NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مس فاطمه ـ حتي الجزء الثاني 23/7/2022

مبدعه باطمطم شكرا
 
جزء جميل برافو عليكى
 
رائع رائع رائع
 
جامده
كمل ياغالي
 
اتمنى يبقا فى جزء تالت ❤
 
كانت بدايتي في الحياه الجنسيه زي ما كتبت ف الموضوع الاول المسمى (حضرت الغير محترم ابي)
و زي ما قلت قبل كده مفيش حاجه هتتكتب محصلتليش ..

و منها اتجوزت بدري كان عمري ساعتها 17 سنه و ققربت على ال 18..و جوزي 22 ضابط جيش
مكنتش اعرف عن الجنس غير الي جوزي بيعمله ..
و كنت احكي لاعز صديقاتي د/هند تقولي هو ده الواقع و الي في الافلام ده خيال مش اكتر
عدت اول سنه جواز و بقيت حامل خلاص هبقى ماما و الفرحه كانت مطيراني بس ف الوقت ده جوزي بعد عني جدا و انا كنت لسه داخله سنه اولى كلية العلوم جامعة ...
قمت بالسلامه بس متخيلتش حجم المتاعب في اني اقى ام ف السن ده
خلصت ايام الكليه و قعدت في البيت اربي ابني و ببقت حياتي ممله جدا جدا جدااااااا اصحاي ايام الكليه كل واحده راحت لحالها و انا بقيت بخرج قليل جدا زائد ان جوزي شخص غيور و شكاك بشكل متعب فمووع اني خارجه ده بقى بيحتاج خناقه شهر قبلها و هو طبعا علطول ف الشغل و مش فاضي و اجازاته قليله
فقيت بقضي معظم وقتي مع حماتي و اخوات جوزي الي ساكنين في بنفس البيت معايا (بيت عيلته)
ااخوات جوزي
مريم 20 سنه لسه متجوزتش و عمر 14 سنه بيدرس و اخر العنقود و الغلطه الي فيهم يعني
لحد ما تميت ال 26 سنه كنت ست بيت مخلصه محترمه بنت ناس بينضرب بيا مثل الاحترام و (الجمال)
طلبت من جوزي اشتغل و رفض رفض نهائي بس بعد مهاترات و محاولات وافق اني اشتغل بشروط
انا اشتغلت مدرسه لمادة الكيمياء
و شروطه اني اشتغل في شقه من شقق البيت و ان اخته تبقى معايا في الشغل زي سكرتيره كده تساعدني بحجه انها مش بتشتغل و قاعده فاضيه و ده طبعا مكنش غرضه هو كانت يشك و بيغير و دماغه فيها الف حاجه من ناحية اني اخرج اصلا من البيت .
و وافقت طبعا و بدات شغل و بعد فتره اخته عملت معايا مشكله في الشغل و رفضت تكمل معايا و هو كان في صفها و عاوزني اوقف شغل ققبل حتى ما اكمل سنه بس بعد مفاوضاتت قرر هو ان اخوه يشتغل مكان اخته و ده كان مهم بالنسبباله ان في حد من ببيته بيراقبني
المهم كملت شغل عادي جدا و كان معايا موبيل برقم مخصوص للشغل و في يوم لقيت رساله جيالي على وتس اب الموبيل بتاع الشغل و فيها مساء الخير بس من رقم غريب ده مش رقم حد من الطلبه الي عندي رديت :
-مساء النور مين معايا.
=انا طالب معاكي في الكورس
-مين طيب و تليه مديتش رقمك لمستر عمر مش اتفقنا علشان نبقى كلنا على جروب واحد.
=لا مهو رقمي ده محدش يعرفه الا انتي دلوقتي.
-يعني ايه؟
=يعني زي ما بقولك كده.
-مش فاهمه؟!!!

لقيته باعتلي صورتي و انا واقفه بشرح و بيولي كنتي زي القمر في حصة النهارده 3>
بشكل تقلائي عملت بلوك
بس دماغي اتجننت مين الي عنده الشجاعه يعمل كده و يصورني و يقولي كده
و فلت فتره كبيره مشغوله بالمووع و اشك في كل طالب شويه و احاول المح اي حد ماسك موبيله و طببعا معرفتش بس الفول كان مموتني .
ففيوم جيت شيلت البلوك للرقم الي كان باعتلي
و فضلت مستنيه كتير انه يبعت و من خوفي انه يبعت و جوزي في البيت بقيت بسيب الموبيل تحت في المكتب و جوزي موجود
لحد ما في يوم بالليل جت مسدج عليه جريت من المطبخ للصاله زي الصاروخ عشان اشوف الموبيل لقيته باعت رساله (روح قلبي)
مردتش عليه قالي مش مهم تردي المهم انك اون لاين
و بعتلي وحشتيني اوي كان شكلك قمر اوي و باعتلي صوره و انا قاعده على المكتب و عامل زوم على عيني و بيقولي بمموت فيهم.
و انا مش برد
بعت تاني و قالي اه متحاوليش تدوري تاني انا مين ... انا خارج التوقعات و ايموشن مطلع لسانه.
رديت :
-هجيبك و هوديك في داهيه.
=قالي مانتي خلاص جبتيني من يوم ما شفتك و وديتيني في داهيه بجمالك.
ف انا ابتسمت .
بعتلي تاني
=متضحكيش و ردي عليا
انا بصيت حواليا من الخضه هو عرف منين اني ضحكت
قمت قافله النت و نمت
و تاني يوم بقيت عماله اقلب الدولاب من فوق لتحت كاني قاصده اتشيكله هو و انا رايحه و ميكب و بيرفيوم و كعب .
و انا واقفه بشرح في الحصه لقيت رساله منه(انتي كده وديتيني في داهيه فعلا)
فابتسمت للموبيل لقيته typing... و ضحكتك زي القمر.
سبت الموبيل و كملت شرح و الطلبه روحوا و انا طلعت شقتي و بقيت بستناه يبعت بفارغ الصبر كلامه جميل و انا مبيتقاليش الكلام ده في حياتي
اتعودت انه يبعتلي صورتي و عليها كلام جمييل و انا كنت ببقى مستمتعه بالكلام ده .
و بقيت البس احاى لبسي و انزل باحلى شكل عشانه و انا معرفش هو مين س بقى نفسي اعرف نسيت اني مدرسه و ست متجوزه و بقيت حباه من غير حتى ما اعرف هو مين . و مش في حساباتي انه عيل صغير لسه في ثانوي بقيت بحب كلامه و اسلوبه و طريققة تفكيره و قد ايه هو بيحبني و شايفني جميله.

<وصف جسمي>

(انا كا ست طويله 175 سم 78 كيلو .. صدري كبير جدا و طيزي زيه)

نزلت تاني يوم لابسه بنطلون (اوف وايت) انا نفسي شايفه اني مينفعش امشي يه ف الشارع و شيميز واسع قصير لونه دهبي بيلمع

