بتتلوي
اممم اه اه اه اه ايوه بعبص امك يا احمد صوابعك حلوة اوي كسي بيحبك اوي يا احمد وبقت تبوس كل حته في وشي

JfCSCSj.jpg
روحت هامسلها في ودنها

انا: واحدة بس في اليوم يمتناكه صح؟
امي: امممم اهه اه اه واحدة اي يسيد الرجاله دنت دكري وممتعني دنت لو منكتنيش خالص كفايا عليا اني في حضنك امممم ايوه يحمد بعبصني اكتر هجيب اه اه اه خخخخخ بجيييييب اع اهععهعععهتهههعهعههه

امي: حرام عليك اللي بتعملو فيا ده حرام انت بتخليني اجيب بصباعك وبلسانك وزبك بيفشخني اتنين حرام عليك يا احمد حرام يحبيبي

وهنا انا سخنت اوي روحت رافعها لفوق شويه ودخلت زبي في كسها وروحت مرجع ضهري لورا علي سرير وهي بقت تنيك نفسها وتتنطط علي زبي براحه وبعد كده بقت بتنط جامد ونزلت بجسمه عليه

امي: عايزة اطلب منك حاجه ومكسوفه

انا: انتي تأمري مش تطلبي يدودو

امي: بصراحه عايزة زي الصبح

انا: زي الصبح ازاي يعني عايزاني ارزع؟

امي: اممم ايوة يحبيبي قوم ارزع في كس حبيبتك
قومتها من علييا ونيمتها علي ضهرها وفشخت رجليها اتنين وحطيت زبي علي فتحت كسها

انا: متاكدة من اللي انتي عايزاه ده يحبيبتي؟

امي: مليون في المية يلا بقي والنبي كسي بياكلني اوي

انا: طب عايزاني اعمل اي

امي: انت غلس اوي عايزاك ترزع كسي زوبر يطلع من نافوخي

انا: عني وزوبري ليكي

روحت رازعها اول واحد

وهي اهههههه خخخخخخخخ كسييييي ارزع تاني يقلب امك

روحت رازعها التاني

خخخخخخخخخ كسي اتفشخ نصين اه يكسي ياني ياما ارزع يقلبي امك بتحبك وبتحب رزعك لكسها اههههههههه
رزعتها التالت لاقيتها بتصوت وبتترعش مستنيتش وروحت رازع الرابع لاقيت عنيها قلبت وبتقول كلام مش مفهوم بصراحه مستنيتش وروحت رازع الخامس لاقيت كسها بيقفل علي زبي جامد روحت ساحبه ولاقيت شلال عسل اتنطر من كسها وهي بتترعش جامد اوي

امي: حرام عليك حرام انا اتصفيت انا معدتش قادرة انت جامد اوي يدكري زوبرك صعب اوي زوبرك الكبير ده ممتعني ومقطعلي كسي خخخ اههه
وبصراحه حسيت نفسي هجيب من كلامها روحت نازل علي كسها الحسو وفضلت الحس في كسها شوية لحد ما هديت وهي عماله تتلوي زي الافعي وعنيها نقلوبه خالص عرفت انها وصلت لقمة نشوتها الجنسيه خلاص روح قالبها ومنيمها علي جنبها ورفعت رجليها الشمال علي كتفي وروحت حاشر زبي كلو مرة واحدة وفضلت انيك في كسها وطقت في دماغي احط صباعي في طيزها واشوف رد فعلها
وفعلا ونا بنيك في كسها روحت مدخل صوباعي في طيزها لاقيتها صوتت وصوت اهاتها بقي عالي اوي روحت مسرع في النيك

امي: اه اه اه اه اه براحه براحه علي كسي شيل صوبعك من طيزي اه يطيزي زوبرك في كسي وصوباعك في طيزي خخخخخ انت بتعمل فيا اي انت مولعني كده ازاي انت مش طبيعي اه اه اه اه هجيب هجيب هجيب خخخخخخختايايعبتبعباععاهاهاعاعاعاااااتااااهاه

JfCSaUJ.jpg
وزقتني بعيد عنها ولاقيت نافورة ضربت فيا نافورة عسل مستنيتش وروحت علي كسها وهي بتنطر روحت فاركلها كسها جامد وهي صوتت اكتر

امي: اه انت بتعمل اي هو نا ناقصه خخخخخخخ كسي مش قادرة انا تعبت خخخخخ يكسي ارحمني بقي يبني ارحم كس امك اه
انا: لو رحمت كسك يبك هنيكك في طيزك(وروحت مدخل صوباعي في خرم طيزها)

امي: لا طيزي اي كفايا كسي خخخ هجيب تاني ولاقيتها نطرت تاني وصباعي في طيزها عرفت ان طيزها بتهيجها اوي روحت مزود في بعبصه طيزها وروحت مدخل زبي تاني في كسها لحد ما حسيت نفسي هجيب ومسالتهاش هجيب فين وروحت جايب كله في كسها جوه

امي: اهه اه اه اروي كسمك بلبنك اححح ده سخن اوي بيلسع كسي اممم **** يخليك ليا انت ولبنك وزبك الجميل ده يحبيب امك

ونمنا زي ما احنا ملط وهي في حضني وزبي في كسها
وصحينا علي خبط باب الشقه

يتبع....
وبكده يكون الجزء التالت خلص اتمني انه يعجبكم وشكرا غلي مل التعليقات الايجابيه اللي جاتلي دي واوعدكم اني مش هتاخر علي قد مقدر وسيبو قصة احمد وامه تسرح بخيالكو وصدقوني هتتمتعو معاها اوي نتقابل في الجزء الرابع واتمني التفاعل يزيد شويه عشان الاجزاء الجايه هتكون ممتعه اوي

الجزء الرابع

ونمنا زي ما احنا ملط وهي في حضني وزبي في كسها
وصحينا علي خبط باب الشقه
فتحت عيني لاقيت امي لسه نايمه جنبي وملط زي ما هي وتليفوني بيرن والباب بتاع الشقه بيخبط جامد فببص ع التليفون لاقيتها اختي
فصحيت امي بسرعه تلبس وتروح اوضتها وفعلا قامت ونا لبست البوكسر ورديت علي اختي
سحر: اي ياحمد كل ده مبتردش لي انت في الشغل
انا: لا انا تعبان شوية وفي البيت
سحر: طب قوم افتحلي نا بقالي ساعه بخبط انتو ميتين ولا اي
وقومت زي منا بالبوكسر بس عديت الاول علي امي لاقيتها لبست وقالتلي هتعمل نفسها نايمه
وروحت انا افتح لسحر واول ما فتحت زقت الباب في وشي
اختي: اي يعم الميت انت استر نفسك بدل منت واقفلي زي طرزان كده
انا: اي اللي جايبك عندنا بدري كده يبت انتي انتي مش اتجوزتي وخلصنا من صداعك
سحر: قاعدة علي قلبكو بردو حتي لو اتجوزت هي ماما فين
انا: جايلنا الساعه ١٠ الصبح وبتسالي امك فين ما اكيد نايمه جوا
سحر: طب نا دخلالها يرخم لحد متلبس حاجه وداري نفسك يخويا
بصيت لنفسي لاقيت زبي واقف في البوكسر ( انتصاب صباحي مش بايدي يجدعان انا مبفكرش فيها اصلا😂)
دخلت اخدت دش وغيرت هدومي كانت هي صحت امي اللي عامله نفسها نايمه😂
وخرجتلهم برا
انا:هسيبك انا بقي يسحورة تحكي لامك وهنزل انا اجيب فطار
سحر: تصدق انت رخم ونا مش حكيالك حاجه تاني
امي: اي دا هو في مش فاهمة حاجه
فلااااااش باااااك
لما كلمت سحر عشان اطمن عليها(ارجع للجزء التاني واصحي معايا شويه😂)
سحر: اه يمعفن ده انا نسيت ان ليا اخ من كتر ما انت ما بتكلمنيش
انا: لي بس يسحورة منتي عارفه الشغل وتالته ثانوي بنت الوسخه دي بتهتك عرض الواحد
سحر: خلاص يقلب سحورة مش زعلانه منك قولي بقي انا سمعت ان النتيجه طلعت طمني عملت اي
انا: منا بكلمك عشان كده الحمد لله طلعت السابع ع المحافظة
سحر: الف مبرووووووك يقلب اختك و**** فرحتني ونا ماليش نفس الف مبروك يحبيبي
انا: ملكيش نفس لي يسحر فيكي اي مالك يحبيبتي؟
سحر: يعم مفيش حاجه سيبك مني انا انتو عاملين اي وماما عامله اي
انا: احنا كلنا كويسين بس قوليلي في اي مالك اي اللي مزعلك
سحر: مفيش نفس الموضوع مع رامي وامه(رامي ده يبقي جوز اختي) مستعجلين علي الخلفه وكده
انا:هو انتب لسه مقولتيلهوش
سحر: لا اقولهم اي انا خايفه اقولهم انه مبيخلفش عشان ميفكرنيش بعايره
انا: يحبيبتي منتي لو مقولتيلهمش انك سليمة وزي الفل وان العيب فيه هو هيقولو عليكي انتي اللي معيوبه
سحر: مش مهم بقي يا احمد انا بحبه ومش عايزة ازعله لو قولتله حتي بيني انا وهو من غير ما نقول لامه هيحس اني بكسر عينه او بعايره فهو يكتشف لوحدو احسن
انا: طيب انتي حرة انتي وجوزك بس لو لاقيتي نفسك مش مرتاحه بيت ابوكي مفتوح اي وقت تيجي تفكي وتغيري جو وترجعي لجوزك او شوفي انتو هتعملو اي
سحر: **** يخليك ليا يا يحبيبي انا عارفه انك ضهري وسندي يا احمد
انا: ايوة كده فخميني كمان يبت يمزة انتي
سحر: اه يقليل الادب بتعاكس اختك مهي دلال معرفتش تربيك هههههه
انا: طب تصدقي بقي اني هقولها انك بتقولي انها معرفتش تربيني وهخليها تربيكي انتي بقي من اول وجديد
سحر: لا يعم خلاص دي مربياك احسن تربيه
انا: صحيح بما اننا جبنا سيرة دودو عايزاني اقولها ولا اي
سحر: لا لا لا تقولها اي يعم انت عايزها تزعل وتتعب ولا اي
انا: تزعل اي يبنتي مهي لازم تعرف عشان اهل جوزك ميحسوش انك لوحدك
سحر:لا لا انا هبقي اقولها متقولش انت حاجه
انا : خلاص ماشي يلا خدتي اكتر من وقتك اقفلي سلام
سحر: تصدق انك عيل نتن فعلا يلا غور يعم
انا: سلام سلام
سحر: سلام يخويا
في بيت سحر كان رامي صحي وسمعها بتتكلم في التليفون ووقف يتصنط وسمع المكالمه كلها واول مقفلت راح داخل لها
رامي: هو اللي انا سمعته ده صح
سحر: اي دا انت صاحي سمعت اي بالظبط ده احمد اخويا كان بيتطمن عليا
رامي: انتي بتقولي لاخوكي اني مبخلفش واني معيوب بتكسري عيني قدام اخوكي يا سحر
سحر: لا لا انت ازاي تقول كده اكسر عينك ده اي بس يا رامي ده انت جوزي وحبيبي بس و**** دي الحقيقه ونا مكنتش عايزاك تزعل
رامي: ونتي عرفتي منين اني مبخلفش يسحر واحنا محللناش حتي
سحر: يا رامي ملهوش لزوم الكلام ده خلاص انسي اي حاجه وخلاص والنبي
رامي: انسي اي يا سحر انسي انك قولتي عليا عقيم ومبخلفش انتي بأي يحق تقولي عليا كده يا سحر
سحر: يا رامي متضغطش عليا اكتر من كده والنبي خلاص
رامي: لا مش خلاص وهتحكيلي دلوقتي يا اما اعتبري نفسك طالق يا سحر
سحر بصت في عين رامي ودموعها محبوسه في عنيها وراحت انفجرت في العياط وحكت لرامي كل حاجه
سحر: قبل ما نكتب الكتاب يرامي روحت انا ونت حللنا اننا عندنا القدرة علي الانجاب وده كان مطلوب عشان نكتب الكتاب وانا اللي روحت عشان اجيب نتيجه التحليل والدكتورة فاجئتني انك عندك عقم ومش هتخلف ونا من الصدمة روحت وكنت منهارة من العياط ومكنتش عارفه اعمل اي واول ما فوقت شويه اتصلت بالدكتورة وخليتها تعدل نتيجه تحليلك وتكتب في التقرير اننا احنا الاتنين سلام بنسبه ١٠٠% وقولتلها متجبش سيرة اني جيت عشان استلم التحليل وخليتهم يتصلو بيك يقولولك ان نتيجه التحاليل طلعت وانت روحت جبتها ولو مش مصدقني يلا نروح للدكتورة واسمع منها
رامي بقي قاعد وبيسمعها ومن الصدمه مش قادر يفتح بوقو
سحر: بص يا رامي انا بكرة همشي اقعد عند ماما يومين ولما تعوزني انا في بيت اهلي وانا لما حكيت لاخويا حكيتله من همي عشان انت ومامتك محسسني اني السبب وانا شايله جوايا وساكته ودخلت سحر اوضه تانيه غير اوضة نومها هي ورامي وقفلت علي نفسها وكل ده رامي قاعد برة زي اللي يكون ماتله ميت ومش بينطق ولا بيتحرك من مكانه وكل ده حصل وسحر اتصلت بيا حكيتهولي ونا علي القهوة بس عملت نفسي عبيط ومعرفش انها جايه اول ما جت عشان عارف ان امي هتكون سمعانا واحنا بنتكلم

عودة من الفلااااااش باااااااك

امي: ياه كل ده حصل ونا معرفش يسحر
سحر: اهو اللي حصل بقي يا ماما مكنتش عايزة احكيلك عشان عارفه انك هتزعلي واديني اهو جيت اقعد معاكو يومين
امي: ده بيتك يا حبيبتي تقعدي يوم اتنين العمر كلو تنوري(امي من جواها **** ينكد عليكي يبعيدية هتضيعيلي اليومين اللي الولا اخدهم اجازة عشان يقعد معايا)
سحر: سرحتي ف اي يماما
امي: ايه لا يا حبيبتي مسرحتش دنا بفكر في كل اللي حصلك ده ونا معرفش
سحر: خلاص يماما متشغليش دماغك انا هبقي كويسه متقلقيش
كنت انا جبت الفطار وجيت وطلعت فتحت باب الشقه ودخلتلهم اديتهم الاكل وحضروه وقعدنا ع السفرة وسحر مبتاكلش وعنيها محمرة من كتر العياط

انا: بقولك يدودو في واحدة كده بدون ذكر اسماء يعني اسمها سحر شكلها جايه تنكد علينا ولو مفكتش واكلت دلوقتي هقوم احط دماغها في الطبق اللي قدامها
امي: سحر اه انا سمعت الاسم ده قبل كده بص اعمل الي انت شايفه صح انش**** تكسر عضمها براحتك
سحر ضحكت ان انا وامي بنتكلم عليها في وشها
وبدئت تاكل
سحر: انت هتظيط ياض انت ولا اي خلاص هطفح اهو
انا: هتظيط؟ الحقي يدودو بنتك عشان مقومش ادغدغها
امي: لا خلاص حقك عليا عندي انا المرة دي
سحر: ايوة لو راجل بقي كلمني انا في حماية المعلم الكبير
انا: شايف يمعلم بقت نافخه ريشها ازاي اول مدخلت حمايتك ماشي يعم براحتكو
وفضلنا نهزر ونحاول نفرفش سحر شويه لحد ما خلصنا اكل ونا قومت لبست وقولتلهم اني هنزل شوية
امي: علي فين بدري كده
سحر: اذا حضرت الشياطين ولا اي متقعد معايا حبه يعم انت
انا: مشوار ع السريع مش هتاخر(ونا مواريش حاجه اصلا بس قولت انزل اشم شوية هوا بدل النكد اللي في البيت ده)
وسيبتهم ونزلت قابلت منه علي السلم وسلمت عليها
منه: ازيك يا احمد
انا: تمام يمنه انتي ازيك وازي باباكي
منه: انا كويسه بس بابا من ساعة منت كنت عنده امبارح وكلمته وهو تعبان وراقد في السرير
انا: لا الف سلامه عليه ونتي عرفتي منين انه تعبان بسبب اني كلمته
منه: منا امبارح كنت معاه ع الخط ونت واقف معاه وهو نسي يقفل المكالمه(عشان اللي بيقولو ونت عرفت منين انها معاه ع الخط الجزء اللي فات)
انا: اه عشان كده ويترا عاوزة مني اي يعني
منه: مش عاوزة حاجه بس انت ليه كلمته بالطريقه دي يا احمد وبعدين لي رفضت بالطريقه دي احنا كبار يا احمد وهما كمان كبار يعني مش هتفرق معانا هيتجوزو ولا لا
انا: يا منه يا حبيبتي انتي سالتي ورديتي علي نفسك احنا كبار يعني انا ازاي بعد ما وصلت للسن ده اشوف امي مع حد غريب
منه: مهو مش هيبقي غريب ده هيبقي جوز والدتك
انا: لا نتي باين عليكي فايقه ورايقه وعايزة ترغي ونا مش فاضي للهري ده
وسيبتها ونزلت وهي نزلت معايا لحد تحت وطلعت تاني انا استغربت من اللي هي عملته ده ومحطيتش في دماغي ومشيت قابلت صاحبي وروحنا قعدنا في بلايستيشن شوية

