NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مصالحة امي الحزينة (حياة جديدة) | السلسلة الثانية | ـ حتي الجزء الثالث 16/1/2024

قصتك حلوة برغم اني مكنتش متابعها و قريتها مرة واحدة بعد ما خلصت بس عجبتني
هقرا و أديك رأيي 💜
في انتظار رايك يغالي
 
  • حبيته
التفاعلات: العاشق المجهول
القصه الوحيدة اللي دخلت دماغي من حيث الاثارة والهيجان ومن حيث الاحداث استمر يفنان❤️
 
اخيرا يعم السلسلة التانية يا مرحب باحلي قصة واحلي كاتب عاش استمر وطول الجزء بحيث ياخد مننها ساعة الا ربع قراية 😂😂❤️❤️❤️
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخيرا يعم السلسلة التانية يا مرحب باحلي قصة واحلي كاتب عاش استمر وطول الجزء بحيث ياخد مننها ساعة الا ربع قراية 😂😂❤️❤️❤️
حبيبي يغالي شكرا لمتابعتك
 
  • عجبني
التفاعلات: rodrigo82
➤السابقة



تذكير
طبعا كل اللي تابعو السلسله الاولي عارفين ان احمد حب امه واخته واخد حق ابوه من صاحبه اللي كان بيسرق فلوسه واخد كل فلوسه وحبسه

تذكير بالشخصيات
احمد( البطل)
دلال(ام احمد)
سحر(اخت احمد)
عصام( صاحب ابو احمد)
رامي(جوز سحر)
سناء( ام رامي)
مدحت(محامي العيلة)

الجزء الاول

الشخص: دي فيلا احمد السفير

انا: اتفضل مين حضرتك

الشخص: مباحث عندك استدعاء في مدريه الامن في واحد اسمه عصام السيوفي متهم حضرتك انك سرقت فلوسه

انا: اممم عصام السيوفي طب استاذنك احصلك بالعربيه

الظابط: تمام انا في انتظار حضرتك بس هركب معاك والعسكري هيحصلنا بالبوكس

وسيبته ودخلت لمدحت المحامي في اوضه المكتب

انا: عصام متهمني اني اخدت كل فلوسه

المحامي: متقلقش احنا كل اوراقنا سليمه

انا: طب اتصل بالسكرتيره لو جالها استدعاء تقول انها كانت حاضرة اللي حصل بينا وان عصام هو اللي اتنازل برغبته ومحدش كان جابره ونا هراضيها

المحامي: اعتبره حصل

واخدته خرجنا ركبنا العربيه احنا التلاته

انا: تخيل يا متر حضرة الظابط بيقولي ان عصام السيوفي متهمني انا اني سرقت كل فلوسه

المحامي: لا مش ممكن طبعا يا باشا عصام يقول عليك كده

انا: ادينا رايحين اهو وهنشوف اخرتها معاه

ووصلنا للمدريه ودخلت انا والمحامي وشوفنا مريم واقفه بتعيط قدام مكتب الظابط

الظابط: يا عسكري هاتلي عصام السيوفي

وراح العسكري جابه وجه واول مدخل المكتب جرا عليا مسك في رقبتي كان عايز يخنقني بس العسكري مسكه

الظابط: انت اتجننت انت بتتعدي عليه قدامي

عصام: يباشا ده سرق كل فلوسي وكل املاكي

انا: فلوسك اي واملاكك اي يا عصام انت عقلك اتلحس ولا
الظابط: استاذ احمد لو ليك حق تاخده بالقانون من غير اي اعتدائات لفظية

انا: انا اسف يباشا بس اديك شايف كان عايز يموتني وبيقول عليا حرامي

الظابط: حقك تاخده بالقانون لاكن متغلطش فيه

انا: طب انا مستني القانون يجبلي حقي يا باشا

الظابط: استاذ احمد اي ردك علي ما هو منسوب اليك من اتهامات بسرقة املاك عصام السيوفي

انا: يباشا سرقة اي انا معايا عقود بتقول انه اتنازل عن كل املاكه بكامل رضاه وتقدر تتواصل مع البنك وتسالهم ولا انت اي رايك يا متر

المحامي: بعد اذنك طبعا يا فندم بس كلام استاذ احمد كله صح ودي العقود والمستندات اللي بتثبت صحه كلامه

والمحامي طلع الورق العقود واداهم للظابط ومسكهم قراهم واتاكد ان كل كلامي صح

الظابط: طب مهو عنده حق اهو يا استاذ عصام وانك ماضي ع الورق برغبتك جاي دلوقتي تطلعه حرامي يا بجاحتك ياخي

عصام: يباشا تحت التهديد و****

الظابط: لي هو مهددك بأي عشان تمضيله

عصام: نفس السبب اللي انا ممسوك عشانه دلوقتي ده وهو اللي مبلغ عني

انا: وابلغ عنك لي اصلا انت خليتني جيت عند المحامي امبارح وانت اللي اتنازلتلي عن الفلوس والشركه بالامارة لما قولتلي عشان ابنك مش هيعرف يدير الشركه واني احسن منه وعايزني امسك الشغل كله بعد موت ابويا **** يرحمه

المحامي: حصل يفندم وانا شاهد علي كل ده وملك السكرتيرة بتاعتي كانت حاضرة الاجتماع اللي حصل ده وشاهدة زي

الظابط: اكتب يا ابني يتم استدعاء سكرتيره المحامي لتكون شاهدة علي ما حدث بينهم

انا: يفندم بعد اذن حضرتك لو تسمح تتصل بمدير البنك وتساله بردو هل تم التلاعب في الورق او اي حاجه والعقود مع حضرتك اهي لو لقيت فيها اي لعب انا مستعد لاي حاجه سيادتك تأمر بيها

