NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و الكوهينور
م انت الي قايل انها رايقه انت ماشي مع الطوفان وخلاص😂
معاكم معاكم عليكم عليكم 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الكوهينور
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الكوهينور
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: juba4 و الكوهينور
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و juba4
هو ليه كل البنات لا لا مش كل البنات 90 منهم شيفين ان الرجاله هنا مش كويسه بمعنه اصح فكرين ان الكل عايز ينكهم نيك مجرد بدون مشاعر و بس كدا او عايز سكس فون او صور ليهم وخلاص يفضي لبنه عليهم
للاسف في ناس كتير حكاكين ايوه بس متخدوش الباقي بذنبهم انا واحد بحب اخلي شخصيتي تخلي الي قدامي يكلمني ما هو لا السكس و لا الكلام هيبقا غصب
ياريت نراجع حسباتنا و نفكر صح
و ياريت المنتدي يخف سويه من سغل الحكاكين ده
كلهم بيتكلمو فى الميول والدياثة والنيك ياريت نبقى صحاب ونخاف نزعل أو نجرح حد كويس وياريت الناس دى تنضج

• عجبني
التفاعلات: Adam 1
كلهم بيتكلمو فى الميول والدياثة والنيك ياريت نبقى صحاب ونخاف نزعل أو نجرح حد كويس وياريت الناس دى تنضج
يا ريت بجد لان الكويسين بيتاخدو في الرجلين

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Adam 1 و pogato
هو ليه كل البنات لا لا مش كل البنات 90 منهم شيفين ان الرجاله هنا مش كويسه بمعنه اصح فكرين ان الكل عايز ينكهم نيك مجرد بدون مشاعر و بس كدا او عايز سكس فون او صور ليهم وخلاص يفضي لبنه عليهم
للاسف في ناس كتير حكاكين ايوه بس متخدوش الباقي بذنبهم انا واحد بحب اخلي شخصيتي تخلي الي قدامي يكلمني ما هو لا السكس و لا الكلام هيبقا غصب
ياريت نراجع حسباتنا و نفكر صح
و ياريت المنتدي يخف سويه من سغل الحكاكين ده

اعتراف... انا اول مدخلت المنتدي كنت حكاك 😂😂 سوري بقي 😂😂 و بعدين فكرت و احكها ليه و اصلا ماليش ف الكلام دا في الواقع 🤷‍♂️🤷‍♂️

بس هو اصلا هم يبكي و هم يضحك.. انا بيدخلي بالخاص بضان البضان بتوع دياثه و متحررين و حاجه تسد النفس 🤮

• عجبني
التفاعلات: Adam 1

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%