في بيت منه
ابو منه: اي كلمتيه
منه: اه كلمته ومقتنعش وسابني ومشي معرفش انت متمسك اوي بالجوازة دي لي ما الحريم في الحته مترمين يمين وشمال اشمعني دي يعني
ابو منه: عشان محمد جوزها كان قايلها في مرة قبل ما يموت ان هو عنده ارض في المنصورة الارض دي هو كتب نصها باسم مراته والنص التاني باسم احمد الارض دي تسوي فوق ال5 مليون دلوقتي بس ام احمد اللي تعرف لاكن احمد ميعرفش
فانا عايزك لو نا معرفتش اوقع الست واتجوزها انتي توقعي الولا وتتجوزيه
منه: بس لي كده يابابا ما احنا عايشين ومبسوطين ومعانا فلوس
ابو منه: الفلوس اللي معانا كلها سنه ولا اتنين وتخلص اصرف عليكي منين انا بقي حتي المحل اللي داخل مش قد اللي طالع اسمعي الكلام اللي بقولك عليه وبس
منه: حاضر اللي تشوفه
وعدي بتاع حوالي ساعتين وسيبت صحابي ومشيت ونا مروح اتصلت بامي اشوفهم عايزين حاجه اجيبها ونا مروح ولا لا وقالتلي علي شوية طلبات جبتها وروحت
ولما دخلت البيت كانت سحر مش قاعدة وامي كانت لوحدها في الصاله
انا: اي يدودو يعسل قاعدة لوحدك لي كده
امي: قلب دودو يناس سحر اختك نايمه شوية طب بقولك اي انا تعبانة اوي
انا(بخبث): ينهار ابيض الف سلامه عليك مالك يقلبي
امي(حطت ايدها علي كسها من فوق العبايه) : الكوكو بتاعي بياكلني اوي يا احمد معندكش علاج ليه
انا: عندي بس مينفعش بنتك هنا ممكن تصحي في اي وقت
امي: متخلينيش اخش احط المخده علي وشها واكتملك نفسها
انا: لي بس كده هو الكوكو بياكلك اوي كده
امي: بياكلني اوي مش قادرة خالص
انا: طب تعالي عايزك عندي في الاوضه عندي مرهم هيريحه اوي
اخدتها ودخلنا الاوضه وقفلت ورايا بالمفتاح عشان ميحصلش زي المره اللي فاتت احنا مش ناقصين دخلت خدتها في بوسه فرنساوي واحنا واقفين وهي ساحت علي طول وهايجه وبتحك رجليها في بعض سبت شفايفها وزقيتها علي السرير وقلعتها العبايه البيتي اللي كانت لابساها وبقت بالكلوت بس مكانتش لابسه سنتيانه نزلت علي شفايفها بوس ونا بفركلها كسها بايدي روحت سايب شفايفها ونزلت قلعتها الكلوت اللي كانت لابساه ونزلتها تمص زبي عشان مكانش واقف اوي وبتمص باحتراف جامد بتمسك زبي باديها الاتنين وبتضربلي عشرة ونزلت تبوس راس زبي وتمشي لسانها علي فتحه زبي وانا كانت دماغي في حته تاني اني بنيك امي واختي نايمه كنت حاسس نفسي هايج اوي وامي شغاله مص ولحس في زبي وبقت تحط بضاني كلها في بوقها وتشفط جامد اممم طعمه حلو اوي زي العسل اممم وبقت تلحس زبي جامد وتدخله في زورها للاخر وتطلعه تتف علبه ونا كنت في قمة هيجاني روحت مقومها ومنيمها علي ضهرها لاقيتها بتبصلي جامد وفي عنيها فرحه غريبه
امي: هترزع صح هترزع في كس امك
انا: وبنتك لما تصحي تلاقيكي بتصوتي من رزعي في كسك
امي: هجيبها تتناك جنبي
انا بصراحه هيجت اوي من الكلمه وروحت اخد كلوتها وحاشرو في بوقها
انا: جاهزة يا دودو
راحت مشاورة براسها بمعني انها اه جاهزة
روحت ظابط زبي علي فتحه كسها ورزعته كله مرا واحدة لاقيتها نطت اتعلقت في رقبتي وبتصوت بصوت مكتوم وبتخربشني جامد في ضهري روحت منزلها تاني ونمت فوقها وبقيت بنيك براحه لاقيتها شالت الكلوت من بوقها وبتقولي ارزع تاني ارزع تاني كسي بيحرقني ريح كسي بزبك روحت مطلع زبي للاخر ورازعه كله مره واحدة كانت لسه هتصوت روحت هاجم علي شفايفهم اكلها عشان اكتم صوتها وبقيت بنيك بسرعه متوسطه في كسها وهي اهاتها مكتومه في شفايفي بس عماله تزوم وتأن جامد وغفلتها طلعت زبي للاخر وهي مندمجه معايا في البوسه روحت رازع زبي كله جوه كسها لاقيتها سابت شفيفي وصوتت وبتترعش جامد وبتجيب عسل كسها روحت سايبها علي السرير ونمت علي ضهري لاقيتها قامت ركبت فوقي ودخلت زبي في كسها وبقت تتنطط براحه في الاول بعد كده نزلت بجمسها كله عليا ورفعت طيزها لفوق شوية عرفت انها تعبت وعايزاني انا اللي انيكها روحت رافع طيزها لفوق شويه وبقيت بنيك كسها بسرعه بس ونا بنيكها لمحت خيال عند باب الاوضه بس من كتر منا متمع بامي محطتش في دماغي وبقيت بنيكها اسرع لحد ما حسيت نفسي هجيب
امي: نيكني اسرع هجيب انا كمان اه اه اه ياكسي كسي اتفشخ نصين ابني بيوسعلي كسي اوي
وحسيت ان كسها بيضيق علي زبي وسخونيته زادت اوي ولاقيت حاجة بتزق زبي من جوا روحت ناطر كل لبني في كسها ولسه بشيل زبي لاقيت نافورة طالعه من كسها لدعسل كسها مخلوط بلبن زبي واترمت عليا بجسمها كلها وباستني في شفايفي وقالتلي دايما باسطني ومش حارمني من حاجه يحبيب امك **** يخليك ليا وميحرمنيش منك ولا من زبك ده
وقامت لبست كلوتها فوق لبني وعسلها اللي بينقط من كسها ولبست العبايه وخرجت من عندي ونا عمال افكر طب هل الخيال اللي نا شوفته عند الباب ده هلي يتري سحر قامت وسمعتنا ولا نا كنت بتخيل من كتر المتعه واني قلقان انها تصحي محستش بنفسي ونمت ملط زي منا من كتر الارهاق والتعب والتفكير اللي انا حاسس بيه

يتبع....


وبكده يكون انتهي الجزء الرابع و**** الجزء ده مكانش هينزل النهاردة اصلا بس عشان انا عودتكو ان كل يوم بنزل جزء محبتش اخلف النهاردة اتمني انه يعجبكو واي حد عنده نصيحه يقدمها وشكرا ليكو علي الدعم ده واتمني انه يزيد

الجزء الخامس

وفضلت نايم الليل كله من كتر التعب اللي كنت حاسس بيه وصحيت علي صوت عندي في الاوضه فتحت عيني نص فتحه كده عشان اشوف مين لاقيت امي بتغطيني لما لاقيتها امي روحت مفتح عيني وشديتها عليا وروحت بايسها
انا: صباح العسل علي العسل كلو
امي: صباح الفل يحبيب قلبي
انا: كده سايباني ملط من امبارح افرضي سحر دخلت وشافتني كده
امي: اسكت احسن سحر شكلها سمعتنا امبارح
انا: بتقولي كده لي
امي: امبارح ونا طالعه من عندك من الاوضه لاقيت باب اوضتها مقفول وهي اصلا لما دخلت نامت كان الباب مفتوح وشوفت نور تليفونها من ازاز الباب فعرفت انها صاحية مش نايمة
انا: متقلقيش انا هقوم دلوقتي البس وهخش اصحيها ونا هعرف بطريقتي
امي: هتعرف بطريقتك ازاي يعني
انا: هتعرفي بعدين متشغليش بالك نتي بس واتعاملي طبيعي
امي: خلاص ماشي اللي تشوفه بس انا قلقانه
انا: لا لا مفيش قلق ولا حاجه روحي بسانتي يروحي حضريلي فطار الا انا صاحي جعان اوي
امي: احلي فطار يجهزلك دلوقتي يروحي
وقامت امي خرجت برا الاوضه ونا قومت اخدت دش ولبست ودخلت علي سحر الاوضه واتصدمت من المنظر سحر نايمه ولابسه عبايه بيتي واسعه ومرفوعه لحد فوق كسها ومش لابسه كلوت
انا بصراحه اتصدمت من شكل كسها الصغير ومفيهوش ولا شعرايه علي عكس دلال اللي كسها كبير وشفراته مدلدله وشفرات كس سحر سوده شويه قالبه علي احمرار انا فضلت واقف متنح شويه لحد ما فوقت لنفسي وروحت مقرب منها ومنزل العبايه بتاعتها مغطيها
انا: بت يسحر اي النوم ده كله قومي يبت انتي وبهزها من عند كتفها
سحر: رامي صباح الفل يحبيبي(وبتحسس علي زبي)
انا: رامي اي بس يسحورة قومي يختي وشيلي ايدك دي
سحر: اي ده احمد صباح الفل يحبيبي معلش كنت بحلم ومفكراك رامي
انا: بتحلمي اي بس وسعي انتي تعبتيني ع الصبح انتي كنتي بتحلمي بدخلتك ولا اي
سحر راحت ضرباني في كتفي ضربه خفيفه وبتضحك
سحر: و**** انت قليل الادب
انا: طب قومي افطري معايا عشان انا هموت من الجوع
سحر: حقك منت تعبان يعيني
انا(بخبث): اه و**** يبنتي الواحد بقي بيتعب في البيت ده اكتر من الشغل
سحر ضحكت وقومت وسيبتها ودخلت قعدت في اوضتي شويه لحد ما امي ندهت عليا وقومت لاقيتها حاطه الفطار ع السفرة بس لسه سحر مخرجتش
امي: صحيت اختك
انا: اه استني انده عليها يا سحر انتي يبت انتي فين
سحر: ايوة يعم خارجه اهو
وطلعت سحر وكانت غيرت ولاقبتها لابسه كاش مايوه ضيق ولونه ابيض ومش لابسه تحته سنتيانه لاني شوفت بزازها نازله لتحت ومش مرفوعه كالعادة
انا: اوبااااا بقولك اي يدودو انتي متاكد ان سحر اختي
امي(بغيرة): اكيد يعني اختك لي في اي
انا: اصلي نويت اكمل نص ديني واتجوزها
سحر: يولا يولا ونا اطول يعم لما تتجوزني
امي: خلاص بكرة نجيب الماذون يطلقها وتكتب عليها في ساعتها
انا: لا حرام مش لسه في شهور العده
سحر: ايوة صح يماما لما العده تخلص
امي: يعني انتو اخدين بالكو من العدة ومش واخدين بالكو انكو اخوات
رحنا باصين لبعض كلنا واتفتحنا في الضحك
وفطرنا وخلصنا اكل وقومت انا قعدت في الصاله وسيبتهم هنا يعملو الشاي ورن التليفون الارضي
رديت علي التليفون ودار الحوار كالاتي
الشخص: الو
انا: ايوا مين
الشخص: احمد ازيك
انا: بخير الحمد لله بس مين معايا
الشخص: يعني مش عارف صوتي يعني براحتك يعم
انا: يعم ونت خطيبتي متنجزي وقولي مين
الشخص: انا منه يعم جارتك
انا: اه ازيك يا منه عامله اي
منه: كويسه الحمد لله طنط دلال عامله اي
انا: زي الفل هو انتي جبتي نمرة الارضي منين
منه: انت ناسي ان عمو باباك **** يرحمه كان صاحب بابا ولا اي ومكتوب عندنا في اجندة الارقام
انا: اه تمم وعايزة اي ع الصبح
منه: اي يعم انت علطول بتزق كده
انا: خلاص متزعليش حضرتك يا استاذة منه عايزة اي علي الصبح حلو كده
منه: يتقل دمك ما علينا انا كنت بصراحه بتصل وكنت خايفه طنط هي اللي ترد وكنت بدعي انك اللي ترد
انا: وخايفه طنط اللي ترد لي انشاء ****
منه: عشان كنت عايزة اكلمك انت بصراحه
انا: اممم وبعدين اديكي بتكلميني
منه: بص بصراحه انا بتصل اتاسفلك عشان اللي بابا عملو وغير كده كبرت في نظري اوي لما لاقيتك بتخاف علي اهل بيتك حسيتك راجل بجد
انا: لا و**** يعني انتي اول مره تشوفي راجل بيخاف علي اهل بيته علي العمو ماشي يستي شكرا ونا خلاص مش زعلان بس ياريت ابوكي ميقربش من امي تاني بس
منه: لا خلاص انا كلمته وهو اقتنع
انا: طيب كويس عايزة حاجه تاني
منه: اه بقولك اي انت عندك واتس
انا: اكيد يعني عايزة اي
منه: هكون عايزة اي يعني هات رقمك يعم
انا: هو انا بتشقط ولا اي هههه
منه: يعم تتشقط اي انا عشان معيش رقمك بس وببقي عايزة اطمن علي طنط دلال وساعات الارضي مبيجمعش
انا: اه طنط دلال طب خودي يختي ٠١٠.......
وقفلت معاها وسرحت شوية مع نفسي وافتكرت لما سحر حسست علي زبي ومش عارف اي هي كانت فعلا نايمه ومش حاسه ولا كانت عامله نفسها نايمه وبتستعبط ومنغير ما احس زبي وقف علي اخره ونا ولاقيت حد بيخبط علي كتفي وبينده عليا
سحر(وعنيها علي زبي الواقف): انت يعم السرحان انت روحت فين بقالي ساعه بكلمك
انا: ها اي يسحورة معاكي اهو (وبداري زبي بايدي)
سحر(بخبث): معايا فين بس دنت ولا انت هنا اي بتفكر تتجوز ولا اي
انا: لاجواز اي بس انا لسه صغير
سحر: كل ده وصغير .. قصدي يعني دنت سيد الرجاله
انا: و**** نا بحبك يشيخه(وبوستها من خدها ومن دماغها)
وراحت هي مرميه في حضني
سحر: و**** انا اللي بموت فيك انت ضهري وسندي في الدنيا دي
انا: ونتي كمان يسحورة انتي عارفه اني مليش غيرك
امي دخلت علينا الصاله
امي(وهي غيرانه): ** ** يخويا انت وهي مجيبلكو اتنين لمون
سحر كلبشت في حضني اكتر زي ما تكون بتغيظها
سحر: وهاتيلنا شجرة كمان
انا: خلاص يدودو تعالي في حضني انتي كمان
امي: لا يخويا كفايا عليك سحر
وسابتنا ودخلت المطبخ وهي باين عليها الضيق
سحر: هي امك بتغير عليك مني ولا اي ده انت لو جوزها ونا ضرتها مش هتبقي كده
انا: منا مش فاهمك بردو يسحر لي عملتي كده
سحر: بس انا فعلا بحبك يا احمد
انا: طب منا كمان بحبك بس لي بتقولي كده يعني
سحر: لا مفيش وخشلها طيب بخاطرها يلا
انا: هو المفروض مين فينا اللي يقوم
سحر: انت مش نت جوزها يلا يعم قوم
انا: لا دنتي لسعتي خالص وسعي كده نا داخل لامي
سحر(بغيرة غريبه): امك اه خش يخويا خش
وسيبتها وقومت دخلت المطبخ لاقيت امي واقفه عند الحوض بتغسل الاطباق قربت منها وروح بايسها في كتفها وبلف وشها لاقيتها بتعيط
انا: مالك يدودو يحبيبتي بتعيطي لي
امي: لا مفيش حاجه اطلع لسحر يلا خليها في حضنك
انا: سحر اه انتي غيرانه عليا دودو ولا اي
امي: لا غيرة اي جوزي واحدة تانية مكلبشه في حضنه وبتغيظني مش مستهله غيرة يعني يلا اطلع اطلع كمل في حضنها يلا
انا: ده شكله موضوع كبير اوي متخافيش يدودو دي اختي وبنتك في نفس الوقت
امي: انت مش شايف بتاعك كان واقف ازاي وهي فحضنك خلاص بقي مش وقته الكلام ده لينا قعدة
روحت بايسها من دماغها
انا: يدودو انا بتاعي كان واقف عشان افتكرت الي حصل بينا امبارح وع العموم فعلا مش وقته الكلام هنقعد نتكلم براحتنا بعدين
وسيبتها وخرجت من المطبخ ورجعت بس ونا خارج لمحت سحر كانت لسه بتقعد عرفت انها كانت بتتسنط علينا بس عملت نفسي عبيط وطلعتلها
سحر: اي راضيتها
انا: هي مكانتش مدايقه اصلا عشان اراضيها دي بتغسل الاطباق
سحر: طيب ماشي قولي بقي يمعلم مفيش مزة كده ولا كده
انا: لا يسحورة مزز اي نا لسه مخلص ثانوي هو كان في وقت لبنات اصلا
سحر: طب بقولك اي متيجي تمشيني شوية عشان زهقانه وعايزة اغير جو
انا: خلاص اشطا استني هقول لدودو تلبس وتيجي معانا
سحر: لا دودو اي انا عايزة اشم هوا براحتي نبقي ناخدها يوم تاني نخرجها بس النهاردة خلينا لوحدنا
انا: خلاص ماشي قومي البسي ونا هقوم اغير هدومي
وقامت سحر لبست ونا لبست
وطلعت لامي قولتلها هنزل انا وسحر عشان هتجيب شوية حاجات كده وامي وافقت واخدت سحر ونزلت وطلعنا اتمشينا شوية ع الكورنيش وفضلنا ماشين حبه وهي ساكته
سحر: انت هتفضل ساكت كده
انا: اقول اي طيب
سحر: لا ولا حاجه تعاله نقعد في الكافيه ده شكلو هادي ورايق مش زحمة
انا: خلاص اشطا يلا بينا
ودخلنا قعدنا في الكافيه وجه الويتر وانا طلبت قهوة وسحر طلبت عصير وانا ولعت سجارة مع القهوة
سحر: ايدا يا احمد انت هتشرب سجاير
انا: علي اساس انك اول مرة تعرفي ده انتي الوحيدة اللي في العيلة تعرفي
سحر: بس اول مرة تشرب قدامي يعني
انا: منتي دلوقتي مش اختي انا قاعد مع حبيبتي يبقي هشرب براحتي
سحر: بجد يعني انت شايفني حبيبتك
انا: منا لو مكنتتش شايفك حبيبتي مكنتش سيبتك امبارح واقفه ورا باب الاوضه (طبعا انا معرفش هي كانت صاحية ولا لا بس كنت بجسها)
سحر: ها.. باب اوضه اي انا مش فهماك
انا:باب اوضتي يسحر منا شوفتك ونتي واقفه ورا الباب عادي يعني منا عشان بحبك سيبتك ومقومتلكيش
سحر: يعني انت كنت شايفني وكملت اللي كنت بتعمله
انا: انا كنت بعمل اي انا مكنتش بعمل حاجه
سحر: لا و**** مخلاص بقي كله بقي مكشوف انت شوفتني ونا شوفتك تعاله نتكلم بصراحه
انا: ومالو نتكلم بصراحه يا حبيبتي
سحر: بجد يعني انت بتحبني
انا: ما قولتلك اكيد بحبك يا سحر في اي
سحر: مفيش بس مش مصدقه طب انت لي بتعمل كده مع ماما
انا: بصي يا سحر امك عندي في حته تانيه انا مش بحب دلال حب عادي دلال عندي في كفه والدنيا كلها في كفه تانيه بس نا بحبك انتي كمان بردو ومبقتش عارف اعمل اي
سحر(بغيرة): للدرجه دي بتحبها طب نا عايزة اروح يلا بينا
انا: اقعدي وبس خيبه منا قولتلك اني بحبك انتي كمان
سحر: منت بتقول انك بتموت فيها يبقي نا مليش لازمة
انا: يسحر ونا اعرف منين انك بتحبيني انا بحبها عشان هي الوحيدة اللي حسيت معاها بحاجه تانيه وحسيت ان هي فعلا بتحبني حب زوجه لجوزها حب واحدة لعشيقها اللي مستعدة تعمل اي حاجه عشان تسعدني انا مشوفتش منك كده عشان احس انك بتحبيني كده يسحر
سحر (عنيها اتملت دموع): يا احمد انا و**** بحبك وبموت فيك ومستعدة اعمل اي حاجه عشان اخليك مبسوط بحبك من ونت لسه حتة عيل بتلعب في الشقه وبتكبر قدام عيني ونا بحبك بس كنت برجع واقول يبت مينفعش ده اخوكي وهيقول اي عليكي واكيد مش هيوافق ولما قابلت رامي حسيت منه بالاهتمام اللي انا كنت مستنياه منك فحبيته واتجوزنا بس عمري ما نسيت حبي ليك والدليل اني كنت كل يوم بكلمك عشان افضفض معاك واحكيلك اي حاجه وجعاني ولما امبارح شوفتك مع ماما حبك في قلبي اشتغل تاني وقولت في نفسي طيب مهو معندهوش مانع انه يبقي مع امه اكيد مش هيمانع انه يبقي معايا وانت النهاردة الصبح لما دخلت تصحيني انا كنت صاحية ولما حسيتك قربت رفعت العبايه من علي جسمي عشان تشوفني ولما غطيتني زعلت اوي وكنت هعيط وقولت في نفسي انك مبتفكرش فيا خالص فقررت اني احسسلك علي ...
انا: كملي يسحر انا سامعك كملي يحبيبتي
سحر: حاضر وعملت اللي عملته الصبح ده ولما كنا في الصاله كلبشت في حضنك بس مش عشان اغيظ ماما كنت عايزة اوصلها انك بتاعي انا وانها مش بتحبك اكتر مني ولما دخلتلها المطبخ كنت هموت من الغيرة وقومت اتصنط عليك وسمعتك ونت بتقولها اني مش في بالك اصلا فقررت اني هقولك كل اللي في قلبي واللي يحصل يحصل بقي
وراحت مفتوحه في العياط روحت سايب الكرسي بتاعي وقومت قعدت في الكرسي اللي جنبها وروحت اخدها في حضني وهي مصدقت وراحت مكلبشه فيا جامد
سحر: انت كمان بتحبني صح يا احمد
روحت رافع وشها ونشفت دموعها وبوستها من دماغها
انا: طبعا بحبك يسحورة وبعدين افردي وشك كده شوية مبحبش اشوف دموعك يبت انتي
واحنا بنتكلم دخل علينا الويتر
الويتر: يفندم بعد اذن حضرتك مش هينفع اللي حضرتك بتعملو حضرتك والاستاذة لو المدير شاف الكاميرة دلوقتي ممكن اتاذي في شغلي
انا: معلش يكبتن بس دي خطيبتي ووالدها لسه متوفي فمقدرتش تمسك دموعها
الويتر: لا لا البقاء لله يفندم انا اسف لحضرتك
انا: لا ولا يهمك احنا خلاص كنا ماشين اصلا
الويتر: لي بس يفندم خلاص متزعلش ب**** عليك انا اسف يا استاذة البقاء لله
سحر بصيتله ومرديتش عليه
انا: معلش بس هي مش بترد علي رجاله غريبه وع العموم البقاء لله وحده شكرا يا..
الويتر: حسن يفندم
انا: ماشي شكرا يا حسن ممكن الشيك
حسن: حاضر ثانيه واحدة
سحر : ممكن تستناني ادخل الحمام اظبط الميكاب بس
انا: براحتك يحبيبتي بس متتاخريش
وقامت سحر الحمام وحسن جالي وقالي انا طلبت الشيك من المانيجر
وهو كان شايف الكاميرات وسالني عن اللي حصل وهو بيقول لحضرتك البقاء لله وان الطلبات اللي نزلت دي علي حساب وبيعتذر لحضرتك علي سوء التفاهم اللي حصل
انا: لا مفيش اي حاجه بس ممكن تدخلني ليه اشكره بنفسي
حسن: طبعا يفندم اتفضل معايا
ومشيت مع حسن وحسن دخل لمدير الكافيه
حسن: مستر سامح الاستاذ عايز حضرتك
سامح خرجلي برا
انا: شكرا جدا بس ملهوش لزوم و****
سامح: لا علي اي بس دي حاجه بسيطه جدا والبقاء لله يفندم واتمني ان حضرتك تشرفنا تاني
انا: البقاء لله وحده وشكرا جدا علي زوق حضرتك اكيد طبعا مش هقعد غير عندكو بعد كده
سامح: المكان يزداد شرف يفندم نورتنا
انا: الشرف ليا يفندم بعد اذنك
وخرجت من عنده ومكانتش سحر لسه خرجت وبعد شويه خرجتلي زي ما نزلنا بالظبط ويمكن احسن كمان
انا: هي اي الناس اللي بتحلو لما تعيط دي ده لو كده عيطي علي طول بقي
سحر: **** يخليك ليا يرب يحبيبي
واخدت سحر وخرجنا اتمشينا وهي متعلقه في دراعي زي العيال الصغيرة وروحنا البيت
واول ما دخلنا البيت امي قامت جريت عليا وحضنتني كعادتها٠
امي: حمد**** ع السلامه يحبيبي
انا: **** يسلمك يروحي
امي: اومال البت سحر فين
سحر: انا هنا يست ماما بس ابنك طويل مشا باينه منه
امي راحت سايبه حضني وراحت حاضنه سحر عشان متحسش بحاجه عشان متعرفش انها شافتنا وعارفه كل حاجه بينا
ودخلنا غيرنا هدومنا وانا مسكت فوني وشغلت النت ولاقيت رسايل كتير جاتلي ومن ضمن الرسايل لاقيت رسايل كتير من رقم غريب مش متسجل عندي رديت علي صحابي الاول وبعد كده دخلت الشات بتاع الرقم ده
الرقم: اي يعم لسه مش عارفني بردو وكمان الصورة مش ظاهرة يعني مش سجلت رقمي ماشي يعم انا منه لما تفتح ابقي تعاله نرغي حبه
انا في دماغي(هي البت دي مالها فيها اي منا طول عمري قدامها ونازل طالع عمرها ما بصتلي اصلا هبقي اشوف هي عايزة اي بعدين مش رايقلها خالص)
وخرجت من الشات ومردتش لاقيت سحر جايبالي الشاي وجت قعدت جنبي وكتنت لابسه عبايه بيتي ضيقه اوي عليها وجات ماما وكانت لابسه عبايه خروج واسعه ومحترمه اوي
امي: بقولك اي يحمادة انا هنزل اجيب شوية حاجات كده وراجعه تاني هتعوزو حاجه
انا: طب استني البس واجي معاكي
امي: لا يحبيبي انا مش هجيب حاجات تقيله متقلقش خليك انت ارتاح يلا انا نازلة
ونزلت امي ونا كنت قلقان عليها وباين عليا لاني مش عارف هي رايحه فين ولاقيت سحر بتقرب مني وسندت راسها علي صدري
سحر: احمد اوعدني انك متسبنيش
انا: لي بتقولي كده يسحر
سحر: اوعدني بس
انا: اوعدك يسحر اني مش هسيبك ولا هبعد عنك ابدا
سحر باستني في صدري
سحر: انا هتطلق من رامي وهعيش معاك هنا وهعيش عمري كله عشانك يا حبيبي
انا: اللي انتي شايفاه يسحر بس انتي مش شايفه ان انك كده هتشلي امك هههه
سحر راحت مقربه مني وبت تحسس علي صدري وبقت تنزل لتحت لحد ما وصلت باديها لحد زبي وبقت تحسس عليه جامد وهجمت علي شفايفي بقت تبوسها جامد ونطت قعدت علي رجلي وزبي وكسها بقو لازقين في بعض من علي الهدوم وحسيت انها مبلوله اوي
سحر: اه يحبيبي انا كنت مستنيه اليوم ده طول عمري مش مصدقه انه اتحقق
انا: طب اهدي يسحر امك لو رجعت
ولسه بكمل كلامي هجمت علي شفايفي بقت بتاكلها
وانا اندمجت معاها انا كمان وبقيت بااكل شفايفها واخد شفتها اللي تحت وهي تمسك شفتي اللي فوق واطلعلها لساني تمص فيه ولاقيتها بتحرك جسمها من تحت علي زبي عرفت انها ولعت علي الاخر روحت قايم بيها ونا حاضنها وهي مكلبشه فيا باديها ورجليها ودخلت بيها اوضتها ورميتها علي السرير وروحت قالع الشورت والبوكسر وهي قامت قلعتني التيشرت وانا قلعتها العبايه اللي كانت لابساها وبقت بالكلوت بس روحت منيمها علي ضهرها ونزلت علي كسها بدون اي مقدمات بقيت بلحسه من فوق الكلوت لحد ما شربت كل افرازاتها من فوق الكلوت
سحر:اممممم كنت مستنيه اليوم ده من زمان اوي اههه بحبك اوي يا احمد قلعني الكلوت ده يا احمد قلعني يحبيبي
وقومت وقلعتها كلوتها وبقي قدامي كسها احمر اوي وشكله حلو اوي واول ما لمسته بلساني لاقيته سخن اوي وبقيت بلحس كسها وباكل زنبورها بسناني لاقيتها ضمت رجلها علي راسي اوي روحت مزود في اللحس وعض زنبورها لافيتها جابت عسلها كله في وشي وغرقتني حرفيا لاقيتها بتبعد عني
سحر: انا اسفة محستش بنفسي متزعلش مني والنبي
روحت اخد عسلها في بوقي ومقرب من شفايفها واديتها عسلها تدوقه ووبقيت ببوس فيها
انا: بتتاسفي علي اي عايزة تحرميني من عسلك ده روحت
ونيمتها علي ضهرها
ماسك زبي وبقيت افرش كسها واحركه جامد
سحر: ونبي دخله كفايا حك في كسي انا ولعت اوي
روحت مدخل زبي واحدة واحدة وهي بقت تصوت وتتوجع
سحر: اه اه اه طلعه ده كبير اوي اه اه امممممم كمان كمان
وبقيت ادخل زبي لحد ما دخل نصه تقريبا لاقيت كسها من جوه بقي اضيق
روحت موطي بجسمي عليها
انا: هو جوزك العلق زبه كان اخرو كده
سحر: امم كان خول وزبه صغير مش زيك اممم انا النهاردة دخلتي اه اه مش قادرة اوووووووف
انا: خلاص هفتحك يسحر
وروحت رازع زبي كله مره واحدة جوه كسها
لاقيتها صوتت جامد روحت كاتم بوقها بايدي وبلعب بالايد التانيه في البظره عشان احسسها بالمتعه وتنسي الوجع
وهي جسمها كله اتشنج وبقت تترعش روحت ساحب زوبري من كسها ونطرت شلال عسل من كسها
سحر: خخخخخخ اههههههه انا اول مرة اجيب كده انت بتعمل فيا اي احححححح انت فشختني نصين ينهار اسود
وبقت تتلوي حامد وعماله تجيب عسلها روحت ماسك زوبري وقيت بدخله واحدة واحدة في كسها وبقيت بنيكها بسرعه اوي ومن ضيق كسها وسخونيته حسيت نفسي هجيب قولتلها هجيب مش قادر
سحر: هات في بوقي مش عامله حسابي
روحت مطلع زبي من كسه وهي نزلت علي ركبتها وبقت تتفنن في مص زبي لحد محسيت نفسي خلاص هجيب وهي حست من شدة جسمي راحت مسكت راس زبي وبقت تمص فيها جامد لدرجه اني جبت كمية لبن اول مرة اجيبها لاقيتها فتحت بوقا توريهولي وراحت بلعاه كله واللي وقع من بوقها بقت تدعك بيه بزازها
سحر: انت صعب اوي انت ازاي كده
انا: انتي اللي ديقه اوي حاسس اني كنت بنيك في حجر نار
بس كنت متمتع اوي
سحر: بجد يعني عجبتك
انا: شوفي كمية اللبن اللي جبتها ونتي تعرفي انا اول مرة اجيب الكمية دي
سحر راحت بايساني في شفايفي
انا: انا هتصل بامك اشوفها فين
سحر: ماشي
واتصلت بامي اشوفها فين وقالتلي انها في هايبر مارك قريب مننا وخلصت وجايه خلاص
روحت قايل لسحر تقوم تاخد دش عشان ريحتها كلها لبن وعسل
سحر: طب متيجي ناخد دش سوا يحبيبي نفسي اوي
انا: طب يلا بس بسرعه
ودخلنا اخدنا دش سوا وبقينا نبوس في بعض واقفش فيها وهي مصتلي زبي وجبت مره كمان وخرجنا لبنسا هدومنا اللي كنا لابسينها وخرجنا قعدنا قدام التليفزيون
وامي جات البيت وغيرت وجت قعدت معانا وشغلنا فيلم وسحر نامت علي كتفي قومتها تنام في اوضتها

