NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ده في كل حتة بس ليه تقهرونا يعني مش مرتاحين مع بعض نكمل ليه ؟
يسطا بص انت مش شايفها مناسبه متخطبهاش بنات الناس مش لعبه وانت عارف اصلا ف مصر لو واحد ساب واحده بيقولو اي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا منزل قصة وعاوز انزل جزء كمان بس مش عارف اكمل بعد الجزء الاول فاهمني؟
وانا اقدر اساعدك ازاي

يسطا بص انت مش شايفها مناسبه متخطبهاش بنات الناس مش لعبه وانت عارف اصلا ف مصر لو واحد ساب واحده بيقولو اي
اللي يقول يقول بس انا عن نفسي شوفت كتير اتخطبت مره واتنين ومحصلش نصيب الا ف التانيه او التالته
يعني معني كدا ان ممكن حد يتجوز واحده فسخت او أطلقت او ارمله
لو زي م بتقولي وكلام الناس وكدا عمره مهعملها ويربط بيها

ماهو احنا فالاول كنا مرتاحين لبعض بس بعد كدة ظهرت عيوب ومشاكل مش هتخلي الحب يستمر

انا منزل قصة وعاوز انزل جزء كمان بس مش عارف اكمل بعد الجزء الاول فاهمني؟
عادي بتحصل كتير مش مشكله انت بس انسي انك عايز تكتب الجزء التاني
حط ف دماغك القصه كلها شوفت انت عايز تبدأ منين وتنتهي فين اعمل تصور للقصه ق دماغك وابدا حط لكل جزء مشاهده بعناوين صغيره
وبعدين اكتب هتلاقي الدنيا مشت معاك

عاوز اعرف انزل بقيت القصة ازاي بحيث اني اكمل بعد الجزء الاول معملش موضوع تاني لوحده جديد
شوف حد من الادارة

عاوز اعرف انزل بقيت القصة ازاي بحيث اني اكمل بعد الجزء الاول معملش موضوع تاني لوحده جديد
لا دي سهله ف تعليق ف القصه تنزل ب الجزء التاني وتاخد رابط القصه وتروح للرابط اللي هحطهولك الوقتي وتكتب تعليق بالرابط بتاع القصه وتطلب دمج الأجزاء

• حبيته
التفاعلات: 3anef_18cm
عادي بتحصل كتير مش مشكله انت بس انسي انك عايز تكتب الجزء التاني
حط ف دماغك القصه كلها شوفت انت عايز تبدأ منين وتنتهي فين اعمل تصور للقصه ق دماغك وابدا حط لكل جزء مشاهده بعناوين صغيره
وبعدين اكتب هتلاقي الدنيا مشت معاك
انا بحكي قصة حقيقية مش من وحيي فاهم؟
وسؤالي اني مش عارف اكمل بعد الجزء الاول ف نفس الموضوع مش عاوز اعمل الجزء الثاني موضوع لوحده
عاوز اللي يفتح القصة يلاقي الأجزاء كلها ف مكان واحد

انا بحكي قصة حقيقية مش من وحيي فاهم؟
وسؤالي اني مش عارف اكمل بعد الجزء الاول ف نفس الموضوع مش عاوز اعمل الجزء الثاني موضوع لوحده
عاوز اللي يفتح القصة يلاقي الأجزاء كلها ف مكان واحد
زي موضحتلك
الرابط اهو

• حبيته
التفاعلات: 3anef_18cm
اللي يقول يقول بس انا عن نفسي شوفت كتير اتخطبت مره واتنين ومحصلش نصيب الا ف التانيه او التالته
يعني معني كدا ان ممكن حد يتجوز واحده فسخت او أطلقت او ارمله
لو زي م بتقولي وكلام الناس وكدا عمره مهعملها ويربط بيها
يسطا انا بقول اللي بشوفه مش شرط يكون اول مره بس انا بتكلم ف حتة انك ليه تتقدم لوحده ممكن متكوش حاسس انك هتكمل معاها او هترتاح غير كده كلام الناس ف الزباله وعموما البنت المتربيه مبيفرقش معاها لا دهب ولا بتاع عشان دي الحته اللي بتتكلمو فيها

ماهو احنا فالاول كنا مرتاحين لبعض بس بعد كدة ظهرت عيوب ومشاكل مش هتخلي الحب يستمر
بص لو متفقين تسيبو بعض مفيش مشكله غير كده يعني الرجاله اللي فجاه ترن علي الواحده دي يقولو كل شئ قسمه ونصيب دي اي

يسطا انا بقول اللي بشوفه مش شرط يكون اول مره بس انا بتكلم ف حتة انك ليه تتقدم لوحده ممكن متكوش حاسس انك هتكمل معاها او هترتاح غير كده كلام الناس ف الزباله وعموما البنت المتربيه مبيفرقش معاها لا دهب ولا بتاع عشان دي الحته اللي بتتكلمو فيها
تمام انا معاكي ف كل دا
بس زي واحد ممكن يرتبط ب واحده شايف انو مش هتكمل معاه في بنات بتعمل كدا بردو

زي ما قرأتم بالعنوان كدة مشكلة فالزواج موجودة في مصر وهي الذهب فالخطوبة لو العريس حب يفسخ الخطوبة ليخسر الذهب
ايه رايكم فالموضوع ده
@mahmoodabdo جاهز يا بطل 😂😂😂
هو عرف طلما هيا اللي فسخت وقالت موش عوزاه بترجع الدهب كما كان لو هو اللي فسخ وقال انا مزش عاوزها بيسيب الدهب

هو عرف طلما هيا اللي فسخت وقالت موش عوزاه بترجع الدهب كما كان لو هو اللي فسخ وقال انا مزش عاوزها بيسيب الدهب
ليه بقي اخسر ذهبي

• حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
تمام انا معاكي ف كل دا
بس زي واحد ممكن يرتبط ب واحده شايف انو مش هتكمل معاه في بنات بتعمل كدا بردو
عادي بيكونو زهقانين ممكن😂

بص لو متفقين تسيبو بعض مفيش مشكله غير كده يعني الرجاله اللي فجاه ترن علي الواحده دي يقولو كل شئ قسمه ونصيب دي اي
لا ده ابن وسخة يستاهل اي حاجة تحصله مافيش حاجة بدون سبب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%