NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طوله كام سنتي

على فكرة علميا الـ 9 سنتي كافيين جدا لاشباع الزوجة
انت بس سخن كويس قبل ما تركب
و يكون انتصابك شديد هتوديها في عالم تاني

• عجبني
التفاعلات: شاب وحدانى
ده صوابعها اطول 😂😂😂😂

مش حلو ولا صح على فكره أنه اللى يتكلم جد فحاجه وبالذات لو مشكله يبقى فى تريقه وتعدى وتطاول.
اللى منكم لو مكانه مظنش كان هيعجبه الردود دى
ولا ايه؟
عمتا ياغالى دى مفيهاش حاجه ولا فايدك حاجه تعملها لاكن هوة الأهم استخدامه اكتر من حجمه
حسب ماعرف المهبل عند الست من 7 ل9 سنتى
يعنى انت فالامان برضو ولو يادوب عالقد
وسيبك من اى كلام وأنه يكون فدماغك أن ده نقص
خلى عندك ثقه فنفسك واقتناع وقناعه أنه ده طبيعى وخليك راضى عن نفسك
النفسيه اهم وتعلى احساسك اكتر
اتمنالك التوفيق والسعاده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Single october, الاسكندراني جامد, شاب وحدانى و شخص آخر
مش حلو ولا صح على فكره أنه اللى يتكلم جد فحاجه وبالذات لو مشكله يبقى فى تريقه وتعدى وتطاول.
ولا ايه؟
عمتا ياغالى دى مفيهاش حاجه ولا فايدك حاجه تعملها لاكن هوة الأهم استخدامه اكتر من حجمه
اتمنالك التوفيق والسعاده
تعالي خاص

ولا ايه؟
اتمنالك التوفيق والسعاده

مختلف معك صديقي لانه مش ممكن احساس الست بزب صغير 10سم يكون نفس احساسها وزب 20 سم داخل خارج فكسها اكيد الكبير رح يكون اروع واحلى
واتفق معك انه الاهم هو الاستخدام للزب لكن مفيش مانع تجمع الزب الكبير بطيء القذف سريع الاشتعال
وملخص الكلام هو الي يدخل المنتدى وينشر هيك موضوع يكون عارف ومتوقع شو رح يسمع ردود وانا متاكد انه حابب يسمع هيك كلام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مختلف معك صديقي لانه مش ممكن احساس الست بزب صغير 10سم يكون نفس احساسها وزب 20 سم داخل خارج فكسها اكيد الكبير رح يكون اروع واحلى
واتفق معك انه الاهم هو الاستخدام للزب لكن مفيش مانع تجمع الزب الكبير بطيء القذف سريع الاشتعال
وملخص الكلام هو الي يدخل المنتدى وينشر هيك موضوع يكون عارف ومتوقع شو رح يسمع ردود وانا متاكد انه حابب يسمع هيك كلام
احترم رايك اكيد
بس المقصود من كلامى أن التريقه مش مطلوبه اكيد
باقى التفاصيل اللى تهم أنه يتقاله اراء مفيده مش اكتر

احترم رايك اكيد
الناس الى بتتريق دى 🥚🥚🥚

احترم رايك اكيد

كل الاحترام صديقي وانا بحترم وجهت نظرك ولهيك رح اخليني بصلب الموضوع ورح اجاوبه عن موضوعه برايي بالظبط بتعليقي الي بعده

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
صديقي عبودة الي يقول لك حجم الزب ما يفرق مع زوجتك بالنيك يبقى كذاب لا متعت الزب الكبير مش مثل متعت الزب الصغير وحسب كلامك 9 سم صغير جدا
وبالنسبه للحل ودامك طرحت الموضوع فانت عارف الجواب وحابب تسمعه من الناس وانا بقول الك انت قرر اما تستمر بالزواج وتسكت او تنسحب وتطلق او تتديث وتجيب لها زب يشبعها نيك مع انه تقييمي انت هذا الي بدك تسمعه وتعمله
بس السؤال بتحب تشوف زوجتك بحضن غيرك وزبه اكبر من زبك ؟

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
الست لو خدت زوبر حمار كسها هيفتح وتاخذه المهم ان حجمك انت اللي يفتحها وانك تعرف تتعامل وتولعها المتعه في التعامل

عندي مشكلة ان بتاعي صغير جدا ومتزوج اعمل ايه
يا صديقى العلم بيقول إن الحجم غير مهم
المهم قوة الإنتصاب والوقت اللازم لوصول الزوجة لقمتها

اهم اشي هي مبسوطه منه انت عم تنيك منيح ولا ف مشكله اهم اشي مدامتك شو رايها وبمتنا لم التوفيق مع زوجتك

الست حسب التعود يعني لو بنت وانت اللي فاتحها متعتها هتفضل عند متعتك والاهم المداعبه توصلها للرعشه قبلك ولو عضوك انتصابه كويس ما يهمك حاجه وزي ما الاخ قالك خليك واثق في نفسك وحسسها بقوه شخصيتك وحبك انتو الاتنين هتتمتعو واوعي تخليها تحكي لحد ولا انت تحكي لحد

عندي مشكلة ان بتاعي صغير جدا ومتزوج اعمل ايه
لو عندك 15 سنتم ارتاح واتهنى.. ولو أطول افرح وتمتع ولو أقل... يبقى شوف حد يعوضك ويهني مراتك حبيبتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%