مبعتش حاجه طول الحصه ولا طول اليوم خلاني اشك انه من الناس الي غابت عن الحصه
قعدت اتوقع مين منهم
لقيته بعت رساله
لا مكنتش غايب متظلميش العيال.
انا اتفزعت.
قولتله انت مين
قالي مشش مهم مين بس انا ليا عندك حق لاب توب بوظتيه و هاوز فلوسه و بيضحك في الاخر.
فلت افكر قولتله لاب توب ايه انا مش فاهمه.
لقيته باعتلي صوره للاب توب عليه صورتي و الصوره عليها بقع كتير اوي اوي
قولتله ايه ده مش فاهمه و الصوره دي كانت النهارده
قالي اه النهارده و بسببها اللاب توب باظ
قولتله مهو شاشته مبقعه اهو يعني بايظ اصلا
قالي هو انتي مش عارفه ايه ده قولتله ايه ده مش فاهمه و ***
قام باعتلي صوره تانيه من ببعيد صويه قولتله مالها مش فهماها قالي افتحي الصوره
فتحتها
و كان في كهربه مسكت في جسمي صورتي على اللاب توب عنده و باقي الصوره فيها (زبه واقف) و الي كان على صورتي ده لبنه
و مغرق الشاشه و الكيبورد و المكتب.
خدت سكرين شوت للصوره و عملتله بلوك و لغيت الحصص لمدة اسبوع بقا يتصل من الرقم ده و انا مردش دورت على التروكولر لقيه عامل اسمه (عاشق فاطمه)
شيلت الببلوك تاني
و بعتله انت مسمي نفسك على التروكولر عاشق فاطمه و ده مينفعش هتفضحني لو اصحابك كلموك
و الصوره متنفعش
قالي محدش يعرف الرقم الا انتي و قولتلك قبل كده و انا بحبك و هموت عليكي و انا مش جريء و مش وقح و مقدرش اقلوك الكلام ده في مكالمه حتى عشان كده مستخببي بالرققم ده ورا الوتس
انا عارف ان كبيره و متجوزه و انا عيل صغير بالنسبالك اخري تزعقيلي في حصه و ممكن تطرديني كمان
بس انا معرفش انتي ايه و انتي متعرفيش انتي بتعملي فيا ايه انا عمري ما ارتبطت ببنت و بعتلها حاجه زي كده بس انا هفضل جببان و مش هقدر اقولك حتى كلمه حلوه على سبيل انك المدرسه بتاعتي.
قولتله بص الي انت فيه ده مش حب الي انت فيه ده سن مراهقه و انتي مش فاهم حاجه لسه صغير فبطل الي انتي بتعمله ده و ركز في مستقبلك و انا حتى مش عاوزه اعرف انت مين بس بطل الي انت بتعمله ده عشان خاطري لو بتحبني زي مانت بتقول.
لقيته بعتلي نفس الصوره بس على طقم تاني
و قالي بزمتك كل ده و صغير

(في الحقيقه انا الي كنتفاكره ان زب جوزي كبير بس ازاي عيل ف السن ده و عنده الحجم ده كله)
و فضل يبعت و انا مبردش :

انا عارف ان جوزك مش موجود و اني بتكلميني من شقتك اكيد بس احب اعرفك انه اغبى انسان في الدنيا لما يسيبك بالجمال ده و يبعد انتي لو مراتي مكنتش قمت من فوقك كنت خليتك ممده على السرير و جيت بوشي دخلت فتحت رجلك و مسكت رجلك ابوسها و الحسها و امص صوابع رجلك و اعضها و انزل بوس على فخادك لحد ما اوصل لكسك الحسه و اكله بسناني و ادخل لساني جواه و اطلع بوس من اول كسك لحد بطلنك و الس صرتك و ادخل لساني فيها لحد ما اوصل لصدرك الي جنني ده ارضع منك و الحسه و اشفط حلماتي ف بوئي و اعضها بسناني و انا فوقك و احك زبي في كسك لحد ما ترجي السرير بينا من هيجانك و عدها ارزعهولك لحد ما يخبط في معدنك و افضل ارزع فيكي لحد تصوتي مني و اتقلب على ضهري و ارفعك فوقي و امسكك من وسطك و ارزع فيكي من تحت لحد ما جسمك ييسيب منك و اقلبك تاني و اكمل ترزيع لحد ما اجيبهم فيكي و اريحك من تعبك ..
بعت الكلام ده و انا لسه بقرأ اول جمله لقيت باعت صورت ببتاعه و كف ايده و هو ملياااااان لبنه و قالي بحبك و قفل (مبقاش اونلاين) انا اقرأ و انا مخضوضه و بشكل تلقائي لقيت نفسي ببنزل على السرير و بحط ايدي في الشورت و فضلت العب في نفسي لحد ما نزلت 3 مرات و نمت من التعب
رجعت الشغل تاني يوم و انا داخله الحه مكسوفه جدا و كنت لابسه عبايه واسعه .
بعد اول ربع ساعه جت رساله ببص على الموبيل ليته باعتلي(صباحيه مباركه يا عروسه).
كملت حتي و فلت تليفون الشغل و طلعت شقتي و انا كل الي شاغل تفكيري مين ده
مين الي خلاني اتزوقله و انا نازله مين العيل الصغير الي مخليني استنى رسالته مين العيل الي نساني اني ست متجوزه و بقيت استنى كلمه حلوه منه مين الي وصلني ان من مجرد كلام مكتوب العب ف نفسي بالعنف ده لدرجة اني انام حتى من غير ما اعدل جسمي من الوضع الي انا فيه مين الي خلاني اتنازلت عن احترامي لنفسي و خلاني اعمل حركات تغريه ف مكان شغلي مين الي خلاني احبه بالمنظر ده.
جتلي فكره في الاخر اني ممكن اعرف مين :

عملت نظام جديد ان كل الي اسأاله في الحصه و ميجاوبش يبقى لازم يقعد يذاكر بعد الحصه و يتسال تاني و يسيب موبيله بره على مكتبي
مشيت على النظام ده فتره حالي 20 يوم مجابش نتيجه كل الي بيقعد امسك موبيله و الاقيه شغال عادي و ارن عليه يرن عادي مفيش موبيل فيه رقمين او اي رقم مش متسجل عندي.

لحد مره عمر(اخو جوزي) استاذن انه مش هيبقى موجود الاسببوع الي جي عشان هيسافر و طلب مني معرفش جوزي و اترجاني و انا طبعا كان على مزاجي ده و قولتله خلا حاضر مش هقوله.
و قولتلهم ف الحه ان مستر عمر مش هيكون معانا الفتره الي جيه .

و عملت الي بعمله كل مره ففي طالب من الطلبه و ده اكثرهم احتراما و شطاره اسمه (احمد)وسامته و جماله شيء من الجنه مجاوبش قولتله انا مش هطبق النظام ده علشان خاطره تاني يوم مجاوبشش قولتله انت زودتها و هتقعد زيك زي غيرك.
و بالفعل قعد بعد الحصه و كلهم سابوا موبيلاتهم و هم كمان بيت في الموبيلين التانيين ملقتش حاجه و موبيل احمد ده برده عادي قمت مطلعه موبيل الشغل و بعتاله مسدج (انت مين؟) لقيته typing بس بعت رسالتي سمعت صوت مسدج في الاوضه الي بيذاكروا فيها دخلت عليهم و قولتلهم الي معاه موبيل يطلع محدش رد عليا قولتلهم انتوا التلاته قوموا روحوا و محدش فيكم ييجي تاني و بالفعل حصل لقيت واحد منهم بيكلمني بالليل و بيققولي ان احمد الي كان معاه الموبيل و انه ملوش ذنب انه يتحاسب على غلط احمد قولتله حصل خير و كلمهم ققولهم ييجوا عادي بس قولهم انك كلمتني تعتذر و متقولش انك فتنت على احمد ققالي تمام حار و قفلنا.
سهرت طول الليل افكر بقى ده يطلع منه كده اكتر واحد انا شيفاه محترم و متفوق يبقى كده لكن اراجع نفسي و اقول انه بيحبني حب جوزي محبهوليش اصلا
لحد ما فتحت رسالته و قرأتها تاني و لعبت في نفسي بشكل اششرس و اعنف من الي قبلها لاني تخيلت احمد معايا و نمت من التعب برده.
و انا نايمه حلمت باحمد حلم صحاني جسمي مكسر و مبسوطه و قلبي فرحان و دماغي مليانه تخيلات للي ممكن اعمله معاه لدرجة اني بيت هيجانه و فاقده السيطره على نفسي خدت شور و طبعت لبست برا و بانتي موف و بدي ابيض و ليجن ابيض و عبايه سوداء واسعه
و دخلتت الحصه بتاعتي و عامله نفسي متعصبه جدا لقيته قاعد عادي بدات اساله هو اول واحد مجاوبش برده
قمت مزعقه فيه و قيلاله انت ايه حكايتك اقعد قفلتني من الحصه بلاش قرف.
و بعد الحصه قعد يذاكر و انا في مكتبي بفكر اعمل ايه و كنت خلاص خدت قرار اني بحبه و هنام معاه لكن انا جبانه مهما حصل مش هيجيلي الجرأه اني ابدا بنفسي. قلت اولع فيه اكتر بس ازاي؟!

