NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

serag74

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دى تانى مرة اكتب ف المنتدى القصة دى عبارة عن ان الكل هيشارك ف القصة يعنى اللى بيعرف يكتب مشهد جنسى اللى شايف فكرة للقصة اللى شايف ازود حدث مثلا فاهم يستا وانا هدخل افكاركو وارتبها واعمل تسلسل للأحدااث لو حبيتو الفكرة هتابع الكومنتس محبيتهوش نلغيها ف الجزء دة هخيركو ف شوية حجات علشان نبقا بنفس الدماغ (حبيتو القصة تكون فانتازيا براحتكو مهى مش قصتى ونعيش ف عالم موازى سوة) اللى خلانى افكر ف الفكرة دى ان كل اللى ف المنتدى كتاب جامدين فشخ وكمان اى حد بيكتب قصة اول مرة ليه بتبقا جامدة فقلت لى منعملش كلنا قصة واحدة.
البطل اسمه سراج( من عيلة كبيرة ف الصعيد-ابن رجل اعماال-من اسرة متوسطة) عايش مع اهله امه وابوه واخواته محمود وعادل هو الاخ(الاكبر-الأصغر-الوسط). ي ريت بقا تكمله معايا القصة 🙂♥

• عجبني
التفاعلات: ممدوح ابو و ليلي احمددد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتمنى تفهمو الفكرة واتمنى انها لو معجبتكوش تقولولى اوقفها

أروح فين واجي منين عايز افهم فين الجزء

أروح فين واجي منين عايز افهم فين الجزء
هو مفيش جزء يعنى انت ممكن تكتب البداية او كذة شخص يكتبها وبعدها نختار احسن بداية وكل شخص يحب يشارك ف القصة بيكتب كومنت وانا اضيفه فهمنى

اتمنى تفهمو الفكرة واتمنى انها لو معجبتكوش تقولولى اوقفها
كمل ياغالى قصتك الاول ...بعد كدة ممكن تطلب من كاتب اخر تأخد اسماء شخصيات او احداث وتعمل مجموعة سلاسل للقصة ....بس كل المنتدى يكتب او يقول افكار تبقى صعبة ...دة رأى ياغالى

• حبيته
التفاعلات: serag74
هو مفيش جزء يعنى انت ممكن تكتب البداية او كذة شخص يكتبها وبعدها نختار احسن بداية وكل شخص يحب يشارك ف القصة بيكتب كومنت وانا اضيفه فهمنى
انت تقول لحد من الابطال الي بتكتب عايز افكار القصه انمي مش هتلاقي حد من الكبير يكتب انت اتفق مع

• عجبني
التفاعلات: serag74
انت تقول لحد من الابطال الي بتكتب عايز افكار القصه انمي مش هتلاقي حد من الكبير يكتب انت اتفق مع
انا مش عايز افكار انا عايز قصة يبقا الكل شارك فيها فاهمنى

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2
كمل ياخويا قصه ملك الاضرار الاول وبعد كدا شوف حوار القصه الى انت بتقولها دى عشان بس متخليش دماغ الناس تلف

لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%