امي: اي اتبسطت معاها

يتبع........
وبكده يكون الجزء الخامس خلص اتمني يعجبكو ويكون ارتقي لمستوي كويس واتمني الدعم يزيد عشان الدعم وقع خالص مع اني بتعب فشخ في القصه وشكرا لكل اللي متابعين القصة من اول جزء حتي الان وعلفكرة انا مش بزعل من رأي حد او نصيحه حد بالعكس انا بفرح جد ان في حد بيتفاعل مع قصتي ويشرفني انكم تقرو قصتي يا احلي ناس في الدنيا شكرا ليكو
روعة استمر واكتب اكثر
 
  • حبيته
التفاعلات: Bmohamed
من أجمل القصص هنا القصتين إلى انت تقصدهم
وانا بقول كدة بردو وتحياتى لكتاب القصتين لكن لم ليقيت كل شخصيه بقه عنتيل ونسه امه وبنته بجد تعبت نفسين وبطلت اكملهم مع انهم فعلا اجمل قصتين
 
علفكرة انا كنت متابع القصه دي بس معجبنيش حوار التعدد وقريت قصص كتير جدا بس محبتش فكرة ان البطل يبقي النايك الرسمي للعالم كلو وبينيك البشريه كلها عشان كده عملت القصه دي عشان اغير وجهة رأي اللي بيقرأ ان في ناس طبيعين عايشين حياتهم مع محارمهم عادي وفي سرية وان البطل مش لازم ينيك الكوكب كله عشان يبقي جامد+ طبعا تشرفني ومستني اسمع نصايحك
تسلم دماغك كلام كله حكم وعرفت الى فى دماغى ودماغ المتباعين تحاتى لك🌹🌹🌹🌹
 
  • حبيته
التفاعلات: Bmohamed
قصه حلوه عاشت أيدك يا باشا
 
قصه عظمه كمل
 
  • حبيته
التفاعلات: Bmohamed
كمل كمل كمل كمل
 
  • حبيته
التفاعلات: Bmohamed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نبدء القصه بالشخصيات
اولا انا اسمي احمد 20سنه جسمي متناسق مش رياضي بس متناسق وكويس يعني زبي 19سنتي
ثانيا امي دلال وبدلعها اقولها دودو 49 سنة جسمها زي امهااات كتير مننا طياز كبيرة وبزاز كبيرة شوية ومدلدله
ثالثا اختي سحر27 عود فرنساوي علي ابوه حاجه كده الوسط الرفيع والطيز المرفوعه والبزاز حجمها متوسط ومدلدله لتحت
باقي الشخصيات هنعرفها مع الاجزاء

