NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع دا نتاج حاجتين الاباحيه والدوبامين حاولي تقري عنهم وتفهمي هما شغالين ازاي وبياثرو عليكي ازاي وانتي هتعرفي تتحكمي بالموضوع
ايه الدوبامين ده

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
كوكتيل انتي مش اكتر من انك عايزه تجربي كل حاجه وبس خليكي طبيعيه وبلاش تشغلي عقلك الباطن
مش فاهمه نفسي ولا غيري

• عجبني
  • عجبني
دة تأثير فئات الافلام اللي مش ستريت

اتفرجي عليها بس من اجل المتعة ومتجربيش حتى لو شات لانه هيزيد معاكي وتعوزي تجربي فون وكمان حقيقي

وهيبقى عندك عقدة في المتعة
ممكن اكون جربت شات كذا حاجه

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
اوقات اوقات
ممكن ده السبب
انك مش بتمتعي نفسك فبتحسبي المتعه ده و طبعا الافلام فيها جزء

ابقي اتعلمي اذاي تلعبي في كسك حلو 😂😂😂

• عجبني
  • عجبني
اول سؤال بتشاهدى مقاطع اباحيه

• عجبني
فعلا انتى بس بتلاقى نفسك من كتر التفكير فى الافلام والروايات الجنسيه عاوزة تعرفى كل حاجه لان كل حاجه ليها متعه مختلفه لكن فى الاخير هى الراجل والست

• عجبني
هو مش عادي ولا حاجه بس لو انتي بتقري قصص كتير او بتتفرجي على فلام فده بيخلي خيالك يشطح شويه
بالنسبه لانك ممكن تفكري في السحاق دي تقلق حبه المفروض لو انتي طبيعيه هتقرفي من حاجه زي كده زي ما الراجل الطبيعي بيقرف انه يتفرج على شواذ فلو حسيتي انها بقت حاجه عاديه وهتحبيها ابعدي عنها خالص
ميول السيطره دي مفيهاش مشكله بس مش لدرجه بنوتي والكلام ده في العلاقه الطبيعيه بين الراجل والست مفيش مشكله التنوع في السيطره او حتى يكون في حاجات بينهم زي الساديه طلما مفيش اذا نفسي ولا جسدي لحد من الطرفين
في النهايه احسن حاجه قولتيها انك تحافظي على نفسك وعمرك ما تمارسي اي علاقه خارج اطار الجواز

• عجبني
بردوا مش فاهمه نفسها
على فكرة فيه ناس كتير مشكورة كلمتك وجاوبت علي سوالك وقالتلك كلام مفيد جدا وانتى برضو عمالة تعيدي وتهرى مش فاهم ليه بصراحة

• عجبني
خليكى على طبيعتك
مفيش اجمل ولا افضل من الطبيعه
ابعدى عن اى حاجه شاذه
ده مجرد تأثيرات خارجيه بس
قاوميها وخليكى طبيعيه افضل

• عجبني
ايه الدوبامين ده
دا هرمون بيسبب السعاده بينتج من حاجات كتير زي اكل الشكلاطه وبتاع ولكن المشكله انه نتيجه التعود علي الحاجه بيقل مستوي الدوبامين المفرز وهو مسبب للادمان مشكلة الاباحيه انها بتفشخ الدوبامين حرفيا عشان كدا بقولك ابحثي عنه واقري وافهمي هو شغال ازاي وازاي تسيطري عليه هترتاحي كتير

• عجبني
حابه اتكلم معاكو شويه
انا مش عارفه نفسي انا متلخبطه اوقات بكون حاسه اني استريت و عاوزه اجرب عادي بين راجل وست علاقه عاديه
واوقات بحس اني عاوزه اجرب سحاق و انه احسن و اوقات بحس اني عاوزه اكون ماستر و ليا سليف اتحكم فيه او حتي يكون معايا بنتوتي
انا جربت شات و فون فقط ومجبرتش حقيقي
و عمري مهجرب الا بالجواز
انا نفسي افهم نفسي افهم انا عاوزه ايه
تعالي خاص افهمك

• عجبني
  • عجبني
مش لوحدك

• عجبني
  • عجبني