NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انتي طبيعية جدا كل ما تخشي اكتر في عالم السكس و تفكريك فيه بيحصلك حالة طبية اسمها توليرنس يعني عقلك نسبة الدوبامين الي بتفرز تعمله نشوة بتقل كل فترة مع تعودك على الحاجة الي بتحفزه فبيطلب اكتر و اكتر فبتلاقي بعد كده دماغك بتروح لكل ما هو غريب و غير ملائم و غير مألوف و غير سوي
لان دايما الفاكهة المحرمة هي الاكثر اغراءاً
Forbidden fruits are always the best

حلك هو ملئ فراغ الروح بالمبادئ و ثراء العقل بالثقافة و تحكيم المشاعر على الشهوة
ارجو اني اكون افدتك بعد الرغي الكتير ده 😅
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
الموضوع سهل جدا
لو تسمحى كلمينى خاص
هتعملى حاجات من نفسك هتعرفى ميولك
الكلام خاص فى إطار هذا الموضوع فقط
و تحياتى لكى
ازاي يعني

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
قبل ما اتجوز كان هيجان ليل نهار بسبب الخيالات جيت اتجوزت اكتشتفت ان السكس الطبيعي غير الخيال خالص ولسه الهيجان والخيال موجود بس للاسف محدش يعرف يعمل كل اللي في خياله
طبعا دا بعيد عن الدياثه والكلام دا

• عجبني
  • عجبني
ع فكره ده من كتر ما بتقري القصص دي إنما أنت مجربتيش حاجه انت مل ما تشوفي حاجه تحسي فيها اثاره من الكاتب واسلوبه بتبقى نفسك تجبيها مش اكتر بس اتمنى انك تخلي ميولك وفكرك راجل وست زي اي حد طبيعي واتمنى اننا نتواصل عايز اقلك حاجه خاص
ممكن بردوا

• عجبني
قبل ما اتجوز كان هيجان ليل نهار بسبب الخيالات جيت اتجوزت اكتشتفت ان السكس الطبيعي غير الخيال خالص ولسه الهيجان والخيال موجود بس للاسف محدش يعرف يعمل كل اللي في خياله
طبعا دا بعيد عن الدياثه والكلام دا
اوووكي

• عجبني
  • عجبني
حابه اتكلم معاكو شويه
انا مش عارفه نفسي انا متلخبطه اوقات بكون حاسه اني استريت و عاوزه اجرب عادي بين راجل وست علاقه عاديه
واوقات بحس اني عاوزه اجرب سحاق و انه احسن و اوقات بحس اني عاوزه اكون ماستر و ليا سليف اتحكم فيه او حتي يكون معايا بنتوتي
انا جربت شات و فون فقط ومجبرتش حقيقي
و عمري مهجرب الا بالجواز
انا نفسي افهم نفسي افهم انا عاوزه ايه
علي فكره انا نفس النظام كدا اوقات بحب اني اتكلم برومانسيه واوقات بحب العنف واوقات اشتم وبرضه جربت شات وصوت وفيديو كمان بس عمري ما همارس حقيقي غير بعد الجواز بس الفكره كلها اننا قرينا قصص كتير واتفرجنا علي فيديوهات كتير واحنا كا شعب مصري بنحب المغامره فشخ واللي هو نجرب مش هنخسر حاجه فهماني بس اهم حاجه عشان انتي متزعليش بعد كدا انتي براحتك دلوقتي تماما انما لما تتجوزي حاولي انك تتاقلمي علي نظام جوزك فهماني عشان ولا تظلميه ولا يظلمك ولا يبقا في مشاكل مابينكوا ياريت تكوني فهمتيني

• عجبني
حابه اتكلم معاكو شويه
انا مش عارفه نفسي انا متلخبطه اوقات بكون حاسه اني استريت و عاوزه اجرب عادي بين راجل وست علاقه عاديه
واوقات بحس اني عاوزه اجرب سحاق و انه احسن و اوقات بحس اني عاوزه اكون ماستر و ليا سليف اتحكم فيه او حتي يكون معايا بنتوتي
و عمري مهجرب الا بالجواز
هو علشان انتي مجربتيش العلاقه الطبيعيه بين الرلجل والست ف الحقيقه ف دماغك وخيالك عمال يتحكم ف رغباتك

• عجبني
حابه اتكلم معاكو شويه
و عمري مهجرب الا بالجواز
هو انتي عايزه تجربي عشان تفهمي ميولك يعني؟؟

• عجبني
انتي عوزه راجل يشكمك ويظبطلك هرموناتك
انما اغلب الا في المنتدا هنا خولات ومعرصين

• عجبني
حابه اتكلم معاكو شويه
و عمري مهجرب الا بالجواز
انتي طبيعية طبعا دي مشاعر ملغبطة كلنا بيحصل معانا كدا

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر

المواضيع المشابهة