NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جدعع

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لي ف السوشيال كلها لما (أنثي) تنشر منشور تلاقي التعليقات عليه كتير جدا وتلاقي عليه تفاعل اكتر في المقابل بقه لما (ذكر) ينشر منشور مفيش عليه تفاعل ولا كومنتات ولو لقيت تعليق ممكن هوه علق لنفسه وحتي لحظت نفس المشكله هنا ف المنتدي؟؟

• عجبني
  • بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: مدام دعاء, إبراهيم سالم, 卍 فرعون卍 و 4 آخرين
دي حقيقه وكمان في ارض الواقع يعني في الشغل ترقيا زيادات في المرتب بيتقبلوا في الشغل علطول لكن الراجل لازم يكون بيتكلم انجليزي ويكون واخد كوووورس فرنساوي 😂 وبيشتغل طول اليوم وميطلبش زياده ومينفعش يرد علي العميل لو شتمه عشان الزبون دايما علي حق😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: جدعع
دي حقيقه وكمان في ارض الواقع يعني في الشغل ترقيا زيادات في المرتب بيتقبلوا في الشغل علطول لكن الراجل لازم يكون بيتكلم انجليزي ويكون واخد كوووورس فرنساوي 😂 وبيشتغل طول اليوم وميطلبش زياده ومينفعش يرد علي العميل لو شتمه عشان الزبون دايما علي حق😂😂😂
و الانترفيو بتاع اي شغل البنت تتسال اسم عمك اي والولد احسبلي ف ظرف ثانيتين ضرب٣٦٣٧٣٧في 6363737😂

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
و الانترفيو بتاع اي شغل البنت تتسال اسم عمك اي والولد احسبلي ف ظرف ثانيتين ضرب٣٦٣٧٣٧في 6363737😂
حصل وشايف نفسك فين بعد خمس سنين وأسأله بالأنجليزي كتير كده 😂 واشتغلت فين قبل كده وايه سبب انك تسيب الشغل القديم ولازم تقعد تشكر في الشركه وأنها افضل شركه واحسن مدير وحاجه زفت

• بيضحكني
هى يا صاحبى الدنيا كده على طول البنت لها الأولوية علشان لموأخذه مفيهاش زينا فيها حاجة تانية..
مع تحياتى...

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مدام دعاء و ALbrens
توضيح بسيط اوي .

عارفه أن وجودي في البوست هيخلق جو قد يكون غير ظريف لكم .

ولكن بص انت صح ومفيش اي اختلاف على كلامك ..... ولكن مش ملاحظ حاجة !!

إن نسبه وجود الحساب الرجال اكبر بنسبه ٩٩.٩% يعني يدوب كام حساب بنت هم الموجودين !

نفهم من كدة إن بلغه التجاره في حد عليمي إن الطلب أعلى من المعروض يبقى...... اكيد فهمت .

طبيعي جدا أن حسابات البنات تكون كدة لأن روح الغريزه عندكم يا صديقي وفي الاول والاخر كلها كلها كلها مجرد نقاشات وبس .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل بيجري ور الكس يا خويا

• أتفق
توضيح بسيط اوي .

إن نسبه وجود الحساب الرجال اكبر بنسبه ٩٩.٩% يعني يدوب كام حساب بنت هم الموجودين !

نفهم من كدة إن بلغه التجاره في حد عليمي إن الطلب أعلى من المعروض يبقى...... اكيد فهمت .

طبيعي جدا أن حسابات البنات تكون كدة لأن روح الغريزه عندكم يا صديقي وفي الاول والاخر كلها كلها كلها مجرد نقاشات وبس .
طب وفي ارض الواقع البنات اكتر برضوا🤔

يسطا احنا هنفضل نلف وندور والحقيقة أن الرجاله بتحري ور اي كس

في كومنت لواحد فوق الكومنت بتاعي فيه الرد .

هو صح في كل حرف فيه لأن المشكله مش فينا المشكله احنا طرف فيها انما سببها انتم أو بعضكم عشان صيغه الجمع مش حلوه .

اني واي عندك حق انا حاولت أوضح بس واناقش معاكم .

يومكم سعيد 💐
تصبح على خير 💐🫴

• أتفق
  • أتفق
التفاعلات: The kinggg
هى يا صاحبى الدنيا كده على طول البنت لها الأولوية علشان لموأخذه مفيهاش زينا فيها حاجة تانية..
مع تحياتى...
عندك حق ي خديوي

• عجبني
التفاعلات: الخديوى
توضيح بسيط اوي .

لا ولا غير ظريف ولا حاجة مش لدرجة 99.9٪
مش لدرجة دي وبعدين حتى لو متساوين نفس الكلام هيحصل

• بيضحكني
التفاعلات: The kinggg
لي ف السوشيال كلها لما (أنثي) تنشر منشور تلاقي التعليقات عليه كتير جدا وتلاقي عليه تفاعل اكتر في المقابل بقه لما (ذكر) ينشر منشور مفيش عليه تفاعل ولا كومنتات ولو لقيت تعليق ممكن هوه علق لنفسه وحتي لحظت نفس المشكله هنا ف المنتدي؟؟
لامواخذه بس دى ناس سمب 🤝🏼

ما طبيعي يا صديق الرجل يهتم بالست يمكن يحصل تقارب في الأفكار و بعدها تفاهم و استلطاف و ..و.. الخ
لكن اهتم بشنب لية ..و خلي أفكاره لنفسه ناقصة شنباته هي أصل😁
ولا انت اية رائيك

في كومنت لواحد فوق الكومنت بتاعي فيه الرد .

هو صح في كل حرف فيه لأن المشكله مش فينا المشكله احنا طرف فيها انما سببها انتم أو بعضكم عشان صيغه الجمع مش حلوه .

اني واي عندك حق انا حاولت أوضح بس واناقش معاكم .

يومكم سعيد 💐
تصبح على خير 💐🫴
عندق حق المشكله ان في ناس فعلا هيه اللي بتسبب كدا

هو بص يا صاحبي معاك بالنسبة للمنتدى أيوه كلامك صح علشان عدد الذكور يضاعف عدد الاناث
لكن بالنسبة السوشيال عالعموم مفيش منه الكلام ده أنا عن نفسي اول ما تنزل منشور هتلاقى ناس كتير بعتتلك
وعالعموم هيا بترجعلك فى شخصيتك انت محبوب أو لا
بتنشر حاجه مفيده ولا لا بتعرف ازاى تنتشر وكده يعنى

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%