NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة مرات ابويا وبرنامج التانجو

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
352
مستوى التفاعل
6,235
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,544
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان نستمر ♥♥
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: kingoffighter23, النسر المحلق, Sexy man1 و 66 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاااش قصه اشبه بالواقعيه لاني اعرف واحده كدا م التانجو
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل محارمك مراتك و mizo.
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان
كسها عاوز جردل لبن
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: فحل محارمك مراتك، mizo. و صاحب نفسي
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان نستمر ♥♥
تسلم ايدك يا غالي
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل محارمك مراتك و mizo.
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل محارمك مراتك
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان نستمر ♥♥
روعه تسلم فى انتظار المزيد من ابداعك وتميزك
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل محارمك مراتك
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان نستمر ♥♥
تمام بس انت عقدتها قوى وزودت عن المعقول فى الأحداث و كثير من التصرفات غير منطقي
 
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان نستمر ♥♥
كمل يا برنس بقصة جديدة وما تتاخر
 
دائما قصصك جامدة فشخ
عاشت ايدك يا برنس
 
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان نستمر ♥♥
عاش نيك قصصك كلها جامده
 
القصة تجنن تسلم
 
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان نستمر ♥♥
هجرب انزل برنامج تانجو - بمكن اتفرج
 
بقولك ايه انت قصصك حلوه وبحبها بس بعد ازنك كمل قصصك التانيه قبل ماتعمل قصه وياريت تكون سعد الديوث وعائلتة
 
  • عجبني
التفاعلات: بربغ
كنت قاعد مع ابويا لوحدنا بالبيت كنت ايام بنام ف شقتي المتشطبه وفيعا سرير والحمام
ابويا ال٥٧ سنه امي ماتت من سنتين
وانا عندي حاليا ٢٤ سنه وكنت وحيد امي وابويا
ابويا كان موظف فلوسو حلوه مكفيانه وانا شغال يوميات ومش محتاجين حاجه
المهم ف يوم ابويا اقترح عليه ان هو يتجوز عشان عايز واحده تخلي بالها من البيت وتنضف والحاجات دي وانا قولتلو انا حر وفعلا بعد اسبوع
ابويا اخدني وكان راح ل عروسه عندها ٤٠ سنه كانت جسمها مليان اسمها سناء
انا عيني كانت عليها شكله وسخه اووي من اكلها ف البانه وفعلا ابويا اتجوزها وجات عندنا وانا كنت بنام فوق علطول ومرت حوالي شهرين
ولبسها الضيق وكلامها الي كلو سكس بتقولو
وانا بقول مش مشكله اديني بهيج عليها كانت بتقول وانا بكون تحت معاها اها ياني ياكسمي
وانا بستغرب وعارف انها شرموطه بس مش ف ايدي حاجه وكنت بشوفها اكتر الاوقات بقمصان نوم وانا بكون بره وكنت بسمع صوتها بتتكلم جوه ومش بتبطل كلام ولما سالتها قربت مني وقالت اصل بتكلم مع صحبتي ف حاجات خصوصيه
وكنت بشوفها وهيا طالعه من اوضتها عرقانه وشعرها منكوش كان حد بينيكها جوه
المهم ف يوم كنت انا فوق ونازل الساعه ١٠ الصبح ابويا كان ف الشغل سمعت صوتها بتكلم حد كانت بتصبن ف الحمام انا سامع صوتها كانت عماله تضحك الباب مقفول من جوه
جاتلي فكره دخلت شقتي ودخلت من الحمام للمصاط بقيت اسمع صوت الغساله وصوتها واطي
واول مالقيتها قفلت الغساله سمعتها بتقول ايوه يابو سعيد ابعت اسد وانا همعتك لوحدك انا ركزت ف الكلام كويس عرفت انه برنامج من بتوع اليومين دول وفضلت اسمع
وهيا بتقول ااااه يلا مين هيدخل معايا ويشوف لبن صدري ولقيتها بتضحك بصوت عالي وبتقول جوزي كبير يادوب بيدخلو وينزل وينام
هههههه تاجي تدخلو تعالي دخلو وريحني
وكانت بتقراء وترد ع الرسايل الي بتاجي ليها انا بقيت مصدوم وانا بقول الواي فاي بيخلص بسرعه ليه انا نزلت كذا برنامج من بتوع الحاجات دي عشان ادور عليها وف يوم وهيا ف الحمام مسكت تلفونها وشوفت برنامج اسمه تانجو
وشوفت اسمها عليه وطلعت بسرعه وقفلت تلفونها واتغديت معاها وبحثت عن اسمها ودخلت عملت حساب باسم مستعار وكنت مستني بفارغ الصبر تطلع وبعد ماطلعت بنص ساعه هيا طلعت بث وكانت لبسه **** ولبسه قميص نوم
HQdIES1.md.jpg
وفضلت تدعك ف صدرها وتتكلم وتقول يلا ادعمو بعتلها ورده ببلاش كانت موجوده عندي وقالت ابعتو شامبنيه وانا باجي ابعت اتاري كل حاجه بفلوس وكان الدعم بيجيلها كتير اووي وهيا تفضل تحسس ع جسمها وواحد سالها ع جوزها بيقولها جوزك عمل حاجه انهارده قالت ولا اي حاجه لما بتاعي هينفجر من عسلي وقالت يلا عشان انا معايا واحد صناعي هنزل عسلي كلو عليها يلا مين هيدخل معايا يشوفني ويشوف لبن صدري وهو بينزل وكان في مشاهدين كتير اوي
وبعد ساعه كامله وانا شايف جسمها الملبن اودامي وكانت بتقوم ترقص وتقعد تعبانه انا بعت رساله بقولها جوزك مالوش ابن يريحك بدل ابوه
قررت التعليق عشان تشوفو وشافتو وقالت ايوه ابنو موجود ياخويا اهو وشكلو زي ابوه مالوش ف الحريم طول النهار بلمح ليه وهو زي الباف ده ناقص افتحلو رجلي وقولو دخلو يلا ولقيتها قفلت البث ومكتوب عليه غرفه خاصه عرفت انها بتنيك نفسها دلوقتي وانا مستني تطلع بعد نص ساعه بالظبط رجعت وكانت عرقانه وقالت انا تعبت قفلت غصب عني جووه الي كان معايا عرف حصل ايه وطبعا كل واحد نزل لبنو عليه
واحد بيقولها ياريتني كنت مكان ابن جوزك مكنتش هرحمك ليل نهار هنام معاك
وهيا ردت وقالت ياريت وهيا قالت انا هقفل بقي
هروح انضف تحت وانضف الي تعب معايا ده ومسكت الصناعي وقالت اول مره انزل عليه كده ده انا بتاعي اتهره ٢٥ دقيقه ركبه عليها لما فشخني انا عايزه واحد زي ده ويطول كده بس حقيقي بقي وفضلت تتكلم شويه وقفلت وانا ضربت عشره عليها وبقيت اتفرج ع غيرها ولقيت حد ف التعليقات بيشحن كلمتو وقولتلو عايز اشحن ب٣٠٠ جنيه وحولتلو فودفون كاس من عندي ل عندو علطول ولقيتو محولي بتاع فوق كده
ومر اليوم لحد ما اليل دخل كنت معاها انا وابويا وهيا بعبايه تجنن عليها وابويا دخل ينام الساعه ١٠ وانا فضلت قاعد وهيا جنبي وكنت لابس شورت وزوبري وقف عليها وكنت عايز اوريها زوبري
وهيا بقت تبص عليه وانا بتخيلها
لما زوبري وقف اووي وعمل خيمه انا انحرجت وهيا كانت بصالي وبتبص عليه انا قولتلها انا طالع بقي وطلعت وزوبري اودامي اول ماطلعت فتحت البرنامج بعد شويه هيا طلعت بنفس القميص
انا بعتلها ورده في ورده وهيا قالت هتدخل معايا فضلت هيا تتكلم وانا بتفرج ع جسمها وهيا بتهز في وطلعت الزوبر الصناعي السود وقالت انا تعبانه اووي انهارده والي هيدخل معايا هيتعب اووي
انا بعتلها وردتين بقولها مين تعبك كده شكلك يهيج اوي قالت انهارده قاعده مع ابن جوزي وزوبرو وقف اوي كان كبير وانا شيفاه وعيني بتاكلو لدرجه ان انا كنت عايزه اقوم عليها وطاعو وقعد عليه وقولو نيكني مكان ابوك
وراحت قىصت ع حلمت بزها جامد خرج منها لبن من القميص وانا اتجننت وصوتها الي عماله تقول اااااح ااااح وكان في دعم كتير قالت انا تعبانه يلا كل الدعم هيدخل وبعد ربع ساعه من الكلام والهيجان دخلت ودخلت معاها وهيا لسه قاعده لقيتها مره واحده طلعت صدرها كلو بره

