NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكان لتفريغ الشهوات بكل انواعها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول حاجة انا مش بدافع عن المنتدى و لا هدفى ابرر وجودنا هنا و كل حد له اسبابه

.بس تعالو نتكلم بشكل منطقى شوية و عقلانى
و الاسئلة الى بسألها دى فعلا حقيقة عايز اعرفها يمكن انا مش دريان بحاجة

فى ناس كتير بلاقيها بتتكلم على هنا كأنه بيت دعارة و لا شقة مفروشة و بيندب حظه انه دخل هنا او يقول معلش الى جبنا هنا و قصص مؤثرة اوى كتير منكم شافها

هو هنا مثلا ممكن يختلف عن باقى التطبيقات فى ايه
فيس او تيكتوك او يوتيوب او مواقع سكس او اى تطبيقات مواعدة او شات كول او فيديو او لايفات او حتى الكافيهات و الشوراع و الاشغال و و و و و

يعنى ايه حجم الصعوبة و الكوارث الى هنا اصعب من الى بنشوفه و نسمعه فى باقى الدنيا

كل حاجة متاحة هنا متاحة اكتر فى غيره و الى مش عايز يعمل حاجة مش حيعملها فى اى مكان و الى عايز يعمل حاجة حيعملها فى اى مكان

هنا ايه بقى زيادة عن اى حاجة تانية صور مرطرطة فى كل حتة .. فيديوهات نفس الحكاية .. موضوعات و كلام .الناس اغلبها بقت قبيحة سواء فى هزار او كلام

مش عارف يمكن فى حاجة بتحصل هنا انا مش دريان بيها
.غير ان المكان مصنف نفسه جنسى 😅😅
لا المشكلة بقى كمان أن المكان الجنسى ده بيتقال فى عيب و مايصحش و ماتعملش كده .. المكان قلب منتدى طبى و طبيبك الخاص

اول حاجة انا مش بدافع عن المنتدى و لا هدفى ابرر وجودنا هنا و كل حد له اسبابه

.بس تعالو نتكلم بشكل منطقى شوية و عقلانى
و الاسئلة الى بسألها دى فعلا حقيقة عايز اعرفها يمكن انا مش دريان بحاجة

فى ناس كتير بلاقيها بتتكلم على هنا كأنه بيت دعارة و لا شقة مفروشة و بيندب حظه انه دخل هنا او يقول معلش الى جبنا هنا و قصص مؤثرة اوى كتير منكم شافها

هو هنا مثلا ممكن يختلف عن باقى التطبيقات فى ايه
فيس او تيكتوك او يوتيوب او مواقع سكس او اى تطبيقات مواعدة او شات كول او فيديو او لايفات او حتى الكافيهات و الشوراع و الاشغال و و و و و

يعنى ايه حجم الصعوبة و الكوارث الى هنا اصعب من الى بنشوفه و نسمعه فى باقى الدنيا

كل حاجة متاحة هنا متاحة اكتر فى غيره و الى مش عايز يعمل حاجة مش حيعملها فى اى مكان و الى عايز يعمل حاجة حيعملها فى اى مكان

هنا ايه بقى زيادة عن اى حاجة تانية صور مرطرطة فى كل حتة .. فيديوهات نفس الحكاية .. موضوعات و كلام .الناس اغلبها بقت قبيحة سواء فى هزار او كلام

مش عارف يمكن فى حاجة بتحصل هنا انا مش دريان بيها
.غير ان المكان مصنف نفسه جنسى 😅😅
بس بقي قطعت قلبي 😂

هتلاقي خمسين مليون تبرير وهتسمع نص ترليون حكاية و عشروميت تحويل وجهة للمنطق بس في الآخر اي حد موجود هنا بيدور على الجنس
الي فاكر انه ممكن يشقطلو وحده والي داخلة تحكي عن خيالاتها وتقنعنا انها حقيقة والي بيدور على صورة او فيديو او مقطع صوتي والي مخنوق من وضعو وداخل يفك
الخلاصة هنا مكان مبني بهدف الجنس من غير جنس 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%