الظابط: حتي الان انت معلكش اي شبهة او اي حاجه

واستدعو ملك السكرتيرة وسالوها وقالت زي ما انا قولت بالظبط والظابط اتواصل مع مدير البنك واكدله ان عصام اللي اتصل بيه وهو اللي حول الفلوس برغبته

الظابط: طيب يا استاذ احمد احنا بنتاسف لحضرتك علي تضيع وقتك

انا: لا من غير اسف يا فندم انت تحت امرك في اي وقت

المحامي: لحظة يفندم من فضلك انا عايز اتقدم باكتر من بلاغ ضد عصام السيوفي اولا البلاغ الكيدي واتهامات زائفة لمواطن شريف ثانيا التعدي عليه داخل مكتب سيادتك ثانيا السب والقذف واتهام موكلي بالسرقه والنهب

الظابط: كل ده مثبت في محضر التحقيق يا متر متقلقش تقدرو تتفضلو يا استاذ احمد ولو احتجناك في اي وقت هنبعتلك

انا: في اي وقت يفندم انا تحت امرك

وخرجت انا والمحامي وملك السكرتيره وركبنا العربيه واحنا التلاته بنضحك ومحدش بينطق بكلمه بس بنضحك بس وطلعنا علي الفيلا عندي
ودخلنا علي اوضه المكتب

انا: بس يا عمي شاطرة ملك وبتسمع الكلام اومال لي كنت بتقولي مخها تخين

ملك: انا مخي تخين يا استاذ مدحت

وقلبت وشها وكشرت

انا: اهو عمي مدحت ده عليه حاجات دايما كده كاسفني كده

المحامي: اي دا انا مقولتش حاجه انتي بتصدقي يا ملك انت كمان ده بيهزر

وروحت عند الخزنة وطلعت منها 20 الف واديتهم لملك

ملك: اي كل ده يا استاذ احمد ده كتير اوي

انا: لا كتير ولا حاجه انتي من النهاردة بقيتي من العيلة انا اي حد بيشتغل معايا مبيبقاش شغال عندي بيبقي من اهلي وياريت احس منك نفس الاحساس

المحامي: مدي ايدك وخدي من الباشا ياملك احمد ده زي ابن اخويا بالظبط

انا: سيبك بقي من كل اللي حصل النهاردة انا عايز افكر هنعمل اي في اللي جاي

المحامي: انا شايف انك تفك كده كام يوم وبعد كده تفكر في الشغل

انا: انا عايزك تشوفلي مقر للشركه في خلال اسبوع نكون مخلصين الموضوع ده

المحامي: دي مهمة ملك بقي هي اللي تخلصهالك مش انا

انا: انت بقي ملك اي حد بس عايز الشركه دي تبقي رقم واحد وتقف علي رجلها من تاني

المحامي: باذن **** هتبقي رقم واحد

انا: انا كده تمم وعايزك تبدئلي في الاجرائات والتراخيص وقبل ما الاجرائات تخلص نكون لاقينا مكان للشركه

المحامي: اعتبره حصل يا احمد هنمشي احنا بقي عشان انت ترتاح شوية وهبقي اجيلك تاني عشان في موضوع كده عايزك فيه

انا: تنورني في اي وقت متنساش تدي عادل حاجته يا متر

المحامي: تمام

ووصلتهم لحد الباب وقفلت وراهم وطلعت الدور اللي فوق لاقيت امي وسحر قاعدين واول ما فتحت اوضة الليفينج لاقيت سحر جريت عليا اتعلقت في رقبتي

سحر: احمد انت كويس يا حبيبي اي اللي حصل ومين اللي جه اخدكو ومشي حتي مطمنتناش لا اي حاجه ورجعت دخلت ع المكتب علي طول

انا: يخربيتك اديني فرصه ارد مفيش يستي عصام كان مفكر انه لما يبعتلي استدعاء هخاف وهرجعله الفلوس متخافيش علي اخوكي يبت

واخدتها ودخلنا الليفينج جوا لامي
امي: اهلا يا استاذ احمد

انا: اي دا دلال هانم بنفسها اهلا يفندم اهلا

امي: وحياة امك

انا: منتي اللي بتعامليني برسمية اوي

امي: منت اللي خرجت من غير متقول ورجعت ومطمنتناش ورامينا ومسالتش فينا خالص

انا: ولا راميكو ولا نيلة بس عصام كان عايز يخوفني بس اديته علي دماغه

امي: اي اللي حصل

انا: تخيلي يدودو بيقول للظابط اني سرقت فلوسه وعايزني ارجعهاله

امي: يابجاحته بقي سارق ابوك طول عمره وجاي دلوقتي يقول رجعولي اللي سرقته منكو

انا: سيبك انت عامله اي دلوقتي

وقربت ايدي من طيزها بحسس عليها من الجنب

امي: مبسوطه اوي بس خايفه عليك

انا: خايفه لي بس

امي: مش وقته بقي

انا: تمام ماشي بس انتو لابسين لي كده انا قاعد في اجتماع شغل ولا اي

وقومت قلعت هدومي وقعدت بالبوكسر بس وقامت امي وسحر قلعو اللي هما لابسينه وبقو بالكلوت بس وبزازهم مدلدله قدامي وقعدنا سوا بس تليفوني رن فقومت وسيبتهم

