NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة مشكلة مع زوج محتاجة مساعدتكم

اسفة يا جماعة حصل خير سبوها تهدي شوي وانا فعلا مسامحة بجد
واحنا هنا ف المنتدى كله بنعتزلك ي ست الكل
طب معلش و انت مالك علشان انت متعرفش انا بعز و بحترم رودي اد اي و انت متعرفش الكلمة الي اتقالت بالنسبة ليها اي لو عاوز تعرف تعالي اديك رصاصة في دماغك و انت هتحس بالي هيا حست بيه ياريت نراعي شعور الناس شوية
خلاص يسطا انا عارف رودى و عارف قتها وطبس عارف ان قلبها ابيض وزهره هتاخد بالها بعد كدا

مفيش اهتمام مفيش هزار مفيش لعب مع العيال وقت طويل بيبقي سرحان دة غير قلة الكلام معايا عن الاول
هي مشكلتك عدم الاهتمام زي الاول وده عملك فراااغ كبير في حياتك حاسه انك لوحدك لان الاهتمام قل كتير عن الاول وده عندك فيها حق كبير لان كتير بيمر من المرحله ده بسبب ضغوط الحياه لو بتحبيه حولي معاه تاني وتالت ورابع متياسيش اكلمي معاه هو سرحان افتحي انتي كلام معاه حولي تغيري موده اشغليه وهو معاكي باي حاجه بهزار بسهره حلوه خلي الولاد هما اليلعبو معاه انزلي انتي وهوواتمشوا حولي معاه لان الظغوط بتبقي كبيره في ناس بتعرف تفصل وناس لا وهتعدي وهيرجع معاكي احسن من الاول

وانت بتغلط لية انا قولتك حاجة غلط
اه قولتي كلمة غلط لان هيا كانت مدمرة و مرت ببلاوي كتير بسبب الكلمة الي حضرتك قولتيها مش يمكن جوزها هو الي عينه زايغة و هيا مقصرتش اختاري كلامك و راعي شعور الناس الي بتحاول تساعدك و انتي الي طلبتي منهم دا محدش فرض نفسه عليكي

وانت بتغلط لية انا قولتك حاجة غلط
اها كل حاجه غلط ازاي واحده عاقلة المفروض انها ناضجة ومربية اولاد تاخد نصايح من منتدي كله هيجان فيه
في اماكن مخصصة للمشاكل للي زي دي
قولتي مرتاحه مادية كويس المفروض والطبيعي تروحي عند اخصائية زوجية وتحكي ليها مشاكلك مش هنا
مش عارف عندك ازاي ولاد و٣٢ سنة🫠

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات
واحنا هنا ف المنتدى كله بنعتزلك ي ست الكل

خلاص يسطا انا عارف رودى و عارف قتها وطبس عارف ان قلبها ابيض وزهره هتاخد بالها بعد كدا
ياريت تكون مش زعلانة و تنسي الكلمة دي و انا اول واحد بعتذر ليها

اها كل حاجه غلط ازاي واحده عاقلة المفروض انها ناضجة ومربية اولاد تاخد نصايح من منتدي كله هيجان فيه
في اماكن مخصصة للمشاكل للي زي دي
قولتي مرتاحه مادية كويس المفروض والطبيعي تروحي عند اخصائية زوجية وتحكي ليها مشاكلك مش هنا
مش عارف عندك ازاي ولاد و٣٢ سنة🫠
انا مقولتش اني حالتي الماديه حلوة خالص وعندي طفلين بس

كنت متاكد انك هتسامحيها لان قلبك ابيض و ياريت ميكونش الكلمة جرحتك هيا قايلاها بدون قصد حقك علينا كلنا يا رودي
وربنا مفيش حاجة خلاص عادي يا جماعة بيس بيس. انجوي زهره ❤️

**** يرزقك ويرزق جوزك بس بجد دي مش اماكن ننشر مشاكلنا
في جروبات مخصصة لكدا في الفيس وهنا مش قصدي اي جروب واللي معظمهم هيقولوا اطلقي لو عايزه اقترح عليكي اقولك عادي

دة اول موضوع ليا وعندي مشكلة محتاجة ليها حل لو سمحتوا .

انا متجوزة وعندي طفلين الحالة المادية مش اد كدة بس بقول الحمد لله علي كل حال .

بس في مشكلة جوزي دائم السفر ومهمل في حقوقي في الاهتمام منه وانا مش بقصد الجنس يا جماعة اقصد نفسة معايا في البيت انا والاولاد .

حتي لما بيكون معنا مبقاش زي الاول بيهتم بي ولا بتواجدي بالقرب منه زي الاول .

انا جربت كل الطرق وكل حاجة بيحبها عملتها وغيرت من نفسي علي اد ماقدر حتي اللبس وفرت من مصروف البيت واشتريت لبس بيتي جديد اه علي اد الحال بس برضة امكن يغير من نظرته ولهفته ويهتم بيا اكتر .وبرضة محصل نتيجة.

هو مش مقصر معايا في حقوقي الشرعية بس غيابة عن البيت مدة طويلة وكمان قلة الاهتمام بيا غير وقت الفراغ الطويل ليا. عمل معيا مشكلة ووصلني لعرض مشكلتي والدخول هنا معاكم .

معلش يا جماعة انا مش منتظرة علاقة ولا تجريح في شخصي انا محتاجة لو حد عندة راي يقول اغير به من نفسي واخلي جوزي حبيبي يرجع ليا زي الاول .

شكرا لكم
ابعتيلى على الخاص

عاوزة خلاصة مشكلتك حاولي تكوني لجوزك اخت و صاحبة و ام و حبيبة حاولي تحتويه و تحسسيه راضية و متقبلة دا صدقيني هوا لوحده هيحس انه مقصر معاكي غير كدا لا الموضوع ملوش علاقة بالجنس و لا اللبس و لا الفلوس

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات
المشكلة مش فيكى المشكلة فى الحالة النفسية للزوج بسبب الضغوط المادية و ضغوط الحياة .. الحل هو انه يخفف عن نفسة و انتى تخففى عنه و لو الاحوال المادية اتحسنت كل حاجة هاتتحسن

انتي مش زعلانة بجد و لا هتكتمي جواكي و تعيطي و تبيني انك كويسة
لاء مش زعلانه بجد 😁😁
خلاص بقي متحملوش عليها اكيد لسة متعرفنيش وخلاص فعلا مسامحة

لاء مش زعلانه بجد 😁😁
خلاص بقي متحملوش عليها اكيد لسة متعرفنيش وخلاص فعلا مسامحة
محدش حمل عليها بس كنا بنفهمها وبجد انتي قلبك ابيض بس ياريت ميبقاش الكلام حاجة و ورا الشاشة حاجة تانية🙏

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تفتحي الخاص لحظه ابعتلك رسالة واقفليه تاني
وبعيد عن اي شيء مجرد كلام لو عجبك طبقيه
تحياتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%