NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الزبير

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
@دكتور نسوانجي
انا مجرد عضو عادي هنا بس لما الاقي الناس اللي بتكتب قصص مفيش تساهل معاهم لازم اكلم ناس كتير بتكتب قصص ومش بتكمل عشان مفيش تفاعل ومفيش تفاعل عشان التعليقات بتتقفل من عندكم وكمان الاجزاء بتتأخر في النزول لي الناس دي مش هتاخد فلوس عالكلام ده يبقي اقل حاجه نشجعه بس اللي بيحصل هنا بيخلي اللي بيكتبوا يمشوا واحد ورا التاني وبعديها الاعضاء نفسهم حرام اللي بيحصل هنا

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، مرحب و كوسته
بص خليني انا اوضحلك النقطه دي
اللي بيتكتبوا قصص علي المنتدي هنا كتاب هواه ومعني كلمه هواه ان دي هوايه عندهم ومفيش نيه للتربح منها
فا اولا المنتدي لم يلزم اي عضو علي كتابه ومشاركة كتاباته هنا بالعكس بل بمحض ارادتهم الكامله
والمنتدي ملوش اي سلطه علي اي كاتب انه يكمل قصته او يوقفها ودي من قوانين المنتدي
طب الكاتب بيتاخر في تنزيل الاجزاء هو حر
طب الكاتب مش عايز يكمل ولا ينزل تاني هو حر
طب الكاتب بقاله فتره مختفي هو حر
ليه بقي عشان الكاتب ده عنده حياه خاصه وشغل ودنيا زينا زيه بالظبط ومتستهونش بجزء احنا بنقراه في ربع ساعه وعلي اقل تقدير بيتكتب ويعاد صياغته مش اقل من 24 ساعه
فالاصح بدل ما نوجه كلامنا للاداره اللي ملهاش سلطه عاي اي حد طبقا لقوانين المنتدي
نوجه كلامنا للكاتب بشكل ودي ونتفهم هو مش عايز يكمل ليه او بيتاخر ليه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حسن٩٤, ابن متناكه, mor2010 و 4 آخرين
اللي بيتكتبوا قصص علي المنتدي هنا كتاب هواه ومعني كلمه هواه ان دي هوايه عندهم ومفيش نيه للتربح منها
فا اولا المنتدي لم يلزم اي عضو علي كتابه ومشاركة كتاباته هنا بالعكس بل بمحض ارادتهم الكامله
ليه بقي عشان الكاتب ده عنده حياه خاصه وشغل ودنيا زينا زيه بالظبط ومتستهونش بجزء احنا بنقراه في ربع ساعه وعلي اقل تقدير بيتكتب ويعاد صياغته مش اقل من 24 ساعه
فالاصح بدل ما نوجه كلامنا للاداره اللي ملهاش سلطه عاي اي حد طبقا لقوانين المنتدي
احب اوضح ان الناس مش عارفة تكتب عشان في حد مش عايزهم يكتبوا وفي ناس بتبعت الاجزاء ومش بتنزل علطول وفي ناس تانية بيتقفل عليهم التعليقات اللي من خلالها الناس بتتشجع ان في حد حابب اللي بيكتبه

التفاعلات: mor2010
انتي فهمتي كلامي غلط خاالص

احب اوضح ان الناس مش عارفة تكتب عشان في حد مش عايزهم يكتبوا وفي ناس بتبعت الاجزاء ومش بتنزل علطول وفي ناس تانية بيتقفل عليهم التعليقات اللي من خلالها الناس بتتشجع ان في حد حابب اللي بيكتبه
ممكن توضح مين الحد ده بالدليل وتقدمه للاداره وانا اضمنلك ان لو كلامك صح الحد ده هياخد بان فورا بس كلامك يبقى بالدليل

• أتفق
ممكن توضح مين الحد ده بالدليل وتقدمه للاداره وانا اضمنلك ان لو كلامك صح الحد ده هياخد بان فورا بس كلامك يبقى بالدليل
المشكلة دي حصلت مع اللي بيكتب وهو مقالش اسم حد كل اللي قاله ان كل ما ينزل حاجه يتقفل عليه التعليقات وواحد تاني لسة شايفه كاتب انه نزل جزء ولسة منزلش

وبعدين الحوار دا حصل كتير واللي اعرفه حصل معاه كدة مايكل مجدي ولما هو نزل واكلم ناس كتير ردت عليه بنفس المشكلة

وبعدين الحوار دا حصل كتير واللي اعرفه حصل معاه كدة مايكل مجدي ولما هو نزل واكلم ناس كتير ردت عليه بنفس المشكلة
حضرتك اذكر اسم الحد اللى بيتعنت مع الكتاب وبيعمل كل المخالفات اللى ذكرتها بالدليل وقدمه للاداره وانا واثقه ان الاداره هتاخد قرار حتمى وسريع فى الموضوع ده لكن اللى بيحصل ده اثاره للفتنه والبلبله بدون دليل

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و mor2010
حضرتك اذكر اسم الحد اللى بيتعنت مع الكتاب وبيعمل كل المخالفات اللى ذكرتها بالدليل وقدمه للاداره وانا واثقه ان الاداره هتاخد قرار حتمى وسريع فى الموضوع ده لكن اللى بيحصل ده اثاره للفتنه والبلبله بدون دليل
يعني انتي شايفة ان انا لقيت نفسي فاضي فقولت ادخل اكتب اي كلمتين

