NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وقع في البحر وسبح لجزيرة مجهولة وانقذتو مراته التانية وعالجتو وهو كرد للجميل اتزوجها
🤣🤣🤣🤣🤣
يبقي هيموت مسموم ابو احمد 🤭🤭😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: نورالشام
يعني يومين غياب عنها ومش سافر وكمان ممتش في الطيارة ومفيش جثة وبعد كدة مش هتبحث وراة 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ازاااااي 😂😂🤭
اقولك ايه بس
دا انتو مفيش منك اي حل لو الواحد غلط غلطه بسيطه بتفتشو و تعرفو و تدوروو لحد ما توصلو لاي حاجه

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
وقع في البحر وسبح لجزيرة مجهولة وانقذتو مراته التانية وعالجتو وهو كرد للجميل اتزوجها
🤣🤣🤣🤣🤣
يا جماعة بعتزر من الجميع لو غفلت عن رد لكومنت أحد بليز اعزروني لأن فعلا التفاعل بالنظام دة مرهق اوي ويلغبط بصراحة أنا نفسي مش عارفة رديت علي مين ونسيت مين وفعلا براجع كل صفحة عشان منساش أحد 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🙏🏻🙏🏻

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: AHMED 511 و نورالشام
اقولك ايه بس
دا انتو مفيش منك اي حل لو الواحد غلط غلطه بسيطه بتفتشو و تعرفو و تدوروو لحد ما توصلو لاي حاجه
دي الحقيقة 😅😅
عايزة حل ل ابو احمد 🤭🤭

مشكلة صديق ... ورجاء الدعاء لة... هو أسمة ابو احمد ... ودة ابلغ مراته من يومين أنه مسافر ... الي دولة عربية ... عشان يخلص شغل له هناك... المهم أنه حجز الطائرة وسافر فعلا ... وللاسف الشديد... الطائرة انفجرت في وسط البحر وغرقت ومات كل الي في الطياره... ولكن لحظة النحس هو كان عند مراته التانية سعاد 😅... وأبو أحمد الوقت مش عارف يرجع عايش تاني 😂😂😂😂... عايزين افكار شيطانية يقولها لمراتة عشان يرجع يعيش تاني ... لانه المفروض ميت في الطيارة 😄😄... يلة أصحاب العقول☺️☺️

لو انت مكان ابو احمد تعمل اية عشان ترجع حي تاني ؟؟؟؟!!!!
بالمناسبة الموضوع ساخر ليس أكثر 🤭🤭

كالعادة صورة من بلدنا الحلوة ممكن تزورها وتعيش اجمل أجواء رمضانية فيها ❤️❤️

HkOzy1p.md.jpg HkOzpBR.md.jpg
اجمل شيء صور المحروسة برمضان وبغير رمضان بعشق مصر وبعشق حواريها واحيائها الشعبية خاصة

بالنسبة لأبو أحمد على فكرة هاي فرصة ونزلتله من السما، اكيد هو تجوز على مراته علشان مش طايق امها لهيك يعيش حياته وهو ميت احسن ما يموت وهو عايش مع ام احمد

• بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511 و مجنونة مطرقعة
يا جماعة بعتزر من الجميع لو غفلت عن رد لكومنت أحد بليز اعزروني لأن فعلا التفاعل بالنظام دة مرهق اوي ويلغبط بصراحة أنا نفسي مش عارفة رديت علي مين ونسيت مين وفعلا براجع كل صفحة عشان منساش أحد 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🙏🏻🙏🏻
صح كلامك نظام التعليقات صاير مزعج

• أتفق
يعنى اعمل ايه
عند مرااتى حلالى بس مخبى على الاولى
(فكره سعاد ) :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
يبقي الاولي هتموتك مسموم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
لازم ابو احمد يموت علي اي حال 😄😄

• بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: AHMED 511 و Aymanx123
  • بيضحكني
صح كلامك نظام التعليقات صاير مزعج
صدقني مع أن مفيش تفاعل خالص زي الاول بس دوخت من الكام كومنت دول 🤷🏻‍♀️

اجمل شيء صور المحروسة برمضان وبغير رمضان بعشق مصر وبعشق حواريها واحيائها الشعبية خاصة

بالنسبة لأبو أحمد على فكرة هاي فرصة ونزلتله من السما، اكيد هو تجوز على مراته علشان مش طايق امها لهيك يعيش حياته وهو ميت احسن ما يموت وهو عايش مع ام احمد
بس كدة كدة ام احمد هتعرف وهيموت برضة 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511, @The GodFather@, نورالشام و شخص آخر
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG، مجنونة مطرقعة و نورالشام
  • بيضحكني
التفاعلات: @The GodFather@
  • بيضحكني
ناقص تقول انتحر 😂😂
انت يئست كدة لية
بالعكس هو يعمل مثل عادل امام في الخط ويروح يمثل موته ويطلع شهادة وفاة واسم جديد وبطاقة جديدة وبعدها يعيش بعيد عن احمد وام احمد ويبقى مع مرته الجديدة، ولو لزم الامر يدفعله قرشين يعمل عملية تجميل ويصير شبه تامر حسني
ولو الامور عصلجت معاه يبقى يعمل تنكر ويحط شنب كويس
ولو في يوم من الايام ام احمد اكتشفت انه عايش ممكن يطالب بلجوء سياسي لأي دولة ويخلص من كل هالقرف اللي هو فيه
يا مجنونة ارحمي ابو احمد شوية انتي يعني لازم تعرفي ام احمد باي حوار انه عايش ؟؟؟؟!!!!

• بيضحكني
يروح يقولها الحقيقه ام احمد ست طيبه انا عارفها لسه اخده سبحه من عندي

تاخدي سبحه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: @The GodFather@، Range Rover و مجنونة مطرقعة
بالعكس هو يعمل مثل عادل امام في الخط ويروح يمثل موته ويطلع شهادة وفاة واسم جديد وبطاقة جديدة وبعدها يعيش بعيد عن احمد وام احمد ويبقى مع مرته الجديدة، ولو لزم الامر يدفعله قرشين يعمل عملية تجميل ويصير شبه تامر حسني
ولو الامور عصلجت معاه يبقى يعمل تنكر ويحط شنب كويس
ولو في يوم من الايام ام احمد اكتشفت انه عايش ممكن يطالب بلجوء سياسي لأي دولة ويخلص من كل هالقرف اللي هو فيه
يا مجنونة ارحمي ابو احمد شوية انتي يعني لازم تعرفي ام احمد باي حوار انه عايش ؟؟؟؟!!!!
طيب نفرض أنه عمل كدة اكيد هيسقت قيد وهيبقي ميت وهو حي 😂😂
وكمان لازمنا جثة ابو احمد بصراحة ام احمد عايزة تعمل شوربة علية 😅😅🤭🤭🤭🤭

• بيضحكني
التفاعلات: @The GodFather@
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%