NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في ناس كتير
بس بردو لازم الموضوع يكون في تقبل من ناحية الست
يعني لولي هنا بتقول لازم تعرفه قبليها انها عاوزه ف الموضوع بيكون روتيني بحت ف هي بتزهق منه
هي في سنها ده محتاجه ان الموضوع يكون مفاجي حاجه تشد اهتمامها اكتر ل العلاقه
يدخل يلاقيها مستعده و مستنياه مش لازم تعرفه من قبليها و لو مش معاه برشام يبقا مفيش انهارده
مش كتير هى مراحل مكنش عرفها انه بياخد ادويه و
لو الطبيعى انه بيرجع من الشغل واخد الدوا كانت هتبقى بتشتكى من انه دايما مستعد و يمكن كانت تشك فيه كمان
فلو القصه دوا برؤيتك نفهمها ان الغالبيه عايشه على الادويه لو مش فى ال ٣٠ ف فى الاربعين و زى ما هى زهقت اكيد هو كمان بيزهق
الحب مش حب سكس اللى بتحب حد بتحب روحه و وجوده معاها قبل اى حاجه تانيه

• أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
😂😂 يديك الصحه يا معلم التانى متجوز و عِشره
الرجاله العشرينيه بتبقى كم مش كيف
كل مرحله لها جمالها انا بعيب فى سن 😂
ايَووووون كده بلاش تشمتي فينا الاعضاء
ي شماته ابله طازه فيا

• بيضحكني
التفاعلات: Savvy
طول ما مفيش حب بينكوا ملهاش حل

بص الحب اساس اي حاجه بين الزوجين
انا لو حصلت مشكله بيني و بين مراتي بعديها عشان في حب بينا
انما لو مفيش حب مش هنعدي حتي لو مشكله تافهه فاهمني
هي حلها الوحيد انها ترجع تحبه تاني
هو مقصرش معاها من كلامها اهوو بس حبها ليه اتدفن ف هي لازم ترجع تحبه تاني
معاك فى دي يصحبي أنا مش ضدك بس نفسيتها متسمحش لو واخد بالك ف لازم منشدش الحوار أكتر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: استشاري الحياه
لو الطبيعى انه بيرجع من الشغل واخد الدوا كانت هتبقى بتشتكى من انه دايما مستعد و يمكن كانت تشك فيه كمان
فلو القصه دوا برؤيتك نفهمها ان الغالبيه عايشه على الادويه لو مش فى ال ٣٠ ف فى الاربعين و زى ما هى زهقت اكيد هو كمان بيزهق
معتقدش انه في الاربعين لانها لسا صغيره
ايووا الحب مش جنس بس الحب حب الشخص بتفاصيله الي اتحفظت بعيوبه قبل مميزاته

• عجبني
عندي مشكله جامده اوي ومش لاقيه حل ليها...هقولكم عليها يمكن استفيد منكم ب اي حل...وياريت اللي هيقول حاجه مش كويسه أو حاجه تدايق ميقولش احسن...وياريت بجد تحسو بيا وتفهموني عشان و**** المشكله دي صعبه فعلا..

اغلبكم عارف حكايتي انا متجوزه جواز صالونات وكنت بحب جوزي بس مع العشره بقا وعرفتو اكتر وحاجات كتير اختلفت فيه بقيت مش بحبو بمعنى اصح بكرهو...

انا حاليا مش بطيق جوزي يلمسني خالص...المشكله كمان ان عشان ينام معايا لازم ياخود نص حبايه ولو مأخدهاش ميعرفش يعمل حاجه....ودي حاجه دايقتني جدا...اني حتي لو عايزه جنس ف لازم اقولو عشان يعمل حسابو..ودي حاجه مش لطيفه

بقا كل ما يطلبني اقولو تعبانه..مش قادره..ماليش مزاج..عايزه انام..اتحجج ب اي حاجه وهوا يتدايق وينام...من يومين قرر أن هوا ليه حق عليا وعايزو وانا قررت اسيبلو نفسي لانو صعب عليا وبالاگتر يعني عشان اريح دماغي شويه

