NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماستر شريف

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقي بيقابلني كتير اوي اوي مشكله عدم جديه في كتير اوي بيكلموني و دي حاجه مش لطيفه اطلاقا و فعلا من اكتر الحاجات الي بتخليني افكر جديا اني اعتزل النت عامه
عايز اخد رأي السادة المحترمين في المنتدي
ايه الحل من وجهه نظركم للي بيخش يتسلي شويه و بعدين يخلع بدون حتي ما يقول

• عجبني
التفاعلات: Abdo112, الباحث عن صداقه حقيقية, رجل كتوم و شخص آخر
مش انت لوحدك اللي بتقابل المشكلة دي هو في ناس كتير بييجي عليهم وقت يحبو يجربو ميول جديدة وبعد فترة صغيرة يا اما بيفوقو من الوهم اللي بيعيشو نفسهم فيه يا اما مش ببلاقو أن اللي جربوه كفي احتياجاتهم فبيقررو يبعدو وفي نوع تاني وأعتقد أن دة أحسنهم هو بيبقا حابب يعيش التجربة في العالم الافتراضي بس ومش حابب يجربها في حياته الحقيقية

• عجبني
التفاعلات: ماستر شريف
مش انت لوحدك اللي بتقابل المشكلة دي هو في ناس كتير بييجي عليهم وقت يحبو يجربو ميول جديدة وبعد فترة صغيرة يا اما بيفوقو من الوهم اللي بيعيشو نفسهم فيه يا اما مش ببلاقو أن اللي جربوه كفي احتياجاتهم فبيقررو يبعدو وفي نوع تاني وأعتقد أن دة أحسنهم هو بيبقا حابب يعيش التجربة في العالم الافتراضي بس ومش حابب يجربها في حياته الحقيقية
صح فعلا نسبة كبيرة كده

• عجبني
التفاعلات: المحظوظ
انا هتكلم عن نفسي انا مبحسش بالامان بصراحة مع حد خصوصا ان الكل بيبقى هايج ومندفع اوي

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: سيدك, الباحث عن صداقه حقيقية, المحظوظ و شخص آخر
انا هتكلم عن نفسي انا مبحسش بالامان بصراحة مع حد خصوصا ان الكل بيبقى هايج ومندفع اوي
يا برو احساس الأمان ناحية شخص بييجي بعد وقت ومواقف غير كدة بلح وقت ما تحس بالأمان ناحية شخص بتمشي معاه وانت مغمض اتمنالك السعادة وتقابل الشخص اللي يستاهل ثقتك ويستاهل تديله الامان

• عجبني
التفاعلات: Saleeb
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الخوف والخجل وان في ناس غير سويه يتبهدل اللي معاها سواء ست او سالب

• عجبني
التفاعلات: الرايق فشخ و المحظوظ
بقي بيقابلني كتير اوي اوي مشكله عدم جديه في كتير اوي بيكلموني و دي حاجه مش لطيفه اطلاقا و فعلا من اكتر الحاجات الي بتخليني افكر جديا اني اعتزل النت عامه
عايز اخد رأي السادة المحترمين في المنتدي
ايه الحل من وجهه نظركم للي بيخش يتسلي شويه و بعدين يخلع بدون حتي ما يقول
لا شك إن كلامك صح ولكن هناك اكيد حل لأن الاطمئنان لبعض بيحتاج أدلة وبراهين....

• عجبني
التفاعلات: ماستر شريف، الباحث عن صداقه حقيقية و الرايق فشخ
بص اللى تلاقيه مستعجل ويقولك يلا وفاضى امتى اجيلك تعرف انه بتاع حوارات وشمفيش حد هيدى الامان من اول مره

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ماستر شريف و سيدك
لازم تتأقلم مع حقيقة ان كل الناس مش بنفس مشاعرك ونفس ميولك ودوافعك وإن اكتساب الثقة مش بيجى فى يوم وليلة وبدون مقابل وبمجرد التواصل الافتراضى . عشان متعذبش حالك لو انت جاد قايض الطرف الاخر كل خطوة جد من ناحيتك بمشاركة جدية وخطوة جد من ناحيته واغلب للى مش جد هيفركش الحوار من اوله وبدون ما تتعب حالك معاه

• عجبني
التفاعلات: ماستر شريف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%