NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكله البنات اللي جربت من ورا قبل الجواز

مفيش فائده
مفيش فايده من ايه ولا في ايه ولا علي ايه بالظبط... معلش يا جماعه راعو الناس اللي فهمها علي قدها وعايزه تفهم:(

الكلام ده معناه أن المطلقة بتفضل متعلقة بزوجها الأول حتي لو تزوجت من غيره ، وبالتالي لو حصل وتقابلا وهي علي ذمة زوجها الجديد فهتبقي محتاجة تعمل علاقة كاملة مع طليقها مهما كانت معاملة زوجها الجديد من حيث إحترامه وتقديره لها وإشباعه لرغباتها الجنسية ؟!

إعتبر دى دعوة للشباب لعدم الزواج من مطلقات ؟

أنا آسف .. مش قادر أقتنع بالكلام ده .
ماهي بتقول انه شرط اساسي انها تكون استمتعت في العلاقه فلو الطلاق مش مش بسببها هي اكيد هاتفضل متعلقه بيه

اغلب الي بيكتبو اصلا مش بنات 😂😂

يعني برا الستات بتتعلق بأول راجل لمسها ؟
كفاية عبط عشان خاطري ، إحنا عشان مجتمع مفيش فيه أي أم ثقافة حقيقية عن الجنس+ عدم الإعتراف بحرية البنت ، فبتتعلق بأي حد اخترق الحاجز لا اكتر ولا اقل
هو انت بتتكلم صح ..بس يعني ممكن لو قلنا ان احنا علشان عاطفيين شويه ممكن نكون بنتعلق فعلا باشخاص معينه مبننسهاش بسهوله بغض النظر عن نوع التعلق او سببه ..لكن برا شبه تقريبا يعني شبه متبلدين ...طبعا مفيش قاعده ملهاش استثنائات بس هما بره فعلا طالعين علي العمليه لكن مش عاطفيين اصلا ولا شبهنا ..فانا متفق معاك في كلامك صح وبرضو الثقافه اللي انت قلت عليها دي بتفرق من عندهم لعندنا ..بس احنا عاطفيين .اه بصراحه

شويه فضفضه علي اللي قريته هنا في اعترافات مجهوله والغريبه اني قريت هنا اكتر من مره كذا موضوع لكذا بنت كانوا لسه متجوزوش ومارسوا مع رجاله من ورا وكل واحده جربت فيهم معرفتش تبطل والامور اتطورت لدرجه العشق الجنسي ومش غريبه ان منهم اللي كانت مخطوبه لحد كويس ومنهم اللي هتتجوز خلاص ومخطوبه لحبيب عمرها ومنهم اللي بتحب خطيبها ومتعرفشي غلطت مع غيره ازاي وكل سؤالهم لما هنتجوز الامر دا اكيد هيتغير ولا لأ وجوابي علي سؤالهم ان هما هيفضلوا يحبوا كدا بعد الجواز ولا لا ولو اتجوزوا هيبطلوا وهينسوا العلاقه دي ولا لا
الحقيقه اننا كبنات وستات مبنعرفشي ننسي دا فعلا والكارثه بتبقي ان جسمنا بيفضل متعلق جنسياََ بالشخص اللي عمل معانا كدا ومهما اتجوزتي واتبسطتي مع جوزك وكنتي بتحبيه او لا ومهما كمان حبتيه بعد الجواز وعشقتيه كمان لكن يفضل الراجل اللي اول واحد لمس جسمك وجربتي معاه لحظه متعه في الجنس هو الشخص الوحيد في العالم اللي فاهم مفاتيح جسمك والمصيبه ان جسمك في العلاقه الجنسيه مش حابب غيره و مبيعشقشي الا هو في العلاقه الجنسيه دي بالذات حتي لو الراجل دا مش حبيبك او خطيبك قبل الجواز
احنا كستات مهما اتجوزنا ومهما بعدنا عن الراجل اللي كشف جسمنا ودخل المتعه لجسمنا مهما افترقنا عنه لكن في النهايه لازم هنضعف لدرجه اننا بنوصل لاوقات بندور عليه علشان نكمل في العلاقه دي معاه ونجربها بعد ما اتجوزنا وصحيح ممكن جوزي يعمل معايا ويريحني جنسياََ وانسي الراجل اللي عمل معايا كدا قبل الجواز لكن لو الشخص دا ظهر في حياتي بعد الجواز فغصب عنك هتلاقي نفسك في علاقه جنسيه كامله معاه زي ما يكون الراجل دا عملك سحر وبتبقي معاه زي المسحوره فعلا
انا مش قصدي اقلق البنات دي من بكرا بس دي الحقيقه اللي هتحصل معاكم زي ما حصلت مع اي بنت عملت علاقه قبل الجواز بس بشرط اساسي تكون اتمتعت مع الراجل اللي عمل معاها دا ويكون في اطمئنان معاه
فضفضه سافله علي الصبح
صباح الخير
بصي اختلفنا او اتفقنا انا بصراحه معجب بحالتك ديه ..مش الحاله الفيذيكال او ايا كان التعلق اللي عندك او اللي انتي بتوصفيه ماديا ...بس انا معجب بالحاله النفسيه نفسها اللي انتي بتوصفيها..شابوه بصراحه

انا اتفق معاك

ماهي بتقول انه شرط اساسي انها تكون استمتعت في العلاقه فلو الطلاق مش مش بسببها هي اكيد هاتفضل متعلقه بيه
ياما مطلقات مخلفين من ازواجهم السابقين وإتطلقوا لأسباب أخرى غير الجنس .. مشكل عائلية من اللي بتحصل في البيوت ، وأكيد كثيرات منهن كن يتمتعن في العلاقة مع أزواجهن قبل الطلاق !