سيبت نفسي وبدأ يبوس ف شفايفي بس المصيبه بقا..اني مكنتش طايقه نفسو اصلا بقيت ابعد واقولو شنبك بيشوكني...وبيمشي ايدو ع جسمي وانا مش طايقه لمستو ليا وبدأ يبوس ف صدري وانا بتقطع من جوايا ونفسي اصرخ فيه واقولو ابعد عني...كنت قرفانه من نفسي اووي وهوا معايا وكنت بحاول اطلع اهات مصطنعه عشان محسسوش اني كرهاه... والحمدلله أن بتاعو كان نايم ومعرفش يعمل حاجه عشان مش واخد الحبايه...جاب لبنو عليا وبعدين جريت ع الحمام فتحت الدش وبقيت اغسل ف كل جسمي زي المجنونه..قرفانه من نفسي اووي😓😓😓

انا عايزه حل اعمل اي بجد تعبت...اتعامل ازاي معاه مش عارفه..ازاي اتقبلو طيب مش عارفه...مع اني شخصيه بتحب الجنس جدا..بقيت بارده اوووي معااه...حد
عندو حل؟؟
لو انتي صريحه مع نفسك
يبقي انتي بتحبي غيره
عندي مشكله جامده اوي ومش لاقيه حل ليها...هقولكم عليها يمكن استفيد منكم ب اي حل...وياريت اللي هيقول حاجه مش كويسه أو حاجه تدايق ميقولش احسن...وياريت بجد تحسو بيا وتفهموني عشان و**** المشكله دي صعبه فعلا..

اغلبكم عارف حكايتي انا متجوزه جواز صالونات وكنت بحب جوزي بس مع العشره بقا وعرفتو اكتر وحاجات كتير اختلفت فيه بقيت مش بحبو بمعنى اصح بكرهو...

انا حاليا مش بطيق جوزي يلمسني خالص...المشكله كمان ان عشان ينام معايا لازم ياخود نص حبايه ولو مأخدهاش ميعرفش يعمل حاجه....ودي حاجه دايقتني جدا...اني حتي لو عايزه جنس ف لازم اقولو عشان يعمل حسابو..ودي حاجه مش لطيفه

بقا كل ما يطلبني اقولو تعبانه..مش قادره..ماليش مزاج..عايزه انام..اتحجج ب اي حاجه وهوا يتدايق وينام...من يومين قرر أن هوا ليه حق عليا وعايزو وانا قررت اسيبلو نفسي لانو صعب عليا وبالاگتر يعني عشان اريح دماغي شويه

سيبت نفسي وبدأ يبوس ف شفايفي بس المصيبه بقا..اني مكنتش طايقه نفسو اصلا بقيت ابعد واقولو شنبك بيشوكني...وبيمشي ايدو ع جسمي وانا مش طايقه لمستو ليا وبدأ يبوس ف صدري وانا بتقطع من جوايا ونفسي اصرخ فيه واقولو ابعد عني...كنت قرفانه من نفسي اووي وهوا معايا وكنت بحاول اطلع اهات مصطنعه عشان محسسوش اني كرهاه... والحمدلله أن بتاعو كان نايم ومعرفش يعمل حاجه عشان مش واخد الحبايه...جاب لبنو عليا وبعدين جريت ع الحمام فتحت الدش وبقيت اغسل ف كل جسمي زي المجنونه..قرفانه من نفسي اووي😓😓😓

انا عايزه حل اعمل اي بجد تعبت...اتعامل ازاي معاه مش عارفه..ازاي اتقبلو طيب مش عارفه...مع اني شخصيه بتحب الجنس جدا..بقيت بارده اوووي معااه...حد
عندو حل؟؟
لو انتي صريحه مع نفسك
يبقي انتي بتحبي غيره
او عينك علي حاجه تانيه
عيشي الواقع ويا تكملي بما يرضي **** يا اطلقي وانتي ونصيبك

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos, ALZEIN, 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و شخص آخر
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍 و Savvy
  • بيضحكني
لو انتي صريحه مع نفسك
يبقي انتي بتحبي غيره

لو انتي صريحه مع نفسك
يبقي انتي بتحبي غيره
او عينك علي حاجه تانيه
عيشي الواقع ويا تكملي بما يرضي **** يا اطلقي وانتي ونصيبك
كلامك جميل بس انتي جبتي حل نهائي بسرعه اووي
اكيد في تفاصيل في النص بتفرق

عندو حل؟؟
اطلبى الطلاق

تمام كلامك صح بس بالنسبه لحقها كـ ست أحنا كده بنييجي ع حد عشان خاطر حد تاني و ده مينفعش