انا: الو ايوة يرامي ازيك

رامي: ازيك يا احمد عامل اي

انا: انا كويس الحمد لله خير في حاجه

رامي: خير انشاء **** بس كنت بكلمك عاشن عايز اطمن علي سحر

انا: سحر كويسه الحمد لله

رامي: طب مفيش اي اخبار جديدة طمني

انا: و**** يرامي انا هحاول معاها تاني

رامي: طيب يا احمد ب**** عليك تحاول ونا تحت امرها في اي حاجه تقولها

انا: طب بص هات ماذون وتعالالي النهاردة واللي فيه الخير يقدمه ****

رامي: يعني خلاص كده

انا: و**** ده قرارها ودي حياتها وهي حره فيها انا مقدرش اجبرها علي حاجه بس احنا هنحاول

رامي: خلاص يا احمد اللي انتو شايفينه انا هجيب الماذون وهعدي عليك في البيت بعد المغرب

انا: لا هبعتلك لوكيشن تجيلي فيه

ورجعتلهم تاني وكانو قاعدين مستنيني ملط زي ما هما وقعدت معاهم

انا: سحر بعد اذنك ينفع تجيبيلي ماية من التلاجه

سحر: عنيا يحبيبي

واستنيتها تقوم وتخرج برا الاوضة

انا: رامي كلمني ونا قولتله يجيب ماذون ويجي النهاردة عشان نخلص الموضوع ده
امي: يعني خلاص كده

انا: لا ما هو انا مش هخليه يطلق

امي: ازاي هتعمل اي

انا: هفهمك بعدين بس عايزك تكلميها انها ترجعله وسيبي الباقي عليا

امي: خلاص ماشي اللي تشوفه

وعدي شوية ورجعت سحر

انا: يسحر رامي جاي النهاردة

سحر: واي اللي هيجيبه ده

انا: هيجيب الماذون ويجي عشان يطلق

امي: بصي يسحر انا متكلمتش معاكي في حاجه وماجبرتكيش علي حاجه بس عايزاكي تفكري كويس في الخطوة دي ورامي بيحبك قلبيها في دماغك وقرري

سحر: ماما انا مفكرة كويس اوي ومقررة اني خلاص مش عايزاه انا عايزة اكون معاكي انتي واحمد ولا انتي مستكترة عليا حب حياتي يبقي قدامي

انا: بقولك اي يسحر بصراحه امك بتتلكم في الصح انتي في يوم وليلة قرررتي تطلقي ومفكرتيش فيه

سحر: وانا اللي قولت انت اللي هتقف جنبي وهتقول لا مش هترجعله

انا: انتي عارفه اني طول عمري جنبك وفي ضهرك بس مش عايزك تبوظي حياتك يحبيبتي بس مش اكتر
افهمي

لاقينا سحر عيطت جامد

سحر: يعني انتو عايزني ارجعله عشان مش عايزني معاكو صح انا لا رجعاله ولا قاعدلكو فيها ومش هتشوفو وشي تاني

وقامت جريت طلعت علي فوق وطلعنا وراها انا وامي

انا: اي العبط اللي انتي بتعمليه ده

سحر: منتو هتبقو مبسوطين لما اغور في داهيه خلاص بقي انا هغور واريحكو مني

امي: انا نازلة تحت عشان اعصابي متفلتش

وامي خرجت من الاوضه وسابتنا لوحدنا انا وهي وانا شدتها قعدتها جنبي

انا: عاجبك كده يعني

سحر(بعياط): منتو اللي حسستوني انكو مش عايزني معاكو يبقي خلاص بقي مليش لازمه

انا: سحر متتهبليش **** يسترها معاكي احنا مقولنالكيش ارجعيلو احنا بنقولك فكري عشان متخربيش بيتك وبعيد ما ده بيتك بردو انتي ناسيه ولا اي ده انا اللي ضيف معاكو هنا يعني انتي اللي ممكن تطرديني عادي

راحت ضرباني في كتفي ضربة خفيفه

سحر: اخص عليك يتقطع لساني يوم ما اقولك كده

انا: اومال اي بقي بصي يسحر انا ونتي عارفين ان رامي بيحبك وشاريكي جربي مش هتخسري حاجه ونا كده كده موجود هروح فين لو عايزة تيجي كل يوم انا هستناكي وهجيبلك عربيه بسواق تجيبك وتروحك وتكون تحت امرك بس فكري بس

سحر: يعني انت شايف كده يا احمد

انا: سحر انتي عارفه اني بحبك بس عمري مهختار انك تخربي حياتك عشاني وانا ونتي عارفين ان رامي ممكن يخلف بس مع العلاج علي المدي البعيد وممكن احنا نستغل الموضوع ده واخليكي تحملي مني ولا انتي مش عايزة تشيل في بطنك عيل مني دنا نفسي ابقي اب منك

وقربت ايدي من بطنها وحسست عليها

سحر: يعني بجد انت نفسك تبقي اب مني انا

انا: وهي الحاجات دي فيها هزار

سحر: خلاص اعتبر اللي انت عايزو اتنفذ بس تنفذلي اللي وعدتني بيه

انا: اول ما الدكتورة تقولك رامي تمام ويقدر اعتبري نفسك بقيتي حامل في ابننا

سحر: بحبك اوي يا احمد **** يخليك ليا يا جوزي وحبيبي ودنيتي كلها

انا: مش ناسيه حد نكدتي عليه وعايزة تصالحيه
وسابتني وقامت جري نزلت تحت لامنا

نزلت لاقيتها بتبوس ايد امي

سحر: خلاص يا ماما انا فكرت وهرجع مع رامي

امي: وده اي اصله ده بقي انت ياولا انت قولتلها اي غيرت بيه رأيها كده

انا: مفيش يدودو بعدين بقي

قومي بس روقي نفسك عشان ترجعي لجوزك
لاقيتها بتغمزلي وامي اخدت بالها

امي: انا تعبانه بقي هقوم انام شوية

انا: تنامي اي لسه بدري اوي يا دودو

امي: لا لا حاسه اني مصدعه هقوم اغمض عيني شوية

وقامت امي وسابتنا احنا الاتنين قاعدين في الصاله

انا: هقوم اريح انا كمان شوية

سحر: وحياة امك!