هل ده معناه أنها لو إتجوزت مرة أخرى بعد طلاقها أنها هتفضل تحن للعلاقة مع طليقها أو زوجها الأول وأنه لم جاتلها الفرصة تنام معاه وهي متزوجة أنها تعملها ؟!

ياما مطلقات مخلفين من ازواجهم السابقين وإتطلقوا لأسباب أخرى غير الجنس .. مشكل عائلية من اللي بتحصل في البيوت ، وأكيد كثيرات منهن كن يتمتعن في العلاقة مع أزواجهن قبل الطلاق !

هل ده معناه أنها لو إتجوزت مرة أخرى بعد طلاقها أنها هتفضل تحن للعلاقة مع طليقها أو زوجها الأول وأنه لم جاتلها الفرصة تنام معاه وهي متزوجة أنها تعملها ؟!
انا مش بتكلم هنا علي العلاقه الجسديه وانها ترجع تعمل معاه علاقه كامله او لا ...انا متوقف بس علي الحاله النفسيه وبرضو علي فكره انا مقصدش ان دي الحاله العامه بتاعه المراه عموما ..انا كل اللي مصدقه انه في عينه من النساء عندما تحب اول علاقه مع اول رجل ايا كانت شرعيه او غير شرعيه بتفضل متعلقه بيها ذهنيا ونفسيا علي طول ..ومش معني كلامي انها ممكن تكون مش محترمه بالعكس انا مش بتطرق للوصف ده اصلا .. انا كل اللي عاجبني في وصف الاخت صاحبه الموضوع ان اللحظه ديه عامله للشخصيه محل الاشاره (سحر ) اللي انا ببصلو من الناحيه النفسيه بس ...لكن هي بقي ترجعلو او تعمل معاه علاقه مخفيه او ايا كان انا مش داخل في التفاصيل ديه اصلا ومليش راي فيها لان الشخصيه الانسانيه اكثر تعقيدا من ان واحد زيي يرسيلها قواعد عامه او حتي علي الغالب ..دة قصدي من كلامي ..

• عجبني
التفاعلات: الأستااذ
شويه فضفضه علي اللي قريته هنا في اعترافات مجهوله والغريبه اني قريت هنا اكتر من مره كذا موضوع لكذا بنت كانوا لسه متجوزوش ومارسوا مع رجاله من ورا وكل واحده جربت فيهم معرفتش تبطل والامور اتطورت لدرجه العشق الجنسي ومش غريبه ان منهم اللي كانت مخطوبه لحد كويس ومنهم اللي هتتجوز خلاص ومخطوبه لحبيب عمرها ومنهم اللي بتحب خطيبها ومتعرفشي غلطت مع غيره ازاي وكل سؤالهم لما هنتجوز الامر دا اكيد هيتغير ولا لأ وجوابي علي سؤالهم ان هما هيفضلوا يحبوا كدا بعد الجواز ولا لا ولو اتجوزوا هيبطلوا وهينسوا العلاقه دي ولا لا
الحقيقه اننا كبنات وستات مبنعرفشي ننسي دا فعلا والكارثه بتبقي ان جسمنا بيفضل متعلق جنسياََ بالشخص اللي عمل معانا كدا ومهما اتجوزتي واتبسطتي مع جوزك وكنتي بتحبيه او لا ومهما كمان حبتيه بعد الجواز وعشقتيه كمان لكن يفضل الراجل اللي اول واحد لمس جسمك وجربتي معاه لحظه متعه في الجنس هو الشخص الوحيد في العالم اللي فاهم مفاتيح جسمك والمصيبه ان جسمك في العلاقه الجنسيه مش حابب غيره و مبيعشقشي الا هو في العلاقه الجنسيه دي بالذات حتي لو الراجل دا مش حبيبك او خطيبك قبل الجواز
احنا كستات مهما اتجوزنا ومهما بعدنا عن الراجل اللي كشف جسمنا ودخل المتعه لجسمنا مهما افترقنا عنه لكن في النهايه لازم هنضعف لدرجه اننا بنوصل لاوقات بندور عليه علشان نكمل في العلاقه دي معاه ونجربها بعد ما اتجوزنا وصحيح ممكن جوزي يعمل معايا ويريحني جنسياََ وانسي الراجل اللي عمل معايا كدا قبل الجواز لكن لو الشخص دا ظهر في حياتي بعد الجواز فغصب عنك هتلاقي نفسك في علاقه جنسيه كامله معاه زي ما يكون الراجل دا عملك سحر وبتبقي معاه زي المسحوره فعلا
انا مش قصدي اقلق البنات دي من بكرا بس دي الحقيقه اللي هتحصل معاكم زي ما حصلت مع اي بنت عملت علاقه قبل الجواز بس بشرط اساسي تكون اتمتعت مع الراجل اللي عمل معاها دا ويكون في اطمئنان معاه
فضفضه سافله علي الصبح
صباح الخير
Interesting 🤔

فضفضه سافله علي الصبح
صباح الخير
فى نوعية من البنات لما بتتناك من ورا
بتبقى زى الخول بالضبط ومتعرفش تبطل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%