الجزء الاول
بداية القصة ونا ١٦ سنه انا كنت زيي زي اي شاب في سني بحب السكس بس عمر مجه في دماغي فكرة اني ابص لمحارمي بصه وحشه او اني افكر ان امي او اختي ممكن يكونو معايا علي سرير واحد وبنيكهم لحد في يوم كنت نايم بليل وسمعت
امي:يا محمد براحه علي كسي اه اه احححح انت مالك فيك ايه النهاردة
ابويا: يبت وطي صوتك العيال نايمن احسن حد منهم يصحي
امي:مش مهم اللي يصحي يصحي عايزاهم يعرفو ان ابوهم جامد وممتع امهم اههه احح مش قادرة نيكني اجمد يدكري
كل ده ونا قاعد مصدوم ازاي امي المحترمه ازاي كده في السرير ومن غير ما احس بنفسي زوبري وقف وبقي زي السيخ الحديد علي امي قومت عشان ادخل الحمام وابعد شوية عن الاصوات عشان اهدي ولسه بقوم من علي السرير سمعت
امي: يارتني مهيجتك كده انت لحقت جيبتهم وسع وسع بلا خيبه وقامت امي
بصراحه فضولي خلاني كنت هموت واشوفها فقومت عملت نفسي هخش الحمام يمكن اقابلها واشوفها وهي طالعه من الاوضه وفعلا قومت وفتحت باب الاوضه ولسه طالع لاقيت امي فتحت باب اوضتها وطالعه منها استنيتها هي تطلع الاول وتدخل الحمام عشان اشوف شكل طيزها وهي بتترج واشوفها هتكون عامله ازاي بعد النيكه دي اول مشوفتها كانت لابسه قميص نوم وردي شفاف مبين كل جسمها وطيزها الكبيرة بتترج وهي ماشيه ودخلت الحمام وقفلت الباب وراها وفتحت الماية اخرت دش ونا كل ده هايج وخلاص مش قادر امسك نفسي وزبي واقف علي اخره علي منظر امي وع اللي سمعته منها وهي بتتناك وفي نفس الوقت زعلان انها زعلانه ان ابويا معرفش يمتعها
واول مسمعت صوت الماية فصل عرفت انها هتخرج من الحمام روحت قايم ورايح ناحية الطرقه اللي فيها الحمام وفضلت واقف لحد مسمعت صوت باب الحمام بيتفتح ورحت عاكل نفسي ماشي ورايح الحمام وكاني كنت نايم امي اتخضت لما شافتني وقالت
امي: هيييي بسم **** الرحمن الرحيم انت صاحي من امتي يا احمد وبتبص لزبي وهو واقف
انا:بدعك في عيني اي يدودو انا لسه صاحي وعايز ادخل الحمام مش قادر
امي سرحانه في زبي اللي واقف قصادها
انا:يا دودو يدودو يماما انتي روحتي فين
امي:ايه لا نا مش سرحانه انا عايزة انام بس يلا خش الحمام خش
انا بابتسامه:طب وسعي كده يست انتي عشان المسانه هتنفجر خلاص
ومشبت امي وهي سرحانه وبتفكر في شكل زبي وهو واقف وانا دخلت الحمام واتاخرت حبه حوالي ١٠ دقايق كده ولا حاجه خرجت لاقيت امي مغيرة قميص النوم اللي كانت لابساه ولابسه قميص نوم تاني اللي هو قطن وطويل ده بس مش لابسه تحتيه براه بصيتلها وقولتلها انا: اي اللي مصحيكي يدودو يعسل الوقت لسه متاخر اوي
امي زعلانه: لا يقلبي مفيش مش جايلي نوم
انا: يولية اي اللي مسهرك جايلك عريس ولا اي😂
امي:اه وقولتلو تعاله قابل ابني يلا خش اتخمد يبن الهبله😅
انا: خلاص يستي متزوقيش كده بردو قاعد ع قلبك ومش داخل انام غير لما تقوليلي مالك واي اللي مسهرك كده
امي: يحبيبي مفيش و**** شوية مشاكل بس مع ابوك من عارف بقي ابوك كبر ومبقاش يستحمل كلمه من حد وبيجي يطلع همه عليا
انا: لا بقولك دحنا نطلقك منه ونا اكتب عليكي وقتي ونا هلاقي زيك فين فس حلاوتك ولا في حنيتك يا احلي دودو في الدنيا
ابويا خرج من الاوضه: عايزني اطلق امك وتتجوزها انت يبن الكلب😂
انا: اهو البعبع صحي اهو لسه كنت بشكر فيك يحجوج و**** مالك مزعل دودو ليه
ابويا: مزعلتهاش يخويا بس هي اللي مفكراني لسه شاب في العشرينات وهقدر استحملها
انا: طب منت لسه في العشرينات فعلا يحج بس تستحملها ازاي يعني مش فاهم
امي بتلم الموقف: كل ده يبني عشان بقوله عايزة ازور خالتك في البلد عشان تعبانه ليه وليه اقوله اني هقعد معاها يومين
انا بخبث: اممم طب ما عنده حق يزعل يدودو دنتي البيت من غيرك يقرف ولا يبقي ليه اي لازمه نقعد ازاي احنا في البيت وانتي مش موجودة
ابويا بعد ما الروح ردت فيه: قولها يبني مفكراني بحبسها
امي: خلاص يمحمد طب نا هاخد احمد واروح
انا: لا نا مش رايح في حته بصراحه اختك رغايه ونا وداني بتوجعني
امي بتخبطني في صدري خبطه خفيفه: بس يولا متقولش كده علي خالتك دي عسل
انا: وربنا ما في عسل غيرك يدودو خلاص بقي متزعليش من الحج مهو قالك انه مبيحبكيش تبعدي عن البيت
امي: هو نطق بحاجه اصلا
ابويا: شوف الولية بتتلكك ازاي
انا: خلاص بقي يماما خشي نامي يلا عشان انت اكلتو دماغي بقي ونا عندي شغل الصبح
ابويا: اكلنا دماغك بردو ياض يبن الكلب قوم ياض
انا: خلاص قايم بقي وعلفكرة انت بتشتم نفسك يحج وطلعت اجري ع اوضتي
امي وابويا في الصاله
ابويا: فكرتك هتقعي بلسانك وتقولي
امي: اقول اي الخيبه اللي نا فيه اقول لابني ابوك مبقاش فيه صحه يمتع امك لا يخويا متخافش مش هتكلم واعمل حسابك هتنام لوحدك من النهاردة
ابويا: اي ده ونتي هتنامي فين
امي: هنام في اوضه احمد
ابويا: خلاص مش هقولك لا ولما تهدي نبقي نتكلم
امي: **** يسهل
ودخلت امي اوضتي وشغلت النور
انا: في اي يدودو عايزة حاجه
امي: لا وسع كده خدني جنبك عايزة انام
انا: تنامي فين
امي: انام هنا جنبك ولا مش عايزني انام جنبك اطلع اتخمد علي الكنبه
انا: في اي يست انتي بتتلككي ع الكلمه خلاص تعالي بس نا مش مسأول عن نفسي ونا نايم هه
امي بضحكه خبث: طب اتخمد يلا
طفت امي النور جت جنبي انا بطبعي مبنامش غير بالبوكسر وعريان من فوق فبقول لامي
انا: طب بقولك اي عديني كده انا هقوم البس حاجه عليا احسن عندي الحج ابويا صعب موت ولو قام ولقاني معايا واحدة زي القمر كده في سريري ممكن يقتلني
امي: طب و** ضحكتني ونا مليش نفس ** يخليك ليا يبني
انا:ايوة كده يدودو اضحكي و**** ضحكتك الحلوة دي بتنورلي دنيتي كلها انتي اللي زيك يا دودو ملكات جكال ولابسين تاج ومتفخمين
امي: لا وسعت منك دي ملكات جمال اي بس يبني دنا خلاص الشيبه مسكت اول سكتها اهو
انا: شيبة اي بس يدودو ورضا البحراوي اي دنتي والمصحف احلي واحدة في عيني دنا نفسي اللي اتجوزها تكون شبهك في كل حاجه طريقتك وشكلك وكل حاجه
امي بابتسامه: ده انت بتجبر بخاطري عشان انا امك بس
انا: و**** محصل انا بقولك اللي نا شايفه واللي نا حاسس بيه
امي: طب نام بقي كفايا كده عشان شغلك يلا تصبح علي خير
انا: ونتي من اهل الخير يروح قلبي
طبعا انا مخي مش معايا وعمال افكر في امي اللي نظرتي اتغيرت ليها خالص وعايز اعوضها عن كل حاجه وحشه هي حاسه بيها وعمال افتكر منظرها وهي بقميص النوم الشفاف وطيزها باينه قدامي وبتترج كده زبي وقف تاني بس المره دي امي جنبي مش عارف اداري زبي ازاي روحت نايم علي جنبي بحيث ان وشي يبقي للحيطه وامي في ضهري وبعد شويه لاقيت امي نامت عل جنبها وحضنتني من ضهري وبزازها بقت لازقه في ضهريبس الغريب اني حسيت بحلماتها واقفه شبه المسمار ولازق في ضهري فبصراحه قولت اهدل نفسي وانام علي ضهري واللي يحصل يحصل بقي واول ما نمت علي ضهري لاقيتها رافعه فخادها عي رجلي وحسيت بسخونيه جسمها وركبتها بقت فوق زبي وهو واقف وتقريبا هي حست بيه لانها بعدت رجلها ورجعتها تاني فوقيه وبعديها بشويه لاقيتها بتحرك رجلها براحه علي زبي حاسس صوت نفسها بقي عالي
وبعدها بشويه لاقيتها بتقولي احمد انت صاحي وبتقرب مني ونا عملت نفسي نايم وبحاول اتحكم في صوت نفسي وهي قربت اكتر وبتشم جسمي وبتقول اه لو كنت جوزي مكنتش خليتك نمت وبتاعك الكبير واقف كده وكنت هريحك اوي اوي وبتقرب من صدري ونفسها السخن هيجني اوي وخلي زبي واقف اكتر روحت قايم مره واحدة وحاضنها وطابق شفايفي علي شفايفها قبل متنطق باي كلمة في الاول مكانتش متجاوبة معايا خالص بس بس قربت ايدي من طيزها وحطيت ايدي في كسها من ورا اللي كان ماليان افرازات وسخن مولع واول محطيت ايدي ع كسها ساحت خالص وانسجمت معايا في البوسه وبدئت تأن وتغنج ونا بدعك في كسها عشان متفصلش مني روحت سايب شفايفها وقولتلها انا بحبك اوي يا ماما وبحك كل حاجه فيكي جسمك وشكلك وطبعك بحبك كلككل ده وهي مش معايا ونا عمال ابعبص في كسها روحت شايل ايدي من كسها من ورا ورحت عادل نفسي وراكب فوقها ونزلت علي شفايفه ودخلت معاها في بوسه رومانسيه سخنه اوي بس المرة دي اندمجت معايا علي طول وبقت تحسس علي ضهري بايد وبالايض التاني بتحسس علي شعري ونا روحت نازل علي بزازها الكبيرة من فوق القميص وبدعك فيهاروحت منزل حمالات القميص وطلعت بزازها لبره وسيبت شفايفها ونزلت ع بزازها ببوقي وبقيت ببوسها فيها براحه خالص وهي زي متكون بتتكرهب وعماله تأن اممممم اه اممم روحت لحست حلمتها واول ما لمست حلمتها بلساني طلعته وقفت زبي اكتر ما هو واقف اههه الحسهم يحبيبي بس براحه امممم الحس حلمات امك يحبيبي ونا شغال مص ولحس في حلماتها وبعض حلمتها راحت قايلالي اههه كفايا بزازاي وجعتني اوي يبني
ونا مش سامعها اصلا انا في عالم تاني في عالم المتعه وغرقان في الشهوة روحت مقلعها القميص خالص ونزلت علي جسمها كله ابوس فيه لحد ما بعدت رجليها عن بعض عشان اشوف اجمل حاجه ممكن اشوفها في حياتي شوفت شفايف كسها ملزقه في بعض من افرازاتها فضلت باصص لكسها شويه كده ومش مصدق ان امي علي سرير وفشخالي رجلها عشان انيكها روحت نازل علي جناب كسها ابوسها وهي بتترعش وبتتنفض كل ما ابوس جنب كسها واول ما لمست كسها بلساني ودوقت عسلها حسيتها اتكهربت وفضلت تترعش حبه ونزل خيط عسل خفيف من كسها مفكرتش ثانيه ونزلت عليه بلسان الحسه واشربه وفعلا كان احلي طعم دوقته في حياتي كلها وفضلت الحس في كسها وهي اه اه اه امممممم احس كس امك يحبيب امك اهه براحه علي كسي امممم مش قادرة انت بتعمل فيا اي ابوك عمره ما لحسلي كسي قبل كده اممممممممم براحه يحبيبي براحة علي امك حبيبتك وبقت تشد شعري وراسي تزنقها في كسها اكتر ونا بعض في زنبورها وبلحسه وعمال اتفنن في لحس كسها ولاقيتها مره واحدة صوتها علي وبتقولي خخخخخخ اههههه بجيب بجيب كسي اههههههعههعهععهههعههههعهعع ومحسيتش غير بنافورة ماية ضربت في وشي ونا مستنيتش وعبيت من عسلها في بوقي وطلعت علي شفايفها اديتها عسلها تدوقه واخدتها في بوسه جامدة اوب وهي مكلبشها علي وسطي برجلي وعلي رقبتي باديها الاتنين ونا زبي من فوق البوكسر بقي علي فتحه كسها وبحركه واحدة واحدة ونا ببوسها وبحرك زبي علي كسها وهي عماله تأن في بوسه طولت بتاع حوالي 5دقايق واحنا مقطعين شفايف بعض وتديني لسانه تلفه فوق لساني وتتخد لساني تمصه وتعض شفايفي لحد مسابتني وقالتلي انا تعبت مش قادرة خلاص عايزة اتناك خلاص
كسي مولع نار راحت قايمة مقلعاني البوكسر وواقت اخدت عسل كسها حطيتها علي زبي قالتلي يلا دخلو مش محتاج يتمص ده واقف زي عمود الخرسانه روحت منيمها علي ضهرها وفاشخ رجلها وبفرش زبي في كسها وعمال افرش في كسها وهي بتوحوح وعماله تقولي انت بتعمل اي ونبي دخلو ونبي خلاص مش قادرة كسي مولع اوي طفيلي ناري بزبك وهنا قررت اريحها من عذابها ورحت مدخل زبي كله مرة واحدة حسيت اني دخلت زبي في فرن من سخونيه كسها
امي:خخخخخ اهههه كسي اتفشخ نصين اهههههه يارتني مقولتلك دخلو اهههههههههه كسي كسي كسي اتفشخ اههه ونا سيبت زبي جواها لحد ما كسها يتعود علي وشويه وقيت بحركه براحه
امي :اههه ايوة براحه عليا براحه عليا براحه علي كس امك امك كسها بياكلها اوي نيكني يلا نيك امك يا احمد نيك امك
بقيت بحرك اسرع وزبي بقي بيدخل وبيطلع اسهل واسرع
انا: مكنتش اعرف انك هايجه كده يدودو وكسك مولع نار
امي: ايوة انا هايجه اوووووي كسييي نيكني اوي نيكني جامد انا لبوة انا شرموطه نيكني انت بتنيكني احسن من ابوك نيكني يا احمد ريح اكس امك
هنا انا سخنت اوي وبقيت بنيك اسرع حست نفسي هجيب روحت مطلع زبي من كسها مره واحدة حسيت روحها بتتسحب منها
امي: هييييييييييييه طلعتو لي طلعتو لي كس لسه مشبعش ونت مجبتش
انا: غيري الوضع يمتناكه
امي: ايواة انا متناكه ولبوة وبتناك من ابني ابو زب كبير اوي اخخحححححح نام علي ضهرك يدكري وارتاح ونا همتعلك زبك زي ما هو ممتعني
ونمت علي ضهري وهي ركبت علي زبي بقت بتتنطط علي زبي ونا روحت رافعه شويه من علي زبي وبقيت انا اللي بنيكها جامد وبتحرك بسرعه
امي:ااههه احححح مش قادرة كمان كمان هجيب هجيب اخخخخخ مش قادرة كسي اتفشخ
وراحت رافعه طيزها من عليا وطلعت زبي من كسها اهعهعهعهعههههههههههه كسييييييييييي
هموت انا خلاص حاسه اني هموت كسييي وراحت نازله بجسمها كله فوقي واترمت عليا وبتقولي في ودني هات بقي انت كمان انا مبقتش قادرة انت بتعمل فيا اي انا اول مرة احس اني بتناك
روحت مدخل زبي تاني في كسها وفضلت انيك وارزع في كسها
انا مش قادر ياماما هجيب خخخخخخ اههه
امي هات علي بزازي يبني هات اههههههه
وطلعت زبي من كسها ونيمتها علي شهرها وركبت فوقها وجبت علي بزازها وراحت اخده زبي في بوقها بتنضفه وتاخد اللبن المتبقي فيه روحت قايم من فوقها واترميت علي ضهر من كتر التعب
امي: انا مش عايزة اتكلم في اللي حصل بس انا حاسه اني طايرة انا اول مرة اجيب بالكمية دي
انا: انا اهم حاجه عندي سعادتك واني اشوفك مبسوطه يروح قلبي
وفاجئة باب الاوضه اتفتح........
يتبع..
ولهنا يكون انتهي الجزء الاول لو عجبتكم القصه قولي رايك ولو لقيت دعم هنزل باقي القصه لسه فيها احداث كتير وشخصيات كتير

الجزء الثاني

وفاجئة باب الاوضه اتفتح ولاقينا ابويا قدامنا انا من الصدمة مبقتش عارف اعمل اي انط من الشباك ولا البس هدومي ولا اعمل اي وامي مبقتش عارفه تغطي اي من جسمها العريان
ابويا: ابني نايم مع امه ده انا هقتلكو واشرب من دمكو يا اوساخ
ولسه بيقرب علينا اتكعبل في طرف السجادة ووقع دماغه اتخبطت في طرف السرير
امي راحت مصوته ونا جريت علي ابويا اللي سايح في دمه
وشيلته ووديناه ع المستشفي واتصلنا بأختي جت هي وجوزها ع المستشفي
دخلو بيه علي غرفة العمليات علي طول
وانا وامي عمالين نعيط وامي تطلم علي وشها وتعيط

ابويا مطرح الخبطه جاله ارتجاج في المخ وكسر في الجمجه حاولو يعالجوه علي قد ميقدرو وخرج الدكتور من اوضه العمليات
انا: طمنا يا دكتور والنبي ابويا بقي كويس صح
امي(بقلق):ايوة يدكتور طمنا محمد هيقوم صح
الدكتور: شدو حيلكم يجماعه البقاء لله وحده
امي اغمي عليها ونا وقعت في الارض وبلطم علي وشي وعمال اعيط واصوت بصوت عالي واقول انا السبب انا السبب وجريت اختي علي امي تلحقها وجوزها جه وقفني والدكاتره فوقو امي

خرجت انا وجوز اختي من المستشفي عشان اشوف اوراق الدفن وافتح التربة

وعدت الايام ونا وامي عايشين لوحدنا بس كأن كل واحد عايش في البيت لوحده حتي مبنتجمعش علي الاكل بقيت انا انزل الصبح اروح مدرستي واخلص المدرسه اروح علي الشغل لحد ما خلصت الثانويه وجبت مجموع عالي جدا وكنت من اوائل المحافظة بتاعتنا

روحت البيت واول ما دخلت من باب الشقة دورت علي امي في الصاله عشان افرحها ما احنا مفرحناش بقالنا كتير من ساعه ما ابويا مات بسببنا

انا: ماما انتي فين
مفيش صوت خالص في الشقه لحد ما وصلت لباب اوضة نومها وكان مقفول علي عكس العادة من ساعه موت ابويا وهي مبتقفلش باب الاوضه خالص
فخبطت ع الباب خبطتين
انا: ماما انتي جوة

محدش رد وسكوت تام بردو بصراحه قلقت عليها وفتحت باب الاوضه وشغلت النور
عشان اتفاجئ باللي عيني شافته
امي نايمه عريانه ملط والملاية اللي تحتها غرقانه ماية
اول ما ولعت النور امي قامت مخضوضه وبتبصلي في عيني اوي وبتداري جسمها باديها

روحت معيط وخارج بره الاوضه طبعا هي شافتني بعيط راحت لابسه عبايه بيتي وخارجه ورايا

امي (وهي مكسوفه): بتعيط لي ياحمد مالك يحبيبي
انا (وعيني مليانة دموع):لا يماما مفيش حاجه انا كنت عايز اوريكي الشهادة بس عشان نجحت وطلعت السابع علي المحافظه
امي حضنتني وقالتلي: مبروك يحبيب مبروك يضنايا
لاول مرة من ساعة ما ابويا مات امي تحضني واحسها فرحانه
انا بسبب الموقف ده بقيت بعيط اكتر واحنا حاضنين بعض (حضن ام لابنها خالي من اي مشاعر غير الامومه والحب)
امي خرجت من حضني وبتمسح دموعي من علي وشي باديها وبتقولي
امي: رفعت راسنا ياحمد وفرحت ابوك في تربته
راحت معيطه هي
روحت اخدها في حضني وعياطنا احنا الاتنين زاد اوي وقولتلها
انا: فرحته ازاي بس ونا السبب في موته لو مكنتش عملت كده كان زمانه عايش وسطنا وكان زمانا مبسوطين يماما
امي راحت طالعه من حضني ونشفت دموعها وقالتلي
امي: اخيرا اتكلمت ده انا جوايا كلام كتير عايزة اقوله وعتاب اكتر ليك
انا: احنا هنصفي كل الزعل اللي بينا النهاردة يماما انا من النهاردة مش عايز زعل
امي (بابتسامه خفيفه): ايوة كفايا زعل وبعاد قولي يبني كل اللي جواك قول يحبيبي

انا زي اللي ما صدق لقي فرصه ومسك فيها بايديه وسنانه
انا: بصراحه يماما انا مش ندمان علي اللي حصل بينا زمان انا اتبسطت جدا وحسيت اني ملك الدنيا كلها بس لو كنت اعرف انك هتبعدي عني وتتجنبيني كده بس و**** انا ضعفت مكنتش قادر استحمل مقدرتش استحمل اسمعك ونتي معاه وقد اي كنتي زعلانه انه مش ممتعك وانه مكنش قادر يخليكي مبسوطه
وساعتها قررت اني هبسطك وهغيرلك حياتك
وبدل ما ابسطك واسعدك بقيت انا السبب في تعاستك وزعلك وبقيتي وحيدة بسببي انا بحبك اوي يا ماما ومش بحبك زي ما اي ابن بيحب امه
انا بحبك عشان انتي امي واختي وصاحبتي وكل حياتي ومبحبش اشوفك زعلانه ابدا و****

كل ده وامي بتسمعني وعينيها ملينة دموع محبوسه وراحت مقربه مني واترمت في حضني واتفتحت في العياط
امي: كل ده مكتوم جواك يحبيبي انا مش زعلانه منك يابني خلاص مش زعلانه واسفه اني كنت بتجنبك وببعد عنك بس كان غصب عني و**** غصب عني كنت كل ما ابصلك افتكر اللي حصل بينا وكنت بخاف اضعف تاني
امي راحت بعدت عني زي متكون هي مكانتش حاسه هي بتقول اي ونا روحت باصللها جامد في عنيها وقولتلها
انا: تضعفي تضعفي لي؟ احنا اه اللي حصل بينا كان غلط وابويا مات بسببنا بس انا بحبك ومش عايز من الدنيا غيرك انتي وبس

امي: ملهوش لزوم الكلام ده انا امك المرة اللي فاتت ابوك مات المرة دي **** اعلم اي اللي ممكن يحصل.

