NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أيام و بنعيشها

C. R. 7
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
إحدي الصديقات
تشتكي من زوجها انه بيعمل بالكتير 10 دقايق وينام ويسيبها محتاجه للجنس وبقاله فتره علي كده وهيا متجوزه بقالها سنتين وتعبت من الوضع
وهوه معندوش قابليه لاي علاج
الست دي تعمل اي؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: lina rimass, اردني رايق, sexypump و 3 آخرين
تطلق

• عجبني
التفاعلات: أيام و بنعيشها
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
إحدي الصديقات
تشتكي من زوجها انه بيعمل بالكتير 10 دقايق وينام ويسيبها محتاجه للجنس وبقاله فتره علي كده وهيا متجوزه بقالها سنتين وتعبت من الوضع
وهوه معندوش قابليه لاي علاج
الست دي تعمل اي؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
تراعى ضغوط الحياة ومشاكل الشغل

• عجبني
احنا في مجتمع شرقي الطلاق لازم يكون ليه سبب منطقي وبعدين معاها بنوته صغيره هتعمل فيها اي
كسم المجتمع لما يقولوا مطلقه احسن ما تضعف ويقولوا كلام تانى وبعدين مش كله مطلقه معيوبه ممكن يكون معاها زوج فاشل أو عيل خول

• عجبني
التفاعلات: شاب وحدانى و أيام و بنعيشها
تحاول تلقي وسيله تانيه انها توصل لشهوتها بيها

• عجبني
كسم المجتمع لما يقولوا مطلقه احسن ما تضعف ويقولوا كلام تانى وبعدين مش كله مطلقه معيوبه ممكن يكون معاها زوج فاشل أو عيل خول
كلام صح جدا وده اسلم حل تعمله بدل ما تفتح رجليها لحد يشبعها وكده هى مش هتكون راضيه ع نفسها

• عجبني
التفاعلات: المهندس محمد
مش منطق ولله يا هندسه معلش هو برضو منجبش العيب كلو علي الراجل ميمكن هي برضو مش عارفه توصلو للمتعه الصح

كلام صح جدا وده اسلم حل تعمله بدل ما تفتح رجليها لحد يشبعها وكده هى مش هتكون راضيه ع نفسها
ولما تطلق بقا هتعمال اي تتحول لعاهره برخصهصح

• عجبني
كلامك معقول بس كلام الناس صعب فعلا

مش منطق ولله يا هندسه معلش هو برضو منجبش العيب كلو علي الراجل ميمكن هي برضو مش عارفه توصلو للمتعه الصح
انا بتكلم عن وضع هو حكاه باين المشكله فين مبجبش العيب ع الراجل

كلامك معقول بس كلام الناس صعب فعلا
هو مش حل اصلا الي انتو بتقلو ده عامل زي واحد معه عربيه بس مديل قديم شويا فا عاوز عاربيه حديثه يبقوم يبيع العربيه بتعتو ويفضل بقا مكملها مشي

• عجبني
انا بتكلم عن وضع هو حكاه باين المشكله فين مبجبش العيب ع الراجل
يا ريس العلاقه مش نيك وخلاص في اسليب كتير الست بتوصل بيها للمتعه بس هو يجوز معندوش ثقافه كافيه فده نعلنو مش نرمي في الزباله

• عجبني
هو مش حل اصلا الي انتو بتقلو ده عامل زي واحد معه عربيه بس مديل قديم شويا فا عاوز عاربيه حديثه يبقوم يبيع العربيه بتعتو ويفضل بقا مكملها مشي
علي رأيك

• عجبني
يا ريس العلاقه مش نيك وخلاص في اسليب كتير الست بتوصل بيها للمتعه بس هو يجوز معندوش ثقافه كافيه فده نعلنو مش نرمي في الزباله
🙏🙏🙏

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%