HQdatwP.md.jpg
وانا هتجنن عليهم وع منظرهم
بقيت عايز انزل انط عليها وهيا بقت تهز ف بزازها وتقوم وتورينا طيزها وقالت فين الدعم وطلعت الصناعي وفضلت تخبط بيها ع كسها من فوق الكلوت وصوتها يهيج اوووي اهاتها والاح بتاعتها ناااار وانا مطلع زوبري الي وقف صاروخ
وهيا انا قولتلها فين لبن بزازك قالت اهو وراحت ضغطت ع بزازها الاتنين ولبن طلع منو
HQdlq5Q.md.jpg
وانا اااااه بقولها زوبري وقف اوووووي وعايز يدخل فيك يفشخك وكان معايا ١٣ واحد وكلو بيضرب عشرات وبيتكلم

انا ماسك زوبري بقولها زوبري طولو ٢٠ سنتي
وطخين ايه رايك تعتبريني ابن جوزك وتركبي ع زوبري هيا قالت ااااه ياريت كنت هتمتعني اووي وتنكني كل يوم حتي وابوك نايم ف الاوضه جنبنا هتناك منك ف كل حته ف البيت
انا زوبري ولع اوووي وهيا بقت تتكلم وتمص بزها وعليه اااااححححح تجنن بتهبل اي حد
انا فضلت اتفرج راحت حطت الزوبر مابين بزازها
HQdlX2f.md.jpg
وبقت تضم صدرها عليها فضلت كده وهيا ااااااه اااااه وانا عيني هتاكلها وهيا فضلت كده شويه وتضرب كسها وقلعت الكلوت بتاعها والناس بتدعم وبعد دقيقه فاتحه رجليها وشوفت كسها اااااااه شكلو ناااار وواسع هيا فضلت تدعك في وتدخل صوابعها واهات ناااااار مولعه وقالت انا تعبانه اووي وراحت دخلت الصناعي ف كسها لححد اخرو وفضلت تنيك نفسها وتصرخ بصوت واطي وهيا بعد ١٠ دقايق لقيتها بتنزل ونزل منها عسل غرق الارضيه وهيا كسها بيرتعش وهيا كملت وفضلت كده لحد مانزلت تاني وتعبت اووي وانا نزلت ع منظرها وغرقت بطني انا كنت ملط وهيا قامت بتورينا كسها وهو بيلمع وقالت انا مش قدره انا تعبت نكمل الصبح كده يبقي زوبر الصبح وزوبر بليل عشان اشبع وضربت كسها وقالت الارض باظت باي عشان لسه هنضف وقفلت
وانا دخلت اتشطفت ونمت هلكان صحيت الصبح شحنت تاني ب٥٠٠ جنيه والصبح الساعه ٩ نزلت وكنت هتجنن عليها وفطرت معاها وهيا بعبايه بيتي ضيقه عليها اووي وانا بتفرج ع جسمها وهيا ملحظاني وشافت زوبري وهو وقف وانا قعدت وهيا قعده جنبي وانا بتخيلها بتمصلي وزوبري بيوقف لحد ماوقف وبقي ناااار هيا حسيتها بتحك ف نفسها وكانت هيجانه اوووي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وانا طلعت وفتحت البرنامج هيا فاتحت البث وبعد ساعه من الكلام ف الجنس دخلت معاها خاص بردو وهيا قلعت ملط وكانت قاعده ع السرير وبقت تدعك ف بزازها والي جنني اكتر دخلت بزها ف بوقها وبتمص ف حلماتها
وفضلت تمص وتطلع من بوقها لبن من صدرها ع لعبها الي بيخرج منها وترميهم ع بزها
HQdV1Q2.md.jpgانا كنت خلاص بتفرج وهموت عليها فضلت اتفرج عليها وهيا قعدت تمص ف بزازها كتير وجابت الصناعي تدخلو مابين بزازها وتنزل الكامير ع كسها كان شكلو تعبان اوووي وكان قبل ماتدخل الصناعي ف كسها كان بينزل عسل ودخلت الصناعي ف كسها وبتنيك جامد واهاتها عاليه وراحت منزله ع الصناعي وهيا ااااااه ااااااه وبتضرب كسها وانا كنت خايف بتنزل بوشها وحد يشوفها ويصورها كانت شفايفها بس الي واضحه وهيا حاطه روج مخلي شفايفها تتاكل اكل
هيا فضلت تدعك ف كسها وتقراء كلمنا انا اول ماقولتلها ابن حوزك شكلو تعبك اوووي
قالت ايوووه تعبني اووي زوبرو علطول وقف وانا هتجنن عليه قولتلها اغتصبيه قالت ياريت خايفه ليقول ل ابوه بيحبو اوووي
وفضلت تتكلم معانا وانا بتفرج وقولتلها عايزك بليل لوحدي قالت عنيا بس تبعتلي اسد قولتلها هبعتلك الي انتي عايزه بس كلميني خاص قالت حاضر انا عملتلك متابعه اهو خلص وكلمني وهيا عملت كمان واحد بالصناعي ونزلت تاني وخرجت من الخاص بعتلها رساله خاص ردت وقعدت اتكلم معاها واتعرفت عليها اسم غلط والمكان غلط كانت اي كلمه بتقولها عن مكانها او اسمها غلط
وانا قولتلها انا من السويس ومعايا فلوس والخ الخ هيا طمعت وقولتلها مينفعش اجيلك انيكك وتاخدي ٥ الاف جنيه
قالت مش ع الفلوس بس ماينفعش وفضلت اتكلم معاها وقولتلها اعطيني رقمك احولك فلوس ع فودفون احسن وهيا مكنتش راضيه عشان خايفه
وانا قولتلها هروق عليك بليل بس انتي ابسطيني قالت عنيه بليل الساعه ١١ هفتح وقفلت معاها نزلت اتغديت وانا ناااار جوووه وهيا لبسه عبايه بردو تجنن وفضلت قاعد معاها لحد مابويا وصل بعد العصر وانا عيني في عنيها وبص ع جسمها وبقيت اكلها بعيني حته حته لما الساعه بقت ١٠ طلعت فوق وفتحت البرنامج واستنيت وهيا فتحت بعتتلي رساله وانا بعتلها
ودخلت انا وهيا بس وهيا قعدت تتكلم معايا وسالتها عن جوزها وابنو قالت جوزي مش بينام غير بمنوم عشان تعبان وابنو فوق طلع من شوي
قولتلها مدام جوزك نام ليه مش بتتناكي من ابنو
قالت ماتفكرنيش بقي الواد طول اليوم ياكل ف جسمي بعينو لدرجه ان بيبص ف عيني وكانو بيقولي انتي فاجره وانا بعتلها اسد هيا فرحت اووي وقامت تتنطط وتهز ف جسمها كلو قولتلها بتحبي تتشتمي وانتي بتتناكي قالت ايوووه وبحب اتضرب وانا بتناك اوووي
قولتلها انا عايزك تقومي تغيري القميص ده وتعتبريني ابن جوزك وعايز انيكك ايه اول حاجه هتعوزني انيكك فيها قالت كسي تعبان اووي
قولتلها عايزه تتناكي جنب جوزك قالت ااااه انام جنبو وانت تنكني ف كسي وتنزل جوايه واحبل منك قولتلها انتي لسه بتحبلي قالت ايوووه
انا كنت بتكتب وهيا بترد عليه صوت قولتلها ادخلي الحمام وعايزك بطقم جديد ومتعيني قالت حاضر هيا دخلت الحمام وحطت الفون ف الارض وبعد ٥ دقايق رجعت وكانت لبسه روب ابيض والقميص تحتو ابيض وبزازها تجنن وقولتلها اعطيني بوسه قالت خود وراحت عطتني بوسه
HQdeeqv.md.jpg
قولتلها شفايفك تتاكل اكل
وهيا بتقول عجبوك قولتلها اوووي دول حرير وهما بيمصو زوبري قالت اااااه وحشني المص اووووي واخدت الصناعي بتمصو وانا هيحان اوووي قولتلها سبيها دلوقتي ابن حوزك ده عجبك قالت ااااه اوووي جسمو حلو ومعضل
قولتلها بتحبي المعضل قالت اووووي قولتلها ليه قالت بيكون شديد وجامد قولتلها ااااه انتي عايزه الي ينيكك جامد قالت اايوه وكمان بحب الرومانسيه اووي احب اركب ع الزوبر وتمتع بيه ف كسي قولتلها ادعكي صدرك قالت حاضر وبقت تدعك ف بزها بايدي ومسكه التلفون بايد وفضلت تدعك وانا شايف صدرها
وهيا قالت تحب نبداء دلوقتي قولتلها صدرك حلو اوووي عايز يتمص من البن الي في قالت ااااه عايزه واحد يمصمص فيهم ويشرب لبني قولتلها انا هشرب لبنك وهشرب عسل كسك
هيا قالت انت بتحب تلحس قولتلها ايوووه اوووي احب افتح رجلك ونزل الحس في قالت ااااه حلو اووي الحس قولتلها عايز اشوف وشك قالت ماينفعش قولتلها عيب بقي انا عمري ماهفضحك وبعدين انتي بقيتي عندي غاليه دلوقتي
وحيات زوبر ابن جوزك وهيا ضحكت وقالت ماينفعش قولتلها برحتك وهيا الكاميرا ع صدرها

