NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

خبير معتزل (الـــخـــال)

مدير أمن المنتدى👨‍✈️
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصو يا جدعان انا فيا ما يكفيني وجايب اخري من الدنيا كلها
وبدخل هنا هرباااااااااااان من نفسي
واعتقد ان فيكم ناس عارفاني وعارفه دماغي واسلوبي واحترامي للجميع وبكل ادب وبرضو عارفين طول لساني واني اعرف امسح بالطخين ارض المنتدي وبالادب برضو ومن ايام elpos
هاتقولولي فيه ياعم مالك هاقولكم شوفو الموضوع ده واحكمو. الموضوع 'انا مدام منى' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/انا-مدام-منى.149490/
وشوفو التعليقات عليه وشوفو كده لو انا غلطت في حد او حاجه وقولولي اعمل ايه مع الاستاذه الفاضله اللي اسمها الملكه فيفي واتمني الاداره تاخد موقف ولا هي المواقف بتتاخد معايا انا بس

واعتقد ان فيكم ناس عارفاني وعارفه دماغي واسلوبي واحترامي للجميع وبكل ادب وبرضو عارفين طول لساني واني اعرف امسح بالطخين ارض المنتدي وبالادب برضو ومن ايام elpos
هاتقولولي فيه ياعم مالك هاقولكم شوفو الموضوع ده واحكمو. الموضوع 'انا مدام منى' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/انا-مدام-منى.149490/
وشوفو التعليقات عليه وشوفو كده لو انا غلطت في حد او حاجه وقولولي اعمل ايه مع الاستاذه الفاضله اللي اسمها الملكه فيفي واتمني الاداره تاخد موقف ولا هي المواقف بتتاخد معايا انا بس
جماعه في زرار اسمه تجاهل
اول ما تحسو بس ان في حد بالنسبالكم ممكن يبا دمه تقيل اعملوه علطول ده اسهل من وجع الدماغ ده انا في حد من الأطراف دي حسيت ان دمه تقيل قبل كده مردتش عليه اصلا وده كان دمه تقيل بس مش بيغلط فيا مش هقول هوا مين عشان مش عايزه وجع دماغ بس نصيحه مش ده المكان المناسب للهبل ده

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)، x🅨🅞🅖🅘 و Life selector
جماعه في زرار اسمه تجاهل
اول ما تحسو بس ان في حد بالنسبالكم ممكن يبا دمه تقيل اعملوه علطول ده اسهل من وجع الدماغ ده انا في حد من الأطراف دي حسيت ان دمه تقيل قبل كده مردتش عليه اصلا وده كان دمه تقيل بس مش بيغلط فيا مش هقول هوا مين عشان مش عايزه وجع دماغ بس نصيحه مش ده المكان المناسب للهبل ده
بتقولى عليا 💔

ااسف يا خال على التاخر في الرد كنت بقرا الكومنتات

بس انت فعلاً لم تتخطى حدود الادب و الزوق و الرفعة

غلطتك الوحيدة انك مترفعتش عن جدال لا يرتقي و باين جدا ان كانت نستك تصلح سوء تفاهم بينهم و باين اد اية انت كبير في ردودك
لاكن تجاهل و ترفع عن كل ما لم يقدر حتى زوءك في الرد

• حبيته
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
يخاال سيبك منها دي اصلا سمعين وكلنا عارفين

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و Life selector
جماعه في زرار اسمه تجاهل
متفق معاك علي حكايه زر التجاهل ده وبفعله كتير بس للاسف من عيوب العضويه الذهبيه ان بيظهر قدامي الشخص اللي انا بتجاهله
بس حضرتك الموضوع حد طالب حاجه وانا برد عليه يجي شخص تالت خالص يشتم بدون اي صفه اصلا ده يبقي اسمه ايه ياتري الشخص ده هو نفسه صاحب الموضوع وبيلاعبنا بكذا اكونت ولا هو الحاااااج سمعييييييييييييين جدوووووو

• عجبني
التفاعلات: Gegy
كبر ياخال انتا دماغك اكبر من كده

• عجبني
ااسف يا خال على التاخر في الرد كنت بقرا الكومنتات

بس انت فعلاً لم تتخطى حدود الادب و الزوق و الرفعة

غلطتك الوحيدة انك مترفعتش عن جدال لا يرتقي و باين جدا ان كانت نستك تصلح سوء تفاهم بينهم و باين اد اية انت كبير في ردودك
لاكن تجاهل و ترفع عن كل ما لم يقدر حتى زوءك في الرد
ياهندسه انا مش فاهم هي دخلها ايه في الحوار من الاساس
وبعدين هو انا عشان كنت برد بادب وبحاول امنع مشكله افتكرتني توتو.مثلا.
لا.انا اي نعم من سموحه بس مقضي فتره ثانوي وجامعه في السياله مع اصحابي هناك ولساني مولود قبلي بسنتين غير انا واخد فرق في قله الادب والسفاله

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يخاال سيبك منها دي اصلا سمعين وكلنا عارفين
ياعم يوجي ماهو انا مش هاغلط غلطه مصمم وانساق ورا حد مبعوتلنا مخصوص عشان نعملو مشكله هو مره عيل اهبل ومره واحده لامؤخذه

هي الاداره سايباهم علينا ليه

ياهندسه انا مش فاهم هي دخلها ايه في الحوار من الاساس
وبعدين هو انا عشان كنت برد بادب وبحاول امنع مشكله افتكرتني توتو.مثلا.
لا.انا اي نعم من سموحه بس مقضي فتره ثانوي وجامعه في السياله مع اصحابي هناك ولساني مولود قبلي بسنتين غير انا واخد فرق في قله الادب والسفاله
يا خال يوجي قالك الي فيها
و بعدين مالهاش دعوة بانت منين لانك ازهرت الادب و حسن التصرف الي لا يختلف علية حد

أصلا عنيف اوي 😂😂 و انا مش ملوش تفسير غير الي قاله يوجي
او اعصابها تعبانه مثلاً 😅

• عجبني
كبر ياخال انتا دماغك اكبر من كده
ياعم احمد بص ع الموضوع وقولي رأيك انت الشخصي انا غلطت في ايه
فين مبداء اللي غلط يتحاسب اللي بيطبق علينا

أنت موعود يا بوص بالحظر

على العموم الموضوع كان أبسط من كده بكتير بس كبر على الفاضي

• أتفق
التفاعلات: Life selector
احلى حاجه فى الموضوع ان محدش خد الفيديو

و اللى عامله مشكله دى كانت عملت حركه كدا فى منتدى الساديه عرفت انها بتاعت مشاكل

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و Life selector
يا جدعان انا حللت الموضوع ولاحظ ان الموضوع كله سوء تفاهم يبن وحدة تقريبة فيمنست واعتبرت هزارك مع صحبك تقليل منها بسبب وجود تجميع علي كل كومنتات البوست وهنا الموضوع انحنا ل اتجاه تاني من شوية هزار ل تحزيرات وسياسة وحوار اكبر من اننا نتكلم فيها ف منتدي كل فكرة نفصل من استرس و كبت العالم الخرجي ولا رايكم ايه؟ خبير معتزل (الـــخـــال) ماستر_جو @الملكة فيفي

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
مش فاهمه ايه المشكلة برضوا فيديوا الناس بتطلبه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%