قمت قلعت البنطلون و البدي الي تحت العبايه و العبايه ليه حزام حوالين البطن ربطته على بطني جامد و عندي مرايه فضلت اتمشى قدامها بس لسه عادي المنظر
قلعت الببانتي و بتمشى من غير ما ابص حسيت برجة طيزي في العبايه بصيت بضهري و فضلت ارفع كعبي و ازل عليه جامد لقيت ان المنظر ده مينفعش قدام اي حدبس مسكت طيزي جامد اوي و غمضت و افتكرت الي حصل جسمي اترعش جامد فكيت البرا و قلعتها و قفلت كباسين العبايه و ربطت الحزام و روحتله قولتله تعالى ورايا المكتب جه ورايا و انا بتقصع بالكعب و عارفه الي هو شايفه قعدت و هو قعد قولتله مالك مش بتذاكر ليه
=شوية مشاكل يا مس مش مخلياني اركز
- طيب الامتحانات قربت و انت اشطر واحد عندي مينفعش كده.
=حاضر هحاول.
لفيت قدامه و خدت الكتاب منه و بدات اسال اسئله سهله
و هو يرد عادي و بيكمل كمان
و انا فيا طبع بهز رجلي كتير (نفسيه)
انا عماله بهزر رجلي و فخادي تتهز لما لقيته بيبص عليا و انا بلمحه قمت ضامه دراعاتي على صدري فلزقت الاتنين في بعض لقيته هو نزل بكوعه على رجله و بيفكر ف الاجابه بس كوع منهم بيزق بتاعه الي واقف ف البنطلون عشان يداريه على جنب قمت مدياله ورقة امتحان قولتله حل دي و رجعت مكاني انا خلاص هموت مش قادره و كسي غرقان فعلا يكاد يكون بل العبايه كمان.
قمت مسكت الموبيل و راجعت الشات بتاعه و جيت على الرساله الي كان كاتببلي فيها بحبك و قومت معلمه عليها و رده عليها قولتله بجد ولا فتره و هتخلص.
مويله رن بص ف الرساله لقيته اون لاين و اما قفل بقى اوف لاين و كمل حل من غير ما يبصلي.

قمت مكلماه عادي قولتله طبعا انت متضايق جدا النهارده بسبب الحصه قالي لا انا الي غلطان انا الي مذاكرتش قولتله لا مش قصدي طبعا قالي امال ايه
قولتله انت اكيد متضايق اني مقومتش من على المكتب الي جوه
قالي هتضايق ليه يعني ما حضرتك براحتك.
قولتله بس انت معرفتش تصورني النهارده خالص .
لقيته برق و فتح بوءه
قولتله ها بقى قولي بتحبني بجد ولا فتره و خلا و ان انت عيل صغير مش فاهم في الحب فحبيت الست الجميله الي جت قدامك و هو ولا هو هنا.
يبني رد عليا البنات في المكان كتير و في باقي الدروس كتير جي على واحده اكبر منك ب 9 سنين و تحبها و هو باصص ف الورقه
لقيته رد عليا ايخرا بعد وقت من كلامي الي زي ده
و انا بقوله اشمعنه؟
قالي معرفش انا مش عارف اشمعنه انا قدامي كتير عمري ما حبيت منهم انا اه بيعجبني منهم لكن عمري ما حيت و لا كنت جريء كده انا عارف اني غلطت و انك هتوديني في داهيه بس انا فعلا حبيتك اوي انا بحبك اوي و**** انتي السبب اني مبقت اعرف اذاكر مبقتش اعرف اركز في اي حاجه انتي مشبتغيبي عن بالي ابدا انا بشوفك في اي مكان و انا صاحي و مش بحلم بغيرك و انا نايم.
و عينه ببدات تدمع حسيت انه ضعيف و انا القويه مش ما كان بيبان عليه في الرسايل .. فعلا كان مستخبي ورا شاشة الموبيل و ده الي كان مخليه جريء في كلامه
قمت وقفت و هو لسه مكمل كلامه بنفس الصيغه و اتمشيت حواليه و رجعت وقفت جنبه قولتله قوم اقف و بصلي انت بجد بتحبني زي ما بتقولي بص في الارض قولتله بصلي بعد اذنك و رد قالي اه و *** بحبك و خلا مش عاوز حاجه تاني انا قولتلك الي في نفسي و مش هبعتلك اي حاجه تاني و مش هاجيلك الكورس تاني.
و بيلم حاجته عشان يمشي شديته من ايده جامد بصلي بخوف بسيط قمت بيساه اوووووه خطوه غير محسوبه بجرأه مش فيا.
خدت شفايفه بين شفايفي و بدات ابوسه بشراسه و بعنفو هو ابده جنبه فضلت ابوسه و هو ولا اي رد فعل اول ما بعدت عنه اترمى على الكنبه الي في المكتب و هو باصلي و متنحلي.
قولتله :
-مالك؟
=بحاول استوعب و اصدق.
-ندمان؟
=لالالالالا .. بس مش فاهم و مش عارف اصدق.
-بصراحه ولا انا بس مش عوزاك تفهمني غلط و *** انا محت...
= انتي بتقولي ايه انا عمري ما فكرت ولا هفكر كده .. ده انتي حلم
-انا كمان على فكره حبيت كلامك و حبيتك.
وقف و جه ناحيتي و حضني اوي و فضل باصصلي كام ثانيه و قام بايسني تفاعلت معاه و مدريتش بروحي غير و احنا الاتنين على الكنبه قاعدين جنب بعض ببصله ليه وقفت بص على جسمي و قالي هو ينفع ؟
هزيت راسي بالموافقه و كملت بوس فيه امص شفايفه و اشفط لسانه و اول ما مسك صدري تلقايا حطيت ايدي على زبه حسيت بقشعره و خضه الصوره شيء و الحجم الي تحت ايدي شيء و انا ياما مسكت زب جوزي من فوق الهدوم و هو واقف مكنش بالشكل ده
سيبته و سحتبه من ايده قوف قدامي فتحت حزامه و نزلت البنطلون و نزلت البوكسر .. المنظر يخض .. هو ازاي في السن ده و عامل كده هل ده هيكبر طول ما هو بيكبر في السن لحد ما يبقى 21 سنه طيب هيبقى عامل ازاي؟؟!!
مسكته بايدي الاول و فضلت ابص عليه من كل ناحيه كاني اول مره اشوفه بضانه مدلدله على فخاده و عريض اوي اوي و راسه ضخخخخخخمه
بدات الحس راسه من قدام و هو غمض اوي و حطيته في بوئي مكملتش دقيقه بالظبط و زقني جامد رجعت بضهري على الكنبه لقيته مسكه و بيدعكه بسرعه و نطرهم بكيمة مهوله غرقني من الطرحه لحد فخدي غرق العبايه كلها و وشي كله لبن ابيض و تقيل و كميه كبيره مشفتهاش من اول جوازي ..
- ايه ده كله انت بوظتني خالص و ببتسم.
= اسف مكنش قصدي غصب عني مكنتش اعرف اني هعمل بسرعه كده.
- عادي متضايق ليه اول مره بتبقى كده
= قالي مش اول مره انا عملت بايدي كتير
- ضحكت بمرقعه و قولتله الست غير ايدك و اي ست مش انا و غمزتله .
ضحك بكسوف قمت دخلت معاه الحمام غسلت وشي و هو واقف جنبي يغسل زبه و كل ما ابصله و اشوفه بيغسله بالميه و ايده رايحه جايه عليه اسخن اكتر منا
سالته هو انت ازاي كده رد قالي معرفش هو حلو
ضحكت و قولتله لا ده رهيب.
سيبته و طلعت فردت الكنبه زي سرير و هو اول ما طلع قالي امشي ؟
مردتش عليه سحبته من ايده نحيتي و بوسته من شفايفه بوسه سريعه و قولتله هتمشي تروح فين و سحبت التيشيرت قلعتهوله و زقيته على الكنبه و وقفت قدامه فتحت حزام العبايه و فتحت كباسين العبايه و انا بترقص بوسطي يمين و شمال و هو مبرقلي لحد ما فتحت العبايه خالص و شديتها بالراحه وقعتها على الارض و بقيت عريانه خالص قدامه لفيت اتمشيت لحد الباب و انا بترقص قفلته بالمفتاح و رجعتله بنفس المنظر و انا بتهز و بهز صدري و نزلت فوقه على الكنبه بجسمي كله بوسته من شفايفه و من خدوده من رقبته و صدره و بطنه و وصلت لزبه بوسته حته حته لحد بضانه و شفتها في بوءي و فضلت الحسها و اشفطها لحد ما لقيته بيسحب نفسه من تحتي و بينزلني مكانه و طلع نام فوقي و عمل زي الي انا عملته باسني من شفايفي عكس الاول مكنش عارف بيعمل ايه و باس رقبتي و لحسها و انا بموت من الحركه دي فضل مكمل فيها شويه و نزل لعدها على صدري فضل يبصله شويه بقوله مالك قالي مفيش جمال كده ابتسمت و نمت و غمضت عيني و هو مسك اليمين بايده و حطه في بوءه و بدا يمص و يلحس و يعض في الحلمه و يمصه و هو بيفعصه بايده و يشفطه جامد و بيقطع صدري الشمال بايده التانيه و الحلمه بين صوابعه ببيقرص فيها و انا فقدت اعصصابي و بدات اتنهد و اصوت و قام نازل بوس في بطني لحد ما وصل لكسي و بدا يتنحلها قمت مسكاه من شعره و خبطاه بكسي في وشي قام نازل فضل يلحس و يبوس و فتحه بايده و يلحس من جوه و يدخل لسانه و يمسك زنبوري بشفايفه و يشفطه و يلحسه بلسانه و انا بقيت بتلوى تحت منه و بصوت و صوتي بدا يعلى لد ما اترعشت و جسمي اتشنج جامد و جبتهم و لقيت جسمي بيسيب فجاه لقيته مسكني من وسطي جامد و شدني على طرف الكنبه و خد رجلي على كتفه و نزل على ركبه و فضل يلحس تاني بس بشكل اشرس بكتير من الاول و سمد ايده يمسك صدري بعنف و انا بصوت و بتنضف و بحاول ازقه بس عوزاه و هو يشدني من صدري و يثبتني لحد ما لقيت نفسي بصرخ و ببجيبهم تاني بس اكتر من الاول و جسمي ساب خالص و انا بنهج اوي و عماله اقوله مش قادره كفايه مش قادره قالي يعني خلاص مش عاوزه حاجه رديت قولتله لا عاوزاك تنيكني قالي ايه قولتله ايه الي ايه يا كس امك عوزاك تنيكني
نام فوقي و هو بيحك زبه في كسي من بره قالي اجيبهم فين قولتله بره و لو ممسكتش نفسك و جم جوه مش هتشوف وشي تاني قالي بحبك ابتسمنا احنا الاتنين
و ببدا يدخله انا اول ما الراس دخلت برقتله و اتشعلقت في رقبته و بقوله بالراحه بالراحه قالي انتي الي بتشديني و انا لسه بشده قام نازل فوقي كله و زبه دخل للاخر مره وتحده لحد ما ضانه لمست طيزي انا كتمت صوتي بالعافيه و بطلع صوت انين عالي كمان و لقيته مهتمش و بدا ينيك و يطلع و ينزل و شفايفه خدت شفايفي في بوسه رهيبه و هو طالع نازل فوقي و بدا يسرع طلوعه و نزوله و هو ساند على صدري بايده الاتنين و فاعصهم.
و فجاه لقيته بيعمل بعنف اوي و بسرعه اوي حسيته ولا كانه مكنه شغاله و انا خلاص فاضلني ثانيه و هجيبهم بس في انفجار و لقيته هو كمان وشه احمر اوي و مره واحده قام مطلعه انا نطرت بشكل عمري ما وصلت ليه و هو زبه انفجر بششكل مش طبيعي حوالي 4 او 5 نطرات كلهم لبن تقييييل و كتييير و اول ما خلص قام مرمي ف حضني .. كل ده في حوالي 5 دقايق من اول ما دخله.

