NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكلة مشكله وعايزه حل عقلاني مش مجرد هبد

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
دلوقتي أنا ليا صديقه متجوزه على ضره ومعندهاش مشكله في ده بالعكس علاقتها هيا وضرتها أكثر من الأخوات كمان ومتفاهمين جدا جدا
بس دلوقتي أتعرض عليها عرض غريب جدا من زوجها وانه عايز يجمعها هيا ومراته الثانيه على سرير واحد
الموضوع يبان غريب جدا على الأقل بالنسبالي وبالنسبالها ومش عارفه انصحها
تفتكروا إيه اسلم حل
لازم علشان اقولك راى اعرف ميولها وهى تميل للموافقة ولا. ترفض وهل طبعها هادى ولا بتحب الجنان

خليها تدوس

دلوقتي أنا ليا صديقه متجوزه على ضره ومعندهاش مشكله في ده بالعكس علاقتها هيا وضرتها أكثر من الأخوات كمان ومتفاهمين جدا جدا
بس دلوقتي أتعرض عليها عرض غريب جدا من زوجها وانه عايز يجمعها هيا ومراته الثانيه على سرير واحد
تفتكروا إيه اسلم حل
انا شايف ان الموضوع من محتاج حل اكتر ما هو محتاج اختيار و تختار نفسها او تختاره ولازم تتحمل عواقب كل اختيار من ايجابيات وسلبيات

انا عارفه ان ااموضوع حرام وفعلا هيا حاولت تقنعه بكده
بس للاسف الغكره مسيطره عليه جدا خصوصا ان مراته الاولي موافقه وهما الاتنين مش بيتكسفوا من بعض
بس هيا مش عايزه تعمل كده
مش عارفين بقي نقنعه ازاي
لو ما معملوش كده يبقي هايعمل بره أو هايجيب واحدة مع مرته الأولي لأن الفكرة مسيطرة عليه و مراته الأولي شكلها لبوة و موافقة و تلاقيها اصلا هايجة علي ضرتها هيا كمان فأعتقد أنها توافق احسن أو لو دماغها مالهاش في الحاجات دي تطلب الطلاق 🙂

المشكله ان الموضوع والطلب ده بقاله شهرين تقريبا وهيا بتتهرب كل كره بحجه
وللاسف بتقولي من ساعتها وحاسه ان في حاجه اتكسرت بينها وبين زوجها والموده والقبول منهم معدش زي زمان
تقدروا تقولوا انها طول الفتره دي بتتصنع القبول ودي مصيبه
هيطلقها وهيعمل اللي في دماغه لأنه أكيد مقتدر ماديا طالما فاتح بيتين

تفتكروا إيه اسلم حل
طالما صاحبتك طلبت نصيحة ومارفضت الموضوع من اول يبقى ليها فكر انو جوزها يجمعها مع ضرتها ينيكهم هما الاتنين

طالما هيا وجوزها بيحبوا بعض وزي م بتقولي علاقتها بالتانيه كمان كويسه ومفيهاش كسوف مايتفقوا سوا انهم يجربوا مره واحده بس بس الاتفاق انها لو عجبها تكمل ولو معجبهاش ميطلبهوش منها تاني وكمان بشرط انها تشارك بالقدر اللي هيا عاوزاه وممكن تنسحب ف اي وقت

اتمني من الاعضاء التحفظ في الرد وانتقاء الملافظ شويه هشان انا مش هسمح باي لفظ خارج يتقال عليها وردي مش هيعجبكم ساعتها
انا كل اللي طالباه حل نقدر من خلاله نكره زوجها في الفكره دي عن اقتناع ومتاثرش علي علاقتهم ببعض باي شكل من الاشكال
لكن بالنسبه بقي للي بيقول لبوه وهايجه علي ضرتها والكلام الاهبل ده ياريت ميتكلموش احسن

• عجبني
التفاعلات: eslamaau، Moheb sex و أحمد السويسي
تفتكروا إيه اسلم حل
تاخد رأي ضرتها ولو وفقوا هتبقي تجربة ممتعة ليهم