• أتفق
تمام كلامك صح بس بالنسبه لحقها كـ ست أحنا كده بنييجي ع حد عشان خاطر حد تاني و ده مينفعش
بالعكس احنا بندي الراجل فرصه يجدد 😂
فى اكتر من كده
مش جايين على حد لو اى حد فيهم كره التانى فعلا يبعد
الرابط فى الجواز الموده و الرحمه
قادر يصلح حالهم

بالعكس احنا بندي الراجل فرصه يجدد 😂
فى اكتر من كده
مش جايين على حد لو اى حد فيهم كره التانى فعلا يبعد
الرابط فى الجواز الموده و الرحمه
قادر يصلح حالهم
أنا قصدي ع الحل بتاع دلوقتي ده أنتي دخلتي شمال مره واحده الحوارات دي عايزه هدوء ورزانه

الحل انتي عارفاة كويس بس بتحاولي تهربي منه
لكن تعالي نقول مميزات وعيوب الحل دة
من مميزاتة
1 هتبعدي عن اللي مش بطقية
2 ممكن تلاقي اللي تحبية
3 ممكن تلاقي حياة افضل
ولكن عيوبة اكتر بمراحل
1 اي حد هيحاول يقرب ليكي وانت واحدة مطلقة عشان جسمك ف المقام الاول وبكدا طلعتي من حفرة وقعتي ف دحضيرة
2 متنسيش انك ف مجتمع عربي يعني مفيش واحد هيتجوز واحدة مطلقة ك زوجة اولي الا نادر جدا جدا
3 ممكن اللي يجي يتجوزك يكون عايزك لمزاجة بجانب زوجتة الاولي وهنا ترجع المشكلة الاولي
4 اطفالك لو فية ***** لية تيتميهم بالحيا
5 هتحسي انك غلطي اكبر غلطة ف حياتك ودا مش هتحسية دلوقتي انما بعدين لما تشوفي نظرة الناس بتنهش لحمك وانتي ماشية وعارفة ان مفيش سند ليكي حتي لو مش بتحبية
خلاصة الموضوع هوا المواجهه وتبقيش ضعيفة شوفي ناقصك اي وفاقدة اي واتكلمي معاه ع الاقل تخلصي ذمتك كونك انك نزلتي الموضوع ده هنا دي خيانة بس انا مش بقول كدا بروش عليكي لا انا بقول لانك طلبتي نصيحة ونصيحتي ليكي حاولي مع جوزك بدل المرة الف لحد متحسي انو من المستحيل تعيشي معاه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

عندو حل؟؟
انتي لو تقبلتيه نفسيا هتعرفي تخليه اسد وترجعي ثقتك بيه زي الاول واكتر كمان

@أنثى لا مثيل لها

هقول وجهة نظر من واقع حكايتك اللى نزلتيها قبل كده فى المنتدى وقولتى فيها ان ليكى علاقة جنسية مع شخص تانى ومارستى معاه بالفعل

اساس المشكلة انك بتحطى دايما جوزك فى مقارنة مع اى حد عرفتيه ومارستى معاه وحتى لو جوزك الاداء بتاعه كويس هيفضل برضه اداء الشخص التانى فى مخيلتك افضل منه بكتير ووجود شخص تانى فى حياتك الجنسية غير جوزك هيخلى المقارنة دى دايما موجودة ومش هتشعرى بالرضا ابدا عن مستوى جوزك مهما اتحسن معاكى ولو محتاجة حل بجد انا بشوفه كالآتى:

1- اقطعى علاقتك تماما وفورا مع اى شخص بتمارسى معاه مهما كانت درجة حبك ليه علشان تقفلى تماما باب المقارنات اللى بتحصل دى ويكون تركيزك فقط مع جوزك وبس

2- حاولى تتقبلى جوزك وتساعديه فى حل المشاكل اللى عنده يعنى اقنعيه يروح لدكتور يكشف ويشوف المشكلة فين بالظبط ويعالجها بشكل طبى سليم بروشتة وعلاج موصوف مش مجرد حباية تتاخد من صيدلية بالبركة كده او من نصيحة صديق ميعرفش حاجة

3- اتكلمى مع جوزك بهدوء وعرفيه انه زى ما هو ليه احتياجات انتى كمان ليكى احتياجات فى اوقات معينة وعايزاها وساعديه بنفسك فى اثارته جنسيا باحضان وقبلات ومداعبات وملاطفات بايدك وشفايفك بشكل يساعده على الانتصاب وميكنش اعتماده الاساسى على البرشام فى الموضوع ده