انتي شكلك متعرفيش مايكل مجدي ولا قريتي كلامه عن اللي حصله هنا

اخر حاجة انت عمالة قدمه للادارة وهي تعمله بان انا اصلا معرفوش بس حتي لو عرفته وقولت عليه اكيد يعني مش هياخد بان مهو اللي يمنع الناس تكتب براحتها ويقفل عليهم التعليقات وميقبلش الاجزاء علطول اكيد يعني حد كبير هنا من الادارة

• معجبنيش
التفاعلات: Maram Said
اخر حاجة انت عمالة قدمه للادارة وهي تعمله بان انا اصلا معرفوش بس حتي لو عرفته وقولت عليه اكيد يعني مش هياخد بان مهو اللي يمنع الناس تكتب براحتها ويقفل عليهم التعليقات وميقبلش الاجزاء علطول اكيد يعني حد كبير هنا من الادارة
مفيش حد هنا فوق قوانين المنتدي وعن تجربه

• أتفق
جربت تبعت المشكله برايفت ؟
جربت تبعت لمشرف القصص؟
جربت تبعت لنائب المدير؟
جربت تبعت للمدير؟

لو الاجابه لا.. فمريم جاوبت بضمير و امانه

• عجبني
التفاعلات: mor2010 و S A R A H
@دكتور نسوانجي
انا مجرد عضو عادي هنا بس لما الاقي الناس اللي بتكتب قصص مفيش تساهل معاهم لازم اكلم ناس كتير بتكتب قصص ومش بتكمل عشان مفيش تفاعل ومفيش تفاعل عشان التعليقات بتتقفل من عندكم وكمان الاجزاء بتتأخر في النزول لي الناس دي مش هتاخد فلوس عالكلام ده يبقي اقل حاجه نشجعه بس اللي بيحصل هنا بيخلي اللي بيكتبوا يمشوا واحد ورا التاني وبعديها الاعضاء نفسهم حرام اللي بيحصل هنا
نصيحتك ايه ل قسم القصص عشان نخلى ال كتاب يكملوا ما كتبوه سابقاً

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و mor2010
جربت تبعت المشكله برايفت ؟
جربت تبعت لمشرف القصص؟
جربت تبعت لنائب المدير؟
جربت تبعت للمدير؟

لو الاجابه لا.. فمريم جاوبت بضمير و امانه
دي مشكلة عند الناس اللي بتكتب ودي بتيجي عليا بزعل كعضو متابع القصة وتقف بسبب حد فهمت ولا اي عشان انا زهقت هي كل كلامها واحد ابعت بلغ عنه انا معرفووووووووش

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
أنا عندي اقتراح وهو أننا نبطل نشحن الأجواء اكثر ماهيا مشحونه ومش عشان خلاف شخصي بين احد الكتاب آو بعضهم مع سياسات المكان نخلي الموضوع ظاهره عامه ويناقش على العام وده ببرود ألمشكله اكتر مش بحلها وبيزود العند

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حسن٩٤، خبير معتزل (الـــخـــال) و mor2010
مش عارف اي اللي يخلي حد يوقف قصة بتتكتب يعني اي غرضه من كدة الناس تمشي
نصيحتي يسيب الناس تكتب هو مش خسران اي حاجه

دي مشكلة عند الناس اللي بتكتب ودي بتيجي عليا بزعل كعضو متابع القصة وتقف بسبب حد فهمت ولا اي عشان انا زهقت هي كل كلامها واحد ابعت بلغ عنه انا معرفووووووووش
مدام حضرتك متعرفوش وصاحب ألمشكله مقالش عليه يبقي الأفضل منتكلمش في الموضوع ده عشان منزودش الفتنه اكثر

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤، mor2010 و مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا عندي اقتراح وهو أننا نبطل نشحن الأجواء اكثر ماهيا مشحونه ومش عشان خلاف شخصي بين احد الكتاب آو بعضهم مع سياسات المكان نخلي الموضوع ظاهره عامه ويناقش على العام وده ببرود ألمشكله اكتر مش بحلها وبيزود العند
علفكرة دي طريقة حلوة لو اتعمل بيها المنتدي هيبقي احسن ولو اتعملت برضوا في كتابة القصة بدل ما الكتاب يعملوا علي مزاجهم ودا طبعا حريتهم بس يكون في اقتراحات الكتاب تعمل بيها وساعتها الناس هتحب دا اكتر هتحب اللي هي طلبته مش اللي اتعمل واتفرض عليها وانا طبعا مش بلزم اي حد انه يعمل كدة بس ده اقتراح مني شكراااا

• عجبني
التفاعلات: ki1inG
انا متاكد ان في حد هيكلمك من قسم القصص، اتكلم معاه و اكيد هتتواصل معاه لنقطه تفاهم

ثانيا دي نصيحه اخويه
لما تكون متضايق تجنب تكتب لان احساسك هيظهر ف الكتابه، و هيكون كلامك مش شيك و هتقفل اي حد يعرف يساعدك.

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%