NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب من سنين و مارست كذا مرة
بس مشكلتي بشكل دائم اني مش عارف ادلع او اتمحن عاوز اغري الفحل الي معايا هو غالبا بيكون هيجان اصلا بس احيانا في شخص عاوز انا إلي اغيرة و اجذبة ليا عاوز اعرف ازاي اتمحن و ادلع و اغري مش عارف اعمل كدا ازاي و لما احاول بيبان تمثيل

شكرا لاي مساعده 🥺

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
بس مشكلتي بشكل دائم اني مش عارف ادلع او اتمحن عاوز اغري الفحل الي معايا هو غالبا بيكون هيجان اصلا بس احيانا في شخص عاوز انا إلي اغيرة و اجذبة ليا عاوز اعرف ازاي اتمحن و ادلع و اغري مش عارف اعمل كدا ازاي و لما احاول بيبان تمثيل

شكرا لاي مساعده 🥺
تعالي خاص

شكرا لاي مساعده 🥺
خليك على طبيعتك … و حاول تكون شيك بس ما تغير حالك لشي انت مش فيك … الامور تلقائي بتيجي لحالها … اللي بقبلك زي ما انت هو اللي لازم تتعلق بيه

• عجبني
التفاعلات: الوزيرر
خلي

شكرا لاي مساعده 🥺
خليك زي ما نت لا تتصنع و تصرف على طبيعتك و الانسان الصح هو اللي بيقبلك زي ما انت … استمتع بانك سالب و يهمك شي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خليك على طبيعتك … و حاول تكون شيك بس ما تغير حالك لشي انت مش فيك … الامور تلقائي بتيجي لحالها … اللي بقبلك زي ما انت هو اللي لازم تتعلق بيه
فهمو وقولو

انا لو همارس مع سالب مش عايزه يكون ممحون عادي شوف حد عايز ميولك

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%