انا: مفيش حاجه هتحصل انا نفسس اعيش معاكي حياتي كلها عشان اعوضك عن كل حاجه وحشه انتي شوفتيها
ع العموم ابقي غيري الملايه بتاعه سريرك عشان نفسي انام في حضنك
امي: لي مالها ملاية سريري
انا(بضحك): لا مفيش ونا بصحيكي دلقت عليها ماية
امي(بكسوف): ماية اه طيب ماشي

ودخلت امي اوضتها تروق سريرها وتغير الملاية ونا دخلت بعدها بحوالي ربع ساعه لاقيتها مغيرة الملاية وراشه معطر في الاوضه ونابمه علي السرير ولابسه قميص نوم ضيق اوي ومجسم عليها

انا (بصفير): اي القمر ده يدين امي انا خايف احسد نفسي عليكي يدودو

امي: ياااااه بقالك كتير اوي مقولتليش يا دودو وحشتني من بوقك اوي
وروحت جاري نايم في حضنها وحسيت ان الروح ردت فيا من تاني وزي مكون رجعت للحياة
وبدون اي مقدمات عيني غرقت في النوم علطول في حضنها من غير اي تفكير
صحيت بعد ساعتين كانت الساعه بقت ٨ بليل لاقيت امي نايمه علي ضهرها وفردة بزها طالعه من القميص

JfHrZVR.jpg
ومنظرها وهي نايمة وبزها طاله كده هيجلي زبي اوي روحت مقرب ايدي م بزها واحدة واحدة بس تمالكت اعصابي ودخلتهولها جوا القميص تاني
حسيت زي اللي ميكون انتصرت في حرب
بس في نفس الوقت عايز اضرب نفسي بالجزمه عشان زبي اللي واقف ده
مع التفكير ومش عارف اي عيني راحت في النوم تاني وصحيت كنت جازة اليوم ده مكانش عندي شغل بصيت جنبي ملاقيتش امي فقومت من علي السرير ابص عليها اشوفها فين خرجت لاقيتها واقفه في المطبخ روحت رايحلها وحاضنها من ضهرها وطبعا زبي واقف واترشق مابين فلقة طيزها ولاحظت انها مش لابسه كلوت وراحت شهقة جامد

JfH41Og.md.jpg
امي: هييييي انت صحيت امتي
انا: لسه صاحي ملقتكيش جنبي بتحرميني لي افتح عيني اشوف وشك قدامي
امي: يخويا يعني هتشوف الامله وبعدين بحضر الغدا بقالنا كتير مكلناش مع بعض
انا : ماشي يروح قلبي بس خلصي وتعالي اقعدي معايا بقي
وسبتها ودخلت اخدت دش وروقت نفسي
خرجت قعدت في الصاله واتصلت بسحر اختي اتطمنت عليها ورغينا حبه وقفلت معاها
وخرجت امي من المطبخ وجت قعت جنبي روحت عادل نفسي وبصتلها في وشها وزي مكون سرحت
امي(بابتسامه): مالك يولا بتبصلي كده
انا: مش مصدق اننا رجعنا نتكلم تاني وقربنا تاني يحبيبتي
امي: خلاص بقي حقك عليا متزعلش ميبقاش قلبك اسود كده
انا: طب اي انا موحشتكيش ولا اي
امي (بضحك): بس بقي عيب انا امك

مقرب منها اوي بوستها في خدها وفضلت ابوس فيها لحد ما وصلت لشفايفها واول ما لمست شفايفها حسيتها ساحت مني خالص واخدت نفس عميق

روحت مقومها وقربتها ليا جامد وحضنتها وطبقت شفايفي علي شفايفها وبقيت ابوسها جامد وهي كمان اندمجت معايا وبقت تاخد لساني في بوقها تمصه وتلحس فيه

ونا قيت بفرك بزازها من فوق القميص وبدعك جامد وهي صوتها بدء يعلي ونفسها بقي يعلي اكتر اكتر راحت سايبه شفايفي ومسكت التيشرت بتاعي بتقلعهولي ونا مسكت قميصها قلعتهولها ووقفت بصيت لجسمها اللي زي ما هو بس هي نضيفه جدا في نفسها جسمها مفيهوش ولا شعرايه

ورحت مقرب منها تاني وقعدتها علي الكنبه وقعت جنبها رحت رايح لشفايفها تاني ابوسها وامصمص فيها

وواحدة واحدة نزلت علي رقبتها لحد ماوصلت لبزازها ولاقيت حلمتها بارزة لفوق ولونها بني غامق

روحت مقربها من شفايفي واول ما حطيتها في بوقي اترعشت زي متكون كهربا مسكت فيها وضغطت باديها علي راسي عشان ازود في مص ولحس حلمتها ووهي عماله تأن وتتوجع

روحت نازل بايدي مشيتها علي جسمها لحد ما وصلت لكسها واول ما لمست كسها بايدي لاقيتها جابت عسلها في ايدي

وانا اخدته علي صوابعي وروحت بيه لبوقها واديتها صوابعي تمص فيها وهي شغاله امممممممم جميل اححح مش قادرة انا ولعت اوي بقالي كتي محدش لمسني اممممم اححححححح

قومت من جنبها وقلعت الشورت والبوكسر اللي كنت لابسهم

ووسعت رجليها عن بعض ورفعتها لفوق شوية ونزلت علي كسها بدون اي مقدمات الحسه واكله

JfH6taI.jpg
وهي اممممممم اهه الحس كسي جامد الحس كسي اه مش قادرة الحس كس امك يا احمد ريح امك يا حبيب امك
امك تعبانه اوي يا حبيبي ريحني يابني اه اه اه امممممم
ونا بقيت الحس كسها بشراهة وبقيت اعض زنبورها واكله بسناني حرفيا وهي بتق بتتلوي شبه الحية وبتضغط راسي في كسها جامد لدرجه اني بقيت برفع راسي اخد نفسي وارجع اكمل لحد ما لاقيتها بتصوت جامد وبتجيب عسلها كله في بوقي
اممممممم بجيب يا احمد بجيب اهههه اه اه اه اه اححححححححح هموت نفسي بيروح
روحت قايم وعدلتها في وضع الدوجي وبقيت طيزها وكسها ظاهرين قدامي رحت بالل زبي بماية كسها

ومشي زبي علي خرم طيزها وعلي كسها براحه وهي ولعت خالص ومقتش قادرة روحت مدخل زبي واحدة واحدة في كسها لحد مدخل كله وبقيت بتحرك براحه وهي عماله تصوت
اه اه اه اه اه اه اه مش قادرة طلعو والنبي اه اه اه كمل امممممممم كسييي مش قادرة خلاص طلعو من كسي والنبي ده ناشف اوي وكبير اوي علي كسي اممممممم اه يحبيبي ايوة نيك امك براحه نيك دودو حبيبتك اه يحبيبي امممممم
وفضلت انيك فيها واسرع واحدة واحدة لحد ما وصلت لمرحلة اني بقيت برزع في كسها حرفيا

JfHiIbn.md.jpg
راحت قالتلي انا تعبت من الوضع ده تعاله ع السرير جوه وراحت ساحبه زبي مطلعها من كسها ومشيت قدامي وهي ماسكه زبي في ايديها ودخلنا الاوضه واول ما دخلنا راحت حضناني وزبي بقي محشور في بطنها واحنا ماسكين شفايف بعض مش سايبنها روحت قارصها من حلمة بزها لاقيتها اترعشت وهتقع في الارض رحت ساندها وزاققها علي السرير
وراكب فوقها وونزلت جسمي عليها وقربت من ودنا
انا: عمرك هتزعلي مني تاني
امي: وده وقتو مش هيحصل يحبيبي متخافش بس يلا بقي
انا: يلا اي
امي: دخلو بلاش غلاسه
انا: ادخل اي
امي :يولا دخلو بقي مش قادرة
انا :مش عارف انت بتتكلمي عن اي عايزاني ادخل اي
امي: يرخم انت بتذلني لي دخل زبك في كسي كسي مولع مش قادرة

ساعتها قررت ارحمها وادخل بس في حاجه
انا: هوريكي انا بحبك قد اي
امي: يلا بقي
روحت زبي علي فتحه كسها ورحت رازعه كله لجوه مرة واحدة امب راحت مصوته جامد وحضنتني من ضهري جامد وخربشتني في ضهري وضوافرها بتسحب في ضهري

JfHiyBf.jpg
روحت مطلعه خالص ورازعه تاني كله
امي: اهههههههه يا كسيييييييي يارتني ما قولتلك دخلو اههههههه يا كسيييي ياني ياما ابني بيفشخلي كسييييي اههه امممممم براحه علي امك يا احمد هخخخخخ
رحت مطلعو كلو ورازعو تالت في كسها ولاقيت دموع بتنزل من عنيها وبتتوجع روحت موطي بجسمي عليها

انا: عرفتي بحبك قد اي يروح قلبي
امي: هو انت كده بتحبني انت بتموتني كفايا كده مش قادرة اتناك تاني

طبعا انا عملت نفسي عم الاطرش ورحت رازع للمرة الرابعه في كسها لاقيت جسمها اتقوص جامد وبتترعش جامد اوي روحت مطلع زبي من كسها لاني حسيتها قفلت علي زبي بكسها للاخر ولاقيت نافورة عسل ضربت من كسها

JfHsGYN.jpg

JfHsMvI.jpg
وهي بتترعش روحت نازل بايدي علي كسها وبقيت بفركلها زنبورها جامد وهي عماله تترعي وتجيب عسلها لحد ما هديت شوية وروحت بايسها من شفيفها وهي مش قادرة تاخد نفسها
وروحت قايلها يلا عشان عايز اجيب راحت هازة دماغه بمعني موافقه
وروحت مدخل زبي في كسهاوبقي يدخل اسهل واسرع وبقيت انيك بسرعه متوسها وهي عماله تصوت وجامد
اه اه اه اه اه اه كسي مش قادرة حرام عليك كفايه اللي نتي بتعملو فيا ده اهه اه اممممم مش قادرة خلاص هات لبنك والنبي كفايا اه اه اه كفايا كده يحبيبي والنبي
كلامها هيجني ولاقيت نفسي هجيب

انا: اممم هجيب يماما خلاص اه اجيب فين اجيب فين
امي: هاتهم في كس اروي عطش كس امك كسمك نفسه يدوق لبنك عشر امك يا احمد عشر امك يا حبيبي

كلامها فور زبي خالص وكبيت لبني كله في كسها واترميت فوقها مش قادر اخد نفسي وهي كمان خلاص صوت نفسها عالي اوي

ومرضيتش اطلع زبي من كسها غير لما ينام لوحده واول ما نام وخرج من كسها اترميت علي السرير علي ونمت علي ضهري وكسها بقي بينقط من لبن زبي وعسلها مخلوطين مع بعض لاقبتها مدت ايديها بناخد اللبن اللي بيخرج من كسها وبتحطه في بوقها وبتمص صباعها
روحت باصصلها وضاحك
انا: بحبك اوي يا دودو مش عايز اي واحدة غيرك تكون نايم جنبي كده
امي: بعني بجد بتحبني للدرجه دي
انا: اي اقوم اثبتلك بطريقتي عشان تصدقي
امي: ايه لا يعم **** الغني خلاص بس اوعدني متبعدش عني ولا تسيبني خالص ونا هعملك كل اللي في نفسك وهعيشك ملك زمانك بس اوعي تبعد عني
انا: و**** مهبعد عنك خالص اوعدك يا روح قلبي انا مليش في الدنيا دي غيرك يحبيبة قلبي

لاقيت امي بردة فعل تلقائي نامت علي جنبها وشدتني نيمتني علي جنبي وبقت تبوس في وشي كله ومع كل بوسه تقولي انت ابني وجوزي وحبيبي ودكري وراجلي وكل حاجه لو سيبتني هقطعلك بتاعك الكبير ده ومدت ايديها مسكت زوبري وضغطت عليه باديها فانا ضحكت من ردة فعلها ومكنتش متوقع انها هتعمل كده

انا: يلا نقوم ناخد دش بقي ولا اي
امي: يلا بينا بس والنبي متعمل حاجه احسن انا حاسه فخادي مخاصمين بعض مش عارفه امشي
روحت باصللها وضاحك وبقولها
انا: لا متخافيش انا محترم اوي تعالي بس ناخد دش
امي: هيي هيي طب يلا يمحترم

وقومنا اخدنا دش سوا وطبعا مخلاش من البوس والتقفيش والبعابيص لطيزها وكسها وخرجنا انا وهي ونا لبست بوكسر وهي لبست روح احمر شفاف ع اللحم وجت مددت جنبي علي السرير

امي: بقولك يا احمد انا في سر انت لازم تعرفه بما انك بقيت جوزي خلاص بس توعدني معدش يعرف

يتبع.....

وبكده يكون الجزء التاني انتي اتمني يعجبكم واتمني ان القصه كلها تعجبكم واي حد عنده نصيحه ليا يقولها وفي كذا حد قالي بلاش تنيك حد غير دلال وكده ولاقيت ان في اجماع علي الموضوع ده فحابب اقولكو سيبو احداث القصه تسرح بخيالكو ووعد مني هتشوفو حاجه محصلتش

الجزء الثالث

امي: بقولك يا احمد انا في سر انت لازم تعرفه بما انك بقيت جوزي خلاص بس توعدني انك مش هتزعل اني خبيت عليك
انا: سر اي اللي نتي مخبياه عليا ده
امي: هقولك من حوالي شهرين ابو منه جارنا خبط عليا ونت في الشغل انا مفتحتلهوش ووقفت كلمته من ورا الباب فهو زعل واستناني تاني يوم وانا رايحه السوق ووقفني في الشارع
فلااااااااش باااااااااك
امي: خير يا ابو منه امبارح خبطت عليا والنهاردة بتوقفني في الشارع هو في اي بالظبط

ابو منه: لي الطريقه دي يا ام احمد هو نا زعلتك في حاجه انا عايزك في كلمتين بس

امي: هو من امتي واحنا في بينا كلام عشان تبقي عايزني في كلمتين لو عايز تقول حاجه كلم احمد ع التليفون او استناه لما يجي من الشغل وقوله اللي عايز تقوله يلا معطلكش
ابو منه: واحدة واحدة بس يا ام احمد انا هقولك اللي جوايا لو عجبك عجبك معجبكيش يبقي انتي حرة بقي

امي: طب قول عشان مينفعش افضل واقفه معاك في الشارع

ابو منه: بصراحه انا من ساعه ما انا وام منه اتطلقنا ونا عايش لوحدي حتي هي رميالي منه واتجوزت ومبتسالش فيها خالص فنا قولت اشوف نفسي انا كمان واتجوز وبصراحه نلاقيتش احسن منك تكون معايا خصوصا انك من بعد وفاه الحج ابو احمد ونتي لوحدك واقسم ب** مش عاوز منك غير انك ترعي ** فيا انا وبنتي وانا هخلي بالي من احمد وهعاملو زي ابني بالظبط

امي: جواز اي وبتاع اي معلش يا ابو منه انا مش هتجوز بعد ابو احمد انا هعيش عشان اربي ابني بس وبعدين ابني كبر وبقي راجل ومش هيقبل ان في راجل غريب يبقي مع امه

ابو منه: بصي يا ام احمد انا مش هعتبر ده ردك الاخير وشوري احمد وشوفي هيقولك اي ولو عايزاني انا اكلمه هكلمه انا شاريكي و**** يا ست الكل


امي: لا لا لا تكلمه اي انا هبقي اكلمه واشوفه هيقولي اي

عودة من الفلاااااااش باااااااك
امي: بس ومشيت وسيبته وهو كل شوية يزن ويقولي كلمتي احمد وكده ونا اطوحه واقوله مفيش فرصه او حاجه

انا: انتي ازاي متقوليليش حاجه زي كده وازاي اصلا هو يخبط ع البيت ونا مش موجود ويوقفك في الشارع كل شوية ده انا هخرب بيت ميتين امه

ولسه بقوم عشان اروحله لاقيت امي بتشدني من ايدي

امي: لا لا لا متندمنيش اني حكيتلك بقي انا كده كده مش موافقه وهو مغلطش هو طلبني في الحلال يعني

انا: طلبك في الحلال اه مش ليكي راجل يجي ويكلمه ولا هو اللي بيطلب حد في الحلال بقي بيكلم الحريم دلوقتي

امي: يعني انت مش حاسبها ان انا ونت واحد وانه كلمني كأنه كلمك

انا: لا متغيريش الموضوع عشان اهدي انا مش ههدي هو لي يوقف في الشارع منتي ليكي راجل يكلمه

امي: يابني مهو انا اللي قولتله ميكلمكش لاني بصراحه كنت بفكر اوافق قبل مترجع لحضني تاني بس بما انك رجعت في حضني وبقيت ابني وجوزي وحبيبي خلاص استحاله اوافق انت مكفيني ومهنيني

انا: يعني لو مكناش قربنا تاني كنت هتتجوزي وتدخلي راجل غريب علي فرشة ابويا؟

امي: اا انا لا طبعا وبعدين خلاص بقي كفايا كلام في الموضوع ده انا لما اشوفه هقوله لا وخلاص

انا: لا انتي ليكي راجل يتكلم انا اللي هروحله
وسيبتها وقومت لبست ونزلت الدور اللي تحتنا خبطت عليه فتحتلي منه بنته (وصف منه: عندها ١٦سنه قصيرة طيزها صغيرة ومرفوعه لفوق وبزازها بحجم البرتقال)

سالتها علي ابوها فين قالتلي انه في المحل تحت

(ابو منه فاتح سوبر ماركت في البيت اللي في وشنا)

سيبتها ونزلت تحت ودخلتله المحل والحوار دار كالاتي

ابو منه: ابو حميد يعسل نورتني يحبيبي استني افتحلك حاجه ساقعه

انا: ولا ساقع ولا سخن يعم انت انا جاي اقولك كلمتين وهمشي علطول

ابو منه: في اي يا احمد قلقتني وبعدين انت بتكلمني كده لي هو انا زعلتك في حاجه

انا: لا انا كده كده محدش يعرف يزعلني بس هما كلمتين مفيش بعدهم ملكش دعوة بامي تاني عشان انا محترم الجيرة والعشرة اللي بينا وانك كنت صاحب ابويا لاكن لو اتكررت انك وقفت امي في شارع ولا خبطت ع باب بيتنا ونا مش موجود صدقني هنسي كل اللي نا لسه قايله دلوقتي العشرة وصحوبيتك لابويا هنسي كل ده وهزعلك علي نفسك
ولسه بلف نفسي عشان امشي
لاقيت ابو منه بيقول

ابو منه: اولا انا مش هرد عليك عشان انا بعتبرك زيك زي منه يعني زي ابني بالظبط ثانيا الست والدتك انا طالبها في الحلال ونا بعترف اني غلطت اني اتكلمت معاها هي ومجتش كلمتك انت ومع ذالك الغلط ملحوق وانت اهو قدامي وهطلبها منك انت تقبل يبني اني اتجوز الست والدتك

انا(ببرود): لو كنت كبرتني من الاول كنت ممكن اوافق بس دلوقتي لا ولتاني مرة هقولهالك ابعد عن امي وملكش دعوة بيها خالص

سيبته ومشيت ونا طالع من المحل لاقيت منه بنته واقفه في البلكونه وبتبص علينا اتاريها كل ده كانت معاه ع التليفون وانها اتصلت بيه تقوله اني خبطت عليهم وسالت عليه بس هو نسي يقفل الخط
ولسه هطلع البيت وقفني صحبي ورغينا شوية وقالي تعاله نقعد ع القهوة فبصراحه انا ما صدقت واخدت بعضي وروحت قعدت معاه حبه واخدت بعضي وروحت اول ما طلعت البيت امي جريت عليا واترمت في حضني

امي: كده تسيبني دماغي عماله تودي وتجيب ومش عارفه انت بتعمل اي ولا اتاخرت كده لي

انا: طيب اكليني طيب ده انا عملت مجهود جامد النهاردة وعلي لحم بطني من الصبح(روحت ضاربها علي طيزها ضربة خفيفه وهي في حضني)

