NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نتكلم جد بقي شوية
شوفيني وأنا عاقله
بصي هو كله بيرجع للحدث ال قبله ، يعني مثلا ممكن قبلها كنت بتتفرجي علي فيلم مثلا سحاق ف انت بقيتي هايجه علي الحاله ، قريتي قصة عن كذا سمعتي حد بيحكي عن كذا شوفتي لقطة لكذا ، ف عادي يعني
وكمان وقت الاثارة عادي المهم متعتك بعدها بترجعي عادي
قصدك اني كده استريت

وضعك كتير طبيعي إنتي حدا حابب يجرب كل شي أو بمعنى أوضح عندك حرية في الجنس .. وهاد الشي حلو بس صعب بمجتمعنا نقدر نجرب كل شي أنا هيك بحب الحرية في الجنس بس للأسف بالمجتمع هون صعب
بمعني انك جربت كله

حابه اتكلم معاكو شويه
انا مش عارفه نفسي انا متلخبطه اوقات بكون حاسه اني استريت و عاوزه اجرب عادي بين راجل وست علاقه عاديه
واوقات بحس اني عاوزه اجرب سحاق و انه احسن و اوقات بحس اني عاوزه اكون ماستر و ليا سليف اتحكم فيه او حتي يكون معايا بنتوتي
انا جربت شات و فون فقط ومجبرتش حقيقي
و عمري مهجرب الا بالجواز
انا نفسي افهم نفسي افهم انا عاوزه ايه
ده بيكون هيجان عام وعايزه تجربي كل حاجه ده طبيعي جدداااا وجربي بس ع الاقل خلي حد ف حياتك تعرفيه كل حاجه يكون معاكي ويراقبك ويوجهك عشان الدنيا ماتسرحش منك

• عجبني
التفاعلات: نوده
  • عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
ده بيكون هيجان عام وعايزه تجربي كل حاجه ده طبيعي جدداااا وجربي بس ع الاقل خلي حد ف حياتك تعرفيه كل حاجه يكون معاكي ويراقبك ويوجهك عشان الدنيا ماتسرحش منك
تسرح ازاي

• عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة
حابه اتكلم معاكو شويه
انا مش عارفه نفسي انا متلخبطه اوقات بكون حاسه اني استريت و عاوزه اجرب عادي بين راجل وست علاقه عاديه
واوقات بحس اني عاوزه اجرب سحاق و انه احسن و اوقات بحس اني عاوزه اكون ماستر و ليا سليف اتحكم فيه او حتي يكون معايا بنتوتي
انا جربت شات و فون فقط ومجبرتش حقيقي
و عمري مهجرب الا بالجواز
انا نفسي افهم نفسي افهم انا عاوزه ايه
لم تتجوزي هتفهمي ان مفيش احسن من الطبيعي وكل ده هيجان عشان نفيش ف حياتك جنس طبيعي

• عجبني
  • عجبني
بصي يا ست الكل

انتي طبيعيه خالص ( ستريت) بس يمكن لما دخلتي المكان وشوفتي كل حاجه مفتوحه علي مصراعيها دماغك بس ال شافت وحب الفضول خلاكي عاوزه تعرفي عن الميول التاني ده شكله ايه ومتعته ايه

اظن انها فتره من الزمن وهترجعي تاني للعتدي ومش هيشغل تفكيرك الحاجات دي

• عجبني
  • عجبني
وبعدين انتي هتلاقي نفسك ف حاجة بس حاولي متنجرفيش ورا فضولك يعني لو حابة تجربي حاجة متطاوعيش نفسك عشان ميكونش حد مش قد الثقة دي ولو انتي عارفاه ومتأكدة من الشخص ده ايا كان ذكر او انثى يبقي اتعاملي معاه عادي وحققي رغبتك بس لا ك تكوني متأكدة من الشخص ده

• عجبني
بصي يا ست الكل

انتي طبيعيه خالص ( ستريت) بس يمكن لما دخلتي المكان وشوفتي كل حاجه مفتوحه علي مصراعيها دماغك بس ال شافت وحب الفضول خلاكي عاوزه تعرفي عن الميول التاني ده شكله ايه ومتعته ايه

اظن انها فتره من الزمن وهترجعي تاني للعتدي ومش هيشغل تفكيرك الحاجات دي
المعظم هنا بيقولي كده

• عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
وبعدين انتي هتلاقي نفسك ف حاجة بس حاولي متنجرفيش ورا فضولك يعني لو حابة تجربي حاجة متطاوعيش نفسك عشان ميكونش حد مش قد الثقة دي ولو انتي عارفاه ومتأكدة من الشخص ده ايا كان ذكر او انثى يبقي اتعاملي معاه عادي وحققي رغبتك بس لا ك تكوني متأكدة من الشخص ده
فهمت

• عجبني
  • عجبني
المعظم هنا بيقولي كده
هي حقيقة فعلا
بس اتا عندي سؤال وياريت متزعليش
هو اتتي ممكن تعملى سكس فون مع اي شخص ولا لازم يكون بنحبيه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المعظم هنا بيقولي كده

حاولي تجددي في علاقتك الافتراضيه واعملو حاجات جديده تمتع العقل قبل الجسم ودا هيساعدك تطردي الافكار دي

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%