HQdvOSp.md.jpg
هيا قالت يلا انت تعبتني
قولتلها عايز انيكك ف الحمام قالت حاضر بس اشمعنا الحمام قولتلها بحب نيك الحمام قالت وانا كمان وفضلت تحكي ايام ماكانت بتتناك ف الحمام وجوزها كان بيجيب واحد صحبو يخدرو وصحبو يدخل عليها ينيكها وهيا مبسوطه وكانت لما بتدخل تتشطف كان بيدخلو عليها الاتنين وينيكو فيها وانا مستغرب وقولتلها وجوزك كان عارف قالت ايووه بياخد منو فلوس كان كل اسبوع ياجي يوم الخميس ينزل في مرتين ويمشي مرا لوحدنا ومره مع جوزي قولتلها انتي مش مخلفه قالت عندي بنت متجوزه من بدري وباخد منع الحمل دلوقتي قولتلها بقالك قد ايه بتتناكي قالت سنه تقريبا كان صاحب جوزي وانا معاها يعطيني فلوس ولما ادخل الحمام يدخل معايا وهو بيتشطف وينكني تاني مع جوزي لحد ماكسي وطيزي اتفشخو وبعدين اطلقت لما اخويا عرف طلقني وجوزي دلوقتي مايعرفش حاجه ومن وقتها وانا محدش لمسني فعملت البرنامج ده عشان اريح نفسي واكسب من ورا
قولتلها **** لهفشخ كسك وطيزك يامتناكه ضحكت وقالت طب يلا وريني انت هتقدر ع جسمي ده قالت ثواني ودخلت الحمام وقالت انا ف لحمام اهوو زي مانت عايز وراحت حاطت الفون ع حاجه وبقت توريني جسمها والروب لبسه قولتلها يلا اقلعي هيا قالت مش هعرف اقراء التعليقات سيبني براحتي بقي واتمتع انا مش هسيبك غير وانت بتقول خلاص تعبت
لقيتها بتحسس ع جسمها وبتلف وعطتني طيزها وبتضربها جامد وبتقول اضربها اوووي وانا مطلع زوبري المولع نااااار وهيا بتقلع الروب
HQdrCpp.md.jpg
ومنظر بزازها وفخادها يجننو اوووي انا فضلت اتفرج وهيا قلعت الروب بتاعها وبقت تمسك ف جسمها كلو وتحسس عليه وتضرب كسها ووطت للتلفون وقالت انا جيبه زوبر جديد محدش شافو غيرك هعتبرو زوبرك وركب عليه وفضل انط عليك
وانا قولتلها قومي ياكسمك وريني طيزك وكسك وبزازك طلعيهم يلا هيا قالت ايوه اشتمني كمان وطلعت صدرها بره وبقت تقولي عجبك ياسيدي قولتلها اوووي ياكسمك قالت كسمي بس قولتلها وبنت قحبه وعايزه تتفشخي وانا الي هفشخك وجوزك ابن التعبان ده هنيكك جنبو
يلا ياقحبه ادعكي ف كسك قالت حاضر هيا راحت رفعت القميص شوي وهيا وقغه وشوفت كلوت حبل داخل ف كسها انا ببص وهيا اخدتو ف جنب وفتحت كسها وبقت تدعك زنبورها
وراحت جابت الصناعي وحطتو ع البلاط وقالت بيلزق عشان اركب ع زوبرك لما اشبع وانا ببص عليها وهيا بتدعك ف كسها وشايف الزوبر

HQd4mzB.md.jpg
وهيا عماله تدعك ف كسها وقعدت تقول ااااااااه نكني نكني ياسعد قصدها ع سعد انا الي هو ابن حوزها مش اسمي المستعار الي قولتلها عليه
وبقت تدعك ف كسها وتجيب سيرتي
وفضلت تدعك اوووي وانا بتفرج واستغربت لقيتها بتصرخ وبتنزل عسل ع البلاط وهيا اااح اااااح مش قدره ياخربيتك كسي تعب من كلامك وبتفتحو اودامي وبتدخل صباعين في
وقالت محتاجه زوبر دلوقتي عايزه انزل ف الشارع وشوف اي حد اخدو ف الييت وخليه ينكني ع السلم وراحت قعدت ع الزوبر وكلو دخل ف كسها قالت اااااح نااااااار
HQdiXWB.md.jpg
وبقت تنط ع الزوبر وانا كنت ناااار مولعه وانا بتفرج عليها وهيا نست ان انا بتفرج وبقت تنط اااااه اااااه وبزازها بتنط معاها وشكلهم يجنن
وهيا اااااه ااااااه وانا بتفرج ومتمتع اوووب بالي بتعملو وانا بلعب ف زوبري وهيا ااااااه اااااه ياكسي ولفت عطتني طيزها والزوبر ف كسها قالت يلا دخل زوبرك ف طيزي ياسعد نكني اووووي وانا بدعك ف زوبري جامد ونزلت لبني ع ع بضاني وبطني وفضلت اتفرج عليها وهيا بتنط ع الصناعي وبعد ٥ دقايق هيا نزلت وبتنهج وقالت انا تعبت قولتلها انا نزلت قالت كنت عايزه ابلعهم اوووي
انا قولتلها عايزه تبلعي لبني قالت ايوه قولتلها اجيلك قالت تاجي منين قولتلها من السويس قالت تعالي هتعمل فيا ايه
قولتلها اول ماشوفك هحضنك وقفش طيزك وفضل اضرب فيها وامسك شفايفك دي اقطعها بوس واخدك ع اوضه جوزك اقلعك ملط واحس كسك وانتي تمصيلي زوبري ونيك بزازك ودخلو ف كسك وفضل انيك فيكي ف كسك وف خرم طيزك لحد ماجوزك ياجي من الشغل ويدخل علينا وانا وانتي تحت الحاف وانا راكب فواق وبنيك فيكي
ونزل ف كسك وانتي تقولي ااااه سخن سخن لبنك سخن وجوزك شايفك بتتلوي تحت الحاف ويشوف ابنو سعد بينيك مراتو ومايتكلمش عشان هو عارف ان مراتو عايزه تتناك هيا قالت ااااااه خيالك حلو اوووي قولتلها انا هستناك الصبح نعمل واحد كمان لوحدنا قالت انت عجبتني اوووي اي وقت تحب تنكني كلمني وانا هعمل حسابي ليك وهظبط كسي قولتلها انتي هتنامي قالت لا مش جيلي نوم قولتلها عايزك ترقصي قالت عيوني بس ابعت اي حاجه بعتلها كل الي معايا قولتلها بكره بليل في مفاجاءه ليك هخليها اودام الناس عشان الناس تعرف ان في داعمين ليك جامده
وهيا انبسطت وقولتلها روحي اتشطفي يلا عشان بكره هيحصل معركه تاني قالت ماشي وقفلت وانا اتشطفت ونمت هلكان فتحت علطول كانت الساعه ١٠ كانت فاتحه صبحت عليها وهيا اخدتني مع الناس الي داخله وهيا بقت تنيك نفسها وخلست وكلمتني خاص وقالت لسه صاحي قولتلها عندي تحدي ليك قالت ايه قولتلها تنزلي وتطلعي ع السلم مرتين وانتي فاتحه الكاميرا وانتي ملط وليك مني الف جنيه قالت لا اخاف قولتلها ليه الباب مكشوف للبرا قالت لا انا قاعده ف دور سحري وابن حوزي نايم فوق وفي تخت البوابه مقفله خالص بس ممكن سعد ينزل ف اي لحظه
قولتلها ماهو لو شافك كده هينيكك ولو ماشفكيش تكسبي الف قالت مش هينفع اطلع فوق قولتلها خلاص ممن عندك لتحت البوابه وتطلعي مرتين كده ويبقي ٥٠٠ جنيه قالت ماشي قالت البس ايه قولتلها ولا اي حاجه ضحكت وقالت ماشي
قولتلها براحه وانتي نازله انا قومت من سريري وجمدت قلبي ولبست شورت ع الحم وفانله
ووقفت ع الباب وانا شايف الكاميرا ع الباب فتحت الباب وانا شايف جسمها ملط
وبقت تنزل ع السلم واول ماوصلت للبوابه انا فتحت براحه وطلعت دخلت الشقه قولتلها لسه مره قالت حاضر وانا كنت خلاص ناوي انيكها وزوبري عامل خيمه ف الشورت الواسع وزوبري رفعو لفوق هيا طلعت ونزلت ع السلم وانا نزلت براحه وهيا وصلت للبوابه كنت انا اودام شقتها وشايف كلوتها ورا الباب اخدتو ف ايدي وبتفرج عليها كانت بتدعك ف كسها اول مالقيتها بتمشي خبط ع الباب وبقولها يامرات ابويا ف لحظه قفلت الفون وانا حطيت تلفوني ع السلم
وعمال اخبط وانا عارف انها تحت والباب مفتوح وانا قعدت ع السلم وقولت يابخت كلوتك الي محشور ف كسك ده فضلت اشمو وجمدت قلبي ونزلت براحه وانا موقف زوبري ع الاخر ونزلت شوفتها وقفه ف زوايه وبصالي ومرعوبه انا بصتلها وبقولها انتي عمله ليه كده خودي البسي ده وعطيتها الكلوت كان كلوت حبل دخلت ف كسها جنني اكتر قولتلها ياخربيتك ايه ده
وهيا زي ماهيا قالت هفهمك قولتلها افهم ايه قربت منها وحطيت ايدي ع بزها هيا قالت بتعمل ايه كده عيب قولتلها عيب ايه ياشرموطه ايه الي انتي بتعمليه ده وقفه ليه كده مين كان معاك قالت مفيش حد قولتلها كان في حد وانتي خرجتيه لقيتها بتعيط وهيا وقفه وبتقول مكنش في حد
انا قولت دي فرصتي روحت مسكت حلمت بزها وضغط عليها وقولتلها نزلي لبنك امصو هيا بصالي وسكته نزلت بايدي ع بطنها احسس عليها لحد مانزلت فوق كسها ومسكت كسها وقولتلها ولا لازم ادعمك بفلوس هيا مش عرفه تتكلم قولتلها مش قولتلك انبارح هتبقي معركه الصبح ولا نسيتي قالت انت قولتلها ايوووه انا ودخلت صباعي الوسطاني ف كسها هيا اااه قولتلها اخيرا بقيتي ملكي قالت ابعد بس قولتلها ابعد ايه ياكسمك ده انا هفشخك روحت هجمت ع شفايفها بوس وهيا عمله نفسها ممانعه وانا خرجت زوبري ومن غير ماهيا تاخد روحت حضنها زوبري فوق تخت كسها وهيا ااااه اتا مسكت زوبري وف لحظه دخلتو ف كسها هيا اااااه وحطت دماغها ع كتفي وانا زوبري ف كسها مش قادر احساس جميل اوووي زوبري ف كسها اخيرا بظات انيكها وهيا امممم ااااه وانا مدخلتش زوبري للاخر يدوب نصو عشان ماتصرخش تفضحنا فضلت انيكها وهيا ااااه تعالي نطلع فوق اخدت وطلعنا واول الباب رفعت رجليها ع المطبه ودخلت ززبري ف كسها وفضلت انيك فيها واحنا وقفين وفعص بزازها وهيا ااااااه اااااه ااااااه وانا بنيك وهيا ااااه كمان اوووي قربت انزل نيك اووي بقيت انيكها اوووي
وهيا حضناني وبتصرخ وعسلها بينزل ع زوبري نارر وانا لسه مكمل ف كسها وعسلها ولعني اووي مابقتش قادر قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ف كسي نزل وانا بنيك اووي ونزلت قذايف ف كسها وهيا ااااااح ااااااه حلوووو اوووي ياسعد
وانا بمص بزها وخرجت زوبري ولبني بينزل ع فخادها من كسها هيا بتاخدو تبلعو لسه بتتكلم لقينا البوابه بتتغتح علطول انا طرت لفوق وهيا دخلت براحه وانا طلعت دخلت براحه وبقيت فرحان اوووي وبعد نص ساعه ابويا رن وقالي يلا عشان تفطر نزلت وسالتو جاي بدري ليه قالي اامكنه عطلانه ومن غيرها مفيش شغل
وانا عيني ع مرات ابويا وكنت بدخل المطبخ عشان اشرب كنت بحسس ع طيزها جامد وقفش بزازها وقولها هنيكك انهارده ف طيزك يابنت القحبه بقي جوزك بيجيب راجل ينيكك
قالت اااه يرضيك قولتلها لا هنيكك انا لوحدي ودخلت صباعي ف الفرق مابين طيزها
وخرجت وبقيت كول اليوم اتحرش بيها لحد اليل مدخل وكنت كل شويه اقولها هيحصل معركه وابويا اخد العلاج ونام وانا هيا كانت لبسه عبايه زرقه ضيقه اوووي وانا ببصلها وهيا مبتسمه قولتلها ادعمك باسد ولا تاخدي الاسد نفسو وطلعت زوبري ضحكت وقالت عايزه الاسد نفسو ونزلت مسكت زوبري وبقت تدعك فيها وبصالي ونزلت تمص راسو ودخلتو للنص وهيا بقت بتمص

HQ22I5l.md.jpg
وبفت تمصلي وانا نمت ع المجلس وهيا نزلت الشورت وبقت تمصلي وهيا مبسوطه اوووي وانا ماسك دماغها وبدخل زوبري للااخر ف بوقها وهيا تمص وبقت تطلع لسانها وتمشيه ع زوبري رايح جاي كانو ايس كريم وكنت مولع وهيا واخده راس زوبري تمص فيها وترجع تدخلو كلو فضلت كده لحد لما حسيت ان زوبري جلدو اتنحت من مصها قالت تعبت ده لسه بدري ومسكت زوبري ودخلتو بين بزازها وتدعكو فيهم

HQ23g8x.md.jpg
وهيا مسكت بزازها واتا بقيت انيك ف بزازها وهيا مسكتهم وكانت راس زوبري بتخرج من بزازها وهيا تمص الراس فضلت تمص ف الراس مع كل نيك لبزازها فضلت كده خمس دقايق قولتلها هنزل وهيا بتضحك قالت نزل وهيا ماسكه بزازها وبتفرك بيهم زوبري وراس زوبري ف بوقها بتمص فيها ولسانها ع راس زوبري فضلت كده تمص والي مجنني بزازها الطريه الي مخليه زوبري ناار نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وفضل تبلع اخر نه ف زوبري وانا قولتلها دورك قالت ف ايه روحت زقيتها ع ضهرها وهيا بتضحك وفتحت رجليها وعلطول دخلت بالساني لحس ف كسها وبقرص ف زنبورها وشدو ب شفايفي وانزل الحس وامص ف كسها وهيا بتتلوه تحتي زي التعبان وانا مكمل ف لحسي ودخلت لساني ف كسها مستحملتش ٣ دقايق ولقيتها بتنزل انا حطيت كف ايدي ع كسها ادعك كسها وهيا بتنزل اااااه اااااه مش قدره اااه وانا وهيا نزلت وانا بقولها لسه ياكسمك شوفتي حاجه ده لسه اليوم طويل ونزلت كملت لحس ف كسها ومصيت كل نقطه من كسها ف بوقي
لما نضفت كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها وانا بلحس ف كسها وبعد شويه راحت منزله تاني وجسمها كلو بيرتعش فضلت نايم ف حضنها ساعه كامله نتكلم وهيا قالت بكره هطلعلك بدري لما ابوك ينزل انا طلعت ونمت زي منا ملط وباب الشقه مفتوح محسيتش غير بحد بيمصلي فتحت عيني وقالت قوم جهز نفسك قولتلها ابويا خرج قالت لا بس انت وحشتني ف حبيت اطمن عليك ورحعت تمص ونزلت لما سمعت صوت ابويا وبعد ربع ساعه طلعت ملط وف ايديها عبايه
قالت مش قدره وراحت طلعت ع السرير اخدت زوبري تمص في فضلت تمص في وانا قولتلها كفايه ياكسمك بعدتها عني وقولتلها يابنت المتناكه حد يطلع كده قالت مش قدره قولتلها افردي رجع زي انبارح قالت فاكر لما كنت بتكلمني ع البرنامج وقولت انك راكب فوقي وزوبرك ف كسي وجوزك دخل علينا وانتي فوقي والحاف مغطينه وانت نزلت ف كسي وانا قولت لبنك سخن ناار ف كسي قولتلها ااااه قالت هعمل نفس الحوار حتي لو ابوك شافني هفضل ف حضنك وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها وبفيت اضرب كسها وطيزها جامد وهيا تصرخ من الضرب ع كسها بقي احمر شوي وانا نايمتها ع بطنها وقعدت فوق فخادها وكملت ضرب ع طيزها جامد وهيا اااااه كمان اضرب وانا بضرب والصوت مالي الشقه كلها وفتحت طيزها بايدي الاتنين ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها فضلت الحس ف الاتنين وهيا اااااه كفايه دخل زوبرك يلا وانا مكمل ف الحس ونمت عليها ومسكت زوبري وحطيتو ع فتحت طيزها ودخلتو ف طيزها ودخل بصعوبه شويه وكان بيقطع ف طيزها وبقولها مش بتتناكي فيها ياكسمك
قالت ده من زمان وفضلت انيكها وقالت تعرف ي سعد اقولك سر قولتلها قولي قالت اوعي يطلع لحد قولتلها ماتخفيش قالت اخويا لما طلقني من جوزي فضلت ف بيت امي شهرين من غير نيك واخويا متجوز وبحكم ان انا كبيره عنو زعقت معاه وامي بره وقولتلو انتي تطلقني وتحرمني من الجنس وانت تروح بيتك تنيك ف مراتك
وانا كل ده بنيك ف طيزها ومركز معاها وكملت وقالت لو مجيتش دلوقتي ورايا الاوضه ونكتني هتلاقيني بروح لطليقي ينكني تاني او هجيب ناس هنا وامك بره ودخلت اوضتي ولبست قميص نوم بدون كلوت وستيان وكنت مستنيه يدخل اول مادخل علي قالي هتفضحينا قولتلو ماتخفش
وفتحت رجلي وكسي اتفتح ولقيتو بيقلع البنطلون بتاعو وزوبر طلعو مكنش كبير بس زينا المحارم حلو اوووي دخل زوبرو ف كسي وفضل ينيكني ربع ساعه كامله ونزل ف كسي ومشي وكان كل يومين بياجي ينكني وينزل ف كسي وانا حبلت منو بس اخدت حبوب نزلت الي ف بطني وبقيت اخد حبوب منع الحمل وبقي ينكني كل اسبوع مره وكنت بمصلو زوبرو وينزل ف كسي لحد مابوك اتقدم وهو مصدق وجوزني ومن وقتها مالمسنيش وانا صدقت مالقيتك وانت الي هتموتني تحتك
وانا بنيك في طيزها ودخلتو ف كسها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا نزلت عسلها واخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بلعت كل البن والعسل ونضفت زوبري قولتلها اركبي عليه قالتلي كده هتتعب قولتلها اركبي ياشرموطه وضربها ع بزها هيا ااح وراحت طلعه عليه وعطتني ضهرها وركبت ع زوبري ودخل ف كسها
HQ2nViN.md.jpg
هيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها كلو وماتحركتش وبقت تروح يمين وشمال وزوبري يخبط ف جوانب كسها وقالت عندي فكره حلوه مسكت تلفونها وقالتلي زي مانت ودخلت ع البرنامج وطلعت بث وقالت يلا ادعمو بسرعه عشان تشوفوني وانا ركبه ع زوبر ابن جوزي
وفعلا بعد ٥ دقايق بتقولي الدعمين كتير اوي
اول مره اجمع مبلغ زي ده قالت صورني وانا ركبه ع زوبرك اخدت التلفون وكنا طلعنا بث خاص
وهيا كانت اختارت الناس وانا بصور زوبري وهو وقف وهيا قعدت بكسها عليه وبقت تتناك مني وانا بقول ادعمو كمان عشان انزل ف كسها وتحبل مني بنت القحبه دي الشرموطه بتحب تتناك من كذا زوبر يلا مين هيكلمني ويتواصل معايا عشان ينيكها معايا وفي ناس كتير بتقول انا عايز انيكها وانا اقولهم ادعمو وانا بقرب الصوره من كسها
وانا بنيكها جامد وخرج زوبري كلو الا الراس بس
HQ2xR8F.md.jpg
وهيا تنزل وتصوت من النيك وتقول زوبرك كبير اووي كسي بيوجعني ااااااه وانا بنيك ف كسها خرجتو ودخلتو ف طيزها وبقيت اقولهم الشرموطه عايزه تتناك مني وحيات امي لو محدش فيكم دعم ماعاد حد هيشوفها بتتناك مني تاني هاخد التلفون منها وهنيكها لوحدي وهمسح البرنامج ده تبقي بتعتي بس وبصراحه الدعم كان كتير اوووي لدرجه ان انا شوفت الاسد ده خمس مرات وانا بقيت طيزها خرجت زوبري من طيزها وبقيت اخبط بيه ع كسها وطيزها وهيا تحرك كسها ع زوبري وواحد كتب دخلو ف كسها بنت المتناكه دي حبله من زوبرك انا مسكت زوبري وحطيتو ع باب كسها

HQ2IQ3B.md.jpg
ودخلت راسو وهيا قعدت عليه وقعدت تقول مش قدره وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا بنيكها وحسس بمتعه اوووي مش من الناس الي بتتفرج عشان هيا حاميه اوووي وكسها بينبض ع زوبري ولقيتها بتصرخ وقعدت ع زوبري وزوبري ف كسها ونزلت عسلها ع فخادي وزوبري اتغرق
وانا مسكت طيز بايدي وبقيت انيكها وهيا اممممم ااااح كمان كمان نزل ف كسي حبلني زي ماخويا حبلني وطليقي كان بيجيب راجل ينكني بفلوس كل ده والناس بتسمع وبتدعم وانا مستمحلتش ونزلت لبني ف كسهاوهيا قعدت ع زوبري ولبني خرج من كسها والي موحود بيقولو ااااااه احلي من مليون مع سكس ده احنا نزلنا كمان انا قولتلها هقفل بقي عشان هنتشطف وهنعمل واحد تحت الدوش وقفلت النت واخدتها ف حضني ونزلنا ملط اخدنا دش عال نضفنا نفسنا ولبسنا وفضلت قاعدين وغدتني وعملنا زوبر ع السريع واحنا ف المطبخ واليل دخل قالتلي ايه رايك نعمل واحد زي بتاع الصبح وبعدها امسح البرنامج ده خالص اتفقت معاها وابويا نام اخدتها عندي ولبستها **** وانا لابس بتاع ع وشي والكاميرا بقت بعيده وكنت بالبوكسر وهيا بكلوت وستيان وقميص نوم خفيف خالص والدعم نزل كتير اوووي
وكنت بقفش ف بزها وكنت بعطي ضهري للكاميرا وهيا تمص ف زوبري وكلو كان عايز يشوف وانا بوقفها اودام الكاميرا وخبك ع كسها وقولهم انبارح فشختو نيك انهارده هفتحو اودامك وهتخلف مني وتبقي مراتي البوه والدعم بيزيد وعطيت ضهري للكاميرا وهيا قلعت الكلوت وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك وهيا ااااه اااااه كمان وبعدت عنها وهيا وقفه ودخلنا الخاص والدعمين كتير دخلو وهيا بقت تدعك ف جسمها وكسها وتفتح وفضلت تقولهم ادعمو كتير وابعت ياكذا وكذا والناس تبعت وهيا ببتكلم اعطيلها زوبري تمص في وتمص بضاني ونيكها اودامهم وهيا تصرخ فضلت انيك فيها نص ساعه والدعم كتير جداااااا جدا
وفضلت انيك فيها ونزلنا مع بعض ونمت ف حضنها وعملنا واخد تاني ونزلت ف طيزها وواحك ف كسها وقفلنا واتشطفنا وقالت الصبح اجيب كل الفلوس وكفايه كده انا بقيت انيك فيها ف كسها وف طيزها وانا بقيت عايش تحت معاهم ف الغرفه التانيه ابويا ينام هيا تاجي تنام ف حضني ونعيش اليوم نيك وكذالك بنهار بوس واحضان بس النيك بليل لحد دلوقتي بنيك فيها وابويا طلع ع المعاش وبياخد معاش حلو مكفينه وطول النهار ع القهوه وانا مش راحم سناء من النيك لحد مابقي عندها ٤٥ سنه ولسه جسمها احلي من الاول
ليل نهار بنيك فيها حتي لما اتجوزت فوق مكنتش بسيبها غير لما بكون نيكها ف اليومين مره كده بليل ومراتي خلفت تؤام وهيا تقولي لو كنت خلفت منك كنت هجيب تؤام
وفضلت انيك فيها لحد مابقي عندها ٥٧ سنه وابويا مات وهيا فضلت تحت ونكتها بعدها ب ٣ شهور ورجعت انيك فيها وكانت اسخن من الاول
والعيال كبرت ومراتي كانت بتحب سناء
بتقول زي امي وانا بقيت يوم ويوم انيك سناء
ومكنتش برحمها وهيا تقولي انا مش زي الاول براحه عليه وانا ولا هنا وف يوم كنت ف الشغل وطالع لقيت اخوها نازل من شقتها سلمت عليها وعملت نفسي طالع فوق شقتي اول مانزلت دخلت بالمفتاح الي معايا ولقيت سناء نايمه ع السرير وكسها غرقان لبن عرفت ان اخوها كان بينيكها وقالتلي اخويا كان هنا وعايزني اجي انام عندو اصلو طلق مراتو والعيال معاه وعايزني اخلي بالي منهم ولما عرفتو ان انت بتخلي بالك مني وبتجبلي كل حاجه قالي كل خاجه هتكون عندك وبالمره هنيكك زي زمان ونكني من ١٠ دقايق قولتلها اخوك كبير قالت عندو ٥٠ سنه اكبر منو ب ٧ سنين اهو ع الاقل هو مش هيتعبني زيك انا جامد عليه ومش بتسيبني غير لما بكون منزله مرتين بتعب قولتلها زي ماتحبي بس عايزك تبقي تاجي لما اكلمك قالت حاضر هاجي اشوف ولادك وتنزل تحت تفضي لبنك ف كسي وطيزي قولتلها هتمشي امتي قالت بعد بكره قولتلها خلاص بكره بليل هنام ف حضنك والصبح اخوك يكون جالك قالت ماشي اليوم راح تاني يوم كنت ف الشغل روحت وعطيت مراتي منوم والعيال نامت من بدري ونزلت اخدت حبايه فياجرا
ونزلت ل سناء نزلت ف كسها لحس وع شفايفها وبزازها مكنتش راحمها خالص وهيا نزلت ع وشي وكملت وخليتها تمص ف زوبري ربع ساعه كامله كنت بنيكها ف بوقها جامد ونزلت ع كسها فشختو ساعه كامله بنيك ف كسها وطيزها وهيا نزلت مرتين كمان غير الاوله لما جسمها يقي بيرتعش وانا نزلت ف كسها كميه كبيره اوووي وزوبري لسه وقف صاروخ وكملت فيها نيك وصوت النيك بالبن تحففففه فانيه نزلت ف كسها ٣ مرات ونمت ف حضنها وجسمي متكسر صحيت الصبح وهيا ف حضنيكملت مص شفايفها وبزازعا اعض فيهم لما علمو وددخلت زوبري ف كسها تاني وفضلت انيك نص ساعه كامله واخوه رن عليها وعرفت انه ف الطريق وانا كملت نيك لدرجه ان هو وصل تحت رن عليها قالتلو دقيقه وهفتح وانا كملت نيك فيها ونزلت ف كسها ولبست هدومي وطلعت وهيا مسحت كسها ولبست وفتحت وطلع واخدو الهدوم ومشت واتا قفلت الشقه وبعد اسبوعين كلمتني وعرفت انها جايه انهارده ولحسن حظي ان مراتي كانت حامل وعند قريبها والعيال معاها
اخدت سناء ف اوضه مراتي وطول اليل انيك فيها وهيا تحكيلي عن اخوه وبينيكها كل ٤ ايام مره
بقيت انيك فيها طول اليل ونامت ف حضني والصبح عملنا كمان نيكه ومشت وكانت كل اسبوعين كده تاجي انيكها وفشخ كسها وطيزها لحد دلوقتي عندها ٦٢ سنه بس جسمها لسه ملبن وتنيكها تقول بتنيك ست عندها ٣٥ سنه
وقالتلي اخويا عرف ان انت عارف ان هو بينكني وعرف انك بتنكني كمان قولتلها عرف ازاي قالت انا قولتلو وهو نايم فوقي عشان يقدر ينكني زي الفياجرا وف يوم قالتلي تعالي نكني اودام اخويا وفعلا روحت سلمت ع اخوها كان كبير ٥٥ سنه
هيا نزلت ع زوبري تمص فيها واخوها يبصلنا وزوبرو بقي يوقف وهيا تمصو وانا وقفت وراها وهاتك ينيك فضلت انيك فيها وهيا تمصلو ونزلت ف كسها وهيا قعدت ع زوبرو وفضلت تنط ع زوبرو بعد دقيقتين نزل ف كسها وانا فشخت طيزها ودهلت زوبري ف طيزها ونزلت ف طيزها بقيت انيكها فيها لحد ماقلت انها مش هتقدر تتناك تاني وبعدت عنها وكنت لما بروح عندها كنت ببوس فيها ولما بحسس ع جسمها اوقات بتخليني انيكها واوقات لا وبقي عندي ٤ عيال ٣ ولاد وبنت ومراتي مش حرماني من اي حاجه ف الجنس وكسها نساني سناء خالص ف يوم كنت جاي من الشغل وقتها العيال كانو عند حماتي الا البنت الصغيره لسه بترضع دخلت اوضه ******* لقيت مراتي مني نايمه بالكلوت بس

HQ2lEPe.md.jpg
وانا عجبني منظرها اووي وانا منكتهاش من فتره عشان كانت تعبانه قربت منها وقلعت هدومي وقعدت جنب كسها وفضلت وحطيت عليه فضلت ادعك في وهيا تتحرك

HQ203W7.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بسناني اكلو براحه واشم في وفضلت ادعك في وهيا بقت بتتحرك وهيا فاقت وشافتني قالت عرفه انك تعبان قولت اجهزلك نفسي تاجي تريح نفسك علطول ولقيتها مسكت زوبري وبتدعك في وانا بدعك كسها وقلعتها الكلوت ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو جامد

HQ20ee4.md.jpg
فضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه زوبري تدعكو فضلنا ع كده وانا مستخيل انزل دلوقتي انا عشان انزل محتاج ساعه كامله نيك انا داخل ف ال٤٠ يوم كنت بفضي نفسي وانا بقفش ليها وحاضن طيزها وكانت بتمصلي محروم من كسها ومش بنيكها ف طيزها فضلت ادعك ف كسها ٥ دقايق وهيا صوتها يعلي لحد مانزلت ع ايدي بسيط خالث انا عدلت نفسي ودخلت زوبري ف كسها

HQ21up4.md.jpg
فضلت انيك في كس مراتي وهيا تتوجع من النيك ف كسها وانا بنيك وجسمها يتهز تحت مني منظر يهبل واتا بنيكها وبقولها ملبن زي امك وهيا مش بتتكلم وفضلت انيك فيها ف كسها وخليها تمصلي زوبري وانا الحس كسها وعملنا وضع 69 وفضلت الحس كسها ونزلت تاني ع وشي وانا عارف ان كسها محوش العسل وانا مكنتش راحمها من الحس لحد ماهيا نزلت تالت ع وشي
وهيا جسمها رتعش مني نيمتها ع بطنها وروحت راحت فوقها ومدخلو ف كسها فضلت انيك وهيا تصوت تخت مني لحد مانزلت ف كسها نزلت كميه كبيره ف كسها فتحت كسها ومستني لبني يخرح مخرجش وكسها خارج منو ٤ عيال وشكلو يحنن
حتي اتفرجو انتو

HQ2EWSs.md.jpg
وحد يقولي لبني راح فين حوه كسها

انتهت.... ♥



التفاعل يشباب مش عجبتك حط الايك والتعليق الحلو بقي عشان نستمر ♥♥
روعه ومنتظرين الاجمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%