انا: في اي

سحر: يعني مش عايزني؟

انا: عايزك ازاي مش فاهم

سحر: استهبل يخويا استهبل دي امك فهمت وقامت عشان تفضيلنا الجو

انا: اه انت قصدك قلة ادب...لا طبعا عيب يسحورة انتي ست متجوزة

وراحت قايمة ناطه قاعدة علي رجلي ورمت جسمها كله عليا

سحر: طيب مهو كده ميبقاش عيب يا جوزي

وقربت من شفايفي وصوت نفسها كان عالي نسبيا وكان سخن فشخ

انا: انتي مصممه يعني

سحر: لو مش عايزني زي ما انا عايزاك يبقي اقوم احسن

روحت حاطط ايدي علي وسطها وبقيت بمشي ايدي طالع لحد بزازها من الجنب وانزل لحد طيزها واقفش فيهم واشدها لبره وهي سايحه ومندمجه خالص وقربت شفايفي من شفايفها ودخلنا في بوسه رومانسيه هادية خالص وهي سندت راسها علي تفي وبقي وشها في وشي ومقطعين شفايف بعض وايدها ملفوفه حوالين رقبتي وانا نزلت ايدي من تحت الكلوت وبقبت بين فلقة طيزها وبحسس علي خرمها وبلعب فيه وهي هاجت اوي وعدلت جسمها وبقت تحرك طيزها عشان ايدي توصل لكسها من ورا وفضلنا كده شويه

سحر: اووووف انا مش قادرة خالص نيكني يا احمد والنبي

انا: طيب مصيلي الاول طيب

وقومتها من علي رجلي وطلعت زبي من البوكسر
وكان واقف جدا من سخونيه جسمها ومن حركه طيزها وهي قاعدة علي رجلي وهي قلعت الكلوت

سحر: يا احمد مش محتاج دخله علي طول انا كسي غرقان مش قادرة

وقربت منها ونيمتها علي ضهرها وهي فشخت رجليها خالص

انا: احا اي الهيجان اللي انتي فيه ده يا سحر

سحر: مش قادرة يدكري كسي مولع اوي طفي ناري بزبك يا حبيبي

وفعلا مستنيتش وقربت من كسها ومسكت زبي ودخلته فيها ودخل بسهولة بسبب افرازات كسها اللي كانت مغرقاها بس كان كسها سخن مولع حسيت بمتعه رهيبه اول مادخل جواها وبقيت بتحرك بسرعه بتزيد تدريجيا وهي بتفرفر تحت ايدي

سحر: هو ده النيك اللي استاهلو مش الخول اللي عايز ترجعني ليه اهه اه اه اه اه اه اه اووووف نيكني يدكري كسي مولع اوي اححححححح مش قادرة ده انا متجوزة خول انت اللي بتعرف تنيكني خخخخخخ نيكني نيكني يا حبيبي
كلامها ولعني اوي وبقيت بنيك فيها اسرع وهي بقت بتصرخ بصوت اعلي حسيت ان كل اللي حوالينا سمعونا
بس كل ده مكانش فارقلي لاني ساعتها كنت في قمة هيجاني

انا: كسك سخن اوي يشرموطه حاسس ان زبي اتهري يبنت المتناكه
سحر: اه اه اه اه ايوة انا شرموطه وبنت متناكه اووووف انا وامي شراميطك ومتناكين ليك انت بس نيك اسرع يا احمد اسرع اسرع

حسيت بحاجه بتزق زبي تخرجه من كسها وفعلا هي شدت نفسها بعيد عني ونطرت شلال عسل من كسها

سحر: اووووف يخربيتك هتصفيني تعالا دخلو تاني في كسي الهايج احححححح

ودخلت زبي فيها تاني بنفس الوضعية وفضلت انيك وادخل واخرج زبي فيها زي المنشار بسرعه جنونيه وهي بتصوت من كتر الالم والمتعه بس حسيت احساس غريب اني عايز اضربهاعلي وشها بس خوفت تزعل مني بس قاومت الاحساس ده وقولت اجرب حاجه تانيه وطلعت زبي من كسها بسرعه وحسيت روحها اتسحبت منها وروحت لاطشها علي كسها جامد لاقيتها شهقت جامد وبتترعش مستنتش رد فعلها وروحت لاطشها تاني وتالت بسرعه لاقيتها بتنطر اجمد من المرة الاولانيه وبتترعش جامد مستنتش عليها تهدي وروحت مدخل زبي في كسها جامد وبقيت برزع في كسها وهي بقت بتحاول تطلع زبي من كسها بس انا كنت خلاص بقيت في دنيا تانيه

سحر: حرام عليك كفايا مش قادرة اه اه اه اه اه حرام عليك انت بتنتقم مني ولا اي اه اه اه بمووووت كفايا والنبي مش قادرة

لحد ما حسيت نفسي خلاص مش قادر روحت مطلع زبي من كسها وملمستهوش لاقيته نزل شلال لبن علي بطنها

سحر: احححح ده سخن اوي كان نفسي يبقي في كسي ويدفيني

انا: مبسوطة

سحر: مين يبقي معاك وميبقاش مبسوط **** يخليك ليا
وميحرمنيش منك ولا من زبك ده

واترميت جنبها مغمي عليا

يتبع...

