NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Big Naturals Lover

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عاوز بس اوضح للناس حاجة
مش معنى انك عارف واحدة مطقلة مثلا او ارملة و بتنيكها وقت ما تحب او بتعرف تشقط النسوان العادية مش الشراميط و تنيكهم ان باقي اعضاء المنتدى كدة
في شخصيات كتير مش عارفة او بمعنى اصح ملهاش في السكة دي ولا بتعرف تجيب النسوان سكة
و الشخص الانطوائي دة متجيش عليه ولا تنتقده لما يقولك مثلا اتجسست علي جارتي ولا اتفرجت عليها و ضربت عشرة
ولا مثلا انه عجبته طيز واحدة فا صورها ولا حاول مثلا انه يدور علي مكان معين و ليكن شقة دعارة مثلا يدخل يفرغ شحنة هيجانه كلها فيها
فا متدخلش بقا تقوله ميدفيش اللحم غير اللحم و العلاقة احسن من العشرات و الكلام دة عشان هو لو يعرف يعمله اكيد مش هيستناك تقوله كدة
انا عارف انك انك عنتيل المحلة و نايك نص نسوان منطقتكو بس برضه راعو ان في ناس مبتعرفش تعمل الكلام دة
و انا كنت صريح جدا معاكو و قولتلكو اني مش بعرف اشقط نسوان
رغم اني بكلم بنات عادي في الشغل و في الجامعة ايام ما كنت في الجامعة و بنقعد مع بعض و نهزر و كله
لكن انا بتقابلني كتير نوعية نسوان من اللي بيتناكو دول بس انا مبعرفش اتعرف عليهم او اتعامل معاهم

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و Hany 555
مش معنى انك عارف واحدة مطقلة مثلا او ارملة و بتنيكها وقت ما تحب او بتعرف تشقط النسوان العادية مش الشراميط و تنيكهم ان باقي اعضاء المنتدى كدة
في شخصيات كتير مش عارفة او بمعنى اصح ملهاش في السكة دي ولا بتعرف تجيب النسوان سكة
و الشخص الانطوائي دة متجيش عليه ولا تنتقده لما يقولك مثلا اتجسست علي جارتي ولا اتفرجت عليها و ضربت عشرة
ولا مثلا انه عجبته طيز واحدة فا صورها ولا حاول مثلا انه يدور علي مكان معين و ليكن شقة دعارة مثلا يدخل يفرغ شحنة هيجانه كلها فيها
فا متدخلش بقا تقوله ميدفيش اللحم غير اللحم و العلاقة احسن من العشرات و الكلام دة عشان هو لو يعرف يعمله اكيد مش هيستناك تقوله كدة
انا عارف انك انك عنتيل المحلة و نايك نص نسوان منطقتكو بس برضه راعو ان في ناس مبتعرفش تعمل الكلام دة
رغم اني بكلم بنات عادي في الشغل و في الجامعة ايام ما كنت في الجامعة و بنقعد مع بعض و نهزر و كله
لكن انا بتقابلني كتير نوعية نسوان من اللي بيتناكو دول بس انا مبعرفش اتعرف عليهم او اتعامل معاهم
وهو او عنتيل المحلة وبينيك كل يوم كس مختلف
هيدخل هنا يهبب ايه 😅
نصيحة مني ليك مبيتنفخش غير الفاضي
كلنا بلا استثناء داخلين هنا عشان مش قادرين نعمل حاجة في الواقع
سواء مش عارفين او خايفين من الحرام او متجوزين
لكن ثق تماما او فيه حد بينيك كتير في الحقيقة مش هيدخل هنا من اصله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام جميل 👍

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
يا راجل فكك الواحد حتي مش عارف يتكلم مع بنات مش تقلي نيك الواحد بيحس انه دمه تقيل ومش عارف يتعامل

وهو او عنتيل المحلة وبينيك كل يوم كس مختلف
هيدخل هنا يهبب ايه 😅
نصيحة مني ليك مبيتنفخش غير الفاضي
كلنا بلا استثناء داخلين هنا عشان مش قادرين نعمل حاجة في الواقع
سواء مش عارفين او خايفين من الحرام او متجوزين
لكن ثق تماما او فيه حد بينيك كتير في الحقيقة مش هيدخل هنا من اصله
كلام جميل من شخص محترم
و دة الواقع و ****
هو لو عنتيل فعلا زي ما بيقول ما هيبقا سهل يتعامل مع اي واحدة و ينيكها و مش هيدخل المنتدى هنا ينزل صورة زبه في قسم التعارف

• عجبني
التفاعلات: شهواني31
كلام معقول

يا راجل فكك الواحد حتي مش عارف يتكلم مع بنات مش تقلي نيك الواحد بيحس انه دمه تقيل ومش عارف يتعامل
تصدق حوارات البنات دي يصحبي كلها ملهاش لازمة
عارف انا حضرت حوار في الشغل كان واحد صاحبي بيكلم بنت ، هو قاعد على جهاز في وش الحيطه و صاحبتها ورا الحيطة عماله بتضحك على كلامه ، هو حد طيب و هي بتضحك على كلامه ، قولت عليا النعمة اللي يحاول يكلم بنت يبقا بيقلل من نفسه في الزمن دة ، و واحد صاحبي تاني حاول يتواصل مع بنت علي الفيس بوك و عملتله بلوك ، بص يصحبي انا كرامتي فوق اي حاجة انا عيشت حياتي كلها عمري ما حاولت اشقط او اصاحب بنت عشان متجيش واحدة ملهاش لزمة تعملي بلوك ولا تكلمني بطريقة وحشة ، حتا لو حسيت منها بقبول و انها مستنياني اكلمها برضه ببعد ، انا هقلل من نفسي و من كرامتي عشان اكلم واحدة و في الاخر يا تعملي بلوك يا تقبلني يا ترفضني ، انا طول عمري دوغري لو عاوز واحدة بتقدملها مش موافقة و غاوية سرمحة تغور في داهية

هو لو عنتيل هيدخل يحط صورة زبه في صورة البروفايل بتاعه
هنا نص اللي داخلين مش عارفين ينيكو ولا يعملو حاجة وداخلين هنا علشان يطلعو كبتهم وفي اللي بينيك فعلا ويدخل يحكي ويتفاخر بمغامراتة
وبعدين العنتيل مش هيبقى فاضي ده كل يوم بينيك او كل ساعة مش هيفضى يدخل موقعويفتكر انه هيشقط نسوان منه
متصدقش دول عيال من الاخر

• عجبني
التفاعلات: I Love Ass
هو لو عنتيل هيدخل يحط صورة زبه في صورة البروفايل بتاعه
هنا نص اللي داخلين مش عارفين ينيكو ولا يعملو حاجة وداخلين هنا علشان يطلعو كبتهم وفي اللي بينيك فعلا ويدخل يحكي ويتفاخر بمغامراتة
وبعدين العنتيل مش هيبقى فاضي ده كل يوم بينيك او كل ساعة مش هيفضى يدخل موقعويفتكر انه هيشقط نسوان منه
متصدقش دول عيال من الاخر
اتفق معاك
اللي بينيك اصلا مش هيبقا فاضي يدخل المنتدى لانه بيجرب و بيشقط نسوان من ارض الواقع

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
انت كدة احسن الف مرة من اى حد تانى ممكن تكون شايف ان دة شىء يقلل منك بالعكس ولينا كلام تانى ونقاش مع بعض

كلنا داخلين هنا علشان نغير المود ونعيش تجربه جديده بعيدا عن الوافع الحقيقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%