NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حافضي على بيتك .
وكل مشكلة ليها حل
وأي حد يقول جربي علاقات خارج العلاقه الزوجيه أو يلمح .انصحك رأيه ترميه ورى ضهرك.
هي مشكلة عدم تواصل وتفاهم بينك وبينه .
اكيد جوزك عنده سلبيات وايجابيات
شوفي للخير لموجود جوى جوزك
اكيد انت برضو عندك سلبيات.
حاولي تتجاوزي سلبيات جوزك وابحثي على كل حاجه حلوة فجوزك
اسلم رأي 🤍

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي
انتي اعلم بجوزك
سلبياته واجابياته
انت جوازك عن حب .
ابحثي عن سبب برود الحب .
وياريت الأعضاء ميزيدوش الهوة بين الست وجوزها

انتي اعلم بجوزك
سلبياته واجابياته
انت جوازك عن حب .
ابحثي عن سبب برود الحب .
وياريت الأعضاء ميزيدوش الهوة بين الست وجوزها
الواحد بيكتشف الناس ع حقيقتهم بعد العِشره بالوحش أو الحلو خدها قاعده

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي
أنت تقلت فى الكلام فشخ وكده هى هتتعب أكتر عندك حق ف كلامك بس صيغ الكلام بطريقه تانيه عشان نفسيتها بس مش أكتر هو فعلًا مفيش بنت هتقبل ب ده وبردو هو عنده مشكله مينفعش يروح يتجوز كده هيعمل مشكلتين ملهومش حل فاهمني ؟
عارف اني كلام صريح زياده بس دي مشكله كبيره
لو فضلنا نواسي و نصبر احنا بنكبر المشكله لاننا كدا بنضربها ميت كف براحه
بس انا عندي اديها كف جامد شوويه و تفوق احسن من ال 100 الي براحه
لان لولي عزيزه عليا بصراحه و انا بتمنالها الخير

هو اسلم حل ليها الطلاق
انما يتجوز عليها دي صعبه اووي من وجهه نظري مفيش ست او بنت هتوافق بكدا ابداء
و بعدين لو اتجوز عليها هو كدا بيموتها ب الحياه
هي بنت و ليها رغباتها و حياتها محتاجه جنس محتاجه اهتمام محتاجه خروجاات و فسح هي هتتحرم من كل ده وقتها
لو عندها ***** هتبقى اسعد بان ابوهم معاهم تجرب البعد و فى حالات طارقه هيبقى عندها اوبشن مش هيخليها تتضر لعلاقات حرام و لا تعييش الاولاد بين راجلين
معندهاش اولاد لو اتجوز و مستحملتش تخلعه تتطلق هيبقى قرارها
و هتبقى جربت الحياه منغيره فمش هتتعب بعد ما تسيبه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Alex joe، 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍 و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
يعم تمام أنا معاك بس ده فى حاله إنه تمام مش عنده ضعف وممكن الجديده دي تعايره وهيبقى كده ندم ع اللي عمله بس هيكون خسر مراته الأولانيه فاهم ؟
انت في صف مين 😂😂
انا في صف صاحبتي
هي بتقول حب يعمل معاها بتاعه موقفش 😂
يعني هو كدا كدا خسرانها
ف هي لو خسرته مكسب ليها لان اهم حاجه في الحياه مش موجوده و هو الحب

أنتي بتحبي حد غيره أو فيه حد مالي عينك غيره؟؟

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و استشاري الحياه
عارف اني كلام صريح زياده بس دي مشكله كبيره
لو فضلنا نواسي و نصبر احنا بنكبر المشكله لاننا كدا بنضربها ميت كف براحه
بس انا عندي اديها كف جامد شوويه و تفوق احسن من ال 100 الي براحه
لان لولي عزيزه عليا بصراحه و انا بتمنالها الخير
حبيبي أنا معاك بس هتعرف من طريقه كتابتها للبوست إنها كانت بتعيط ف مينفعش تروح لاطشها فى الوقت ده خالص لازم تاخدها براحه لحد م تهدى وبعدين اقنعها بأسلوبك وأنا معاك إن كلامك صح بردو ونفس رأيي يعتبر 🤍

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
لو عندها ***** هتبقى اسعد بان ابوهم معاهم تجرب البعد و فى حالات طارقه هيبقى عندها اوبشن مش هيخليها تتضر لعلاقات حرام و لا تعييش الاولاد بين راجلين
ايووا انتي كدا عارفه دماغ البنت
ف **** يوفقها ل الاحسن
هي لو عندها ***** تكمل عشانهم هما اهم من اي حاجه

بس مش هنيفع تتقبل ده الوضع ده وتفضل شايله فى نفسها كده تشوف حل وتعيش فاهم ؟

مين بيعدى لل٣٠ منغير ادويه
فين الضعف
اكيد مش عشرينى يعنى
هااااي انا لسه متجمعيش يا موزمازيل😒😒

• بيضحكني
التفاعلات: Savvy و J U B A
عندي مشكله جامده اوي ومش لاقيه حل ليها...هقولكم عليها يمكن استفيد منكم ب اي حل...وياريت اللي هيقول حاجه مش كويسه أو حاجه تدايق ميقولش احسن...وياريت بجد تحسو بيا وتفهموني عشان و**** المشكله دي صعبه فعلا..