اسف علي تاخير السلسة بس كانت عندي شوية ضغوط كده وانشاء **** هنرجع زي زمان كل يوم جزء اتمني الجزء ده يعجبكو سلاااااااااااام
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • حبيته
التفاعلات: Mon Lite
تسلم ايدك وحمدلله على السلامه
 
➤السابقة



تذكير
طبعا كل اللي تابعو السلسله الاولي عارفين ان احمد حب امه واخته واخد حق ابوه من صاحبه اللي كان بيسرق فلوسه واخد كل فلوسه وحبسه

تذكير بالشخصيات
احمد( البطل)
دلال(ام احمد)
سحر(اخت احمد)
عصام( صاحب ابو احمد)
رامي(جوز سحر)
سناء( ام رامي)
مدحت(محامي العيلة)

الجزء الاول

الشخص: دي فيلا احمد السفير

انا: اتفضل مين حضرتك

الشخص: مباحث عندك استدعاء في مدريه الامن في واحد اسمه عصام السيوفي متهم حضرتك انك سرقت فلوسه

انا: اممم عصام السيوفي طب استاذنك احصلك بالعربيه

الظابط: تمام انا في انتظار حضرتك بس هركب معاك والعسكري هيحصلنا بالبوكس

وسيبته ودخلت لمدحت المحامي في اوضه المكتب

انا: عصام متهمني اني اخدت كل فلوسه

المحامي: متقلقش احنا كل اوراقنا سليمه

انا: طب اتصل بالسكرتيره لو جالها استدعاء تقول انها كانت حاضرة اللي حصل بينا وان عصام هو اللي اتنازل برغبته ومحدش كان جابره ونا هراضيها

المحامي: اعتبره حصل

واخدته خرجنا ركبنا العربيه احنا التلاته

انا: تخيل يا متر حضرة الظابط بيقولي ان عصام السيوفي متهمني انا اني سرقت كل فلوسه

المحامي: لا مش ممكن طبعا يا باشا عصام يقول عليك كده

انا: ادينا رايحين اهو وهنشوف اخرتها معاه

ووصلنا للمدريه ودخلت انا والمحامي وشوفنا مريم واقفه بتعيط قدام مكتب الظابط

الظابط: يا عسكري هاتلي عصام السيوفي

وراح العسكري جابه وجه واول مدخل المكتب جرا عليا مسك في رقبتي كان عايز يخنقني بس العسكري مسكه

الظابط: انت اتجننت انت بتتعدي عليه قدامي

عصام: يباشا ده سرق كل فلوسي وكل املاكي

انا: فلوسك اي واملاكك اي يا عصام انت عقلك اتلحس ولا
الظابط: استاذ احمد لو ليك حق تاخده بالقانون من غير اي اعتدائات لفظية

انا: انا اسف يباشا بس اديك شايف كان عايز يموتني وبيقول عليا حرامي

الظابط: حقك تاخده بالقانون لاكن متغلطش فيه

انا: طب انا مستني القانون يجبلي حقي يا باشا

الظابط: استاذ احمد اي ردك علي ما هو منسوب اليك من اتهامات بسرقة املاك عصام السيوفي

انا: يباشا سرقة اي انا معايا عقود بتقول انه اتنازل عن كل املاكه بكامل رضاه وتقدر تتواصل مع البنك وتسالهم ولا انت اي رايك يا متر

المحامي: بعد اذنك طبعا يا فندم بس كلام استاذ احمد كله صح ودي العقود والمستندات اللي بتثبت صحه كلامه

والمحامي طلع الورق العقود واداهم للظابط ومسكهم قراهم واتاكد ان كل كلامي صح

الظابط: طب مهو عنده حق اهو يا استاذ عصام وانك ماضي ع الورق برغبتك جاي دلوقتي تطلعه حرامي يا بجاحتك ياخي

عصام: يباشا تحت التهديد و****

الظابط: لي هو مهددك بأي عشان تمضيله

عصام: نفس السبب اللي انا ممسوك عشانه دلوقتي ده وهو اللي مبلغ عني

انا: وابلغ عنك لي اصلا انت خليتني جيت عند المحامي امبارح وانت اللي اتنازلتلي عن الفلوس والشركه بالامارة لما قولتلي عشان ابنك مش هيعرف يدير الشركه واني احسن منه وعايزني امسك الشغل كله بعد موت ابويا **** يرحمه

المحامي: حصل يفندم وانا شاهد علي كل ده وملك السكرتيرة بتاعتي كانت حاضرة الاجتماع اللي حصل ده وشاهدة زي

الظابط: اكتب يا ابني يتم استدعاء سكرتيره المحامي لتكون شاهدة علي ما حدث بينهم

انا: يفندم بعد اذن حضرتك لو تسمح تتصل بمدير البنك وتساله بردو هل تم التلاعب في الورق او اي حاجه والعقود مع حضرتك اهي لو لقيت فيها اي لعب انا مستعد لاي حاجه سيادتك تأمر بيها

الظابط: حتي الان انت معلكش اي شبهة او اي حاجه

واستدعو ملك السكرتيرة وسالوها وقالت زي ما انا قولت بالظبط والظابط اتواصل مع مدير البنك واكدله ان عصام اللي اتصل بيه وهو اللي حول الفلوس برغبته