4- اى حاجة بتضايقك فى العلاقة اتكلمى مع جوزك فيها علشان يوقفها واطلبى منه كل حاجة نفسك فيها بشكل يحقق متعة للطرفين حتى مرحلة الشبع

5- التجديد فى العلاقة امر مطلوب سواء مكان الممارسة او الاوضاع نفسها او استخدام الالعاب الزوجية والسكس بحر واسع وفيه افكار كتيرة ممكن تتنفذ تخلق دوافع جديدة عند الطرفين وتبعدهم عن الملل والروتين فى العلاقة

فى الختام هو جوزك وانتى مراته ياريت بلاش توصلى معاه لمرحلة انك تكرهيه لان الامر ده هيزود المشكلة ومش هيحلها ولو بتحبيه بكل ظروفه دى وباقية على العيشة معاه حاولى تغيريه للافضل بكل الطرق والمحاولات وبهدوء وحكمة علشان الامور ميحصلش فيها تصعيد بينكم

انا بقول وجهة نظر مقتنع بيها واى كلام قولته مش عاجبك او مش جاى على هواكى بلاش تعملى بيه

تمنياتى ليكى بحياة زوجية سعيدة وان مشكلتك تتحل فى اقرب فرصة ممكنة

• أتفق
التفاعلات: 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍
أنا قصدي ع الحل بتاع دلوقتي ده أنتي دخلتي شمال مره واحده الحوارات دي عايزه هدوء ورزانه
عايزه تقبل لحالته كما هى فيحس انها سعيده معاه زي ما هو
انا مدخلتش شمال اساسا هى بس تقعد تواجه نفسها
تشوف عايزه ايه عشان منجيش عليه

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي
الحل انتي عارفاة كويس بس بتحاولي تهربي منه
لكن تعالي نقول مميزات وعيوب الحل دة
من مميزاتة
1 هتبعدي عن اللي مش بطقية
2 ممكن تلاقي اللي تحبية
3 ممكن تلاقي حياة افضل
ولكن عيوبة اكتر بمراحل
1 اي حد هيحاول يقرب ليكي وانت واحدة مطلقة عشان جسمك ف المقام الاول وبكدا طلعتي من حفرة وقعتي ف دحضيرة
2 متنسيش انك ف مجتمع عربي يعني مفيش واحد هيتجوز واحدة مطلقة ك زوجة اولي الا نادر جدا جدا
3 ممكن اللي يجي يتجوزك يكون عايزك لمزاجة بجانب زوجتة الاولي وهنا ترجع المشكلة الاولي
4 اطفالك لو فية ***** لية تيتميهم بالحيا
5 هتحسي انك غلطي اكبر غلطة ف حياتك ودا مش هتحسية دلوقتي انما بعدين لما تشوفي نظرة الناس بتنهش لحمك وانتي ماشية وعارفة ان مفيش سند ليكي حتي لو مش بتحبية
خلاصة الموضوع هوا المواجهه وتبقيش ضعيفة شوفي ناقصك اي وفاقدة اي واتكلمي معاه ع الاقل تخلصي ذمتك كونك انك نزلتي الموضوع ده هنا دي خيانة بس انا مش بقول كدا بروش عليكي لا انا بقول لانك طلبتي نصيحة ونصيحتي ليكي حاولي مع جوزك بدل المرة الف لحد متحسي انو من المستحيل تعيشي معاه
معاك فى كل كلمه قولتها إلا أخر مقطع خيانه ؟ يصحبي أحنا كلنا هنا ورا الشاشة أنت متعرفهاش ولا أنا اعرفها ولا هى تعرفنا ف متقولش خيانه لأنها فى الأول وفى الأخر مجرد جهاز نزل بوست خيانه فعلًا لو أنت أو أي حد عارفها شخصيًا وبعدين لو حكت أهلها تبقى خيانه لأنها طلعت أسرار بيتها بس لو فكرت بالعقل هتلاقي إنها معندهاش حد تشكيله أو تاخد رأيه حتى الدكتور النفسي مش عارفه تروحله وبردو هى محكتش لأهلها إنما حكتلنا هنا من الكتمه والخنقه مجرد فضفضه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%