NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Beso123

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا شاب 24سنه دائما بتخيل نفسي كاني واحده و بتناك وبتخيل اني بمص زب كبير و للاسف أن زبي حجمه صغير مع اني مليان و بحب اتفرج على افلام البنوتي و نفس الوقت بحب الجنس العادي و بتفرج عليه و كنت علي وشك علاقه مثليه بس خفت و مكملتش تنصحوني بايه

• حبيته
التفاعلات: Savoy
انصحك تتعالج نفسي انت حاسس انك ضعيف أو نقطة أن زبك حجمه صغيرة ماثرة ف نفسيتك

انا شاب 24سنه دائما بتخيل نفسي كاني واحده و بتناك وبتخيل اني بمص زب كبير و للاسف أن زبي حجمه صغير مع اني مليان و بحب اتفرج على افلام البنوتي و نفس الوقت بحب الجنس العادي و بتفرج عليه و كنت علي وشك علاقه مثليه بس خفت و مكملتش تنصحوني بايه
انصحك تقعد مع نفسك شوي وتراجع أمورك كويس عشان انت في حالة تشتت من الي بتسمعه وبتشوفه وموضوع زبك الصغير ده متخليش يأثر عليك وتاخد القرار الغلط نصيحه مني ابعد عن العلاقه المثاليه

ممكن تستخدم مزان ميه

• بيضحكني
التفاعلات: galal zidan
انت تقعد مع نفسك وتحدد انت عايز تبقي ايه بالظبط وبعد كده عيش حياتك

دة من تأثير فئة الافلام اللي بتتفرج عليها واللي انت شايفها بتعجبك زى افلام الشذوذ والجاي وهكذا

قرر انك تتفرج بس وخليك طبيعي متحطش نفسك مكان اي حد لان دة تمثيل

بص انا كنت زيك وللاسف عملت علاقة مثلية وحاسس اني بقيت في خانة مش عارف اطلع منها
لا لاقي حد عدل يكون معايا ف العلاقة ولا عارف ابعد عن الموضوع لدرجة اني بقيت اروح لاي حد يريحني وخلاص من غير اي سينس ولا احساس وارجع اندم ف الاخر

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: صعيدي هايج, galal zidan, Soft ru و شخص آخر
هو مجموعك كام يابنى عشان التنسيق وبناءا عليه نبعتلك الرغبات 🤔

ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

الموضوع كله عندك انت
حاول تفكر وتخلي كل خيالاتك في الجمس العادي اطرد اي افكار خاصه بالنثليه واي افكار خاصه بان بتاعك صغير وانك هتفشل في العلاقات العاديه لان ده سبب تفكيرك في المثليه من الاساس

الموضوع كله عندك انت
حاول تفكر وتخلي كل خيالاتك في الجمس العادي اطرد اي افكار خاصه بالنثليه واي افكار خاصه بان بتاعك صغير وانك هتفشل في العلاقات العاديه لان ده سبب تفكيرك في المثليه من الاساس

متعملش علافة مثلية مش ناقصة خرا اكتر من العالم الغبي ده
و انصحك لو حاسس ان ميولك كدة متتفرجش علي افلام اصلا علشان كل لما تتفرج علي فيلم سكس طبيعي و تلاقي البطل زبه كبير شوية هتحب البطل و زبه اكتر من البطلة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا لاقي حد عدل يكون معايا ف العلاقة ولا عارف ابعد عن الموضوع لدرجة اني بقيت اروح لاي حد يريحني وخلاص من غير اي سينس ولا احساس وارجع اندم ف الاخر
خاص

هتقلب شاظ لو ممسكتش نفسك وفضلت تفكر في موضوع المثليه

وللاسف كلامك سليم

• عجبني
التفاعلات: موداااا
روح لدكتور نفسي لان ده بسبب عوامل نفسيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%