فضلنا نايمين كده لحد نص ساعه.
قمننا ببعدها هو لبس و انا لبست و هو روح و انا طلعت اترميت على السرير بالعبايه و لبنه عليا لحد تاني يوم .
جالي تاني يوم و معاه جيل سالته عليه قالي ان اه بيجيبه من ره مخصوص علشان الموضوع ده انا مفرقش معايا ينفع معاه ولا لا على قد ما فرق معايا انه ميخلصش بسرعه
و لما اخو جوزي رجع بقيت اقوله بدل ما تنزل اطلع استناني في شقتي
و فضلنا سوى لحد ما خلص كليه و سافر يشتغل بره مصر و كل اجازه لازم نتقابل كل يوم.

تم


الجزء الثاني

بعد سفر احمد بقيت استنى جوزي ينزل اجازه و غير كده بريح نفسي بنفسي بس بقا عندي عائق ان ابني كبر و مهما كان مينفعش يشوف امه بالشكل ده
بكنت بمارس العاده يا اما في الحمام يا اما في اوضة نومي و قافله على نفسي.
و مره من المرات في الحمام و مشغله فيلم على اللاب توب و قاعده على طرف البانيو و فاريه نفسي فاتحه رجلي و ايدي على كسي و فاشخه نفسي لعب و صوت اهاتي مسمع العماره كلها و ايدي التانيه على بزازي بفعص فيها و عماله اشد الحلمات و امسك بزي احطه في بوئي ارضع لنفسي لحد ما جبت شهوتي و ارتاحت شويه و انا بقوم من مكاني لمحت من شباك الحمام ضل اسود غلى السطح من المنور كانه بيراقبني اترعبت و جريت ابص ملقتش حد .. قولت يمكن متهيالي .

اليوم عدى و دخلت نمت و صحيت نزلت الشغل و يومي عدى عادي و خرجت و رجعت و بالليل دخلت الحمام و فشخت نفسي لدرجة اني وقعت على الارض ضخرس على البانيو و رجلي مفتوحه قدامي و مغمضه و يا دوب بفتح عيني و انا بعدل نفسي عشان اقوم لمحت نفس الضل الاسود الي بيراقبني انا اترعبت لدرجة اني خفت استحمى و طلعت جري من الحمام عريانه زي منا دخلت اوضة ابني لقيته اتخض بيقولي انتي واقفه كده ليه انا اتصدمت من منظري قدامه قمت طالعه رايحه اوضتي لبست و رجعتله قولتله معلش كنت خايفه استحمى دلوقتي قالي خايفه من ايه هو انتي لسه نونو قولتله معلش بقى هنام ف اوضتك النهارده على السرير التاني و نمت و صحبت و انا لسه الموضوع ف دماغي و نزلت شغلي و بعد الشغل كلمت د/ هند اعز صديقاتي
هند (كيرفيجسمها شبه جسمي بالظبط بس اقصر مني حوالي ١٦٥ صدر كبير رجلين ملفوفه طيز كبيره كرفوعه و عريضه شفايف منفوخه طبيعي متجوزه و بنشتغل دكتورة علاج طبيعي)
خرجنا سوى و وسط ماحنا بنتكلم قولتلها انا عايزه احكيلك حاجه بس مكيوفه اوي
هي : ايه اتناكتي تاني ولا ايه من حد جديد؟
-يا بنت الوسخه وطي صوتك افرضي حد سمعك!.
=و فيها ايه يعني هو الي هيسمعنا هنا يعرفك يعني المهم في ايه طيب ؟
-بصي انا بجيبهم لنفسي في الحمام علطول و حصل موقف امبارح و اول اني بلاحظ حد على السطح بيراقبني ضل اسود كده و لما بروح تبص عند الشباك مش بلاقي حد و خايفه جدا.
=و انتي بتشوفيه ازاي من على السطه و انتي في الحمام و هيراقبك ازاي؟
-يا هند انا ببقى قاعده على البانيو او على الارض

و الشباك فوقي في وشي يعني و السطح باين من عندي لان انا لما بطلع احط السجاجيد شفت الحمام عندي واضح يعني.
=طيب ده حد بيبص عليكي ايه الي مخوفك انتي المفروض تتكسفي مش تخافي 😂
-يا بنتي حد مين مانتي عارفه محدش في البيت غيري و بصراحه انا خايفه لاني كنت قريت كتير عن موضوع الجن العاشق و كان في بنت كاتبه انها كانت بتحي بحجات ف الحمام و ان في حد ديما معاها ف الحمام و كده .
=يعني هو لو جن عاشق يا كس امك هيستنى يقفلك على السطح يبص عليكي؟
ما يمكن جارك بينط على سطحكوا و ييجي يبص عليكي.
-لا مهو مفيش بيت قريب من سطحنا و مفيش حد عندي في البيت يعني ده انا و ابني ف شقه و حماتي و اخوات جووو.
=ايوااااه هم اخوات جوزك لو مريم شاذه بقى هابقى نفسها فيكي او عمر طبعا و ده المتوقع انه عمر.
-نعم ! ده عيل صغير ده بيقولي با طنط
=طب ما احمد الطالب الي كان عندك كان لسه في عداد ******* اول ما بدأتي معاه و كان بيقولك يا مس .
-يا نهار اسود و منيل و مهبب يعني بيعمل كده و تاني يوم يتعامل معايا ف الشغل عادي ده عمره ما لمسني ولا عمره لمح لاي حاجه ده انا عمري ما شفته بيبص على جسمي حتى.
=اتداري يا فاطمه و خدي بالك منه و من نفسك.
خلصنا الكلام و روحت البيت و انا طول الطريق بفكر ف الي قالته و ازاي ده يحصل اصلا ده عيل صغير ده بالميت اصغر مني ب ٨ ولا ١٠ سنين .
عمر :
( ابيضاني اقرب للاشقر عينه عسلي شعره بني فاتح ١٨٧ يم تقريباا ملاكم و سباح عضلات جسمه مش ضخمه بس متقسمه جدا عمره ١٩ سنه).

دخلت غيرت هدومي و لبست كاش مايو و نمت على السرير افكر ف الموضوع

ازاي ده يحصل و ازاي يفكر فيا كده طيب هل اصلا توقعاتنا صح ولا انا اساسا بيتهيالي طيب لو صح معقول يحصل حاجه و لو حصل هبدا ازاي و مين اصلا الي هيبدا مع التاني و هو مفيش منه اي فعل عشان يبقالي رد فعل عليه.

و لو بدأ بفعل يكون ىدي ايه بالايجاب ولا بالسلب؟
استر يا **
هو فعلا ممكن ؟
و اثناء منا بفكر سخنت جدا على الفكر الي في بالي و بدأت ارفع هدومي و احسس على كسي و اطبطب عليه بكف ايدي و انا بلوم نصيبي الي خلاني اعمل كده ف نفسي حولت طالب عندي من ولد صغير بيقولي يا مس و بيحترمني ف الكلام لراجل كبير قبل سنه و لو شتمني بافظع الالفاظ مش هقدر ارد منا مكاني تحته
و دلوقتي الي حولت اخو جوزي من ولد بيحترمني كمرات اخوه و طنط بالنسباله لشخص بيتلصص عليا بالنظر عشان يستمتع بجسمي
لكن ده مش نقصود مني بس خلاص نظرته ليا اتغيرت حتى لو لسه بيبين ليا الاحترام من جواه عارف اني بالبلدي شرقانه.
و بدات افتح كسي بايدي و احسس بصابعي الوسطى (البعبوص) على فتحة كسي و افرك زنبوري و لحظه بعد لحظه بقيت اسرع فركي لكسي و اتلوى و اتنفض ف السرير و انا بفعص بزازي مع كل حركه ف كسي و ادخل صابع و اتنين و تلاته لحد ما ضميت اربع صوابع مع بعض و بقيت انيك نفسي بعنف رهيب و اشتياق مش متخيلاه و قمت مقلوبه على بطني ف وضع الدوجي و مديت ايدي من تحت بطني و بدأت انيك مفسي تاني لحد ما جبت شهوتي على ملاية سرير و نمت على بطني بنهج و لسه بفكر ف الموضوع بتاع عمر ببص على نفسي في المرايه الي قدام السرير و على منظر جسمي و انا نايمه على بطني و تانيه رجل جنبي و فارده التانيه و طيزي مرفوعه لفوق الخيال الي جه في بالي ان عمر دخل غليا بالمنظر ده و ركب عليا و حشر زبه ف كسي اتنفضت فمت من مكاني و جريت على المطبخ زي المجنونه ملقتش خيار او اي حاجه بحجم ممكن يريحني رجعت الاوضه ادور على اي حاجه لحد ما عيني وقعت على ازازة مزيل عرق (نيڤيا) بتاعت جوزي مسكتها (هو انا هدخلها ازاي 😅) جبت چيل لتسهيل الايلاج بتاع جوزي و غرقتها و غرقت كسي و نمت على ضهري بعكس السرير و رفعت رجلي على ضهر السرير و بدأت ادخلها واحده واحده و انا بصوت باعلى صوت عندي و ميته من الوجع الي معاه متعه رهيبه ف حجم الازازه و نعومتها و برودتها و بدات اسرع دخولها و خروجها اوي و بقوه اكبر و انا متخيله عمر ف حضني و يفشخ كسي بزبه و بعدها نمت على بطني نفس الوضع الي اتخيلته معايا فيه و دخلت الازازه ف كسي و بقيت انيك نفسي لحد ما دخلتها على قد ما اقدر و بقيت اضرب عليها بكف ايدي و ارزعها جوه اكتر و بضرب بمنتهى القوه الي اقدر عليها لحد ما بقيت اترج في سريري كان في زلزال ف جسمي طلعتها و كسي انفجر على السرير و بالعافيه لبست الكاش مايو و نمت زي منا كاني قتيله صحيت الصبح مزاجي حلو اوي و بضحك و مبسوطه و فكرتي ناحية عمر اتغيرت خالص نزلت الشغل و قابلته و هزرت معاه ازيد من المعتاد و خلصت شغل و قولتله بقولك ايه انا ممكن احتاج ازل اشتري شوية حجات النهارده و هند مش فاضيه ممكن تبقى تيجي معايا وافق و رحب جدا قولتله طيب خلاص هطلع اخد دوش دلوقتي

و تعمدت اقوله كده عشان اتاكد اذا كان هو الي بيطلع فوق ولا لا.
طلعت اتطمنت على ابني و دخلت خدت هدومي و دخلت الحمام شغلت موتور المياه و طعلت جري على باب الشقه ابص من العين السحريه لقيته طالع بيتسحب على السلم .
باااااس كده يبقى هو.
دخلت الحمام قلعت هدومي كلها و قعدت على طرف البانيو و انا لمحاه بطرف عيني واقف و فضلت افرك ف كسي و اتوجع و اصوت و اتلوى و افعص ف بزازي قدامه لحد ما جبتهم و خدت شور و طلعت لبست و كلمته قالي انه جاهز و نزلنا اشتريت شوية حجات و وسط ما احنا بنتمشى قمت مانجچه في دراعه حسيته استغرب اول ما لاحظت انه ارتبك قمت مشاوره على محل ملابس داخليه حريمي قولتله هجيب حاجه من هنا استناني بره و دخلت اشتريت الحاجه و طلعت قالي جبتي ايه قولتله انت مالك دي حجات ستات و طلعنا نروح و ف الكريق قولتله نزلني عند صيدليه اجيب حجات نزلت و سبت الكيس جنبه و عارفه انه هيفتحه كنت مرتبه الحاجه ترتيبه و لما رجعت لقيتها اتغيرت و روحنا عادي و بقيت يوميا اتحجج باي حاجه علشان ننزل سوى و بقيت اتعمد اكون بكلمه و اقوله هاخد دوش عشان يطلع يستناني قعدنا نخرج تقريبا لمدة شهر جوزي جه اجازه و رجع شغله و رجعنا تاني زي ما كنا لحد ما ف يوم نزلنا سوى وديت ابني عند ماما و السوم ده كنت قررت استفز شهوته جدا....لبست بنطلون قماش رصاصي لو حد لمسه هيتقطع من كتر ماهو ضيق و تحته بانتي سترينج (فتله) و لبست بلوزه حمراء و بوش اب رافع بزازي كلها من البلوزه من فوق مع كعب عالي كل خطوه منه بتهز بزازي.
اتغدينا و دخلنا سينما سوى و احنا داخلين حاولت اخليه يلزق فيا بس معرفتش عشان كان النوى لسه شغال و كان بياخد باله اشتغل الفيلم و خلص الجزء الاول و طلعنا شربنا قهوه و تعمدت اتاخر لحد ما الجزء التاني يخلص و واحنا داخلين كان في ناس كتير قدامي و رميت موبيلي فجأه و وطيت اجيبه خبطني بزبه في طيزي كنت فعلا هقع بحد لحقني و مسكني من وسطي قمت راجعه تاني بطيزي على زبه و وقفت علطول كاني اتخضيت اول ما قعدنا قولتله كنت هتوقعني على وشب قدام الناس قالي مانتي الي وطيتي فجاه مشفتكيش و ضحكنا مكنش جنبنا حد في السينما لانها مكانتش مليانه اوي لقيت ٣ بنات جم من ورانا سالوه الكراسي دي فيها حد قالهم لا جم قعدوا جنبه قولتله هاتني مكانك قالي ليه في ايه قولتله هاتني مكانك والا همسك ف البنت الي جنبك دي بتتمرقع ضحك و قالي تعالي قمت وقفت و عديت رجلي اليمين بين رجله و هو وقف و بيعدي و ف اللحظه دي رجعت سنه بسيطه طيزي بقت فوق زبه بالظبط لو اتاخدت لقطه ف اللحظه دي هيتقال بينكني
عديت و قعدت و الفيلم خلص و خرجنا البنت بتبصله قمت متشعلقه ف دراعه و زغرالها هو خد باله و ضحك
=هو انتي بتغيري ولا ايه؟
-لا عادي يعني بس هي مش شيفاني معاك ولا ايه الكلام ده لو انا وحشه او لو انت لوحدك.
=وحشه ده انتي ست الستات ☺️
-♥️تسلميلي يا قمر
ركبنا العربيه و في الطريق كانت الساعه جت ١ صباحاً
قالي هتروحي تاخدي ابنك الاول رديت لا بكره انا مش قادره هنام اريح عيني شويه لما موصل صحيني .
رجعت الكرسي للاخر و قلعت الجزمه و فتحت رجلي سنه بسيطه على راحتها يعني و حطيت ايدي الاتنين تحت دماغي و غمضت عيني و كده بقى جسمي كله مفتوح قدامه نص ساعه و وصلنا و اول ما وقف بالعربيه انا فتحت عيني و ابتسمتله و فتحت نور الصالون كاني بدور على موبيلي و لمحت زبه بطرف عيني الي ساعتها اتمنيت ميكونش زبه لان ده لو زبه يبقى مش هعرف استحمل نومي معاه .
قالي مش هتعرفي تنامي كده قولتله ده انا يا دوب هاخد دوش و اتقتل انا مش قادره و طلعنا و اول ما طلعت وقفت ورا باب السقه و سفته و هو طالع ساعتها كان قلبي فرحان ب كده مش مكسوفه ولا متضايقه ولا محتاجه اكون هيجانه عشان اخليه يطلع بقيت بحس اني بحبه.
بدات اقلع هدومي ف الصاله رميت الهدوم كلها على الارض و و دخلت الحمام و فضلت اعمل اي حاجه لحد ما شفته بيبص جبت بشكير و فرشته على الارض و نمت بحيث راسي متبقاش قدام الشباك علشان مبقاش شيفاه فيبعد و بدات احسس على كسي و افركه و افعص في بزازي جامد و صوت اهاتي بيعلي لحد ما بقيت انيك نفسي بايدي و في الاخر و انا جسمي بيترعش بقيت اقول نيكني يا عمر ريحني ريحني يا عمر مش قادره لحد ما جسمي اتكهرب و جبت عسلي و قمت خدت شور ف ثانيه و لبست بيجامه لبني ف ابيض لونها و عباره عن بدي و كت صدره واسع و قصير مبين لو رفعت ايدي بطني تبان و شورت لو رجله اترفت نعتبره بانتي و بالنسبه لانها ضيقه ف انا لبستها بالعافيه و طلعت و كنت مجهزه كيس زباله فضلت باصه من العين السحريه لحد ما نزل قدام باب الشقه بالظبط و قمت فاتحه الباب مره واحده و رميت الكيس ف الباسكيت لقيته بيبصلي اوي قولتله هو انت ايه الي مطلعك فوق قالي كنت بشرب سجاره قولتله يا كوكو طيب ادخل ادخل بدل الوقفه كده
قالي لا هنزل خلاص قولتله يا عم ادخل اشربها هنا
دخل ورايا و انا ماشيه قدامه عماله اتقصع في مشيتي عشان طيزي تتهز قدامه و متاكده انه هيبص عليا
اعملك قهوه قالي ماشي عملت القهوه و قعدنا سوى نتكلم قولتله بقولك ايه انا هعملك مفاجئه احسن من السجاير و دخلت جبت شيشة احمد جوزي و عملتله حجر زي احمد علمني و طلعطله بيها و الفحم عليها .
=اوباااااا ايه ده انتي بتعرفي تعمليها.
-عيب عليك اخوك علمني الصياعه
-=طب ده يا بخته بقى 😂
-اشرب و قولي رايك
=تمام اوي يخرب عقلك ظبطاها اوي
-دوقني؟
و شربت شويه و اديتهاله هو استغرب اني بشرب
و فضلنا نتكلم عادي لحد ما النهار طلع و هو نزل و انا نمت و نزلنا تاني يوم شغل عادي بس كنت لابسه عبايه تهبل العاقل
=ايه القرف الي انتي لبساه ده.
-قرف!!
وحشه ولا ايه؟
=لا حلوه اوي بس مينفعش تلبسي العبايه دي قدام العيال الي جوه
قمت متمرقعه ف طريقة كلامي.
-بتغير عليا يا موري و قمت ضاحكه
لقينه اتعصب و قالي تطاعي تغيريها دلوقتي والا هعمل مشكله تلغي النهارده
-طيب خلاص خلاص .
-و طلعت غيرتها و لبست لبس كويس و خلصت يومي و طلعنا كل واحد بيته
-لقيته بيكلمني على الساعه ١١
=لسه نايمه ؟
-فعلا اه لسه صاحيه حالا .
=جبتي الولد من عند ممتك؟
-لا كلمتها قالتلي ولاد خاله هنا و هو معاهم و كلهم هيباتوا هناك.
=طيب ما تيجي نقعد على السطح انا طالع اشرب سجاره
-لا اطلع عندي انا لسه صاحيه مش قادره اطلع و نعمل قهوه و اشرب براحتك.
=طالعلك اهو.
قمت لبست روب على اللحم لاني نمت عريانه و طلعت فتحتله اول ما فتحت الباب عينه جت على شق صدري قولتله ادخل هدخل اخد دوش و اطلعلك دخلت خدت دوش و لبست كاش مايو طويل شويه بس فوق الركبه و ضيق اوووووووووووي و مفتوح من الجنبين و تحته بانتي سترينج (فتله) .
طلعتله و هو نفخ بصوت واطي اول ما شافني دخلاله بالقهوه .
لقيته بيقولي هو انا ممكن اسأل سؤال قولتله قول و انا مش بصاله على اني مش مهتمه يعني قالي
- هو ايه حكاية انك بتمشي حافيه ديما دي ؟
=عادي بحب امشي كده و بعدين هي رجلي وحشه؟
-قالي وحشه احيه دي احلى من حياتي ده انا اما اجي اتجوز هنقي واحده رجلها زيك.
-قمت ضاحكه .. هو انت من العيال الي بتحب صوابع الرجلين و الجو ده ؟
=ايوه جدا.
قمت مغيره الموضوع و سألاه
-هو احمد اخوك مبيتصلش ب طنط؟
=قالي بيتصل كل يوم تقريبا .. ليه؟
-قولتله لا مفيش اصله بقاله ١٣ يوم متصلش بيا و اما اتصل يكنسل و ميتصلش تاني.
=معلش يا طمطم انتي عارفه نظام الشغل الجيش شغله تقيل.
-ماشي يا سيدي بس يعبر مراته يعني ميبقاش راميني انا و ابنه و بيسافر بالشهور و ميسالش حتى ب مكالمه ف اليوم
=انا عارف انه مقصر بس معلش استحمليه.
-لا انت مش عارف حاجه هو مش مأثر ف السؤال بس و في الاهتمام كمان و ف كل حاجه حتىىىىى
=فاهم يا طمطم انت محتاجاه كراجل و زوج بس معلش اغصبي على نفسك مهو اكيد بيعوضكم ف الاجازه
-لا متتعشمش ف اخوك اوي كده عشان هو تقريبا مش شايفني ك ست
=نعم امال مين الست لما انتي مش ست يالهوي هو اعمى ولا ايه ده انتي اجمل واحده ممكن اي راجل او شاب او *** او ست حتى يشوفها ده انت كفايه ضحكتك بس لحظتها حلماتي بقت بارزه بشكل يشوفه الاعمى و هو خد باله .
-حبيبي متحرمش من زوقك بس انت اهو انا عمري ما طلبت منك حاجه ولا مشوار ولا حتى مساعده و انت قولت لا او حتى كلمتني باسلوب يدل انك متضايق مع اني معطلاك و انا عارفه

طيب تصدقي اني عمري ما بصيتلها كده ده انا ليا الشرف اني ابقى ماشي جنب اجمل بنوته ف الدنيا يا لهوي هو انا اطول بس امشي وراكي احرسك لما ابقى ماشي جنبك و انتي متشعلقه ف دراعي ببقى حاسس اني ملك و بطل مصر حاضنه دراعي 😂
بس برده حاولي تهوني على نفسك علشان متتعبيش.

-طيب قولي اه ن على نفسي ايه ولا ايه عدم اهتمامه الي اصلا مخليه مش شايفني ولا بعده عني بالشهر و ال ٢ و ال٣ احيانا و انت عارف ولا وجوده هنا الي زي عدمه .. بزمتك تبقى بعيد عن مراتك ده كله و اول ما توصل بيتك يا دوب تاخدها بالحضن كانها واحد معرفتك فقط و تاكل و تلبس و تخرج لاصحابك يا سيدي لو هو مش حاببني ولا شايفني ست ف عينه يطلقني او يجاملني حتى.

=فاهمك و عارف ان هو غلطان و مش هقف ف صفه عشان اخويا بس هو طول عمره كده بالجحود ده و بعدين برده اسف هو مش مقدر النعمه الي ف ايده انتي قبل اي حاجه يتعملك برواز جمال و صبر و يتعلقي في كل مكان ف بيتك عشان طول ما هو ماشي يعرف ايه الي عنده مش عند غيره ايه بين اديه سهل غيره بيتمناه

-زي مين غيره ؟!

اتلغبط و اتلجلج

=اي حد يا طمطم

ف اللحظه دي حلماتي كانت نار في البدي و كسي بدء ينزل عسله .

قولتله اعملك قهوه قالي اوك
قمت عملت قهوه و معاها شوية حلويات و بنكمل كلامنا.

=ايه تاني مزعلك منه يا طمطم؟
-بص يا عمر كل حاجه من دي ممكن تعدي الا موضوع العلاقه الي بقى شبه منقطع ما بيننا.
=نعم!!!
-ايه الغريب طيب في كده؟
=لا ولا حاجه؟
-لا بجد ايه الي خلاك تستغرب كده ؟
=اصل بصي هو اي حاجه فعلا ممكن تعدي ممطن يكون مش بيحبك مش عاوزك مش شايفك ف حياته انما مش شايفك ف اوضة النوم يبقى اعمى ولازم ياخد بالجزمه على عينه 😂😂
-😂😂
=عرفتي بقا قصدي من انه مش مقدر نعمه عنده غيره بيتمناها.
-يبني غيره مين هو حد متقدملي؟😂
=اي حد فعلا يتمناكه يا فاطمه.

حسيت بحب اوي ف كلامه و حنيه رهيبه عمري ما حسيتها من جوزي اصلا اتشجعت بيني و بين نفسي ..