اغلبكم عارف حكايتي انا متجوزه جواز صالونات وكنت بحب جوزي بس مع العشره بقا وعرفتو اكتر وحاجات كتير اختلفت فيه بقيت مش بحبو بمعنى اصح بكرهو...

انا حاليا مش بطيق جوزي يلمسني خالص...المشكله كمان ان عشان ينام معايا لازم ياخود نص حبايه ولو مأخدهاش ميعرفش يعمل حاجه....ودي حاجه دايقتني جدا...اني حتي لو عايزه جنس ف لازم اقولو عشان يعمل حسابو..ودي حاجه مش لطيفه

بقا كل ما يطلبني اقولو تعبانه..مش قادره..ماليش مزاج..عايزه انام..اتحجج ب اي حاجه وهوا يتدايق وينام...من يومين قرر أن هوا ليه حق عليا وعايزو وانا قررت اسيبلو نفسي لانو صعب عليا وبالاگتر يعني عشان اريح دماغي شويه

سيبت نفسي وبدأ يبوس ف شفايفي بس المصيبه بقا..اني مكنتش طايقه نفسو اصلا بقيت ابعد واقولو شنبك بيشوكني...وبيمشي ايدو ع جسمي وانا مش طايقه لمستو ليا وبدأ يبوس ف صدري وانا بتقطع من جوايا ونفسي اصرخ فيه واقولو ابعد عني...كنت قرفانه من نفسي اووي وهوا معايا وكنت بحاول اطلع اهات مصطنعه عشان محسسوش اني كرهاه... والحمدلله أن بتاعو كان نايم ومعرفش يعمل حاجه عشان مش واخد الحبايه...جاب لبنو عليا وبعدين جريت ع الحمام فتحت الدش وبقيت اغسل ف كل جسمي زي المجنونه..قرفانه من نفسي اووي😓😓😓

انا عايزه حل اعمل اي بجد تعبت...اتعامل ازاي معاه مش عارفه..ازاي اتقبلو طيب مش عارفه...مع اني شخصيه بتحب الجنس جدا..بقيت بارده اوووي معااه...حد
عندو حل؟؟
بصى يالولى الدنيا كلها مشاكل وممكن سبب ده حاجه نفسيه لا يعلمها غيرك فضفضة وطلعى كل اللى جواكى انتى اكتر واحده عارفه اى هيا المشكله فكرى كويس قبل اى حاجه او اى قرار

مين بيعدى لل٣٠ منغير ادويه
فين الضعف
اكيد مش عشرينى يعنى
في ناس كتير
بس بردو لازم الموضوع يكون في تقبل من ناحية الست
يعني لولي هنا بتقول لازم تعرفه قبليها انها عاوزه ف الموضوع بيكون روتيني بحت ف هي بتزهق منه
هي في سنها ده محتاجه ان الموضوع يكون مفاجي حاجه تشد اهتمامها اكتر ل العلاقه
يدخل يلاقيها مستعده و مستنياه مش لازم تعرفه من قبليها و لو مش معاه برشام يبقا مفيش انهارده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي مشكله جامده اوي ومش لاقيه حل ليها...هقولكم عليها يمكن استفيد منكم ب اي حل...وياريت اللي هيقول حاجه مش كويسه أو حاجه تدايق ميقولش احسن...وياريت بجد تحسو بيا وتفهموني عشان و**** المشكله دي صعبه فعلا..

اغلبكم عارف حكايتي انا متجوزه جواز صالونات وكنت بحب جوزي بس مع العشره بقا وعرفتو اكتر وحاجات كتير اختلفت فيه بقيت مش بحبو بمعنى اصح بكرهو...

