NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدمن جنننس

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
  • عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس، جدع من شبرا و محمد ايزل
واحد ماسك عليا فيديو انا و مراتى وصور ليها فى البيت و بهددنى اعمل ايه
مباحت الانترنت ع طول متفكرش
و لا حتفضل عايش تحت رحمته فالابتزاز

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: جدع من شبرا و thomas_12320
خد الصور والفيديوهات ازاي لو سارقها او اي حاجه من غير ارادتك انت ومراتك بلغ مباحث الانترنت دا لو عايز تمشي قانوني
ولكن انا اسف لو انت اللي جايبه مثلا لمراتك وصوركم وغفلكم دي حاجه تانيه

مباحث الانترنت

مباحث الانترنت علطول
بس هو وصل الحاجات دي ازاي

يا لهوي. إيه إللي ودا الصور عندو؟ إزاي حصل ده.. ده حكاية وراها تاريخ قديم يعني والراجل خايف تسيبوه قام يحمي روحو وحقو

خد الصور والفيديوهات ازاي لو سارقها او اي حاجه من غير ارادتك انت ومراتك بلغ مباحث الانترنت دا لو عايز تمشي قانوني
ولكن انا اسف لو انت اللي جايبه مثلا لمراتك وصوركم وغفلكم دي حاجه تانيه
يعم ولا جبته ولا نيله كنت بنتبادل على تليجرام وكده وطلع انو لمتجوزوولا حاجه وكانت صحبته وكان بيحفظ الصور اللى ببعتها معرفش ازاى

يعم ولا جبته ولا نيله كنت بنتبادل على تليجرام وكده وطلع انو لمتجوزوولا حاجه وكانت صحبته وكان بيحفظ الصور اللى ببعتها معرفش ازاى
يعني يوم ما تروح تقدم بلاغ في الانترنت هتكون انت متهم بردك بنشر الفجور علشان كده بنقول دائما لازم تكون حريص في أي علاقة

بلغ مباحث الجرائم الإلكترونية و هما حيجيبوه و يتصرفوا معاه و انت برا الصورة و حاول تهدأ و تعقل و تبعد عن السكه دي اعتبره درس

خلاص اعمل محضر في مباحث الانترنت

هتفصح كده

بص بين إنك مش فارق معاك وقول له اخبط دماغك في الحيطه وموضوع مباحث الانترنت ده ممكن يدخلك في مشكله

انت لم توضح الفيديو والصور هو كان مشارك معاكم ، ولا فيديو وصور انت ومراتك بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المفروض توضح فى حاجه ناقصة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%