- اي حد زي مين ؟ .. زيك مثلا؟

و قمت ماده ايدي ماسكه ايده فضلنا نبص لبعض كام ثانيه و قام رافع ايدي بايسها قمت بايسه ايده و لسه هروح اترمي ف حضنه حط ايده على كتفي و قالي مينفعش يا فاطمه
انا اتصدمت و جسمي اتخشب قولتله مينفعش ايه مش فاهمه.
قالي مينفعش انتي مرات اخويا و اختي الكبيره . قولتله انا مكنش قصدي حاجه و قمت مشيت لحد السفره و مسكت موبيلي اقلب فيه من كسفتي لقيته جه من ورا ضهري و طبطب على كتفي و قالي عارف ان مكنش قصدك
قولتله انا كنت بحضنك ك اختك الكبيره فعلا كفايه انك بتسمعني بقالك ساعه مزهقتش و لفيتله و ابتسمت قالي يا ستي طالما كده ماشي و قام شاددني واخدني ف حضنه حطيت راسي على صدره و روحت في عالم موازي عالم تاني من الحنيه و الحب كنت ف غيبوبه مؤقته فعلا و انا بين دراعات راجل بجد ف حضن راجل بجد سنه صغير بس حضنه موتني فيه خلاني فقدت كل اعصابي بقيت بحس بقلبي مش بشهوتي حاسه بحضن حد بيحبني مش حضن شهواني ايده ملفوفه على ضهري و رقبتي مسابتنيش كله اللحظات دي حلوه لحد ما شخص تالت قرر يخبط على باب العالم الي انا عشت فيه لثواني شخص مكنتش فكراه ساعتها (زبه) و تمثيلي ليه كشخص لاني ست نامت مع اتنين جوزي و طالب عندي جوزي زبه كنت فكراه كبير اما شفت زب احمد الطالب بتاعي و ف اللحظه دي اكتشفت اني كنت فاكره زب احمد هو كمان كبير لما الست تكون ف حضن الراجل و زبه يشاركهم الحضن ممكن تحسه واقف على بطنها سوتها قريب من كسها لكن اني احس بحاجه نايمه على جسمي مش نجرد لمساه انا اتخضيت و بصيتله قالي كفايه عليا الحضن ده يحسسني بقد ايه انتي محتاجه حنيه قولتله انا عندي سؤال
-انت فعلا بتعاملني زي اختك الكبيره؟
=اكيد طبعا.
-طيب ليه بقالك اكتر من ١٥ يوم بتتفرج عليا من على السطح.
هنا بقا ساد الصمت دقيقه كامله و في بيننا تبادل نظرات فقط.
قطعها سؤالي التاني.
-هو و انت حاضن مريم بتبقى كده؟
و قمت ضاغطه بجسمي على زبه من الجزء اللي لامسه.
=انا اسف
و قام باعد عني .
-انت جبان ف كل حاجه حتى ف انك تواجهني بحبك و رغبتك فيا.
و سبته و دخلت الحمتم غسلت وشي و دخلت المطبخ اشرب ميه.
واقفه ادام الكولدير بشرب لقيته ورايا ايده على وسطي لفيتله بهدوء قالي متزعليش مردتش قام حاضني تاني
-عمر ؟
=ايوه.
-لو اتطلقت من اخوك تتجوزني؟
قام باعدني شويه و انا لسه ف حضنه و باصصلي باستغراب اوي .. للدرجادي يا فاطمه.
قمت بيساه بوسه بكسوف على شفايفه قام زانقني ف التلاجه و بقى يبوس فيا بعشوائيه اوي قولتله استنى ثانيه بس هو انت اول مره قالي اه قولتله طيب تعالى معايا و طلعنا بره قعدته على الكنبه و دخلت اوضتي جبتله چيل بياخر القذف بتاع جوزي طلعت اديتهوله و قولتله ادهن بالطريقه الفلانيه دخلت الحمام ظبطت نفسي اوي من كتر الي نزل بقى في كل بيضه على كسي و لبست قميص نوم ابيض شفاف و فوقه روب ابيض قصير و طلعتله وقفت قدامه عينه لمعت اول ما شافني قعدت جنبه
-انت فعلا عاوزني ولا صعبت عليك.
=انا مش هعمل كده مع مرات اخويا عشان صعبت عليا بس انا بحبك اوي اوي بجد.
-طيب سيبلي نفسك.
بدأت ابوسه من شفايفه و امص شفايفه الي تحت الاول و اخدها بين شفايفي و بعد كده الي فوق و بدا يعمل زيي بالظبط و بهدوء زيي و كل شويه يمسك ايدي يحاول يحطها على زبه ابعدها و اقوله اصبر الچيل يعمل مفعوله فضلنا نبوس لعض ٥ دقايق بعدها بدات اشد ايده احطها على صدري و بدأ يقفش ف بزازي و يفعصها سالته اقلع الروب قالي لا حابب ملمسهم من فوق الهدوم و فضل كده يبوسني و يلحس رقبتي و الحس رقبته و امصها و يمص حلمة وداني و انا بتنفض و بدأت ائن و انا ببوسه و الأنين بقى زوم و بقبت مسكاه من راسه و باكل شفايفه و بعضها و هو بدأ يبقى عنيف زييقمت وقفت و قلعت الروب لقيته بيصفر و قال انا برده بقول بطل تعالي يا لبن ف حضني قمت قاعده على حجره و ممده رجلي على الكنبه قام واخد شفايفي تاتي يبوسها و ايده بتفرتك بزازي الاتنين بعدها ايده راحت بين رجلي قمت تانيه ركبي و فتحاها مسك كسي كله بكف ايده و بدا يفركه كله و بعدها فتحه و بدأ يفرك زنبوري قولتله مانت بتعرف اهو قالي ده من الافلام و قام شايلني و واقف بيا مره واحده و قعدني على السفره و قالي ارجعي لورا على كوعك رجعت قام موطي و رافع رجلي على كتفه و قام نازل على كسي ببوءه و واخده كله جوه بوءه و فضل كانه بيرضع و لسانه رايح جي عليه و انا بقيت بصوت و فجأه وقف و قام ماسك بزازي جامد و قام مقطع قميص النوم ف شده واحده من عليا و قام نازل على بزازي ياكلها و يرضع و يمص و يغدض فيها و ماسك الحلمات بين شفايف و يشدها و انا بقيت بتنفض و نزل يبوس بطني و فخادي لحد ما وصل لرجلي و بدأ يبوسها و يلحسها و انا اولع اكتر من الاول و اصوت باعلى صوت عندي و قام فاتح رجلي مره واحده لدرجة اني اتوجعت و قام نازل خابط ب بوءه على كسي و بدأ ياكله تاني و انا رجليا ف الهوا و لقيته بيمص صوابع ايده و بدا ينيكني بصابعين و يلحس زنبوري و بعدها نزل فشخ طيزي بايده الاتنين و دخل لسانه يلحس فتحة طيزي و انا فقدت السيطره مبقاش جسمي خلاص لقيت نفسي بشخر غصب عني و الي طلع عليا خلاص يا عمر خلاص يا عمر هموت روحي بتطلع و هو يدخل صوابعه ف طيزي و يلحس كسي و يعكسها فضلنا على الحال ده نص ساعه و هو ما بين كسي و طيزي و بزازي و فجأه انفجر كسي ف وشه و على جسمه و على الارض و انا عيني غربت و بقيت اتنفض ف مكاني زي الي بتتكهرب و فجأه جسمي هدى و ساب و مبقتش قادره افتح و رجلي مدلدله من على الترابيزه قالي عندك چيل يسهل الدخول نطقت كلمه واحده فالاوضه و انا زي منا هو دخل جابه و قالي كسك مش محتاج يتدهن بس انا لازم قولتله ابعد و سيبني ارتاح فعلا سابني و بعد على ما فوقت لقيته قاعد على الكنبه بيشرب سيجاره ببعص لتحت لقيته عريان و رافع رجل واحده على الكنبه و لقيت زبه نايم تحته على الكنبه و مش تخين عادي انا لحظتها خفت منه اوي لاني مش هعرف استحمله ولا حتى امصه رحت قدعت جنبه قام بايسني و هو ماسك بتاعه و بينزل راسي عليه قولتله مش هعرف ضحك و مردش و نزل راسي بدات امصه و هو نص واقف لحد ما وقف اوي قولتله بص مش هينفع تدخله النهارده انا مش عارفه هستحمل ازاي قام واقف قدامي و زبه ممدود قدام عيني قالي سيبيلي نفسك و مسك شعري و حطه ف بوئي و بدا ينيك بوئي و انا امص و رفعته و بدأت آكل بضانه و ادعكه بكف ايدي الي مش قافل عليه كله قام منيمني على الكنبه و راكب على بطني و حاطت چيل بين بزازي و بدأ يدهن الچيل بزبه على بزازي قمت انا مسكاهم و قافله عليه و بدا ينيك بسرعه و مادد ايده من ورا مدخل ٣ صوابع ف كسي و بينيك فيه لحد ما خلص و قام شايلني مقعدني على ترابيزة السفره و نيمني على ضهري و رفع رجلي و بدا يحاول يدخل زبه اول ما الراس دخلت انا حسيت بصاعقة كهربا ف كسي و جسمي كله و طلع مني اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه تسمع الشارع كله و هو ولا مهتم بدا يدخل واحده واحده لحد ما مبقاش في مكان يدخل و انا نبرقه و باصه ف السقف و بدأ ينيك بالراحه و هو باصصلي و بيضحك و انا مغمضه و بتأوه و مع الوقت بدأ يسرع النيك فيا لدرجة اني كنت ببصله و حساه ملبوس مش عنف انسان طبيعي و انا بصرخ و بحاول افلت و هو ماسكني من وسطي و شغال ترزيع و انا اااااه اااااه اااااه ااااه كلايه يا عمر وحياتي تطلعه وحياتي كفايه تعبت هتعور يا عمر و كل ما اقول كده يرزف اقوى و اسرع و قام ماسكني من بزازي و شاددني جامد قمت قعد و زبه ف كسي و هو شغال و انا ماسكن ف رقبته و عيني مغربه و تايهه مره واحده قالي لفي رجلك و اتشعلقي فيا و قام شايلني و انا جسمي بقا ف الهوا و اول ما اترزعت على زبه حسيت ببضانه على طيزي و هو بينيك زي ما هو رافعني و انا برقع بالصوت قولتله ابوس ايدك عاوزه ارتاح قام منزلني و لف ضهري ليه و وقفني سانده على الترابيزه و قفل رجلي لزقهم ف بعض انا اتفزعت لو عمل الوقت ده هيموتني لقيته دخل زبه بين خادي و قعد ينيك فيا كده و زبه رايح جي على كسي سالني ارتاتحي قولتله اه قام زاقق رجلي برجله و فضل يمشي راس زبه على كسي و طيزي و قام مدخل ف كسي و فضل يرزع و ان ااااه اااه اااااه اااااااااااااه خخخخخ يا ابن الوسخه هموت و هو يسرع اكتر قالي هجيب قولتله طلعه و قعدت على كرسي و بقيت امص بسرعه اوي و ادعك زبه بايد و افرك بضانه ب ايده و فجأه زبه افجر ف زوري مبقتش عارفه الاحق و ابلع طلعته و اول ما كلع نطر تاني على وشي و بزازي و كميه مهوله لقيت الكنبه غرقانه و السجاده و هو شدني من ايدي و هو ساكت دخلنا تحت الدوش نزلنا الي على جسمنا و شدني تاني دخلنا اوضة النوم و اترمينا انا و هو على السرير ف حضن بعض لحد تاني يوم المغرب .

و دي كانت بدايتي مع عمر ♥️
تحفة بجد رائعة انتي أستاذة
 
ممكن تكملى القصه مش معقول تقف كده
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة اووووووي تسلم ايدك
 
قديمه اوى الكاتب نسيها خالص
 
القصه حوار
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%