NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Darsh hayeg

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من يومين كده لقيت رقم غريب بيكلمني واتس بيقلي ازيك رديت عرفت انها بنت خالي انا عندي ١٨ وهي برضو احنا مبنشفش بعض الا مرتين ف السنة بسبب المسافات ولما نتقابل مبنتكلمش كتير وبيبقى في وجود العيلة و كلامنا محدود اوي انا طبعا استغربت انها بتكلمني بتقلي كنت عاوزة اطمن عليك من فترة و ف نفس اليوم بالليل بعتتلي بتقلي عاوزة اكلمك ف حاجه مكلمتش فيها اللي هي زعلانة عشان الكلية مش بتحبها وكده وانا كنت بهديها واطمنها وبقا في بيننا كلام و بنتكلم كل يوم شات بس ده من يومين بس حصل كل ده انا حاسس بمشاعر من ناحيتها وواضحة اوي هي مش قادرة تخبيها وانا بحبها من زمان بس انا مش عاوز اعشمها وميحصلش نصيب عشان متزعلش وميحصلش مشاكل خصوصاً انها بنت خالي انا مليش في جو الارتباط ده انا لو حبيت وفي قبول هخطب ع طول بس انا لسه بدرس وحاسس انه بدري ومش عاوز اضيعها معايا واعشمها وانا نفس الكلام بس مش عاوز اقطع معاها كلام برضو ممكن تفيدوني ف الحوار ده؟

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
من يومين كده لقيت رقم غريب بيكلمني واتس بيقلي ازيك رديت عرفت انها بنت خالي انا عندي ١٨ وهي برضو احنا مبنشفش بعض الا مرتين ف السنة بسبب المسافات ولما نتقابل مبنتكلمش كتير وبيبقى في وجود العيلة و كلامنا محدود اوي انا طبعا استغربت انها بتكلمني بتقلي كنت عاوزة اطمن عليك من فترة و ف نفس اليوم بالليل بعتتلي بتقلي عاوزة اكلمك ف حاجه مكلمتش فيها اللي هي زعلانة عشان الكلية مش بتحبها وكده وانا كنت بهديها واطمنها وبقا في بيننا كلام و بنتكلم كل يوم شات بس ده من يومين بس حصل كل ده انا حاسس بمشاعر من ناحيتها وواضحة اوي هي مش قادرة تخبيها وانا بحبها من زمان بس انا مش عاوز اعشمها وميحصلش نصيب عشان متزعلش وميحصلش مشاكل خصوصاً انها بنت خالي انا مليش في جو الارتباط ده انا لو حبيت وفي قبول هخطب ع طول بس انا لسه بدرس وحاسس انه بدري ومش عاوز اضيعها معايا واعشمها وانا نفس الكلام بس مش عاوز اقطع معاها كلام برضو ممكن تفيدوني ف الحوار ده؟
طيب اي رايك تربط كلام و تخلي ولدتك تكلم ولدتها و اقره فتح ه بس و قدام شوايه تعمله خطوبه عشان يبقا كله في النور

• عجبني
التفاعلات: Darsh hayeg
ههههه البت مراهقه و ده عادي اصبر عليها سنتين بالكتير و هتلاقيها ولا تعبرك اساسا هههه
لأنك او خطبتها دلوقتي ده لو وافقت هي و أهلها اساسا هتنيكك في أفكارك بعد كده علشان انت لسه معملتش مستقبل

• عجبني
التفاعلات: هاني عصام
لو بتحبها و هي بتحبك و مستعدة تصبر و تستناك...و حط تحت تستناك دى مية خط ، علشان متلبسش أحلى خازوق بعد عشم زي أخوك ، خلى والدتك تقرى فاتحتكم مع خالك

• عجبني
ههههه البت مراهقه و ده عادي اصبر عليها سنتين بالكتير و هتلاقيها ولا تعبرك اساسا هههه
لأنك او خطبتها دلوقتي ده لو وافقت هي و أهلها اساسا هتنيكك في أفكارك بعد كده علشان انت لسه معملتش مستقبل
دولات قرايب و اهله مش هتبقي معقده اوي كده

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜
ايووه يعني من عيلتك و بنت خالك كلم اهلك تربطو كلام
لكن لو اتجوزتم و عيالكم طلعو مرضانين حتعملو ايه!

لو بتحبها و بتحبك يبقى على الاقل فية لرتباط دبل و حبكو لبعض
هو هيكون اساس نجاحك و لو بتحبك هتستناك لما تخلص عادى

• عجبني
بما ان نيتك كويسه ممكن تصارحها فى حدود الأدب وتعرفها الظروف كامله وتشوف إذا كان عندها استعداد تنتظرك وتكلم والدتك تفاتح خالك

• عجبني
انت بتقول حاسس ان فيه مشاعر منها ناحيتك وانت بتحبها من زمان ولحد دلوقتى مفيش طرف فيكم صارح التانى ده اذا افترضنا فعلا انها بتحبك
انا شايف تاخدك وقتك لحد ما تتاكد من حقيقة مشاعرك ناحيتها ومشاعرها ناحيتك خصوصا ان لسه قدامكم دراسة والتسرع مش مطلوب ولو فيه قبول من الطرفين تبتدى بقى تقول لاهلك علشان يحصل ربط كلام وممكن خطوبة وفيما بعد جواز
اخيرا بلاش تتسرع لان عمرك وعمرها قدامكم مش وراكم ولسه الفرص كتيرة ليك او ليها

• عجبني
لسه بدري ع حوار الخطوبة ده بس عاوز ابقا ضامن انها متاحة بس

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
ايووه يعني من عيلتك و بنت خالك كلم اهلك تربطو كلام
لكن لو اتجوزتم و عيالكم طلعو مرضانين حتعملو ايه!
و يطلعو مرضانين ليه مش كل جواز القرايب بيبقى فيها الاولاد مرضانين

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت بتقول حاسس ان فيه مشاعر منها ناحيتك وانت بتحبها من زمان ولحد دلوقتى مفيش طرف فيكم صارح التانى ده اذا افترضنا فعلا انها بتحبك
انا شايف تاخدك وقتك لحد ما تتاكد من حقيقة مشاعرك ناحيتها ومشاعرها ناحيتك خصوصا ان لسه قدامكم دراسة والتسرع مش مطلوب ولو فيه قبول من الطرفين تبتدى بقى تقول لاهلك علشان يحصل ربط كلام وممكن خطوبة وفيما بعد جواز
اخيرا بلاش تتسرع لان عمرك وعمرها قدامكم مش وراكم ولسه الفرص كتيرة ليك او ليها
انا شايف انك اصح واحد وانا هعمل كده فعلا

• عجبني
لسه بدري ع حوار الخطوبة ده بس عاوز ابقا ضامن انها متاحة بس
اولا بلاش جواز القرايب علشان الأمراض الوراثية
ثانيا ابني مستقبلك و بعد كده شوف الدنيا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل