NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المجهول.

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المنتدي حاسس انو بقي ممل اوووي ومفيش فيه اي جديد ومبقاش فيه كتاب خالص وحتي الكاتب الحلو مبيكملشي القصه بتعته ويبدي واحده جديد وبرضوا مبيكملهاش
ومفيش حريه راي خالص
عايزين جديد وتطوير ويسلام لو جبتوا كتاب من المنتدي القديم يبقي فل الفل

• عجبني
التفاعلات: Life selector و mor2010
والغريب في الموضوع انكوا بثبتوا قصص مع احترامي لكاتب ممل جامد ومفيش عليها تعليقات اصل

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️ و mor2010
عندك حق وانا كتب عن الموضوع وملقتش تفاعل

• عجبني
التفاعلات: المجهول.
عندك حق وانا كتب عن الموضوع وملقتش تفاعل
مش عارف فين المشكله وحتي كتاب المنتدي الحلوين بيعتزلوا علشان مفيش تقدير من الاشراف مع انو ليهم متبعين كتير جدا

بقت حاسس ان الدياثه بس هي اللي مسيطره علي المنتدي

• عجبني
التفاعلات: المجهول.
ومفيش اصلا حاجه حلوه
مبتذله جدا دلوقتي تفحت تلاقي العيال الحيحانه منزله صوره و كاتبه شايفها مين مفيش اي ابداع و شغل لم ريتش و خلاص
انا بحاول انوع فالموضوعات و انزل كذا فكره بس مفيش تفاهم خالص

• أتفق
التفاعلات: رجل من زمن فات و نينص ٣
المنتدي حاسس انو بقي ممل اوووي ومفيش فيه اي جديد ومبقاش فيه كتاب خالص وحتي الكاتب الحلو مبيكملشي القصه بتعته ويبدي واحده جديد وبرضوا مبيكملهاش
ومفيش حريه راي خالص
عايزين جديد وتطوير ويسلام لو جبتوا كتاب من المنتدي القديم يبقي فل الفل
مع احترامي ليك في ناس مش بتكمل قصتها فعلا بس في كتاب بتكملها وانا منهم ان شاء **** عندي قصه وهكملها بس اوقات بيكون في ظروف فالواحد بيغيب كتير بس بيرجع يكمل وفي كتاب تاني اصلا بتبطل كتابه بتبقى حاجه نفسيه فعادي يعني ممكن تلاقي ناس غابت فتره وهترجع

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نينص ٣ و العنتير
مع احترامي ليك في ناس مش بتكمل قصتها فعلا بس في كتاب بتكملها وانا منهم ان شاء **** عندي قصه وهكملها بس اوقات بيكون في ظروف فالواحد بيغيب كتير بس بيرجع يكمل وفي كتاب تاني اصلا بتبطل كتابه بتبقى حاجه نفسيه فعادي يعني ممكن تلاقي ناس غابت فتره وهترجع
خلص وحيات ابوك مستنين الجزء. علي نار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلص وحيات ابوك مستنين الجزء. علي نار
حاضر و**** بس زي ما قلت فالتعليقات معايا عزا ولسه راجع منو ياخويا بس هبدأ اكتب فيه انهارده ان شاء ****

حاضر و** بس زي ما قلت فالتعليقات معايا عزا ولسه راجع منو ياخويا بس هبدأ اكتب فيه انهارده ان شاء **
البقيه فحياتك معرفش

• حبيته
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%