NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلتى مع زوجتى تزيد يوما بعد يوم

بص يا صحبي هيا بدأت العلاقه بكدبه خطيره جدا وانها نامت مع حد غيرك والطفل اللي بينكم اكيد مش ابنك ده بناء علي كلامك وللتأكد من ذلك اعمل تحليل DNAللطفل من وراها واذا ثبت انه مش ابنك نيك ميتين ابوها لانها لو اتطلقت منك هتفتشك حرفيا وهتخليك علي الحديده ولو ابنك اتكلم معاها وعرفها انها هيا كمان نامت مع غيرك وكدبت عليك بالرغم انك صارحتها عن طبيعتك من اول الجواز فهمني اول رد فعل تعمله انك تاخد ابنك لما تروح تشوفوا وتعمله التحليل للتأكد قولها هشتريبوا شويت حاجات وكده ولو معرفتش خد شعره منو او شكه صغيره بدبوس قياس السكر الشكاكه او شعرايه منه المهم تتأكد انه ابنك مع اني مش شايف انه ابنك لان انتا بتقول اعترفتلك انها غلطت مع واحد وان الغشاء اتفض ومفيش ددمم نزل منها ودليل تاني اتها اتغيرت اول لنا خلفت يعني لما ولدت وهيا معاك علشان لا مجال للشك فهمت يعني من الاول سيناريو واتعمل عليكوانتا شربته بطيبة قلبك وسذاجتك واوعي تطلق قبل ما تتأكد من ابنك ولا لا لانك لو طلقتها هتاخد اللي وراك واللي قدامك وهتفضل تجر فلوس نفقه واللذي منو فالاحسن في كلتا الحالتين روح لمحامي كويس واحكيله كل حاجه بالتفصيل الممل من الخطوبه للأنفصالياريت تعمل بكلامي لان هوا ده العقل والمنطق والصح ومتثقش فمخلوق غير نفسك لانها لو عرفت هتخرب كل حاجه فهمت ورد عليا علي كلامي وانا معاك في اي وقت اصدقاء و**** نش اكتر
معتقدش انها توصل للدرجه دى انا على ما اسمع انى بعض البنات ممكن الغشاء يتفتح من غير ددمم او بينزلوا نقطه او نقطتين مش ملحوظه ودة ممكن يكون اللى حصل

فى البدايه اثناء الخطوبه صارحت زوجتى بميولى الجنسيه المثليه وانى اميل للرجال وذهبنا سويا لطبيب مشهور لحل المشكله والتعافى ولكن دون جدوى وعزمت مع نفسي للتوقف وبدأ حياه جديدة ولكن لم أكن اعلم إنها بدايه النهايه . ثم تزوجت وفى اول ليله اكتشفت انى اعانى من سرعه قذف وضعف انتصاب شديد بدأت اتناول ادويه ولكن اثارها كانت صعبه جدا وبعد اسبوع من محاولات فاشله لفض الغشاء اخبرتنى انه تم ولكن لم يحدث نزيف مع العلم انى مازل عضوى مرتخى جدا ولم استطيع ادخاله ثم بعد فترة وحتى الان اقتصرت العلاقه على المداعبات والعلاقه الغير كامله بسبب الارتخاء حتى حدوث الحمل والانجاب وبعدها بدأت الشخصيه تتحول بالتعامل معى بشكل جاف واهانات وسخصيته التى تحاول فرصها وانا دائما صاحب احساس منكسر بسبب ميولى السابقه ودائما تلومنى انى صاحب المشكله والطريقه التى تتحدث معى بها باسلوب غير لائق وصوت مزعج حتى مع الطفل اصبح نهج حياتها بنفس الاسلوب صراخ وضغط عصبى ونفسى لينا حتى اخبرتنى انها تم خداعها فى شخصى وان القرار الصائب من الاساس ان هذة العلاقه لا تكتمل وانا الان لا اعرف ولكن الكلام قصف كل شىء بيننا حتى انى افكر بالسفر خارج البلاد او الانفصال واخبرتها انها مادام لا تريدنى وتعيسه معى فمن حقها الانفصال والزواج مرة أخرى وهى اصغر منى بالعمر.

ما القرار الصائب بهذة المشكله مع العلم انى لست ملاكا ايضا ولكن تم تدمير التواصل بيننا منذ اكثر من ٣ سنوات واسف للاطاله
انت كاتب بتقول ميولى السابقة يعنى افهم من كدة انك توقفت و رجعت لطبيعتك ذكر يميل لانثى صح
لو صح تفكيرى يبقى انت مشكلتك الحين انك تعانى من ضعف جنسى ف العلاقة الجنسية مع زوجتك متوترة و ده بيخلى اى ست عصبية و قرفانة ده طبيعى
يبقى انت تتعالج علاج عضوى و لو السبب نفسى يبقى تتعالج و انت تعرفها ده و لو اقتنعت و جاه العلاج نتيجة و بدأ التوتر بينكم يختفى حلو كملو و بأكد ان ميولك السابقة انتهت
لكن لو هى رفضاك نهائى و رافضة البقاء معك بشكل نهائى يبقى تسيبها فورا تروح لحالها و ابنك ده من دمك متتخلاش عنه ..
ل