امي(بمحن): اه ايي براحه دنا عنيا ليك غير هدومك لحد ما احضرلك

ودخلت غيرت هدومي كانت امي حطت الاكل ع السفرة وندهتني
خرجتلها بره وقعدت وهي جت قعدت علي رجلي وبقت تاكلني باديها وتتمايص عليا ونا بقيت باكلها بايدي لحد ما خلصنا اكل

انا: بقولك اي انت لابسه جلابيه ليه غيري واستنيني في الاوضه

امي: طب بص انا هاخد دش مطرح الاكل ونت استناني في الاوضه بس استني متدخلش دلوفتي هخش اجيب حاجه من جوة

ودخلت جوة وخرجت عريانه ملط وبتجري عشان مشوفهاش

انا: شوفتك علفكرة😂

امي: يقليل الادب كده بتبص علي ماما وهي عريانه
ودخلت الحمام

ونا دخلت الاوضه قلعت التيشرت وبقيت بالبوكسر بس وفردت جسمي ع السرير واستنيتها
ودخلت علي الاوضه وكانت لابسه قميص نوم ابيض قصير مغطي كسها بالعافيه ونص صدرها طالع بره
انا: لا ده كده كتير عليا بقي انا حاسس اني هيغمي عليا و****

امي: لي بس يحبيبي(وجت قاعدت جنبي )

انا: و**** يدودو انا ما مصدق انك قاعدة جنبي كده واننا علي سرير واحد

امي: انت هتستعبط اومال الواحد اللي احنا عملنا قبل متنزل ده كان اي صحيح تعلالي بقي انت نزلت عملت اي

انا: عملت اي وبتاع اي يدودو وده وقتو

امي: اه وقتو ولو مقولتليش هقوم من جنبك ونام لوحدك بقي

انا: اوبا انتي بتلويلي دراعي يدودو ماشي يستي هقولك
وقعدت حكيتلها اللي حصل (ارجع لفوق ونت تعرف مكسل اكتب تاني😂)
انا: وبس دده يستري روحت قعدت ع القهوة شوية وجيتلك اهو

امي: للدرجه دي بتحبني ومش عايز حد يقربلي

انا: بصي يماما انتي مبقتيش امي بس انتي امي وحبيبتي ومراتي وصحبتي وكل حاجه واول حب عيني شافته وعمري نا هحب حد زيك (وقربت عليها وبوستها من دماغها)

امي: انا اللي بحبك وبموت فيك وعارفه ان هيجي اليوم وهتزهق مني وهتتجوز بس اوعدني انك حتي لو اتجوزت متبعدش عني وتسيبني ع الاقل رجعني امك تاني مش لازم مراتك بس متحرمنيش من حنيتك عليا
انا(حسيت اليوم هيقلب غم وهيتنكد عليا فقولت اخليني جنبها ومنيكهاش عشان متحسش اني عايزها جنبي عشان انيكها وبس لاني فعلا بحبها ومش عايزها تكون جنبي عشان السرير بس انا عايزها جننبي كزوجه من كل حاجه)

روحت ماسك موبايلي ومكلم صاحب الشغل وطلبت منه اجازة اسبوع وقولتله اني تعبان وهو بصراحه من احترامه قالي لا تقوم بالسلامه ومش هيخصم ايام الاجازة مني وقالي وقت متقوم بالسلامه ارجع علطول هتلاقيني مستنيك وشكرته وقفلت معاه

لاقيت امي بتبصلي وفي عنيها لمعه وفرحه غريبة

فبصيتلها وضحكت
انا: مالك مبتسمه اوي كده لي

امي: عشان اول مرة احس ان حد بيعمل حاجه عشاني الاول نزلت هزقت الراجل ودلوقتي اخدت اجازة عشان تكون جنبي انا بحبك اوي يا احمد
ورفعت وشها وباستني في شفايفي بوسه طويله كنت اتمني انها متخلصش ولاقيتها بتفرك رجليها في بعض عرفت انها هايجه وعايزة تتناك فقولت ارخم عليها حبه
انا: اي مش يلا ننام بقي ولا اي؟

امي: نعم يروح امك تنام اي طب نا هعمل نفسي مش عايزة وبتاعك اللي واقف ده اي نظامه
انا: يحبيبتي مش هتقدري

امي: قول بقي انك مبتقدرش تعمل غير واحد بس في اليوم يميلة بختك في جوزك يدلال

بصراحه كلامها عصبني اوي روحت قايم هاجم علي شفايفها زي المسعور وبقيت بقفش في بزازها وبعصرها من فوق القميص وشديت القميص من عند بزازها وقطعتو نصين وهي هاجت اوي من الحركه دي روحت ضاربها بالقلم علي بزازها حسيتها هاجت اوي عرفت انها بتحب العنف ولسه جايه تحضني عشان تبوسني قولتلها ايدك جنبك ومتترفعش من غير اذن وروحت قارصها من حلمة بزها لاقيتها اتوجعت وقالتلي حاضر روحت نازل علي شفايفها واكلتها وكل ما تندمج وتسيح اقوم سايبها كنوع من العقاب وطلعت زوبري وهو واقف قولتلها قومي مصيه لاقيتها اتعدلت ونزلت علي ركبته ف الارض ولسه هتمسكه باديها روحت ضاربها علي بزها بالقلم وقولتلها ايدك متلمسهوش بوقك بس يلا
وراحت نازله عليه بشفايفه وبقت تبوس فيه ونا مسكت دماغها وبقيت بدخله لاخر زورها كنت بحسها بتتخنق بس اول مكنت بطلعو من بقها كنت بلاقيها مبسوطه وبتضحك

JfC8iwN.md.jpg
روحت حاشرو كله في بوقها وبقيت بنيك بوقها حرفيا
انا: واحد بس في اليوم صح يلبوة دنا هفشخ كسمك النهاردة
رفعت راسها وطلعت زبي من بوقها

امي: اممم عشان كده المعامله دي و**** مكنت اقصد يحبيبي حقك عليا

انا: اسفك مش مقبول روحت مدخل زبي كله في بوقها وفضلت انيك فيه لحد ما حسيت اني هجيب روحت مطلعو وهي قامت قاعدت علي رجلي وبقت تبوسني وتبوس كل حته في وشي ونا بقيت بشتت تفكيري عشان مجيبش لبني انا لسه ملمستش كسها اصلا
وطقت في دماغي اني انيكها في طيزها ك عقاب ليها بس قولت لا خلي طيزها دي لما نبقي رايقين في يوم تاني
انا: عايز انيكك خلاص زبي ولع يلبوه
امي: طب مش هتلحسلي كسي
انا: مش وقتو( حسيتها زعلت شوية)
رحت حاطط ايدي علي كسها وهي قاعدة علي رجلي وبببعبصها في كسها وهي نسيت زعلها وبقت بتتلوي
اممم اه اه اه اه ايوه بعبص امك يا احمد صوابعك حلوة اوي كسي بيحبك اوي يا احمد وبقت تبوس كل حته في وشي

JfCSCSj.jpg
روحت هامسلها في ودنها

انا: واحدة بس في اليوم يمتناكه صح؟
امي: امممم اهه اه اه واحدة اي يسيد الرجاله دنت دكري وممتعني دنت لو منكتنيش خالص كفايا عليا اني في حضنك امممم ايوه يحمد بعبصني اكتر هجيب اه اه اه خخخخخ بجيييييب اع اهععهعععهتهههعهعههه

امي: حرام عليك اللي بتعملو فيا ده حرام انت بتخليني اجيب بصباعك وبلسانك وزبك بيفشخني اتنين حرام عليك يا احمد حرام يحبيبي

وهنا انا سخنت اوي روحت رافعها لفوق شويه ودخلت زبي في كسها وروحت مرجع ضهري لورا علي سرير وهي بقت تنيك نفسها وتتنطط علي زبي براحه وبعد كده بقت بتنط جامد ونزلت بجسمه عليه

امي: عايزة اطلب منك حاجه ومكسوفه

انا: انتي تأمري مش تطلبي يدودو

امي: بصراحه عايزة زي الصبح

انا: زي الصبح ازاي يعني عايزاني ارزع؟

امي: اممم ايوة يحبيبي قوم ارزع في كس حبيبتك
قومتها من علييا ونيمتها علي ضهرها وفشخت رجليها اتنين وحطيت زبي علي فتحت كسها

انا: متاكدة من اللي انتي عايزاه ده يحبيبتي؟

امي: مليون في المية يلا بقي والنبي كسي بياكلني اوي

انا: طب عايزاني اعمل اي

امي: انت غلس اوي عايزاك ترزع كسي زوبر يطلع من نافوخي

انا: عني وزوبري ليكي

روحت رازعها اول واحد

وهي اهههههه خخخخخخخخ كسييييي ارزع تاني يقلب امك

روحت رازعها التاني

خخخخخخخخخ كسي اتفشخ نصين اه يكسي ياني ياما ارزع يقلبي امك بتحبك وبتحب رزعك لكسها اههههههههه
رزعتها التالت لاقيتها بتصوت وبتترعش مستنيتش وروحت رازع الرابع لاقيت عنيها قلبت وبتقول كلام مش مفهوم بصراحه مستنيتش وروحت رازع الخامس لاقيت كسها بيقفل علي زبي جامد روحت ساحبه ولاقيت شلال عسل اتنطر من كسها وهي بتترعش جامد اوي

امي: حرام عليك حرام انا اتصفيت انا معدتش قادرة انت جامد اوي يدكري زوبرك صعب اوي زوبرك الكبير ده ممتعني ومقطعلي كسي خخخ اههه
وبصراحه حسيت نفسي هجيب من كلامها روحت نازل علي كسها الحسو وفضلت الحس في كسها شوية لحد ما هديت وهي عماله تتلوي زي الافعي وعنيها نقلوبه خالص عرفت انها وصلت لقمة نشوتها الجنسيه خلاص روح قالبها ومنيمها علي جنبها ورفعت رجليها الشمال علي كتفي وروحت حاشر زبي كلو مرة واحدة وفضلت انيك في كسها وطقت في دماغي احط صباعي في طيزها واشوف رد فعلها
وفعلا ونا بنيك في كسها روحت مدخل صوباعي في طيزها لاقيتها صوتت وصوت اهاتها بقي عالي اوي روحت مسرع في النيك

امي: اه اه اه اه اه براحه براحه علي كسي شيل صوبعك من طيزي اه يطيزي زوبرك في كسي وصوباعك في طيزي خخخخخ انت بتعمل فيا اي انت مولعني كده ازاي انت مش طبيعي اه اه اه اه هجيب هجيب هجيب خخخخخخختايايعبتبعباععاهاهاعاعاعاااااتااااهاه

JfCSaUJ.jpg
وزقتني بعيد عنها ولاقيت نافورة ضربت فيا نافورة عسل مستنيتش وروحت علي كسها وهي بتنطر روحت فاركلها كسها جامد وهي صوتت اكتر

امي: اه انت بتعمل اي هو نا ناقصه خخخخخخخ كسي مش قادرة انا تعبت خخخخخ يكسي ارحمني بقي يبني ارحم كس امك اه
انا: لو رحمت كسك يبك هنيكك في طيزك(وروحت مدخل صوباعي في خرم طيزها)

امي: لا طيزي اي كفايا كسي خخخ هجيب تاني ولاقيتها نطرت تاني وصباعي في طيزها عرفت ان طيزها بتهيجها اوي روحت مزود في بعبصه طيزها وروحت مدخل زبي تاني في كسها لحد ما حسيت نفسي هجيب ومسالتهاش هجيب فين وروحت جايب كله في كسها جوه

امي: اهه اه اه اروي كسمك بلبنك اححح ده سخن اوي بيلسع كسي اممم **** يخليك ليا انت ولبنك وزبك الجميل ده يحبيب امك

ونمنا زي ما احنا ملط وهي في حضني وزبي في كسها
وصحينا علي خبط باب الشقه

يتبع....
وبكده يكون الجزء التالت خلص اتمني انه يعجبكم وشكرا غلي مل التعليقات الايجابيه اللي جاتلي دي واوعدكم اني مش هتاخر علي قد مقدر وسيبو قصة احمد وامه تسرح بخيالكو وصدقوني هتتمتعو معاها اوي نتقابل في الجزء الرابع واتمني التفاعل يزيد شويه عشان الاجزاء الجايه هتكون ممتعه اوي

الجزء الرابع

ونمنا زي ما احنا ملط وهي في حضني وزبي في كسها
وصحينا علي خبط باب الشقه
فتحت عيني لاقيت امي لسه نايمه جنبي وملط زي ما هي وتليفوني بيرن والباب بتاع الشقه بيخبط جامد فببص ع التليفون لاقيتها اختي
فصحيت امي بسرعه تلبس وتروح اوضتها وفعلا قامت ونا لبست البوكسر ورديت علي اختي
سحر: اي ياحمد كل ده مبتردش لي انت في الشغل
انا: لا انا تعبان شوية وفي البيت
سحر: طب قوم افتحلي نا بقالي ساعه بخبط انتو ميتين ولا اي
وقومت زي منا بالبوكسر بس عديت الاول علي امي لاقيتها لبست وقالتلي هتعمل نفسها نايمه
وروحت انا افتح لسحر واول ما فتحت زقت الباب في وشي
اختي: اي يعم الميت انت استر نفسك بدل منت واقفلي زي طرزان كده
انا: اي اللي جايبك عندنا بدري كده يبت انتي انتي مش اتجوزتي وخلصنا من صداعك
سحر: قاعدة علي قلبكو بردو حتي لو اتجوزت هي ماما فين
انا: جايلنا الساعه ١٠ الصبح وبتسالي امك فين ما اكيد نايمه جوا
سحر: طب نا دخلالها يرخم لحد متلبس حاجه وداري نفسك يخويا
بصيت لنفسي لاقيت زبي واقف في البوكسر ( انتصاب صباحي مش بايدي يجدعان انا مبفكرش فيها اصلا😂)
دخلت اخدت دش وغيرت هدومي كانت هي صحت امي اللي عامله نفسها نايمه😂
وخرجتلهم برا
انا:هسيبك انا بقي يسحورة تحكي لامك وهنزل انا اجيب فطار
سحر: تصدق انت رخم ونا مش حكيالك حاجه تاني
امي: اي دا هو في مش فاهمة حاجه
فلااااااش باااااك
لما كلمت سحر عشان اطمن عليها(ارجع للجزء التاني واصحي معايا شويه😂)
سحر: اه يمعفن ده انا نسيت ان ليا اخ من كتر ما انت ما بتكلمنيش
انا: لي بس يسحورة منتي عارفه الشغل وتالته ثانوي بنت الوسخه دي بتهتك عرض الواحد
سحر: خلاص يقلب سحورة مش زعلانه منك قولي بقي انا سمعت ان النتيجه طلعت طمني عملت اي
انا: منا بكلمك عشان كده الحمد لله طلعت السابع ع المحافظة
سحر: الف مبرووووووك يقلب اختك و**** فرحتني ونا ماليش نفس الف مبروك يحبيبي
انا: ملكيش نفس لي يسحر فيكي اي مالك يحبيبتي؟
سحر: يعم مفيش حاجه سيبك مني انا انتو عاملين اي وماما عامله اي
انا: احنا كلنا كويسين بس قوليلي في اي مالك اي اللي مزعلك
سحر: مفيش نفس الموضوع مع رامي وامه(رامي ده يبقي جوز اختي) مستعجلين علي الخلفه وكده
انا:هو انتب لسه مقولتيلهوش
سحر: لا اقولهم اي انا خايفه اقولهم انه مبيخلفش عشان ميفكرنيش بعايره
انا: يحبيبتي منتي لو مقولتيلهمش انك سليمة وزي الفل وان العيب فيه هو هيقولو عليكي انتي اللي معيوبه
سحر: مش مهم بقي يا احمد انا بحبه ومش عايزة ازعله لو قولتله حتي بيني انا وهو من غير ما نقول لامه هيحس اني بكسر عينه او بعايره فهو يكتشف لوحدو احسن
انا: طيب انتي حرة انتي وجوزك بس لو لاقيتي نفسك مش مرتاحه بيت ابوكي مفتوح اي وقت تيجي تفكي وتغيري جو وترجعي لجوزك او شوفي انتو هتعملو اي
سحر: **** يخليك ليا يا يحبيبي انا عارفه انك ضهري وسندي يا احمد
انا: ايوة كده فخميني كمان يبت يمزة انتي
سحر: اه يقليل الادب بتعاكس اختك مهي دلال معرفتش تربيك هههههه
انا: طب تصدقي بقي اني هقولها انك بتقولي انها معرفتش تربيني وهخليها تربيكي انتي بقي من اول وجديد
سحر: لا يعم خلاص دي مربياك احسن تربيه
انا: صحيح بما اننا جبنا سيرة دودو عايزاني اقولها ولا اي
سحر: لا لا لا تقولها اي يعم انت عايزها تزعل وتتعب ولا اي
انا: تزعل اي يبنتي مهي لازم تعرف عشان اهل جوزك ميحسوش انك لوحدك
سحر:لا لا انا هبقي اقولها متقولش انت حاجه
انا : خلاص ماشي يلا خدتي اكتر من وقتك اقفلي سلام
سحر: تصدق انك عيل نتن فعلا يلا غور يعم
انا: سلام سلام
سحر: سلام يخويا
في بيت سحر كان رامي صحي وسمعها بتتكلم في التليفون ووقف يتصنط وسمع المكالمه كلها واول مقفلت راح داخل لها
رامي: هو اللي انا سمعته ده صح
سحر: اي دا انت صاحي سمعت اي بالظبط ده احمد اخويا كان بيتطمن عليا
رامي: انتي بتقولي لاخوكي اني مبخلفش واني معيوب بتكسري عيني قدام اخوكي يا سحر
سحر: لا لا انت ازاي تقول كده اكسر عينك ده اي بس يا رامي ده انت جوزي وحبيبي بس و**** دي الحقيقه ونا مكنتش عايزاك تزعل
رامي: ونتي عرفتي منين اني مبخلفش يسحر واحنا محللناش حتي
سحر: يا رامي ملهوش لزوم الكلام ده خلاص انسي اي حاجه وخلاص والنبي
رامي: انسي اي يا سحر انسي انك قولتي عليا عقيم ومبخلفش انتي بأي يحق تقولي عليا كده يا سحر
سحر: يا رامي متضغطش عليا اكتر من كده والنبي خلاص
رامي: لا مش خلاص وهتحكيلي دلوقتي يا اما اعتبري نفسك طالق يا سحر
سحر بصت في عين رامي ودموعها محبوسه في عنيها وراحت انفجرت في العياط وحكت لرامي كل حاجه
سحر: قبل ما نكتب الكتاب يرامي روحت انا ونت حللنا اننا عندنا القدرة علي الانجاب وده كان مطلوب عشان نكتب الكتاب وانا اللي روحت عشان اجيب نتيجه التحليل والدكتورة فاجئتني انك عندك عقم ومش هتخلف ونا من الصدمة روحت وكنت منهارة من العياط ومكنتش عارفه اعمل اي واول ما فوقت شويه اتصلت بالدكتورة وخليتها تعدل نتيجه تحليلك وتكتب في التقرير اننا احنا الاتنين سلام بنسبه ١٠٠% وقولتلها متجبش سيرة اني جيت عشان استلم التحليل وخليتهم يتصلو بيك يقولولك ان نتيجه التحاليل طلعت وانت روحت جبتها ولو مش مصدقني يلا نروح للدكتورة واسمع منها
رامي بقي قاعد وبيسمعها ومن الصدمه مش قادر يفتح بوقو
سحر: بص يا رامي انا بكرة همشي اقعد عند ماما يومين ولما تعوزني انا في بيت اهلي وانا لما حكيت لاخويا حكيتله من همي عشان انت ومامتك محسسني اني السبب وانا شايله جوايا وساكته ودخلت سحر اوضه تانيه غير اوضة نومها هي ورامي وقفلت علي نفسها وكل ده رامي قاعد برة زي اللي يكون ماتله ميت ومش بينطق ولا بيتحرك من مكانه وكل ده حصل وسحر اتصلت بيا حكيتهولي ونا علي القهوة بس عملت نفسي عبيط ومعرفش انها جايه اول ما جت عشان عارف ان امي هتكون سمعانا واحنا بنتكلم

