NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed134

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز افتح مع واحدة كلام سكس وواحدة واحدة اوصلها أنها تعوز تتناك مني بس مش عارف اعمل ايه او مش عارف رد فعلها هيكون ايه لو بدأت افتح ف المواضيع دي حتي لو من بعيد اوي

ودي تقربلك ايه اصلا وبتتكلم معاها كتير ولا لا

ودي تقربلك ايه اصلا وبتتكلم معاها كتير ولا لا
متقربليش حاجة بس اه بكلمها كتير اغلب الوقت بس حاجات عادية عمر حتي محاطة ليها علاقة بالسكس انفتحت من بعيد

متقربليش حاجة بس اه بكلمها كتير اغلب الوقت بس حاجات عادية عمر حتي محاطة ليها علاقة بالسكس انفتحت من بعيد
طب هي صاحبتك جارتك يعني بتكلمها علي اساس ايه فاهمني

طب هي صاحبتك جارتك يعني بتكلمها علي اساس ايه فاهمني
اوقات بننزل كتير كنت بفكر ف منوم وحاجات شيطانية من دي بس معنديش خبرة

اوقات بننزل كتير كنت بفكر ف منوم وحاجات شيطانية من دي بس معنديش خبرة
لا مانت لو عملت كدة مش هتستفاد اي حاجة لانك كدة هتخليها بتكرهك خالص ومش هتحبك ولا هتستمتع خالص

لا مانت لو عملت كدة مش هتستفاد اي حاجة لانك كدة هتخليها بتكرهك خالص ومش هتحبك ولا هتستمتع خالص
منا عشان كده بحاول اخد افكار من ناس خبرة اعمل ايه خصوصا لو هي مش فدماغها الحاجات دي ولا بتبين أنها بتفكر فيهم اصلا من بعيد ولا قريب

منا عشان كده بحاول اخد افكار من ناس خبرة اعمل ايه خصوصا لو هي مش فدماغها الحاجات دي ولا بتبين أنها بتفكر فيهم اصلا من بعيد ولا قريب
بصراحة انا بردك مش عارف اوي لاني معملتش كدة قبل كدة بس بص حاول وانت بتتكلم معاها او وانتو في الشارع تخلي زبك باين شوية وتشوف نظراتها هتبقي عاملة ازاي لو لقيتها بتعض علي شافتها او لقيتها حته بصت عليه ومقالتش حاجة يبقي كدة اول خطوة في الطريق صح لانها كدة هايجة

واحده واحده الاول كلمها كتير قرب منها عرفها انك هتكون موجود تسمعلها ف اي وقت وف اي حاجه مهما كانت تافهه
لما تقدر تعمل كده وقتها برضو توصلها بطريقه مش مباشره انها ممكن تحكيلك اي حاجه حتي لو جنسيه وشوف رده فعلها
لو اخدت الكلام وكملت عادي يبقي فهمت قصدك لو قعدت تسال يعني ايه وكده يبقي هي مش فاهمه حاجه لسه ف حاول تقرب منها اكتر وهكذا
الموضوع سهل بس الاول لازم تكون واثقه فيك بعد الثقه هيكون كل حاجه سهله

واحده واحده الاول كلمها كتير قرب منها عرفها انك هتكون موجود تسمعلها ف اي وقت وف اي حاجه مهما كانت تافهه
لما تقدر تعمل كده وقتها برضو توصلها بطريقه مش مباشره انها ممكن تحكيلك اي حاجه حتي لو جنسيه وشوف رده فعلها
لو اخدت الكلام وكملت عادي يبقي فهمت قصدك لو قعدت تسال يعني ايه وكده يبقي هي مش فاهمه حاجه لسه ف حاول تقرب منها اكتر وهكذا
الموضوع سهل بس الاول لازم تكون واثقه فيك بعد الثقه هيكون كل حاجه سهله
انا فعلا بكلمها كتير وكده وبنتكلم عادي

انا فعلا بكلمها كتير وكده وبنتكلم عادي
حلو كمل كلام معاها وخليها مع الوقت تثق فيك وتحكيلك اي حاجه بتحصلها مهما كانت ايه ومتتريقش علي كلامها او كده اسمعها وحاول تفهمها ان الموضوع مهم ليك برضو ومع الوقت زي ما قولتلك فوق
المهم في الموضوع ده الصبر مدام انت عاوزها تكون هي اللى عاوزه

بس يا ترا انت بتحبها ولا صاحبتك عادي ولا انت عايز تنيكها وبعد كدة تفكك منها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا عم سيب بنات الناس في حلهم

حلو كمل كلام معاها وخليها مع الوقت تثق فيك وتحكيلك اي حاجه بتحصلها مهما كانت ايه ومتتريقش علي كلامها او كده اسمعها وحاول تفهمها ان الموضوع مهم ليك برضو ومع الوقت زي ما قولتلك فوق
المهم في الموضوع ده الصبر مدام انت عاوزها تكون هي اللى عاوزه
كل ده بالفعل اصلا حاصل يعني بنتكلم ولو في حاجة بسمعها وكده وكل ده بس هي من النوع الي هوا مش بتحب تبين مشاكلها لحد او زعلها وكده وتبين أنها مش مهتمة وهكذا بس عادي بتثق ونتكلم كتير وغيره

كل ده بالفعل اصلا حاصل يعني بنتكلم ولو في حاجة بسمعها وكده وكل ده بس هي من النوع الي هوا مش بتحب تبين مشاكلها لحد او زعلها وكده وتبين أنها مش مهتمة وهكذا بس عادي بتثق ونتكلم كتير وغيره
لا لو فعلا واثقه فشخ هتحكيلك مهما كانت المشكله انت بس اصبر وكمل انت ماشي صح ولو في اي حاجه واقفه معاك كلمني عادي
انا عملت الحوار ده كتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%