الظابط: طيب يا استاذ احمد احنا بنتاسف لحضرتك علي تضيع وقتك

انا: لا من غير اسف يا فندم انت تحت امرك في اي وقت

المحامي: لحظة يفندم من فضلك انا عايز اتقدم باكتر من بلاغ ضد عصام السيوفي اولا البلاغ الكيدي واتهامات زائفة لمواطن شريف ثانيا التعدي عليه داخل مكتب سيادتك ثانيا السب والقذف واتهام موكلي بالسرقه والنهب

الظابط: كل ده مثبت في محضر التحقيق يا متر متقلقش تقدرو تتفضلو يا استاذ احمد ولو احتجناك في اي وقت هنبعتلك

انا: في اي وقت يفندم انا تحت امرك

وخرجت انا والمحامي وملك السكرتيره وركبنا العربيه واحنا التلاته بنضحك ومحدش بينطق بكلمه بس بنضحك بس وطلعنا علي الفيلا عندي
ودخلنا علي اوضه المكتب

انا: بس يا عمي شاطرة ملك وبتسمع الكلام اومال لي كنت بتقولي مخها تخين

ملك: انا مخي تخين يا استاذ مدحت

وقلبت وشها وكشرت

انا: اهو عمي مدحت ده عليه حاجات دايما كده كاسفني كده

المحامي: اي دا انا مقولتش حاجه انتي بتصدقي يا ملك انت كمان ده بيهزر

وروحت عند الخزنة وطلعت منها 20 الف واديتهم لملك

ملك: اي كل ده يا استاذ احمد ده كتير اوي

انا: لا كتير ولا حاجه انتي من النهاردة بقيتي من العيلة انا اي حد بيشتغل معايا مبيبقاش شغال عندي بيبقي من اهلي وياريت احس منك نفس الاحساس

المحامي: مدي ايدك وخدي من الباشا ياملك احمد ده زي ابن اخويا بالظبط

انا: سيبك بقي من كل اللي حصل النهاردة انا عايز افكر هنعمل اي في اللي جاي

المحامي: انا شايف انك تفك كده كام يوم وبعد كده تفكر في الشغل

انا: انا عايزك تشوفلي مقر للشركه في خلال اسبوع نكون مخلصين الموضوع ده

المحامي: دي مهمة ملك بقي هي اللي تخلصهالك مش انا

انا: انت بقي ملك اي حد بس عايز الشركه دي تبقي رقم واحد وتقف علي رجلها من تاني

المحامي: باذن **** هتبقي رقم واحد

انا: انا كده تمم وعايزك تبدئلي في الاجرائات والتراخيص وقبل ما الاجرائات تخلص نكون لاقينا مكان للشركه

المحامي: اعتبره حصل يا احمد هنمشي احنا بقي عشان انت ترتاح شوية وهبقي اجيلك تاني عشان في موضوع كده عايزك فيه

انا: تنورني في اي وقت متنساش تدي عادل حاجته يا متر

المحامي: تمام

ووصلتهم لحد الباب وقفلت وراهم وطلعت الدور اللي فوق لاقيت امي وسحر قاعدين واول ما فتحت اوضة الليفينج لاقيت سحر جريت عليا اتعلقت في رقبتي

سحر: احمد انت كويس يا حبيبي اي اللي حصل ومين اللي جه اخدكو ومشي حتي مطمنتناش لا اي حاجه ورجعت دخلت ع المكتب علي طول

انا: يخربيتك اديني فرصه ارد مفيش يستي عصام كان مفكر انه لما يبعتلي استدعاء هخاف وهرجعله الفلوس متخافيش علي اخوكي يبت

واخدتها ودخلنا الليفينج جوا لامي
امي: اهلا يا استاذ احمد

انا: اي دا دلال هانم بنفسها اهلا يفندم اهلا

امي: وحياة امك

انا: منتي اللي بتعامليني برسمية اوي

امي: منت اللي خرجت من غير متقول ورجعت ومطمنتناش ورامينا ومسالتش فينا خالص

انا: ولا راميكو ولا نيلة بس عصام كان عايز يخوفني بس اديته علي دماغه

امي: اي اللي حصل

انا: تخيلي يدودو بيقول للظابط اني سرقت فلوسه وعايزني ارجعهاله

امي: يابجاحته بقي سارق ابوك طول عمره وجاي دلوقتي يقول رجعولي اللي سرقته منكو

انا: سيبك انت عامله اي دلوقتي

وقربت ايدي من طيزها بحسس عليها من الجنب

امي: مبسوطه اوي بس خايفه عليك

انا: خايفه لي بس

امي: مش وقته بقي

انا: تمام ماشي بس انتو لابسين لي كده انا قاعد في اجتماع شغل ولا اي

وقومت قلعت هدومي وقعدت بالبوكسر بس وقامت امي وسحر قلعو اللي هما لابسينه وبقو بالكلوت بس وبزازهم مدلدله قدامي وقعدنا سوا بس تليفوني رن فقومت وسيبتهم

انا: الو ايوة يرامي ازيك

رامي: ازيك يا احمد عامل اي

انا: انا كويس الحمد لله خير في حاجه

رامي: خير انشاء **** بس كنت بكلمك عاشن عايز اطمن علي سحر

انا: سحر كويسه الحمد لله

رامي: طب مفيش اي اخبار جديدة طمني

انا: و**** يرامي انا هحاول معاها تاني

رامي: طيب يا احمد ب**** عليك تحاول ونا تحت امرها في اي حاجه تقولها

انا: طب بص هات ماذون وتعالالي النهاردة واللي فيه الخير يقدمه ****

رامي: يعني خلاص كده

انا: و**** ده قرارها ودي حياتها وهي حره فيها انا مقدرش اجبرها علي حاجه بس احنا هنحاول

رامي: خلاص يا احمد اللي انتو شايفينه انا هجيب الماذون وهعدي عليك في البيت بعد المغرب

انا: لا هبعتلك لوكيشن تجيلي فيه

ورجعتلهم تاني وكانو قاعدين مستنيني ملط زي ما هما وقعدت معاهم

انا: سحر بعد اذنك ينفع تجيبيلي ماية من التلاجه

سحر: عنيا يحبيبي

واستنيتها تقوم وتخرج برا الاوضة

انا: رامي كلمني ونا قولتله يجيب ماذون ويجي النهاردة عشان نخلص الموضوع ده
امي: يعني خلاص كده

انا: لا ما هو انا مش هخليه يطلق

امي: ازاي هتعمل اي

انا: هفهمك بعدين بس عايزك تكلميها انها ترجعله وسيبي الباقي عليا

امي: خلاص ماشي اللي تشوفه

وعدي شوية ورجعت سحر

انا: يسحر رامي جاي النهاردة

سحر: واي اللي هيجيبه ده

انا: هيجيب الماذون ويجي عشان يطلق

امي: بصي يسحر انا متكلمتش معاكي في حاجه وماجبرتكيش علي حاجه بس عايزاكي تفكري كويس في الخطوة دي ورامي بيحبك قلبيها في دماغك وقرري

سحر: ماما انا مفكرة كويس اوي ومقررة اني خلاص مش عايزاه انا عايزة اكون معاكي انتي واحمد ولا انتي مستكترة عليا حب حياتي يبقي قدامي

انا: بقولك اي يسحر بصراحه امك بتتلكم في الصح انتي في يوم وليلة قرررتي تطلقي ومفكرتيش فيه

سحر: وانا اللي قولت انت اللي هتقف جنبي وهتقول لا مش هترجعله

انا: انتي عارفه اني طول عمري جنبك وفي ضهرك بس مش عايزك تبوظي حياتك يحبيبتي بس مش اكتر
افهمي

لاقينا سحر عيطت جامد

سحر: يعني انتو عايزني ارجعله عشان مش عايزني معاكو صح انا لا رجعاله ولا قاعدلكو فيها ومش هتشوفو وشي تاني

وقامت جريت طلعت علي فوق وطلعنا وراها انا وامي

انا: اي العبط اللي انتي بتعمليه ده

سحر: منتو هتبقو مبسوطين لما اغور في داهيه خلاص بقي انا هغور واريحكو مني

امي: انا نازلة تحت عشان اعصابي متفلتش

وامي خرجت من الاوضه وسابتنا لوحدنا انا وهي وانا شدتها قعدتها جنبي

انا: عاجبك كده يعني

سحر(بعياط): منتو اللي حسستوني انكو مش عايزني معاكو يبقي خلاص بقي مليش لازمه

انا: سحر متتهبليش **** يسترها معاكي احنا مقولنالكيش ارجعيلو احنا بنقولك فكري عشان متخربيش بيتك وبعيد ما ده بيتك بردو انتي ناسيه ولا اي ده انا اللي ضيف معاكو هنا يعني انتي اللي ممكن تطرديني عادي

راحت ضرباني في كتفي ضربة خفيفه

سحر: اخص عليك يتقطع لساني يوم ما اقولك كده

انا: اومال اي بقي بصي يسحر انا ونتي عارفين ان رامي بيحبك وشاريكي جربي مش هتخسري حاجه ونا كده كده موجود هروح فين لو عايزة تيجي كل يوم انا هستناكي وهجيبلك عربيه بسواق تجيبك وتروحك وتكون تحت امرك بس فكري بس

سحر: يعني انت شايف كده يا احمد

انا: سحر انتي عارفه اني بحبك بس عمري مهختار انك تخربي حياتك عشاني وانا ونتي عارفين ان رامي ممكن يخلف بس مع العلاج علي المدي البعيد وممكن احنا نستغل الموضوع ده واخليكي تحملي مني ولا انتي مش عايزة تشيل في بطنك عيل مني دنا نفسي ابقي اب منك

وقربت ايدي من بطنها وحسست عليها

سحر: يعني بجد انت نفسك تبقي اب مني انا

انا: وهي الحاجات دي فيها هزار

سحر: خلاص اعتبر اللي انت عايزو اتنفذ بس تنفذلي اللي وعدتني بيه

انا: اول ما الدكتورة تقولك رامي تمام ويقدر اعتبري نفسك بقيتي حامل في ابننا

سحر: بحبك اوي يا احمد **** يخليك ليا يا جوزي وحبيبي ودنيتي كلها

انا: مش ناسيه حد نكدتي عليه وعايزة تصالحيه
وسابتني وقامت جري نزلت تحت لامنا

نزلت لاقيتها بتبوس ايد امي

سحر: خلاص يا ماما انا فكرت وهرجع مع رامي

امي: وده اي اصله ده بقي انت ياولا انت قولتلها اي غيرت بيه رأيها كده

انا: مفيش يدودو بعدين بقي

قومي بس روقي نفسك عشان ترجعي لجوزك
لاقيتها بتغمزلي وامي اخدت بالها

امي: انا تعبانه بقي هقوم انام شوية

انا: تنامي اي لسه بدري اوي يا دودو

امي: لا لا حاسه اني مصدعه هقوم اغمض عيني شوية

وقامت امي وسابتنا احنا الاتنين قاعدين في الصاله

انا: هقوم اريح انا كمان شوية

سحر: وحياة امك!

انا: في اي

سحر: يعني مش عايزني؟

انا: عايزك ازاي مش فاهم

سحر: استهبل يخويا استهبل دي امك فهمت وقامت عشان تفضيلنا الجو

انا: اه انت قصدك قلة ادب...لا طبعا عيب يسحورة انتي ست متجوزة

وراحت قايمة ناطه قاعدة علي رجلي ورمت جسمها كله عليا

سحر: طيب مهو كده ميبقاش عيب يا جوزي

وقربت من شفايفي وصوت نفسها كان عالي نسبيا وكان سخن فشخ

انا: انتي مصممه يعني

سحر: لو مش عايزني زي ما انا عايزاك يبقي اقوم احسن

روحت حاطط ايدي علي وسطها وبقيت بمشي ايدي طالع لحد بزازها من الجنب وانزل لحد طيزها واقفش فيهم واشدها لبره وهي سايحه ومندمجه خالص وقربت شفايفي من شفايفها ودخلنا في بوسه رومانسيه هادية خالص وهي سندت راسها علي تفي وبقي وشها في وشي ومقطعين شفايف بعض وايدها ملفوفه حوالين رقبتي وانا نزلت ايدي من تحت الكلوت وبقبت بين فلقة طيزها وبحسس علي خرمها وبلعب فيه وهي هاجت اوي وعدلت جسمها وبقت تحرك طيزها عشان ايدي توصل لكسها من ورا وفضلنا كده شويه

سحر: اووووف انا مش قادرة خالص نيكني يا احمد والنبي

انا: طيب مصيلي الاول طيب

وقومتها من علي رجلي وطلعت زبي من البوكسر
وكان واقف جدا من سخونيه جسمها ومن حركه طيزها وهي قاعدة علي رجلي وهي قلعت الكلوت

سحر: يا احمد مش محتاج دخله علي طول انا كسي غرقان مش قادرة

وقربت منها ونيمتها علي ضهرها وهي فشخت رجليها خالص

انا: احا اي الهيجان اللي انتي فيه ده يا سحر

سحر: مش قادرة يدكري كسي مولع اوي طفي ناري بزبك يا حبيبي

وفعلا مستنيتش وقربت من كسها ومسكت زبي ودخلته فيها ودخل بسهولة بسبب افرازات كسها اللي كانت مغرقاها بس كان كسها سخن مولع حسيت بمتعه رهيبه اول مادخل جواها وبقيت بتحرك بسرعه بتزيد تدريجيا وهي بتفرفر تحت ايدي

سحر: هو ده النيك اللي استاهلو مش الخول اللي عايز ترجعني ليه اهه اه اه اه اه اه اه اووووف نيكني يدكري كسي مولع اوي اححححححح مش قادرة ده انا متجوزة خول انت اللي بتعرف تنيكني خخخخخخ نيكني نيكني يا حبيبي
كلامها ولعني اوي وبقيت بنيك فيها اسرع وهي بقت بتصرخ بصوت اعلي حسيت ان كل اللي حوالينا سمعونا
بس كل ده مكانش فارقلي لاني ساعتها كنت في قمة هيجاني

انا: كسك سخن اوي يشرموطه حاسس ان زبي اتهري يبنت المتناكه
سحر: اه اه اه اه ايوة انا شرموطه وبنت متناكه اووووف انا وامي شراميطك ومتناكين ليك انت بس نيك اسرع يا احمد اسرع اسرع

حسيت بحاجه بتزق زبي تخرجه من كسها وفعلا هي شدت نفسها بعيد عني ونطرت شلال عسل من كسها

سحر: اووووف يخربيتك هتصفيني تعالا دخلو تاني في كسي الهايج احححححح

ودخلت زبي فيها تاني بنفس الوضعية وفضلت انيك وادخل واخرج زبي فيها زي المنشار بسرعه جنونيه وهي بتصوت من كتر الالم والمتعه بس حسيت احساس غريب اني عايز اضربهاعلي وشها بس خوفت تزعل مني بس قاومت الاحساس ده وقولت اجرب حاجه تانيه وطلعت زبي من كسها بسرعه وحسيت روحها اتسحبت منها وروحت لاطشها علي كسها جامد لاقيتها شهقت جامد وبتترعش مستنتش رد فعلها وروحت لاطشها تاني وتالت بسرعه لاقيتها بتنطر اجمد من المرة الاولانيه وبتترعش جامد مستنتش عليها تهدي وروحت مدخل زبي في كسها جامد وبقيت برزع في كسها وهي بقت بتحاول تطلع زبي من كسها بس انا كنت خلاص بقيت في دنيا تانيه

سحر: حرام عليك كفايا مش قادرة اه اه اه اه اه حرام عليك انت بتنتقم مني ولا اي اه اه اه بمووووت كفايا والنبي مش قادرة

لحد ما حسيت نفسي خلاص مش قادر روحت مطلع زبي من كسها وملمستهوش لاقيته نزل شلال لبن علي بطنها

سحر: احححح ده سخن اوي كان نفسي يبقي في كسي ويدفيني

انا: مبسوطة

سحر: مين يبقي معاك وميبقاش مبسوط **** يخليك ليا
وميحرمنيش منك ولا من زبك ده

واترميت جنبها مغمي عليا

يتبع...

اسف علي تاخير السلسة بس كانت عندي شوية ضغوط كده وانشاء **** هنرجع زي زمان كل يوم جزء اتمني الجزء ده يعجبكو سلاااااااااااام
اتاخرت ليه فين الجديد
عااش جداا🤩🥵
 
  • عجبني
التفاعلات: Youn

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%