عودة من الفلااااااش باااااااك

امي: ياه كل ده حصل ونا معرفش يسحر
سحر: اهو اللي حصل بقي يا ماما مكنتش عايزة احكيلك عشان عارفه انك هتزعلي واديني اهو جيت اقعد معاكو يومين
امي: ده بيتك يا حبيبتي تقعدي يوم اتنين العمر كلو تنوري(امي من جواها **** ينكد عليكي يبعيدية هتضيعيلي اليومين اللي الولا اخدهم اجازة عشان يقعد معايا)
سحر: سرحتي ف اي يماما
امي: ايه لا يا حبيبتي مسرحتش دنا بفكر في كل اللي حصلك ده ونا معرفش
سحر: خلاص يماما متشغليش دماغك انا هبقي كويسه متقلقيش
كنت انا جبت الفطار وجيت وطلعت فتحت باب الشقه ودخلتلهم اديتهم الاكل وحضروه وقعدنا ع السفرة وسحر مبتاكلش وعنيها محمرة من كتر العياط

انا: بقولك يدودو في واحدة كده بدون ذكر اسماء يعني اسمها سحر شكلها جايه تنكد علينا ولو مفكتش واكلت دلوقتي هقوم احط دماغها في الطبق اللي قدامها
امي: سحر اه انا سمعت الاسم ده قبل كده بص اعمل الي انت شايفه صح انش**** تكسر عضمها براحتك
سحر ضحكت ان انا وامي بنتكلم عليها في وشها
وبدئت تاكل
سحر: انت هتظيط ياض انت ولا اي خلاص هطفح اهو
انا: هتظيط؟ الحقي يدودو بنتك عشان مقومش ادغدغها
امي: لا خلاص حقك عليا عندي انا المرة دي
سحر: ايوة لو راجل بقي كلمني انا في حماية المعلم الكبير
انا: شايف يمعلم بقت نافخه ريشها ازاي اول مدخلت حمايتك ماشي يعم براحتكو
وفضلنا نهزر ونحاول نفرفش سحر شويه لحد ما خلصنا اكل ونا قومت لبست وقولتلهم اني هنزل شوية
امي: علي فين بدري كده
سحر: اذا حضرت الشياطين ولا اي متقعد معايا حبه يعم انت
انا: مشوار ع السريع مش هتاخر(ونا مواريش حاجه اصلا بس قولت انزل اشم شوية هوا بدل النكد اللي في البيت ده)
وسيبتهم ونزلت قابلت منه علي السلم وسلمت عليها
منه: ازيك يا احمد
انا: تمام يمنه انتي ازيك وازي باباكي
منه: انا كويسه بس بابا من ساعة منت كنت عنده امبارح وكلمته وهو تعبان وراقد في السرير
انا: لا الف سلامه عليه ونتي عرفتي منين انه تعبان بسبب اني كلمته
منه: منا امبارح كنت معاه ع الخط ونت واقف معاه وهو نسي يقفل المكالمه(عشان اللي بيقولو ونت عرفت منين انها معاه ع الخط الجزء اللي فات)
انا: اه عشان كده ويترا عاوزة مني اي يعني
منه: مش عاوزة حاجه بس انت ليه كلمته بالطريقه دي يا احمد وبعدين لي رفضت بالطريقه دي احنا كبار يا احمد وهما كمان كبار يعني مش هتفرق معانا هيتجوزو ولا لا
انا: يا منه يا حبيبتي انتي سالتي ورديتي علي نفسك احنا كبار يعني انا ازاي بعد ما وصلت للسن ده اشوف امي مع حد غريب
منه: مهو مش هيبقي غريب ده هيبقي جوز والدتك
انا: لا نتي باين عليكي فايقه ورايقه وعايزة ترغي ونا مش فاضي للهري ده
وسيبتها ونزلت وهي نزلت معايا لحد تحت وطلعت تاني انا استغربت من اللي هي عملته ده ومحطيتش في دماغي ومشيت قابلت صاحبي وروحنا قعدنا في بلايستيشن شوية

في بيت منه
ابو منه: اي كلمتيه
منه: اه كلمته ومقتنعش وسابني ومشي معرفش انت متمسك اوي بالجوازة دي لي ما الحريم في الحته مترمين يمين وشمال اشمعني دي يعني
ابو منه: عشان محمد جوزها كان قايلها في مرة قبل ما يموت ان هو عنده ارض في المنصورة الارض دي هو كتب نصها باسم مراته والنص التاني باسم احمد الارض دي تسوي فوق ال5 مليون دلوقتي بس ام احمد اللي تعرف لاكن احمد ميعرفش
فانا عايزك لو نا معرفتش اوقع الست واتجوزها انتي توقعي الولا وتتجوزيه
منه: بس لي كده يابابا ما احنا عايشين ومبسوطين ومعانا فلوس
ابو منه: الفلوس اللي معانا كلها سنه ولا اتنين وتخلص اصرف عليكي منين انا بقي حتي المحل اللي داخل مش قد اللي طالع اسمعي الكلام اللي بقولك عليه وبس
منه: حاضر اللي تشوفه
وعدي بتاع حوالي ساعتين وسيبت صحابي ومشيت ونا مروح اتصلت بامي اشوفهم عايزين حاجه اجيبها ونا مروح ولا لا وقالتلي علي شوية طلبات جبتها وروحت
ولما دخلت البيت كانت سحر مش قاعدة وامي كانت لوحدها في الصاله
انا: اي يدودو يعسل قاعدة لوحدك لي كده
امي: قلب دودو يناس سحر اختك نايمه شوية طب بقولك اي انا تعبانة اوي
انا(بخبث): ينهار ابيض الف سلامه عليك مالك يقلبي
امي(حطت ايدها علي كسها من فوق العبايه) : الكوكو بتاعي بياكلني اوي يا احمد معندكش علاج ليه
انا: عندي بس مينفعش بنتك هنا ممكن تصحي في اي وقت
امي: متخلينيش اخش احط المخده علي وشها واكتملك نفسها
انا: لي بس كده هو الكوكو بياكلك اوي كده
امي: بياكلني اوي مش قادرة خالص
انا: طب تعالي عايزك عندي في الاوضه عندي مرهم هيريحه اوي
اخدتها ودخلنا الاوضه وقفلت ورايا بالمفتاح عشان ميحصلش زي المره اللي فاتت احنا مش ناقصين دخلت خدتها في بوسه فرنساوي واحنا واقفين وهي ساحت علي طول وهايجه وبتحك رجليها في بعض سبت شفايفها وزقيتها علي السرير وقلعتها العبايه البيتي اللي كانت لابساها وبقت بالكلوت بس مكانتش لابسه سنتيانه نزلت علي شفايفها بوس ونا بفركلها كسها بايدي روحت سايب شفايفها ونزلت قلعتها الكلوت اللي كانت لابساه ونزلتها تمص زبي عشان مكانش واقف اوي وبتمص باحتراف جامد بتمسك زبي باديها الاتنين وبتضربلي عشرة ونزلت تبوس راس زبي وتمشي لسانها علي فتحه زبي وانا كانت دماغي في حته تاني اني بنيك امي واختي نايمه كنت حاسس نفسي هايج اوي وامي شغاله مص ولحس في زبي وبقت تحط بضاني كلها في بوقها وتشفط جامد اممم طعمه حلو اوي زي العسل اممم وبقت تلحس زبي جامد وتدخله في زورها للاخر وتطلعه تتف علبه ونا كنت في قمة هيجاني روحت مقومها ومنيمها علي ضهرها لاقيتها بتبصلي جامد وفي عنيها فرحه غريبه
امي: هترزع صح هترزع في كس امك
انا: وبنتك لما تصحي تلاقيكي بتصوتي من رزعي في كسك
امي: هجيبها تتناك جنبي
انا بصراحه هيجت اوي من الكلمه وروحت اخد كلوتها وحاشرو في بوقها
انا: جاهزة يا دودو
راحت مشاورة براسها بمعني انها اه جاهزة
روحت ظابط زبي علي فتحه كسها ورزعته كله مرا واحدة لاقيتها نطت اتعلقت في رقبتي وبتصوت بصوت مكتوم وبتخربشني جامد في ضهري روحت منزلها تاني ونمت فوقها وبقيت بنيك براحه لاقيتها شالت الكلوت من بوقها وبتقولي ارزع تاني ارزع تاني كسي بيحرقني ريح كسي بزبك روحت مطلع زبي للاخر ورازعه كله مره واحدة كانت لسه هتصوت روحت هاجم علي شفايفهم اكلها عشان اكتم صوتها وبقيت بنيك بسرعه متوسطه في كسها وهي اهاتها مكتومه في شفايفي بس عماله تزوم وتأن جامد وغفلتها طلعت زبي للاخر وهي مندمجه معايا في البوسه روحت رازع زبي كله جوه كسها لاقيتها سابت شفيفي وصوتت وبتترعش جامد وبتجيب عسل كسها روحت سايبها علي السرير ونمت علي ضهري لاقيتها قامت ركبت فوقي ودخلت زبي في كسها وبقت تتنطط براحه في الاول بعد كده نزلت بجمسها كله عليا ورفعت طيزها لفوق شوية عرفت انها تعبت وعايزاني انا اللي انيكها روحت رافع طيزها لفوق شويه وبقيت بنيك كسها بسرعه بس ونا بنيكها لمحت خيال عند باب الاوضه بس من كتر منا متمع بامي محطتش في دماغي وبقيت بنيكها اسرع لحد ما حسيت نفسي هجيب
امي: نيكني اسرع هجيب انا كمان اه اه اه ياكسي كسي اتفشخ نصين ابني بيوسعلي كسي اوي
وحسيت ان كسها بيضيق علي زبي وسخونيته زادت اوي ولاقيت حاجة بتزق زبي من جوا روحت ناطر كل لبني في كسها ولسه بشيل زبي لاقيت نافورة طالعه من كسها لدعسل كسها مخلوط بلبن زبي واترمت عليا بجسمها كلها وباستني في شفايفي وقالتلي دايما باسطني ومش حارمني من حاجه يحبيب امك **** يخليك ليا وميحرمنيش منك ولا من زبك ده
وقامت لبست كلوتها فوق لبني وعسلها اللي بينقط من كسها ولبست العبايه وخرجت من عندي ونا عمال افكر طب هل الخيال اللي نا شوفته عند الباب ده هلي يتري سحر قامت وسمعتنا ولا نا كنت بتخيل من كتر المتعه واني قلقان انها تصحي محستش بنفسي ونمت ملط زي منا من كتر الارهاق والتعب والتفكير اللي انا حاسس بيه

يتبع....


وبكده يكون انتهي الجزء الرابع و**** الجزء ده مكانش هينزل النهاردة اصلا بس عشان انا عودتكو ان كل يوم بنزل جزء محبتش اخلف النهاردة اتمني انه يعجبكو واي حد عنده نصيحه يقدمها وشكرا ليكو علي الدعم ده واتمني انه يزيد