انا حاليا مش بطيق جوزي يلمسني خالص...المشكله كمان ان عشان ينام معايا لازم ياخود نص حبايه ولو مأخدهاش ميعرفش يعمل حاجه....ودي حاجه دايقتني جدا...اني حتي لو عايزه جنس ف لازم اقولو عشان يعمل حسابو..ودي حاجه مش لطيفه

بقا كل ما يطلبني اقولو تعبانه..مش قادره..ماليش مزاج..عايزه انام..اتحجج ب اي حاجه وهوا يتدايق وينام...من يومين قرر أن هوا ليه حق عليا وعايزو وانا قررت اسيبلو نفسي لانو صعب عليا وبالاگتر يعني عشان اريح دماغي شويه

سيبت نفسي وبدأ يبوس ف شفايفي بس المصيبه بقا..اني مكنتش طايقه نفسو اصلا بقيت ابعد واقولو شنبك بيشوكني...وبيمشي ايدو ع جسمي وانا مش طايقه لمستو ليا وبدأ يبوس ف صدري وانا بتقطع من جوايا ونفسي اصرخ فيه واقولو ابعد عني...كنت قرفانه من نفسي اووي وهوا معايا وكنت بحاول اطلع اهات مصطنعه عشان محسسوش اني كرهاه... والحمدلله أن بتاعو كان نايم ومعرفش يعمل حاجه عشان مش واخد الحبايه...جاب لبنو عليا وبعدين جريت ع الحمام فتحت الدش وبقيت اغسل ف كل جسمي زي المجنونه..قرفانه من نفسي اووي😓😓😓

انا عايزه حل اعمل اي بجد تعبت...اتعامل ازاي معاه مش عارفه..ازاي اتقبلو طيب مش عارفه...مع اني شخصيه بتحب الجنس جدا..بقيت بارده اوووي معااه...حد
عندو حل؟؟
الموضوع مش هيتغير غير لما تغيري نظرتك لجوزك وترجعيها زي الاول
النقاش معاه حل كويس جدا، تقعدي وتتكلمي بدون تجريح وتراعي مشاعره
ثانيا أنا كنت اعرف واحده عندها نفس المشكله حرفياً وللاسف اتطلقت، لكن بعد الطلاق لقت نفسها انها لما بتشوفه بتبقي عاوزاه جدا وبتحبه جدا جدا
اقترحت عليها من باب التجربه تروح لش يخ بس يكون حد معروف ومحترم
وطلع فعلا حد عاملها عمل انها تكرهه، ولما العمل اتفك اتفاهموا ورجعوا لبعض وكل حاجة حشه كانت بتحس بيها اختفت تماماً واهي عايشه معاه حاليا ومفيش اي مشاكل
هو كان مجرد اقتراح مش اكتر، وطلع المشكله ان سلفتها هي اللي عامله العمل

انتي مش طيقاه كشخصه ولا المشكله بينكم ف العلاقه بس

هااااي انا لسه متجمعيش يا موزمازيل😒😒
😂😂 يديك الصحه يا معلم التانى متجوز و عِشره
الرجاله العشرينيه بتبقى كم مش كيف
كل مرحله لها جمالها انا بعيب فى سن 😂

• بيضحكني
التفاعلات: استشاري الحياه
انت في صف مين 😂😂
انا في صف صاحبتي
هي بتقول حب يعمل معاها بتاعه موقفش 😂
يعني هو كدا كدا خسرانها
ف هي لو خسرته مكسب ليها لان اهم حاجه في الحياه مش موجوده و هو الحب
لو فكرت كده أنت كده مش مشغل دماغك أنت كده بتتميل الكفه أحنا عايزين نشوف حل يرضى الطرفين لأنه فى الأخر بني آدم وأنا أكيد معاها بس أنا عايز اساعدها ومش عشان مفيش تعامل بينهم يروح يتجوز كده يبقى أحا إنما لو قعدوا مع بعض واتفاهموا يبقى أحسن بكتير بس هى مش هتعرف تتكلم وهى فى الحالة دي

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
لو فكرت كده أنت كده مش مشغل دماغك أنت كده بتتميل الكفه أحنا عايزين نشوف حل يرضى الطرفين لأنه فى الأخر بني آدم وأنا أكيد معاها بس أنا عايز اساعدها ومش عشان مفيش تعامل بينهم يروح يتجوز كده يبقى أحا إنما لو قعدوا مع بعض واتفاهموا يبقى أحسن بكتير بس هى مش هتعرف تتكلم وهى فى الحالة دي
بص الحب اساس اي حاجه بين الزوجين
انا لو حصلت مشكله بيني و بين مراتي بعديها عشان في حب بينا
انما لو مفيش حب مش هنعدي حتي لو مشكله تافهه فاهمني
هي حلها الوحيد انها ترجع تحبه تاني
هو مقصرش معاها من كلامها اهوو بس حبها ليه اتدفن ف هي لازم ترجع تحبه تاني

• أتفق
التفاعلات: 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%