NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عن واقع تجربه البنت الي هتقول لا انا مش هفكر فيها هي اكتر وحدا هتحركك بسبب الشيطان
دي تاني وحده يحصل معاها نفس الحوار بس التانيه قديمه وكنا مرتبيطن اصلا ف الفكره ان الاتنين ف علاقات مختلفه بس نفس النتيجه
بص هو اعجاب لانها المفضلة عندك يمكن مبتفكرش فيها جنسياً بس مشاعرك كلها عموما بتتحرك ناحيتها و معجبه بيها وباهتمامها بيك وبتفاصيل حياتك وانها فهماك وانت فاهمها

بص هو اعجاب لانها المفضلة عندك يمكن مبتفكرش فيها جنسياً بس مشاعرك كلها عموما بتتحرك ناحيتها و معجبه بيها وباهتمامها بيك وبتفاصيل حياتك وانها فهماك وانت فاهمها
دا الي حاصل فعلا

• عجبني
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️
دي تاني وحده يحصل معاها نفس الحوار بس التانيه قديمه وكنا مرتبيطن اصلا ف الفكره ان الاتنين ف علاقات مختلفه بس نفس النتيجه

دا الي حاصل فعلا
عموما لو باقي عليها الموضوع ده ميوصلهاش واتعامل زي ما انت وسيب الظروف والوقت يحلوها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عموما لو باقي عليها الموضوع ده ميوصلهاش واتعامل زي ما انت وسيب الظروف والوقت يحلوها
هوا طبعا مستحيل يوصلها وانا بحاول احلو عشان مكرهش وجودها

مهو يا ابني نفس الشيطان ههه.. الراجل بطبعه كدا دي غريزه و شهوه .. امال احنا اخدين امر ب ليه بعدم الزني عشان احنا كدا دا حال الشهوه مهما كنت حريص هنقع لو فضلت مخالط .. افضل حل هو الابتعاد عن خطوات الشيطان .. انا بقولك الكلام دا عشان تحافظ علي الصلاه .. انا كمان كنت كدا ف تانيه جامعه مكنتش بعرف اصلي بس دلوقتي بطلت ب نصحك .. و عقبال ما نبطل كل حاجه للابد و يتبقي الحلال

• عجبني
التفاعلات: فشخولا
مهو يا ابني نفس الشيطان ههه.. الراجل بطبعه كدا دي غريزه و شهوه .. امال احنا اخدين امر ب ليه بعدم الزني عشان احنا كدا دا حال الشهوه مهما كنت حريص هنقع لو فضلت مخالط .. افضل حل هو الابتعاد عن خطوات الشيطان .. انا بقولك الكلام دا عشان تحافظ علي الصلاه .. انا كمان كنت كدا ف تانيه جامعه مكنتش بعرف اصلي بس دلوقتي بطلت ب نصحك .. و عقبال ما نبطل كل حاجه للابد و يتبقي ال

مهو يا ابني نفس الشيطان ههه.. الراجل بطبعه كدا دي غريزه و شهوه .. امال احنا اخدين امر ب ليه بعدم الزني عشان احنا كدا دا حال الشهوه مهما كنت حريص هنقع لو فضلت مخالط .. افضل حل هو الابتعاد عن خطوات الشيطان .. انا بقولك الكلام دا عشان تحافظ علي الصلاه .. انا كمان كنت كدا ف تانيه جامعه مكنتش بعرف اصلي بس دلوقتي بطلت ب نصحك .. و عقبال ما نبطل كل حاجه للابد و يتبقي الحلال
تمام تسلم ياغالي

• عجبني
التفاعلات: kingdomm
بعيداً عن الموضوع: المذي مش شرط تغير هدومك بسببه، ممكن تجيب لومؤاخذة البوكسر وتدعك بالمياه مكان المذي 3 دعكات بإيدك وتغسل عضوك وتتوضأ وتصلي عادي

بعيداً عن الموضوع: المذي مش شرط تغير هدومك بسببه، ممكن تجيب لومؤاخذة البوكسر وتدعك بالمياه مكان المذي 3 دعكات بإيدك وتغسل عضوك وتتوضأ وتصلي عادي

فعلا عندك حق مش شرط يغير الهدوم هو بس لازم مكان المذى يشطفه بشويه مياه وكان فى حديث عن الحوار ده بس مينفعش اكتبه طبعا

• أتفق
التفاعلات: فشخولا
انا ك ولد ليا صحبات بكلمهم وتساب وبتاع بس عندي وحده هي زي اختي بظبط ومفيش تجاوزات مبنا وله شتيمه وله كلام وله اي حاجه وله عمري تخيلتها ف حاجه بس او متبعتلي رساله او اكلمها عمتا حنكش يقوم ويوقول الي يعرف يقعدني يفرجني والمشكلة اني بصلي ف كل شويه محتاج اغير هدومي بسبب المذي وانا لغايه دلوقتي مش فاهم اي ده الي عندو تجربه يقول
ازاي هي صديقه وبتغير لبسك عليها كل يوم

المذي بتمسح الهدوم كويس و بتغسل العضو الخصيتين و خلاص كدا
ما تفتيش يا عم .. المذي نجس .. لازم نغسل مكانه في الأندر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%