الجزء الخامس

وفضلت نايم الليل كله من كتر التعب اللي كنت حاسس بيه وصحيت علي صوت عندي في الاوضه فتحت عيني نص فتحه كده عشان اشوف مين لاقيت امي بتغطيني لما لاقيتها امي روحت مفتح عيني وشديتها عليا وروحت بايسها
انا: صباح العسل علي العسل كلو
امي: صباح الفل يحبيب قلبي
انا: كده سايباني ملط من امبارح افرضي سحر دخلت وشافتني كده
امي: اسكت احسن سحر شكلها سمعتنا امبارح
انا: بتقولي كده لي
امي: امبارح ونا طالعه من عندك من الاوضه لاقيت باب اوضتها مقفول وهي اصلا لما دخلت نامت كان الباب مفتوح وشوفت نور تليفونها من ازاز الباب فعرفت انها صاحية مش نايمة
انا: متقلقيش انا هقوم دلوقتي البس وهخش اصحيها ونا هعرف بطريقتي
امي: هتعرف بطريقتك ازاي يعني
انا: هتعرفي بعدين متشغليش بالك نتي بس واتعاملي طبيعي
امي: خلاص ماشي اللي تشوفه بس انا قلقانه
انا: لا لا مفيش قلق ولا حاجه روحي بسانتي يروحي حضريلي فطار الا انا صاحي جعان اوي
امي: احلي فطار يجهزلك دلوقتي يروحي
وقامت امي خرجت برا الاوضه ونا قومت اخدت دش ولبست ودخلت علي سحر الاوضه واتصدمت من المنظر سحر نايمه ولابسه عبايه بيتي واسعه ومرفوعه لحد فوق كسها ومش لابسه كلوت
انا بصراحه اتصدمت من شكل كسها الصغير ومفيهوش ولا شعرايه علي عكس دلال اللي كسها كبير وشفراته مدلدله وشفرات كس سحر سوده شويه قالبه علي احمرار انا فضلت واقف متنح شويه لحد ما فوقت لنفسي وروحت مقرب منها ومنزل العبايه بتاعتها مغطيها
انا: بت يسحر اي النوم ده كله قومي يبت انتي وبهزها من عند كتفها
سحر: رامي صباح الفل يحبيبي(وبتحسس علي زبي)
انا: رامي اي بس يسحورة قومي يختي وشيلي ايدك دي
سحر: اي ده احمد صباح الفل يحبيبي معلش كنت بحلم ومفكراك رامي
انا: بتحلمي اي بس وسعي انتي تعبتيني ع الصبح انتي كنتي بتحلمي بدخلتك ولا اي
سحر راحت ضرباني في كتفي ضربه خفيفه وبتضحك
سحر: و**** انت قليل الادب
انا: طب قومي افطري معايا عشان انا هموت من الجوع
سحر: حقك منت تعبان يعيني
انا(بخبث): اه و**** يبنتي الواحد بقي بيتعب في البيت ده اكتر من الشغل
سحر ضحكت وقومت وسيبتها ودخلت قعدت في اوضتي شويه لحد ما امي ندهت عليا وقومت لاقيتها حاطه الفطار ع السفرة بس لسه سحر مخرجتش
امي: صحيت اختك
انا: اه استني انده عليها يا سحر انتي يبت انتي فين
سحر: ايوة يعم خارجه اهو
وطلعت سحر وكانت غيرت ولاقبتها لابسه كاش مايوه ضيق ولونه ابيض ومش لابسه تحته سنتيانه لاني شوفت بزازها نازله لتحت ومش مرفوعه كالعادة
انا: اوبااااا بقولك اي يدودو انتي متاكد ان سحر اختي
امي(بغيرة): اكيد يعني اختك لي في اي
انا: اصلي نويت اكمل نص ديني واتجوزها
سحر: يولا يولا ونا اطول يعم لما تتجوزني
امي: خلاص بكرة نجيب الماذون يطلقها وتكتب عليها في ساعتها
انا: لا حرام مش لسه في شهور العده
سحر: ايوة صح يماما لما العده تخلص
امي: يعني انتو اخدين بالكو من العدة ومش واخدين بالكو انكو اخوات
رحنا باصين لبعض كلنا واتفتحنا في الضحك
وفطرنا وخلصنا اكل وقومت انا قعدت في الصاله وسيبتهم هنا يعملو الشاي ورن التليفون الارضي
رديت علي التليفون ودار الحوار كالاتي
الشخص: الو
انا: ايوا مين
الشخص: احمد ازيك
انا: بخير الحمد لله بس مين معايا
الشخص: يعني مش عارف صوتي يعني براحتك يعم
انا: يعم ونت خطيبتي متنجزي وقولي مين
الشخص: انا منه يعم جارتك
انا: اه ازيك يا منه عامله اي
منه: كويسه الحمد لله طنط دلال عامله اي
انا: زي الفل هو انتي جبتي نمرة الارضي منين
منه: انت ناسي ان عمو باباك **** يرحمه كان صاحب بابا ولا اي ومكتوب عندنا في اجندة الارقام
انا: اه تمم وعايزة اي ع الصبح
منه: اي يعم انت علطول بتزق كده
انا: خلاص متزعليش حضرتك يا استاذة منه عايزة اي علي الصبح حلو كده
منه: يتقل دمك ما علينا انا كنت بصراحه بتصل وكنت خايفه طنط هي اللي ترد وكنت بدعي انك اللي ترد
انا: وخايفه طنط اللي ترد لي انشاء ****
منه: عشان كنت عايزة اكلمك انت بصراحه
انا: اممم وبعدين اديكي بتكلميني
منه: بص بصراحه انا بتصل اتاسفلك عشان اللي بابا عملو وغير كده كبرت في نظري اوي لما لاقيتك بتخاف علي اهل بيتك حسيتك راجل بجد
انا: لا و**** يعني انتي اول مره تشوفي راجل بيخاف علي اهل بيته علي العمو ماشي يستي شكرا ونا خلاص مش زعلان بس ياريت ابوكي ميقربش من امي تاني بس
منه: لا خلاص انا كلمته وهو اقتنع
انا: طيب كويس عايزة حاجه تاني
منه: اه بقولك اي انت عندك واتس
انا: اكيد يعني عايزة اي
منه: هكون عايزة اي يعني هات رقمك يعم
انا: هو انا بتشقط ولا اي هههه
منه: يعم تتشقط اي انا عشان معيش رقمك بس وببقي عايزة اطمن علي طنط دلال وساعات الارضي مبيجمعش
انا: اه طنط دلال طب خودي يختي ٠١٠.......
وقفلت معاها وسرحت شوية مع نفسي وافتكرت لما سحر حسست علي زبي ومش عارف اي هي كانت فعلا نايمه ومش حاسه ولا كانت عامله نفسها نايمه وبتستعبط ومنغير ما احس زبي وقف علي اخره ونا ولاقيت حد بيخبط علي كتفي وبينده عليا
سحر(وعنيها علي زبي الواقف): انت يعم السرحان انت روحت فين بقالي ساعه بكلمك
انا: ها اي يسحورة معاكي اهو (وبداري زبي بايدي)
سحر(بخبث): معايا فين بس دنت ولا انت هنا اي بتفكر تتجوز ولا اي
انا: لاجواز اي بس انا لسه صغير
سحر: كل ده وصغير .. قصدي يعني دنت سيد الرجاله
انا: و**** نا بحبك يشيخه(وبوستها من خدها ومن دماغها)
وراحت هي مرميه في حضني
سحر: و**** انا اللي بموت فيك انت ضهري وسندي في الدنيا دي
انا: ونتي كمان يسحورة انتي عارفه اني مليش غيرك
امي دخلت علينا الصاله
امي(وهي غيرانه): ** ** يخويا انت وهي مجيبلكو اتنين لمون
سحر كلبشت في حضني اكتر زي ما تكون بتغيظها
سحر: وهاتيلنا شجرة كمان
انا: خلاص يدودو تعالي في حضني انتي كمان
امي: لا يخويا كفايا عليك سحر
وسابتنا ودخلت المطبخ وهي باين عليها الضيق
سحر: هي امك بتغير عليك مني ولا اي ده انت لو جوزها ونا ضرتها مش هتبقي كده
انا: منا مش فاهمك بردو يسحر لي عملتي كده
سحر: بس انا فعلا بحبك يا احمد
انا: طب منا كمان بحبك بس لي بتقولي كده يعني
سحر: لا مفيش وخشلها طيب بخاطرها يلا
انا: هو المفروض مين فينا اللي يقوم
سحر: انت مش نت جوزها يلا يعم قوم
انا: لا دنتي لسعتي خالص وسعي كده نا داخل لامي
سحر(بغيرة غريبه): امك اه خش يخويا خش
وسيبتها وقومت دخلت المطبخ لاقيت امي واقفه عند الحوض بتغسل الاطباق قربت منها وروح بايسها في كتفها وبلف وشها لاقيتها بتعيط
انا: مالك يدودو يحبيبتي بتعيطي لي
امي: لا مفيش حاجه اطلع لسحر يلا خليها في حضنك
انا: سحر اه انتي غيرانه عليا دودو ولا اي
امي: لا غيرة اي جوزي واحدة تانية مكلبشه في حضنه وبتغيظني مش مستهله غيرة يعني يلا اطلع اطلع كمل في حضنها يلا
انا: ده شكله موضوع كبير اوي متخافيش يدودو دي اختي وبنتك في نفس الوقت
امي: انت مش شايف بتاعك كان واقف ازاي وهي فحضنك خلاص بقي مش وقته الكلام ده لينا قعدة
روحت بايسها من دماغها
انا: يدودو انا بتاعي كان واقف عشان افتكرت الي حصل بينا امبارح وع العموم فعلا مش وقته الكلام هنقعد نتكلم براحتنا بعدين
وسيبتها وخرجت من المطبخ ورجعت بس ونا خارج لمحت سحر كانت لسه بتقعد عرفت انها كانت بتتسنط علينا بس عملت نفسي عبيط وطلعتلها
سحر: اي راضيتها
انا: هي مكانتش مدايقه اصلا عشان اراضيها دي بتغسل الاطباق
سحر: طيب ماشي قولي بقي يمعلم مفيش مزة كده ولا كده
انا: لا يسحورة مزز اي نا لسه مخلص ثانوي هو كان في وقت لبنات اصلا
سحر: طب بقولك اي متيجي تمشيني شوية عشان زهقانه وعايزة اغير جو
انا: خلاص اشطا استني هقول لدودو تلبس وتيجي معانا
سحر: لا دودو اي انا عايزة اشم هوا براحتي نبقي ناخدها يوم تاني نخرجها بس النهاردة خلينا لوحدنا
انا: خلاص ماشي قومي البسي ونا هقوم اغير هدومي
وقامت سحر لبست ونا لبست
وطلعت لامي قولتلها هنزل انا وسحر عشان هتجيب شوية حاجات كده وامي وافقت واخدت سحر ونزلت وطلعنا اتمشينا شوية ع الكورنيش وفضلنا ماشين حبه وهي ساكته
سحر: انت هتفضل ساكت كده
انا: اقول اي طيب
سحر: لا ولا حاجه تعاله نقعد في الكافيه ده شكلو هادي ورايق مش زحمة
انا: خلاص اشطا يلا بينا
ودخلنا قعدنا في الكافيه وجه الويتر وانا طلبت قهوة وسحر طلبت عصير وانا ولعت سجارة مع القهوة
سحر: ايدا يا احمد انت هتشرب سجاير
انا: علي اساس انك اول مرة تعرفي ده انتي الوحيدة اللي في العيلة تعرفي
سحر: بس اول مرة تشرب قدامي يعني
انا: منتي دلوقتي مش اختي انا قاعد مع حبيبتي يبقي هشرب براحتي
سحر: بجد يعني انت شايفني حبيبتك
انا: منا لو مكنتتش شايفك حبيبتي مكنتش سيبتك امبارح واقفه ورا باب الاوضه (طبعا انا معرفش هي كانت صاحية ولا لا بس كنت بجسها)
سحر: ها.. باب اوضه اي انا مش فهماك
انا:باب اوضتي يسحر منا شوفتك ونتي واقفه ورا الباب عادي يعني منا عشان بحبك سيبتك ومقومتلكيش
سحر: يعني انت كنت شايفني وكملت اللي كنت بتعمله
انا: انا كنت بعمل اي انا مكنتش بعمل حاجه
سحر: لا و**** مخلاص بقي كله بقي مكشوف انت شوفتني ونا شوفتك تعاله نتكلم بصراحه
انا: ومالو نتكلم بصراحه يا حبيبتي
سحر: بجد يعني انت بتحبني
انا: ما قولتلك اكيد بحبك يا سحر في اي
سحر: مفيش بس مش مصدقه طب انت لي بتعمل كده مع ماما
انا: بصي يا سحر امك عندي في حته تانيه انا مش بحب دلال حب عادي دلال عندي في كفه والدنيا كلها في كفه تانيه بس نا بحبك انتي كمان بردو ومبقتش عارف اعمل اي
سحر(بغيرة): للدرجه دي بتحبها طب نا عايزة اروح يلا بينا
انا: اقعدي وبس خيبه منا قولتلك اني بحبك انتي كمان
سحر: منت بتقول انك بتموت فيها يبقي نا مليش لازمة
انا: يسحر ونا اعرف منين انك بتحبيني انا بحبها عشان هي الوحيدة اللي حسيت معاها بحاجه تانيه وحسيت ان هي فعلا بتحبني حب زوجه لجوزها حب واحدة لعشيقها اللي مستعدة تعمل اي حاجه عشان تسعدني انا مشوفتش منك كده عشان احس انك بتحبيني كده يسحر
سحر (عنيها اتملت دموع): يا احمد انا و**** بحبك وبموت فيك ومستعدة اعمل اي حاجه عشان اخليك مبسوط بحبك من ونت لسه حتة عيل بتلعب في الشقه وبتكبر قدام عيني ونا بحبك بس كنت برجع واقول يبت مينفعش ده اخوكي وهيقول اي عليكي واكيد مش هيوافق ولما قابلت رامي حسيت منه بالاهتمام اللي انا كنت مستنياه منك فحبيته واتجوزنا بس عمري ما نسيت حبي ليك والدليل اني كنت كل يوم بكلمك عشان افضفض معاك واحكيلك اي حاجه وجعاني ولما امبارح شوفتك مع ماما حبك في قلبي اشتغل تاني وقولت في نفسي طيب مهو معندهوش مانع انه يبقي مع امه اكيد مش هيمانع انه يبقي معايا وانت النهاردة الصبح لما دخلت تصحيني انا كنت صاحية ولما حسيتك قربت رفعت العبايه من علي جسمي عشان تشوفني ولما غطيتني زعلت اوي وكنت هعيط وقولت في نفسي انك مبتفكرش فيا خالص فقررت اني احسسلك علي ...
انا: كملي يسحر انا سامعك كملي يحبيبتي
سحر: حاضر وعملت اللي عملته الصبح ده ولما كنا في الصاله كلبشت في حضنك بس مش عشان اغيظ ماما كنت عايزة اوصلها انك بتاعي انا وانها مش بتحبك اكتر مني ولما دخلتلها المطبخ كنت هموت من الغيرة وقومت اتصنط عليك وسمعتك ونت بتقولها اني مش في بالك اصلا فقررت اني هقولك كل اللي في قلبي واللي يحصل يحصل بقي
وراحت مفتوحه في العياط روحت سايب الكرسي بتاعي وقومت قعدت في الكرسي اللي جنبها وروحت اخدها في حضني وهي مصدقت وراحت مكلبشه فيا جامد
سحر: انت كمان بتحبني صح يا احمد
روحت رافع وشها ونشفت دموعها وبوستها من دماغها
انا: طبعا بحبك يسحورة وبعدين افردي وشك كده شوية مبحبش اشوف دموعك يبت انتي
واحنا بنتكلم دخل علينا الويتر
الويتر: يفندم بعد اذن حضرتك مش هينفع اللي حضرتك بتعملو حضرتك والاستاذة لو المدير شاف الكاميرة دلوقتي ممكن اتاذي في شغلي
انا: معلش يكبتن بس دي خطيبتي ووالدها لسه متوفي فمقدرتش تمسك دموعها
الويتر: لا لا البقاء لله يفندم انا اسف لحضرتك
انا: لا ولا يهمك احنا خلاص كنا ماشين اصلا
الويتر: لي بس يفندم خلاص متزعلش ب**** عليك انا اسف يا استاذة البقاء لله
سحر بصيتله ومرديتش عليه
انا: معلش بس هي مش بترد علي رجاله غريبه وع العموم البقاء لله وحده شكرا يا..
الويتر: حسن يفندم
انا: ماشي شكرا يا حسن ممكن الشيك
حسن: حاضر ثانيه واحدة
سحر : ممكن تستناني ادخل الحمام اظبط الميكاب بس
انا: براحتك يحبيبتي بس متتاخريش
وقامت سحر الحمام وحسن جالي وقالي انا طلبت الشيك من المانيجر
وهو كان شايف الكاميرات وسالني عن اللي حصل وهو بيقول لحضرتك البقاء لله وان الطلبات اللي نزلت دي علي حساب وبيعتذر لحضرتك علي سوء التفاهم اللي حصل
انا: لا مفيش اي حاجه بس ممكن تدخلني ليه اشكره بنفسي
حسن: طبعا يفندم اتفضل معايا
ومشيت مع حسن وحسن دخل لمدير الكافيه
حسن: مستر سامح الاستاذ عايز حضرتك
سامح خرجلي برا
انا: شكرا جدا بس ملهوش لزوم و****
سامح: لا علي اي بس دي حاجه بسيطه جدا والبقاء لله يفندم واتمني ان حضرتك تشرفنا تاني
انا: البقاء لله وحده وشكرا جدا علي زوق حضرتك اكيد طبعا مش هقعد غير عندكو بعد كده
سامح: المكان يزداد شرف يفندم نورتنا
انا: الشرف ليا يفندم بعد اذنك
وخرجت من عنده ومكانتش سحر لسه خرجت وبعد شويه خرجتلي زي ما نزلنا بالظبط ويمكن احسن كمان
انا: هي اي الناس اللي بتحلو لما تعيط دي ده لو كده عيطي علي طول بقي
سحر: **** يخليك ليا يرب يحبيبي
واخدت سحر وخرجنا اتمشينا وهي متعلقه في دراعي زي العيال الصغيرة وروحنا البيت
واول ما دخلنا البيت امي قامت جريت عليا وحضنتني كعادتها٠
امي: حمد**** ع السلامه يحبيبي
انا: **** يسلمك يروحي
امي: اومال البت سحر فين
سحر: انا هنا يست ماما بس ابنك طويل مشا باينه منه
امي راحت سايبه حضني وراحت حاضنه سحر عشان متحسش بحاجه عشان متعرفش انها شافتنا وعارفه كل حاجه بينا
ودخلنا غيرنا هدومنا وانا مسكت فوني وشغلت النت ولاقيت رسايل كتير جاتلي ومن ضمن الرسايل لاقيت رسايل كتير من رقم غريب مش متسجل عندي رديت علي صحابي الاول وبعد كده دخلت الشات بتاع الرقم ده
الرقم: اي يعم لسه مش عارفني بردو وكمان الصورة مش ظاهرة يعني مش سجلت رقمي ماشي يعم انا منه لما تفتح ابقي تعاله نرغي حبه
انا في دماغي(هي البت دي مالها فيها اي منا طول عمري قدامها ونازل طالع عمرها ما بصتلي اصلا هبقي اشوف هي عايزة اي بعدين مش رايقلها خالص)
وخرجت من الشات ومردتش لاقيت سحر جايبالي الشاي وجت قعدت جنبي وكتنت لابسه عبايه بيتي ضيقه اوي عليها وجات ماما وكانت لابسه عبايه خروج واسعه ومحترمه اوي
امي: بقولك اي يحمادة انا هنزل اجيب شوية حاجات كده وراجعه تاني هتعوزو حاجه
انا: طب استني البس واجي معاكي
امي: لا يحبيبي انا مش هجيب حاجات تقيله متقلقش خليك انت ارتاح يلا انا نازلة
ونزلت امي ونا كنت قلقان عليها وباين عليا لاني مش عارف هي رايحه فين ولاقيت سحر بتقرب مني وسندت راسها علي صدري
سحر: احمد اوعدني انك متسبنيش
انا: لي بتقولي كده يسحر
سحر: اوعدني بس
انا: اوعدك يسحر اني مش هسيبك ولا هبعد عنك ابدا
سحر باستني في صدري
سحر: انا هتطلق من رامي وهعيش معاك هنا وهعيش عمري كله عشانك يا حبيبي
انا: اللي انتي شايفاه يسحر بس انتي مش شايفه ان انك كده هتشلي امك هههه
سحر راحت مقربه مني وبت تحسس علي صدري وبقت تنزل لتحت لحد ما وصلت باديها لحد زبي وبقت تحسس عليه جامد وهجمت علي شفايفي بقت تبوسها جامد ونطت قعدت علي رجلي وزبي وكسها بقو لازقين في بعض من علي الهدوم وحسيت انها مبلوله اوي
سحر: اه يحبيبي انا كنت مستنيه اليوم ده طول عمري مش مصدقه انه اتحقق
انا: طب اهدي يسحر امك لو رجعت
ولسه بكمل كلامي هجمت علي شفايفي بقت بتاكلها
وانا اندمجت معاها انا كمان وبقيت بااكل شفايفها واخد شفتها اللي تحت وهي تمسك شفتي اللي فوق واطلعلها لساني تمص فيه ولاقيتها بتحرك جسمها من تحت علي زبي عرفت انها ولعت علي الاخر روحت قايم بيها ونا حاضنها وهي مكلبشه فيا باديها ورجليها ودخلت بيها اوضتها ورميتها علي السرير وروحت قالع الشورت والبوكسر وهي قامت قلعتني التيشرت وانا قلعتها العبايه اللي كانت لابساها وبقت بالكلوت بس روحت منيمها علي ضهرها ونزلت علي كسها بدون اي مقدمات بقيت بلحسه من فوق الكلوت لحد ما شربت كل افرازاتها من فوق الكلوت
سحر:اممممم كنت مستنيه اليوم ده من زمان اوي اههه بحبك اوي يا احمد قلعني الكلوت ده يا احمد قلعني يحبيبي
وقومت وقلعتها كلوتها وبقي قدامي كسها احمر اوي وشكله حلو اوي واول ما لمسته بلساني لاقيته سخن اوي وبقيت بلحس كسها وباكل زنبورها بسناني لاقيتها ضمت رجلها علي راسي اوي روحت مزود في اللحس وعض زنبورها لافيتها جابت عسلها كله في وشي وغرقتني حرفيا لاقيتها بتبعد عني
سحر: انا اسفة محستش بنفسي متزعلش مني والنبي
روحت اخد عسلها في بوقي ومقرب من شفايفها واديتها عسلها تدوقه ووبقيت ببوس فيها
انا: بتتاسفي علي اي عايزة تحرميني من عسلك ده روحت
ونيمتها علي ضهرها
ماسك زبي وبقيت افرش كسها واحركه جامد
سحر: ونبي دخله كفايا حك في كسي انا ولعت اوي
روحت مدخل زبي واحدة واحدة وهي بقت تصوت وتتوجع
سحر: اه اه اه طلعه ده كبير اوي اه اه امممممم كمان كمان
وبقيت ادخل زبي لحد ما دخل نصه تقريبا لاقيت كسها من جوه بقي اضيق
روحت موطي بجسمي عليها
انا: هو جوزك العلق زبه كان اخرو كده
سحر: امم كان خول وزبه صغير مش زيك اممم انا النهاردة دخلتي اه اه مش قادرة اوووووووف
انا: خلاص هفتحك يسحر
وروحت رازع زبي كله مره واحدة جوه كسها
لاقيتها صوتت جامد روحت كاتم بوقها بايدي وبلعب بالايد التانيه في البظره عشان احسسها بالمتعه وتنسي الوجع
وهي جسمها كله اتشنج وبقت تترعش روحت ساحب زوبري من كسها ونطرت شلال عسل من كسها
سحر: خخخخخخ اههههههه انا اول مرة اجيب كده انت بتعمل فيا اي احححححح انت فشختني نصين ينهار اسود
وبقت تتلوي حامد وعماله تجيب عسلها روحت ماسك زوبري وقيت بدخله واحدة واحدة في كسها وبقيت بنيكها بسرعه اوي ومن ضيق كسها وسخونيته حسيت نفسي هجيب قولتلها هجيب مش قادر
سحر: هات في بوقي مش عامله حسابي
روحت مطلع زبي من كسه وهي نزلت علي ركبتها وبقت تتفنن في مص زبي لحد محسيت نفسي خلاص هجيب وهي حست من شدة جسمي راحت مسكت راس زبي وبقت تمص فيها جامد لدرجه اني جبت كمية لبن اول مرة اجيبها لاقيتها فتحت بوقا توريهولي وراحت بلعاه كله واللي وقع من بوقها بقت تدعك بيه بزازها
سحر: انت صعب اوي انت ازاي كده
انا: انتي اللي ديقه اوي حاسس اني كنت بنيك في حجر نار
بس كنت متمتع اوي
سحر: بجد يعني عجبتك
انا: شوفي كمية اللبن اللي جبتها ونتي تعرفي انا اول مرة اجيب الكمية دي
سحر راحت بايساني في شفايفي
انا: انا هتصل بامك اشوفها فين
سحر: ماشي
واتصلت بامي اشوفها فين وقالتلي انها في هايبر مارك قريب مننا وخلصت وجايه خلاص
روحت قايل لسحر تقوم تاخد دش عشان ريحتها كلها لبن وعسل
سحر: طب متيجي ناخد دش سوا يحبيبي نفسي اوي
انا: طب يلا بس بسرعه
ودخلنا اخدنا دش سوا وبقينا نبوس في بعض واقفش فيها وهي مصتلي زبي وجبت مره كمان وخرجنا لبنسا هدومنا اللي كنا لابسينها وخرجنا قعدنا قدام التليفزيون
وامي جات البيت وغيرت وجت قعدت معانا وشغلنا فيلم وسحر نامت علي كتفي قومتها تنام في اوضتها

امي: اي اتبسطت معاها

يتبع........
وبكده يكون الجزء الخامس خلص اتمني يعجبكو ويكون ارتقي لمستوي كويس واتمني الدعم يزيد عشان الدعم وقع خالص مع اني بتعب فشخ في القصه وشكرا لكل اللي متابعين القصة من اول جزء حتي الان وعلفكرة انا مش بزعل من رأي حد او نصيحه حد بالعكس انا بفرح جد ان في حد بيتفاعل مع قصتي ويشرفني انكم تقرو قصتي يا احلي ناس في الدنيا شكرا ليكو
رايقة
 
  • حبيته
التفاعلات: Bmohamed
تسلم ايدك وبلتوفيق والنجاح وتحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: Timoo
تم اضافة الجزء السادس
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%