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Aiad
انت كاتب بتقول ميولى السابقة يعنى افهم من كدة انك توقفت و رجعت لطبيعتك ذكر يميل لانثى صح
لو صح تفكيرى يبقى انت مشكلتك الحين انك تعانى من ضعف جنسى ف العلاقة الجنسية مع زوجتك متوترة و ده بيخلى اى ست عصبية و قرفانة ده طبيعى
يبقى انت تتعالج علاج عضوى و لو السبب نفسى يبقى تتعالج و انت تعرفها ده و لو اقتنعت و جاه العلاج نتيجة و بدأ التوتر بينكم يختفى حلو كملو و بأكد ان ميولك السابقة انتهت
لكن لو هى رفضاك نهائى و رافضة البقاء معك بشكل نهائى يبقى تسيبها فورا تروح لحالها و ابنك ده من دمك متتخلاش عنه ..
ميولى للرجال مازالت موجودة ولكن تم تقنين العلاقات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قرار مش سهل واكيد فى حلول اخرى اخرها يكون الطلاق
حلول ايه بس .. انت عايز تخلى زوجتك تعيش معاك و انت لك ميول للذكور .. او زى ما ناس قالت لك تجيب حد ينام معاكو .. دى بيئة عايز ابنك يتربى فيها

حلول ايه بس .. انت عايز تخلى زوجتك تعيش معاك و انت لك ميول للذكور .. او زى ما ناس قالت لك تجيب حد ينام معاكو .. دى بيئة عايز ابنك يتربى فيها
نو اكيد بس ممكن فعلا يحصل اتفاق او طريقه طبيه تخلينى اقدر امتعها

نو اكيد بس ممكن فعلا يحصل اتفاق او طريقه طبيه تخلينى اقدر امتعها
حلو ما انا قلت لك لو فى علاج لكن ممكن مش تكون دى مشكلتها الوحيدة .. ممكن تكون حاجات تانية

• عجبني
فى البدايه اثناء الخطوبه صارحت زوجتى بميولى الجنسيه المثليه وانى اميل للرجال وذهبنا سويا لطبيب مشهور لحل المشكله والتعافى ولكن دون جدوى وعزمت مع نفسي للتوقف وبدأ حياه جديدة ولكن لم أكن اعلم إنها بدايه النهايه . ثم تزوجت وفى اول ليله اكتشفت انى اعانى من سرعه قذف وضعف انتصاب شديد بدأت اتناول ادويه ولكن اثارها كانت صعبه جدا وبعد اسبوع من محاولات فاشله لفض الغشاء اخبرتنى انه تم ولكن لم يحدث نزيف مع العلم انى مازل عضوى مرتخى جدا ولم استطيع ادخاله ثم بعد فترة وحتى الان اقتصرت العلاقه على المداعبات والعلاقه الغير كامله بسبب الارتخاء حتى حدوث الحمل والانجاب وبعدها بدأت الشخصيه تتحول بالتعامل معى بشكل جاف واهانات وسخصيته التى تحاول فرصها وانا دائما صاحب احساس منكسر بسبب ميولى السابقه ودائما تلومنى انى صاحب المشكله والطريقه التى تتحدث معى بها باسلوب غير لائق وصوت مزعج حتى مع الطفل اصبح نهج حياتها بنفس الاسلوب صراخ وضغط عصبى ونفسى لينا حتى اخبرتنى انها تم خداعها فى شخصى وان القرار الصائب من الاساس ان هذة العلاقه لا تكتمل وانا الان لا اعرف ولكن الكلام قصف كل شىء بيننا حتى انى افكر بالسفر خارج البلاد او الانفصال واخبرتها انها مادام لا تريدنى وتعيسه معى فمن حقها الانفصال والزواج مرة أخرى وهى اصغر منى بالعمر.

ما القرار الصائب بهذة المشكله مع العلم انى لست ملاكا ايضا ولكن تم تدمير التواصل بيننا منذ اكثر من ٣ سنوات واسف للاطاله
عندك تيلي ؟

• عجبني
  • عجبني

.

موضوعك صعب

• عجبني
بص يا ابن الحلال - لو عاوز تستمر . أمامك حل واحد :
ركب دعامات ( عملية اليوم الواحد ) ستصبح ( كذكر ) سوبر مان .
تستطيع الممارسة مع 10 نسوان ورا بعض .

• عجبني
اكيد لازم دكتور يقرر الاول

• حبيته
التفاعلات: فكرى

الموضوع ده له حل. اول خطوه فيه اعترافك ان في مشكله.وده انت عملته ب البوست. ثانيا هيه لا تلام لأنها اوت اوف كونترول هيه هيه نفس البنت اللي وقفت معاك وراحت معاك للدكتور وهيه نفسها اللي حبتك و رضيت تكمل بعد اعترافك ليها. عالشان كده من أبسط حقوقها انها تنفصل بهدوء ثالثا مشكلتك دي هتكمل معاها ومش هينفع معاها اي علاج نفسي لأنك انكسرت قدامها كثير و هتبقى كل مره بتحاول تحت ضغوط مضاعفه.
الحل ابدا من جديد رغبه في العلاج اكيده مع تحرر من الضغط النفسي

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Aiad و momo2040
ممكن نتكلم خاص انا ممكن اساعدك واقدملك حلول من باب المساعده بس مش اكتر

• عجبني
اي هيا الدعامات دي معلش

• عجبني
التفاعلات: فكرى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%