لو عاوزة ترفض يبقي باتفاق مع ضرتها يكرهوا زوجهم ف الفكرة باي طريقة هو مش بيحبها
اتمني من الاعضاء التحفظ في الرد وانتقاء الملافظ شويه هشان انا مش هسمح باي لفظ خارج يتقال عليها وردي مش هيعجبكم ساعتها
انا كل اللي طالباه حل نقدر من خلاله نكره زوجها في الفكره دي عن اقتناع ومتاثرش علي علاقتهم ببعض باي شكل من الاشكال
لكن بالنسبه بقي للي بيقول لبوه وهايجه علي ضرتها والكلام الاهبل ده ياريت ميتكلموش احسن

تفتكروا إيه اسلم حل
عادي جدا ممكن ترفض و تتحجج ان مش ده ميولها الجنسي و ان الموضوع هيقفلها. و هيبقى مقرف بالنسبه ليها

ممم اصل طول ما قائد البيت و الي المفروض يصحح الوضع المايل و يعدل نظامه هو شخصيا عايز يتعدل يبقى هنا مقدمهاش غير حلين :-

يا تستخدم دهاء و مكر و كيد النساء
او تطلق

تفتكروا إيه اسلم حل
توافق طبعا

انا عارفه ان ااموضوع حرام وفعلا هيا حاولت تقنعه بكده
بس للاسف الغكره مسيطره عليه جدا خصوصا ان مراته الاولي موافقه وهما الاتنين مش بيتكسفوا من بعض
بس هيا مش عايزه تعمل كده
مش عارفين بقي نقنعه ازاي
تطلب الطلاق
او تطلب من ضرتها عدم الموافقة

من ناحيه الشرع و الدين حرام من نحيه المتعه حتتمتع و تتبسط لو جوزها عنده المقدره انه يمتع الاتنين في نفس الوقت و طبعا لازم تحط في الحسبان رأي زوجته التانيه فهي ممكن تشوف لو هو يقدر و مراته التانيه موافقه ساعتها حتتبسط لو مراته التانيه مش موافقه او هو مش حيقدر يمتعهم هما الاتنين بلاش و الافضل انها متعملش كده عشان حرام

لو شخص ملتزم تقول ليه حرام
لو ضرتها ملتزمه تقولها حرام وتتناقش معها
لو مش ملتزمين هتتعضف وف الاخر يا هتنفذ كلامه يا تتطلق
وغالبا هتتطلق

تفتكروا إيه اسلم حل
ترفض لكذا سبب ١. دينيا لا يصح أن تنكشف عورتها علي غير زوجها حتي لو امرأة مثلها ٢. نفسيا سيشكل ذلك شرخ في علاقتها بضراتها لأكثر من سبب ٣. جنسيا إشباع زوجها لكل رغباته سيقوده خطوة واراء خطوة لطلب للمزيد والأكثر غرابة فخيرا له أن يتوقف الان

تفتكروا إيه اسلم حل
انصحيها ترفض بدلال واتعوضه عن ده بتخيلها معاها علشان تلبي الرغبه دي لديه وتشبعها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارفة ان راي قد يكون غريب شوي بس يلة هي كدة كدة خربانة ✌️

بما انها هي والثانية حبايب وزي العسل يبقي القرار في ايدهم جماعي ...
يعني لو الاتنين عايزين مرح يوافقوا ويعيشوا حياتهم مرح مع بعض ..
لو مش عايزين تحت مسمي الحرام ..... الخ يبقي الاتنين في نفس الوقت يهددة بالفضيحة والطلاق وساعتها هيرجع في قرارة بسبب الفضيحة .

صحبتك بقي مش عايزة تجتمع بقرار مع ضرتها أو جوزها يبقي تطلب الطلاق وحدها وتخلع بنفسها .

بس افضل حاجة الاتنين يجتمعوا مع بعض في قرار ساعتها يبقي مفيش ندم بينهم سواء حصل جنس أو طلاق .

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%